aldus de vertegenwoordiger van 1,5 miljoen PVV-nazi'squote:Wat maakt jou het uit of wij daar mensen doden?
Hoe hebben wij onze rijkdom en macht vergaard? Met aardig doen tegen alle volken?
Kneus.
Is net zo'n domme opmerking als beweren dat alle groen links stemmers schapen neuken en bomen knuffelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
aldus de vertegenwoordiger van 1,5 miljoen PVV-nazi's
En hiermee is alle verdere discussie bij voorbaat uitgeslotenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
aldus de vertegenwoordiger van 1,5 miljoen PVV-nazi's
Omdat jij te DOM bent geweest om een studie te volgen en nu een of ander beveiligingswerk doet waarachter je de hele dag kunt FOK!ken kots je nu op je toekomstige tandarts, dokter, chirurg en advocaat en open je er een topic over?quote:Ja precies... Je HOEFT niet in Nederland te studeren, snotaap, je kan er ook voor kiezen om géén kuddedier te zijn en je MBA te halen aan Harvard, bijvoorbeeld. Maar dat zul je wel niet doen aangezien je daar minimaal $10k/jaar kwijt bent.
Laten we even het rijtje aflopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:29 schreef NewKidsTurbo het volgende:
De rest van de laffe kantoormenschen, ambtenaren, babyboomers of weetikveelwat hebben geen ruggengraat. Die slikken alles maar wat er gebeurt.
Nee, mensen zoals:
Mark Rutte (7 jaar, Geschiedenis)
Edith Schippers (8 jaar, Politicologie)
Halbe Zeilstra (7 jaar, Sociologie)
Maxime Verhagen (11 jaar, Geschiedenis)
Gert Leers ( 7 jaar, Planologie)
Piet Hein Donner (6 jaar, Rechten)
Maar ook:
Alexander Pechtold (11 jaar, Kunstgeschiedenis)
Fambot Halsema (8 jaar, criminologie)
hebben echt recht van spreken als het gaat om effectief studeren.
klacht: laffe kutstudenten en laffe FOK!kende internethelden die mij gaan uitschelden omdat ze te dom waren om zelf te studeren
Wie opende hier nou een topic, klaploperquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Omdat jij te DOM bent geweest om een studie te volgen en nu een of ander beveiligingswerk doet waarachter je de hele dag kunt FOK!ken kots je nu op je toekomstige tandarts, dokter, chirurg en advocaat en open je er een topic over?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:51 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wie opende hier nou een topic, klaploper. En inderdaad, ik heb niet gestudeerd, niet omdat ik er te dom voor ben maar omdat ik nooit kon kiezen wat ik nou écht wilde gaan doen. Ik was mijn tijd blijkbaar al vooruit
.
Zeker weten dat het niet over mij gaat, ik kijk geen tvquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:00 schreef ReV66 het volgende:
[..]
, daarom maar elke dag programma's kijken zoals DWDD, Brandpunt, Uitgesproken, Moraaridders, MaDiWoDoVrijdagshow, Pownews, Pauw en Witteman met een zakkie chips op de bank.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef z3bra het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet over mij gaat, ik kijk geen tv.
Omdat zij dat konden doen! Zij konden allerlei activiteiten naast hun studie doen en daardoor uitlopen met hun studie, zonder er 3000 euro boete voor te krijgen. DAT is het verschil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef z3bra het volgende:
Mark Rutte,(7 jaar, Geschiedenis) langstudeerder maar ondertussen ook 3 jaar lang voorzitter van de JOVD, de Jongeren Organisatie voor Vrijheid en Democratie. Wat doe jij als nevenfunctie?
Edith Schippers (8 jaar, Politicologie),deed er 6, geen 8 jaar over, waarvan een deel van 1 jaar in het buitenland (India) niks écht bijzonders dus. Begon haar studie in 1985 dus heeft in totaal maar 5 jaar studfin gekregen.
Halbe Zijlstra (7 jaar, Sociologie) Erg benieuwd hoe je aan die wijsheid komt. Wat ik wel weet is dat hij eerst HBO heeft gedaan en in '96 is afgestudeerd aan de RUG, toen was hij 27, niet superlang gestudeerd naar mijn idee.
Maxime Verhagen (11 jaar, Geschiedenis), was in de tussentijd en passant 3 jaar lang secretaris van het CDA én daarvoor voorzitter van het CJDA, de jongerenafdeling.
Gert Leers ( 7 jaar, Planologie), deed er 6 jaar over, geen 7, en studeerde in 1975 af, 11 jaar vóór de invoering van de stud-fin.
Piet Hein Donner (6 jaar, Rechten) deed er inderdaad 6 jaar over, wederom, zonder studie financiering.
Ik denk niet dat TS op de uni zit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:32 schreef Trekfiets het volgende:
Op de uni zitten en dan NewkidsTurbo heten, je zit verkeerd vriend
TU Delft. En ja, er bestaan inderdaad Maaskantjes die kunnen nadenken, waaronder ik.quote:Ik denk niet dat TS op de uni zit.
Ik hoop niet dat ze onderstaande regeling ten slechte veranderd hebben als 'bargaining chip' in ruil voor dat extra jaartje uitloop?quote:Studenten mogen maximaal 2 jaar uitlopen
http://www.nu.nl/binnenla(...)2-jaar-uitlopen.html
quote:Wat kost straks mijn master, als ik te lang over mijn bachelor doe?
Wie in zijn bachelorfase meer dan een jaar vertraging oploopt, moet jaarlijks drieduizend euro extra collegegeld gaan betalen. Maar afgestudeerde bachelors beginnen met een schone lei aan hun masteropleiding tot ze in de knoop raken met hun scriptie en opnieuw uitlopen. Dan krijgen ze geen respijt meer en betalen ze meteen de hoofdprijs.
Maaskantjes gaan niet naar de uni als je het mij vraagt, maar goed, wat jij wilt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
TU Delft. En ja, er bestaan inderdaad Maaskantjes die kunnen nadenken, waaronder ik.
Demonstratie was trouwens goed bezocht
Omdat er ook nog studenten zijn die vrijdag college hebbenquote:Verder goed bezocht... Enkele duizenden studenten in Amsterdam, terwijl er ruim over de 70.000 studenten zijn in Amsterdam, dus minder dan 10%
Kom wees eerlijk, op een normale doordeweekse dag lopen er nog meer studenten rond in de binnenstad, dan er nu op de dam waren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Omdat er ook nog studenten zijn die vrijdag college hebben
Welke studie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
TU Delft. En ja, er bestaan inderdaad Maaskantjes die kunnen nadenken, waaronder ik.
Demonstratie was trouwens goed bezocht
Ik studeer ook aan de TU Delft en daar valt het me toch echt op hoeveel studenten er op z'n elfendertigst studeren. En dat is vast niet alleen in Delft zo. Dus dat ze deze regeling toepassen kan ik best begrijpen. Bovendien zijn ze nog behoorlijk coulant met het feit dat je een jaar langer over je bachelor en een jaar langer over je master mag doen. In 7 jaar is je studie echt wel te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |