quote:Vond m'n vriendin wel
Op maandag 17 februari 2003 06:46 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Goeie review. Trouwens zo saai is de (voor)geschiedenis van MK niet
Vondt Mortal Kombat 3 op de sega echt godse gaaf. maar toen een keer mortal kombat 3D ofzoiets op de PC gespeeld en dat was echt geen flikker aan ![]()
en dit is ook weer 3D duz..
quote:Mja..Maar dat was 2d-3d.. Nu is het echt 3d..Je kan nu dus ook om elkaar heen lopen en klappen ontwijken door te sidesteppen..
Op maandag 17 februari 2003 07:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vindenVondt Mortal Kombat 3 op de sega echt godse gaaf. maar toen een keer mortal kombat 3D ofzoiets op de PC gespeeld en dat was echt geen flikker aan
en dit is ook weer 3D duz..
Tis weer ouderwets MKen, alleen die style branch combos idd ![]()
Helemaal gek van !!!
Ik heb Frost, Kitana en Reptile unlocked...
Vanavond maar weer verder Konquesten, zit in missie 78 geloof ik....
vrijdagavond van 21u tot 02u gespeeld...
zaterdag van 22u tot 05u
en gisteren van 21u tot 24u
conclusie ... meesterlijk spel!!
zijn er nog snellere manieren om die characters te unlocken??
leuke review ![]()
Ik heb hem ook voor de XBOX ![]()
Ik had hem woensdagmiddag in mijn handen (hulde aan Bart Smit om niet te wachten op de officiële release datum) en heb sindsdien NIETS anders meer gedaan ![]()
Ik heb wel een paar minpuntjes:
1: geen stage fatalities + 1 fatality per character
2: geluid (wordt beetje 1-tonig om telkens HU en HA te horen)
3: Het niet door kunnen drukken van de Conquest-mode, telkens terugkeren naar het verhaalschermpje irriteerd.
4: Bij sommige characters BELACHELIJKE combo's in de conquest mode (8 a 9 verschillende knoppen).
5: het kunnen openen van 2x dezelfde tombe. (gisteravond perongeluk voor de 2e keer de 2e outfit van Johnny Cage gekocht.)
Verder is de game subliem, buttonbashen helpt niet meer en de tegenstanders zijn al in Normal-mode lastig. De fatalities zijn als vanouds en heerlijk om daze ook in 3D te zien. De verschillende vechtstylen en wapens zijn goed uitgewerkt.
Voor mij is de 8.8 goed ![]()
p.s.Voor de mensen die NIET op het forum zitten, hier een door mij gemaakt documentje met de special moves+fatalities van alle characters ![]()
Ik heb alle characters unlocked, alle pakjes en ben nu bezig met de levels.
Cyrax heeft de stoerste Fatality mijninziens (dat mag ook wel als je ruim 6000 platinum coins nodig hebt om hem te unlocken).
Ik kan met alle mannetjes goed overweg (met uitzondering van Bo Rai Cho).
TOPGAME!!!!!!!!!!!! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 17-02-2003 09:23]
quote:ja, die zijn er....wil je dat echt? VECHTEN VOOR JE COINS!!!!!!!!
Op maandag 17 februari 2003 09:15 schreef realist_ik het volgende:
mijn eerste verdiende Koins verspild aan "a 32-pack of Adult Diapers"
en een schets van Sonya ...
toen maar ff die lijst opgezocht ...vrijdagavond van 21u tot 02u gespeeld...
zaterdag van 22u tot 05u
en gisteren van 21u tot 24u
conclusie ... meesterlijk spel!!
zijn er nog snellere manieren om die characters te unlocken??
quote:en vechten zal ik!
Op maandag 17 februari 2003 09:21 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ja, die zijn er....wil je dat echt? VECHTEN VOOR JE COINS!!!!!!!!
quote:braaf!
Op maandag 17 februari 2003 09:29 schreef realist_ik het volgende:[..]
en vechten zal ik!
quote:Baraka is er, alleen in een tombe
Op donderdag 13 februari 2003 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar die zaten maar in 1 deel..Ik hoopte dat die er weer bij zouden zijn..
Heb gister filmpje unlocked waarin uitgelegd wordt waarom hij er niet bij is (zal nix veraden->spoiler)
quote:maar wat heeft die ... mavado te maken met baraka?
Op maandag 17 februari 2003 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Baraka is er, alleen in een tombe
Heb gister filmpje unlocked waarin uitgelegd wordt waarom hij er niet bij is (zal nix veraden->spoiler)
quote:is me nog niet opgevallen....zal het vanavond es gaan bekijken!
Op maandag 17 februari 2003 09:43 schreef realist_ik het volgende:[..]
maar wat heeft die ... mavado te maken met baraka?
want één van zijn combo's heet Baraka's Return ...
quote:datzelfde heb ik met Timesplitters 2 data
Op maandag 17 februari 2003 10:02 schreef realist_ik het volgende:
ik probeerde trouwens gisteren een profile van de ene naar de andere mem.card te copyen en dat lukte niet ... "This data can not be copied"
op allebei de cards is nog genoeg ruimte ... iemand een idee waar dat aan ligt?
quote:ow ... 't ligt dus niet aan MK?
Op maandag 17 februari 2003 10:08 schreef Smots het volgende:[..]
datzelfde heb ik met Timesplitters 2 data
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Baraka is er, alleen in een tombe
Heb gister filmpje unlocked waarin uitgelegd wordt waarom hij er niet bij is (zal nix veraden->spoiler)
Ik moet zeggen dat de styleswitch combo's op die manier iets gemakkelijker worden
quote:Ik heb geen witte knop op mijn controller hoor
Op maandag 17 februari 2003 11:19 schreef Chevalric het volgende:
Spelen jullie nog met de originele knoppen config?
Ik heb namelijk de styleswitch op de witte knop gezet, i.p.v. linkertrigger, de block op de zwarte knop en de special op de rechtertrigger.Ik moet zeggen dat de styleswitch combo's op die manier iets gemakkelijker worden
quote:Ok, ok, die vraag was eigenlijk ook alleen voor de XBOXers
Op maandag 17 februari 2003 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb geen witte knop op mijn controller hoor
quote:waarschijnlijk niet, maar vervelend is het wel.
Op maandag 17 februari 2003 10:11 schreef realist_ik het volgende:[..]
ow ... 't ligt dus niet aan MK?
quote:Over welke console gaat het?
Op maandag 17 februari 2003 11:57 schreef Smots het volgende:[..]
waarschijnlijk niet, maar vervelend is het wel.
quote:El PS2
Op maandag 17 februari 2003 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Over welke console gaat het?
De enorme hoeveelheid moves ![]()
Al die verschillende vechtstijlen ![]()
De character models ![]()
De arena's ![]()
Heel veel te doen en te unlocken ![]()
De loading schermpjes
(
in de zin van dat ze erg mooi en afwisselend zijn, het feit dat ze al een hoop verborgen characters verklappen is minder
)
Iedereen een volwaardige, eigen verhaallijn ![]()
Sub-Zero die z'n tegenstander als snowboard gebruikt ![]()
Al met al:
. Midway heeft er echt werk van gemaakt.
Kenshi is net Ness uit Super Smash Bros., met z'n telekinetsiche tosses enzo.
.
Reptile is wel erg veranderd. Beetje doorgeslagen. Maar wel tof. Volgens is dat allemaal mij een beetje geinspireerd op Gollem uit Lord of the Rings.
Het best ben ik tot nu toe met Shang Tsung. Praktisch onverslaanbaar.
.
Alleen de arena's in Konquest Mode, die zijn blah. Saai, statisch en ongeinspireerd. Dat is wel jammer. En die vliegen om Drahmin heen vind ik ook niks. Maar voor de rest is het allemaal erg polished.
.
Zonder twijfel een van, misschien wel de, beste MK's.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 12:13 schreef SmashBro het volgende:Kenshi is net Ness uit Super Smash Bros., met z'n telekinetsiche tosses enzo..
Hij is een kruising tussen een Jedi (use the force) en Rutger Hauer in Blind Fury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |