Eliesje, ik moet je morgen nog even pmennen met betrekking tot FvoorF. (Help me onthouden) memory failure na m'n 40e.quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, jij bent zo f*cking melig sinds een paar weken. Ik moet doorlopend lachen om je droogheid
Ja, ik heb honger enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Ing jij gore midnightfrietpanaanzwengelaarster
Ow, ik ga écht niet meer op de koffie komen na zonsondergangquote:
Oh ik doe het ook gewoon bij daglicht mopquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik ga écht niet meer op de koffie komen na zonsondergang
Ja, graag gedaan en zo.quote:
Owja, ik was de 40 nog niet voorbij. Dat was ook zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:13 schreef Strega het volgende:
Eliesje, ik moet je morgen nog even pmennen met betrekking tot FvoorF. (Help me onthouden) memory failure na m'n 40e.
[/quote]quote:quote]Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, staat het niet op de tnt site dan?
Morgen vanaf 19.00.
Tot en met vrijdag, stelletje lamme klaplopers
OMFG, ik dacht dat alleen wij zo'n debiel in huis haddenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Cat22 het volgende:
Ja, graag gedaan en zo.![]()
Net komt Yoko met groot misbaar de trap opmieuwen. Aan de toon hoorde ik al dat ze prooi had, dus maar snel kijken wat het is voor de muizen door de kamer rennen.
En wat bleek: ze had met gevaar voor eigen leven ene plastic overschoentje gevangen.
Heb jij vanmorgen lekker uitgeslapen trouwens?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik ga écht niet meer op de koffie komen na zonsondergang
Ow, schijtquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik doe het ook gewoon bij daglicht mop
IK was de hele avond bezig met KPN en mijn door hun beëindigde Slim bellen abo.quote:
Pluim.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht dat alleen wij zo'n debiel in huis hadden
Pluim kwam vanavond aanstruikelen met een hele grote wintersporthandschoen
ahsquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij snapt 'm niet
Dat we pics willen van die verharde wegen, want ik geleuf er heulemaal nix van
Dat koeien- en paardenpad na Zwolle heb ik zelf gezien
Ik wens je veel succes, voor tips weet je waar je wezen moet heaquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, schijt
Ik ga vast een avvecaat zoeken
Pluim en haar broer doen standaard in sokken. En dan héél hard krijsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
Pluim.![]()
![]()
Normaal is Yoko niet zo dom en ik vind het ook meer een Naartjie of Satsu actie. Teleurstelling hier dus.
Je bent lievquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wens je veel succes, voor tips weet je waar je wezen moet hea
De skatjes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim en haar broer doen standaard in sokken. En dan héél hard krijsenbij voorkeur 's nachts
voor mijn slaapkamerdeur
Trust!quote:
Heb je d'r al een vietnamees ingegooid?quote:
Ik heb de 1e al opquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je d'r al een vietnamees ingegooid?
Ow.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee. Was voor 8:00 wakkerBen wel blijven liggen
Vreetbeer.quote:
Vreetbeer 2quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
En de 2e ook![]()
Ik had er nog wel eentje opgekund![]()
Maar...ik ga es ff poezen verzamelen en dan een verdieping hoger
Per mail, per fax en altijd per aangetekende post zulke zakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK was de hele avond bezig met KPN en mijn door hun beëindigde Slim bellen abo.De knurften hebben me te laat geinformeerd dat ze de boel opheffen en me maar even overzetten naar een abo 2 x zo duur (wat ik dus niet doe, ik ga naar een andere provider). Nu willen ze me een maand extra abo laten betalen omdat ze een maand opzegtermijn aanhouden. Ik ga dus echt niet een maand extra betalen doordat zij me te laat informeren en me niet de tijd geven om een andere provider te zoeken. Vanavond ook al een klojo bij de klantendienst aan de lijn gehad die aan het einde van zijn dienst zat en geen zit had in mijn probleem (ja, dat zei hij ook
). Nu heb ik een brief gestuurd die aangeeft dat ik mijn geld wat ik teveel betaal terug wil hebben maar die moet er wel op tijd zijn vandaar mijn vraag wat betreft de postbodes
...enfin hopelijk lezen ze ook de mail die ik met veel moeite naar ze heb kunnen sturen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreetbeer.![]()
Vandaag zeiden mensen tegen me dat ik was afgevallen.![]()
En daarna vroegen ze of ik het koud had want mijn handen waren zo blauw. Ik begon aan mijn bloedsomloop te twijfelen toen ik mijn pootjes bekeek.... tot ik eraan dacht dat ik een nieuwe (reeds gewassen) skinny jeans aanhad en met mijn handen aan mijn broek had zitten frommelen.
Die gaat vannacht nog een tourtje wasmasjien doen.
Ik moet donderag weer naar de dietiste....ik ben in de afgelopen maanden teveel stoutquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vreetbeer.![]()
Vandaag zeiden mensen tegen me dat ik was afgevallen.![]()
En daarna vroegen ze of ik het koud had want mijn handen waren zo blauw. Ik begon aan mijn bloedsomloop te twijfelen toen ik mijn pootjes bekeek.... tot ik eraan dacht dat ik een nieuwe (reeds gewassen) skinny jeans aanhad en met mijn handen aan mijn broek had zitten frommelen.
Die gaat vannacht nog een tourtje wasmasjien doen.
Goed heurquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Lovelessje hoe gaat het met de studie?
Ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed heurEn bij jou?
Mogguh oh-oh
das via telefoon en kan ik geen bestanden uploaden voor fpquote:
Ja maar zit je nog steeds op het netwerk van een ander dan pikkedief?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
das via telefoon en kan ik geen bestanden uploaden voor fp
nee ben voor de buurman aan t trachten om zijn internet aan te sluiten, en dat lukt dus niet .quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar zit je nog steeds op het netwerk van een ander dan pikkedief?
Crap, collega in Amsterdam is ziek, ik ben de sjaak vandaag
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:25 schreef Belana het volgende:
Ik heb mijn gezicht hier nogal lang niet laten zien
Ik moet maar eens bijlezen hoe het hier is allemaal.
met mij alles lekker, met Noes alles top! Die is zich even aan het uitleven in de tuin. wandelen werd niks, het is hier spekglad in NH en ik had er geen zin in om op mijn muil te gaan.
de 14e heb ik een sollicitatiegesprek waarvan ik het idee heb dat het wel goed zit. een officemanager/PA functie voor 20 uur. Het lijkt me erg leuk. Ben erachter dat fulltime moederen niet mijn ding is
Oh dat klinkt helemaal tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:34 schreef Belana het volgende:
op zich een gewone procedure. ik keek soms al eens op diverse vacaturesites, je weet nooit ten slotte en ik kwam ze tegen op Nuwerk. de advertentie sprak me meteen aan, er stond dus echt dat ze iemand zochten om hun te managen. Ik hou van die humor. kort briefje geschreven, nog even gebeld of het aangekomen was, de dag erop 20 minuten aan de telefoon gehangen met 1 van de 2, dat was al 3 kwart van de sollicitatie, leuk gesprek. de 14e beschreef hij ook meer als kennismakingsgesprek
Ja, dat had ik dus ook. En dan vooral met allemaal managers die allemaal ergens anders waren en die je dus nooit op één locatie bij elkaar kreegquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niks anders als afspraken omzetten vaak
Oh nee hier met cliënten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. En dan vooral met allemaal managers die allemaal ergens anders waren en die je dus nooit op één locatie bij elkaar kreeg
En agenda's delen en beheren ofzo, DAT DAT KAN IN MICROSOFT © OFFICE ® OUTLOOKTM 97/00/03/07/10quote:
Ik denk dat ze naar buiten wil. Of ze wil jou het huis uit hebben. Katten zijn zo goed in subtiele hintsquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Yoko komt weer met haar overschoentje aangegild!![]()
![]()
En ik kreeg ook nog 400 euro van Microsoft office outlook! Het was echt geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En agenda's delen en beheren ofzo, DAT DAT KAN IN MICROSOFT © OFFICE ® OUTLOOKTM 97/00/03/07/10
Als je je AIDS-agenda deeltquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef Qwea het volgende:
zou MICROSOFT © OFFICE ® OUTLOOKTM 97/00/03/07/10 ook aids genezen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je je AIDS-agenda deelt
Even dan de afspraken tussen je medicatie en de slechte periodes van je AIDS syncen, et voila
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hier was de Exchange server net ff dood. Vast weer wat van die PA'tjes die H&M kortingscodes naar elkaar zaten te mailen of zaten te roddelen over Bep de koffiejuffrouw die teveel rookt en hoest en zo de boel flooden
Neem Tombo maar, die is desperate for a jobquote:
Nonneponquote:
Dat is het hier ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie daar al van dood gaat dan is het een prutserver
How's life my love?quote:
Joh, kun je nagaan hoe glad het vanochtend vroeg was , en het was ook nog es keimistigquote:
great ! vrij de rest van de weekquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem Tombo maar, die is desperate for a job![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat die van plan is zsm. zwanger te worden en dan ken ik weer op zoek.
Neuj. Vergeten tegen MM te zeggen. Zal hem nog ff aan zijn broek trekken voor de oud en nieuw flyers.quote:
Nou ieg niet ruim op tijd voor oud en nieuw , de goedkoopste optie duurt 3 weken, maar je kan ook iets meer betalen, dan zijn ze sneller.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuj. Vergeten tegen MM te zeggen. Zal hem nog ff aan zijn broek trekken voor de oud en nieuw flyers.
Hoelang duurt het meestal? Als ik nu bestel, wanneer zijn ze dan op de normale manier binnen?
Meestal zuip ik me klem op kerstavond en negeer de rest van kerst. Dit jaar heb ik pieperdienst in het kerstweekendquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben altijd zo blij als het 1 januari is.
![]()
Dit jaar maakt het me niks uit, ik doe echt niks aan feestdagen
Neem oh-oh in dienst, jullie zijn toch een match made in heaven, kennen elkaar al, kan jij nóg meer foto's van de hondjes maken, samen treinen, etc. etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat die van plan is zsm. zwanger te worden en dan ken ik weer op zoek.
Ho ho, oh-oh heeft al een fijne baanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem oh-oh in dienst, jullie zijn toch een match made in heaven, kennen elkaar al, kan jij nóg meer foto's van de hondjes maken, samen treinen, etc. etc.
En de hele familie M. op m'n nek krijgen omdat ik hun favoriete PA afpikquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem oh-oh in dienst, jullie zijn toch een match made in heaven, kennen elkaar al, kan jij nóg meer foto's van de hondjes maken, samen treinen, etc. etc.
Oei das wel kut.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Meestal zuip ik me klem op kerstavond en negeer de rest van kerst. Dit jaar heb ik pieperdienst in het kerstweekend
Whehehehehe chickenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En de hele familie M. op m'n nek krijgen omdat ik hun favoriete PA afpik
Klinkt geslaagdquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Meestal zuip ik me klem op kerstavond en negeer de rest van kerst. Dit jaar heb ik pieperdienst in het kerstweekend
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Nonneke het volgende:
beter schiet die pakjesrondbrengpik een beetje op met Pim zn chillstekkers
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Anders laat je Pim maar gewoon op m los![]()
Bij mij gaat het zoooooooooo goed qua vuurwerk, sinds Frits deaud is![]()
![]()
Maar ik bedacht me net dat Sjon nog geen oud & nieuw bij mij heeft meegemaakt.
Dat kan nog leuk worden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
sjon krijgt een sensory overload met oud en nieuw vrees ik
Wat doen we dan op 1 januari?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben altijd heel blij als het 2 januari is. Dan hebben we 1 januari tenminste ook weer achter de rug
klinkt als kwartettenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Qwea het volgende:
echt waar, ik ben met netwerkbeheer bezig en er staat iets in mijn boek, wat ik gewoon NIET kan vinden.
Ik heb van de dns resource record Host A van server 2 nodig.
Nou, die is er echt niet
Moe zijn, omdat het tóch weer laat is geworden. Maar gelukkig géén verplichte bezoekjes voor ons. Leve de pap en mam die dat allemaal larie vinden en de broer die een hekel heeft aan bezoekquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moe zijn, omdat het tóch weer laat is geworden. Maar gelukkig géén verplichte bezoekjes voor ons. Leve de pap en mam die dat allemaal larie vinden en de broer die een hekel heeft aan bezoek
ruilen voor de DNS resource record Host B van server 1?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:43 schreef Qwea het volgende:
echt waar, ik ben met netwerkbeheer bezig en er staat iets in mijn boek, wat ik gewoon NIET kan vinden.
Ik heb van de dns resource record Host A van server 2 nodig.
Nou, die is er echt niet
Okequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ruilen voor de DNS resource record Host B van server 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Weet je nog, oh-oh. Vrijdag 29 oktoberDat ik bij je was en wij zo gezellig hebben gewandeld
Maar je was hier op een vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 07-12-2010 12:19:19 ]Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh ik vind het niet heel gek dat mensen je niet op stel en sprong kunnen helpen omdat ze een eigen agenda hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Qwea het volgende:
ooh dit is toch te belachelijk voor woorden
Ik werk dus thuis ivm mijn rug en crohn... dus ik ga er dan vanuit, want dat was op mijn oude school ook zo... dan docenten je dan via mail kunnen helpen.
Die kerel heeft 3 vragen beantwoord, en ik stuur hem net dat ik dus mijn dhcp probleem niet opgelost krijg, stuurt ie "Ja ik ben de hele middag nu in vergadering dus ik kan je niet helpen" wtf?
Gisteren kon die ook al niet helpen, want toen was hij in ene thuisJa, en? Al ben je thuis, je bent netwerkdocent, je kan toch ff mailen
![]()
Aangepastquote:
Misschien werkt hij geen 40 uur of heeft hij gewoon ook les te gevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Qwea het volgende:
Ik werk dus thuis ivm mijn rug en crohn... dus ik ga er dan vanuit, want dat was op mijn oude school ook zo... dan docenten je dan via mail kunnen helpen.
Die kerel heeft 3 vragen beantwoord, en ik stuur hem net dat ik dus mijn dhcp probleem niet opgelost krijg, stuurt ie "Ja ik ben de hele middag nu in vergadering dus ik kan je niet helpen" wtf?
Gisteren kon die ook al niet helpen, want toen was hij in ene thuisJa, en? Al ben je thuis, je bent netwerkdocent, je kan toch ff mailen
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aangepast
Op de Rijksweg (nee, niet de snelweg, maar de Rijksweg). Ik heb net op de kaart gekeken en ze kunnen zomaar gelijk hebben. Leek mij waarschijnlijk een 70 of 80 km weg
Nee, dit is gewoon het leven. Mensen hebben dingen te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon het leven. Mensen hebben dingen te doen
Ik verdwaal standaard en uit principequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Dan heb je sowieso gek gereden hoor, want normaal gesproken zou je vanuit bij mij zo de snelweg op moeten knallen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik verdwaal standaard en uit principe
Zonde van het geldquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef ElisaB het volgende:
74 gereden waar ik 50 mocht
Broer lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik kan er niets aan doen. Als de kliko bij ons verplaatst is, verdwaal ik nog op de opritquote:
Een eckte vrouw dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Als de kliko bij ons verplaatst is, verdwaal ik nog op de oprit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Zonde van het geldIk kreeg vorig jaar mijn eerste boete. Hier in de stad, parkeerschijf vergeten
Zonde is het zeker. En ik baal er nog van ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Je trekt weer eens conclusiesquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet heel gek dat mensen je niet op stel en sprong kunnen helpen omdat ze een eigen agenda hebben
Een VM draaien en daar alles in kloppen. En alles staat zoals in het boek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien werkt hij geen 40 uur of heeft hij gewoon ook les te geven![]()
Kan je niet gewoon beetje googlen? wat moet je uberhaupt doen dan? Een VM draaien en daar alles in kloppen of heb je bepaald test-software waar je gewoon vraagjes in moet beantwoorden?
Das wel rot, maar aan de andere kant zijn de middelen (en wss vooral tijd) natuurlijk beperkt en is het geen privé onderwijsquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je trekt weer eens conclusiesDit gaat al 3 dagen aan.
Dan heb je wel een speciaal talentquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er niets aan doen. Als de kliko bij ons verplaatst is, verdwaal ik nog op de oprit
Ik heb er al 3 dagen, 3x opnieuw nagekeken. En leuk en aardig allemaal dat "je in de praktijk" ook geen hulp kan vragen, maar ik dacht dat school er was om iets te lerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel rot, maar aan de andere kant zijn de middelen (en wss vooral tijd) natuurlijk beperkt en is het geen privé onderwijsEn bovenal; in de praktijk wordt je ook gewoon geacht ergens zelf uit te komen, desnoods met beetje pielen of googlen en kan je ook niet altijd om 'hulp' vragen. Vaak als je ff wat anders doet en er dan nog eens naar kijkt zie je het wel. Ergens een klein foutje, verkeerd cijfertje, etc. etc. kan al een hoop in de war gooien
Heeft ie zelf niks? Gelukkig maar. En ja, jammer van het dure blik natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes is gisteren van achteren aangeredenop de snelweg
Alleen maar blikschade, jammer dat dat blik zo duur is
Da's schrikkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Achter aanrijden is toch in 99,9% de schuld van degene die er achter op klapt? Dus zal qua schade wel goedkomen. En je kan altijd nog beter duizenden euro's blikschade hebben dan dat je zelf wat hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:44 schreef Maes het volgende:
Als jij niks meebetaald aan hypo zal het niet hoeven, of dat nou handig is is een tweede. Volgens mij is het sowieso voordeligerquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef Qwea het volgende:
vraagje aan de slimmerds hier.
Moeten MM en ik perse toeslag partners worden?
Ligt eraan of je toeslagen aanvraagtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef Qwea het volgende:
vraagje aan de slimmerds hier.
Moeten MM en ik perse toeslag partners worden?
Van jou uit kom je op de A2, maar je hebt wel eerst dat stukkie wat door de stad gaat toch? En da's inderdaad 50.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso gek gereden hoor, want normaal gesproken zou je vanuit bij mij zo de snelweg op moeten knallen
Die is vrij natuurlijk, dus ligt misschien uit te slapen? Zal ook wel beetje gek zijn, zo eerste dagje zonder werk en die kinderenquote:
Zo lang ligt ze nooit in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is vrij natuurlijk, dus ligt misschien uit te slapen? Zal ook wel beetje gek zijn, zo eerste dagje zonder werk en die kinderen
Ja, ik heb haar ook weinig meer gezien. Nu ben ik de laatste dagen ook weinig op Fok geweest natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo lang ligt ze nooit in bed![]()
Was ook meer benieuwd hoe het ging met haar
En dat als Mod....DAT DAT KAN!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar ook weinig meer gezien. Nu ben ik de laatste dagen ook weinig op Fok geweest natuurlijk.
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo lang ligt ze nooit in bed![]()
Was ook meer benieuwd hoe het ging met haar
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat als Mod....DAT DAT KAN!![]()
Haai Cat
Was dat gisteren, afscheid van de tweeling?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaIs ze gister nog geweest ná het afscheid van die kids?
Het was iig laatste dagje werken, of ze ze nog uit ging zwaaien op Schiphol weet ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat gisteren, afscheid van de tweeling?
Voor als je terugleest Tombo:
Niet gezien volgens mij...quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaIs ze gister nog geweest ná het afscheid van die kids?
ElisaB: sowee, zag je die bekeuringquote:
Inmiddels traditie.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dank je beiden
De baas betaalt en in deze BV is BroerElisaB de baas. Du-ussssjoehoe
Ja maar de Rijksweg is in Heer, daar moet je echt nie wezen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van jou uit kom je op de A2, maar je hebt wel eerst dat stukkie wat door de stad gaat toch? En da's inderdaad 50.![]()
Bedankt voor je kerstkaart.![]()
Hier staat de boom, Yoko heeft hem al getest.![]()
En verwarmingsmeneer is aan het uitzoeken wat er mis is met mijn verwarming.Hij komt nu op 3 opties uit en is aan het elimineren.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ja, dank je beiden
De baas betaalt en in deze BV is BroerElisaB de baas. Du-ussssjoehoe
Whut? Dan is ons Eliesje echt van koers geraakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar de Rijksweg is in Heer, daar moet je echt nie wezen hoor![]()
Tosties
Hmmm, da's niet fijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Inmiddels traditie.![]()
Satsu heeft er nog niet ingezeten maar dat zal vast wel komen.
Verwarmingsmeneer is weg. Probleem zit in de printplaat. Die kan vervangen worden maar als die duur was dan zou hij er een nieuwe ketel in laten zetten ipv het geld eraan uit te geven. Ding is inmiddels ook al 18 jaar dus ik denk dat ik maar eens in mijn spaarpot moet gaan graven.
Zou ik niet doen; BroerElisaB wordt daar heul niet beter vanquote:
Bril-jantquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Checking da chrizzzmazzz tree in progress
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou ik niet doen; BroerElisaB wordt daar heul niet beter van
Hij vindt het niet ergOf in zijn woorden: "Pleur op; kan mij het rotten!"
Jij bent ook aardig op de hoogte zo te horenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Tombo APK heeft uitgezwaaid, die hangt namelijk net een paar minuten in de lucht.
Dus mystery opgelost
Tja, het lag in de lijn der verwachting. En dan heb ik liever dat hij het nu nog enigszins doet en ik rustig kan plannen wanneer de ketel vervangen wordt, als dat ik een paar dagen in de kou moet zitten.quote:
Greysssie!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Tombo APK heeft uitgezwaaid, die hangt namelijk net een paar minuten in de lucht.
Dus mystery opgelost
Welnee muts, de Rijksweg loopt vlak ten oosten (daar waar de zon opkomt) achter je wijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar de Rijksweg is in Heer, daar moet je echt nie wezen hoor![]()
Tosties
Ja maar als je met de auto de A2 op moet moet je daar heul nie wezen hoor sneuneusjequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee muts, de Rijksweg loopt vlak ten oosten (daar waar de zon opkomt) achter je wijk
Sneu he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan nou 2 treinreizigers bekvechten over hoe je het beste met de auto in Maastricht kan rijden
Maar het maakt mij niet uit hoe het zou moeten; ik doe het gewoon verkeerd. Standaard. Per definitie en uit principequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar als je met de auto de A2 op moet moet je daar heul nie wezen hoor sneuneusje![]()
Dan rij je via de Oeslingerbaan
Nee, hoe je met de auto het beste naar mijn huis kan rijden vanaf de snelweg, en dat weet ik heus welquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan nou 2 treinreizigers bekvechten over hoe je het beste met de auto in Maastricht kan rijden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het maakt mij niet uit hoe het zou moeten; ik doe het gewoon verkeerd. Standaard. Per definitie en uit principe
Ik weet dat je mooie heuvels hebt als je over de A2 de stad binnen komt, is dat nog wat waard?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, hoe je met de auto het beste naar mijn huis kan rijden vanaf de snelweg, en dat weet ik heus wel
Nee helemaal niks , sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet dat je mooie heuvels hebt als je over de A2 de stad binnen komt, is dat nog wat waard?
Inderdaad, via de Rijksweg naar de Oeslingerbaan, en niet binnendoor. Ik neem tenminste aan dat ElisaB bij de supermarkt geparkeerd heeft en niet bij de bushalte.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als je met de auto de A2 op moet moet je daar heul nie wezen hoor sneuneusje![]()
Dan rij je via de Oeslingerbaan
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Af julliequote:
Da's waar. Twee weken heel zuinig moeten stoken omdat je stookolie bijna op is en het 10 graden vriest is ook geen pretjequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Tja, het lag in de lijn der verwachting. En dan heb ik liever dat hij het nu nog enigszins doet en ik rustig kan plannen wanneer de ketel vervangen wordt, als dat ik een paar dagen in de kou moet zitten.
Nee, bij het Bingo-buurtcentrum. Niet goed of zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef Barbaaf het volgende:
Inderdaad, via de Rijksweg naar de Oeslingerbaan, en niet binnendoor. Ik neem tenminste aan dat ElisaB bij de supermarkt geparkeerd heeft en niet bij de bushalte.
Nee hoor, gewoon gevraagd 'Hoe laat vlieg je'.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig op de hoogte zo te horen![]()
Stiekem in haar dossiers zitten neuzen?
Dan zien we haar pas volgend jaar weer!quote:
Goed, thanks!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greysssie!Hoe ist?
En waaaarom heb jij APK niet uitgezwaaid?
In dat geval had je ook via ons terug kunnen rijdenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef ElisaB het volgende:
Nee, bij het Bingo-buurtcentrum. Niet goed of zo
Its amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazingquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gevraagd 'Hoe laat vlieg je'.
En verhip, dan krijg je gewoon antwoord!
Serieus Baaf, als je vanaf de A2 over de Rijksweg naar mij rijdt dan ben je echt verkeerd gereden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, via de Rijksweg naar de Oeslingerbaan, en niet binnendoor. Ik neem tenminste aan dat ElisaB bij de supermarkt geparkeerd heeft en niet bij de bushalte.
[..]
[..]
Af jullie
Ik kan alles! Ik ga vanaf Den Haag naar Den Bosch. Uiteindelijk zie ik een bordje 'Eindhoven'. Dus ik denk: mooi; ik kom al in de buurt. Bel ik BroerElisaB om hem te vertellen dat ik al lekker opschiet, gaat ie een kwartier zitten lachen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Rewimo het volgende:
In dat geval had je ook via ons terug kunnen rijden
Geen idee waar dat zit. Ben je langs de Geilaardsborg of langs de Eikelborg gekomen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk hoor zo'n broerquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan alles! Ik ga vanaf Den Haag naar Den Bosch. Uiteindelijk zie ik een bordje 'Eindhoven'. Dus ik denk: mooi; ik kom al in de buurt. Bel ik BroerElisaB om hem te vertellen dat ik al lekker opschiet, gaat ie een kwartier zitten lachen...
Tsskkk....
Die weg waaiden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef Maes het volgende:
Greys heb je gister de eendjes nog gezien bij de wereld draait door? Moest aan jou denken toen ik ze zag
Ongetwijfeld die eerste, want ik zag heule vieze mannetjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef Barbaaf het volgende:
Geen idee waar dat zit. Ben je langs de Geilaardsborg of langs de Eikelborg gekomen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die weg waaiden?
Dat was zoooooooo zielig (en ook grappig![]()
).
Hoe ze daarna ook keken. 'Dammit, wat gebeurde daar????'
Hij is best grappig, want hij maakt zich nooit zo druk. Althans niet over dit soort dingenquote:
Het is een interessante toeristische route.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus Baaf, als je vanaf de A2 over de Rijksweg naar mij rijdt dan ben je echt verkeerd gereden.
Vraag maar aan Cat, die weet dat ook
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, je zat echt flink fout!
Maar op de terugweg ben je pas bekeurd toch?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan alles! Ik ga vanaf Den Haag naar Den Bosch. Uiteindelijk zie ik een bordje 'Eindhoven'. Dus ik denk: mooi; ik kom al in de buurt. Bel ik BroerElisaB om hem te vertellen dat ik al lekker opschiet, gaat ie een kwartier zitten lachen...
Tsskkk....
Bij Eikelborg zie je heel wat anders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld die eerste, want ik zag heule vieze mannetjes
Minimaal een uur!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Godver hoe lang gaan we nog door met de weg raden die iemand DIE DE WEG KWIJT WAS gereden heeft
Als het niet langer is dammit!quote:
KUT KUT KUT!!!quote:
Nee schat, want toen moést ik over Eindhoven. Dat hoefde niet perse toen ik van Den Haag naar Den Bosch gingquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Dat was ook op weg naar mij he?
Dat je al uren onderweg was voor je es bij Eindhoven was?
Ook zin an! Alles geregeld met je beessies?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed, thanks!Ik heb zin in de 29e!
Net thuis van werken.
En waaaarom wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whahahahaha FAAAAAAAAAAAAALquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
KUT KUT KUT!!!
Mijn Lush was binnen en ik heb het op mijn werk laten staan bedenk ik me nu
Ow, dás best NAAR, NAAR, NAARquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
KUT KUT KUT!!!
Kun je je niet inhouden tot na kerst?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
KUT KUT KUT!!!
Ik was de weg niet KWIJT, ik ging toeristischquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Godver hoe lang gaan we nog door met de weg raden die iemand DIE DE WEG KWIJT WAS gereden heeft
Natuurlijk Elies.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was de weg niet KWIJT, ik ging toeristisch
Ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook zin an! Alles geregeld met je beessies?![]()
Ja!quote:En had je al gezien dat we (ik) eerst goededoelendingen gaan doen?![]()
quote:Waaaarom wel?Ahhhh. Nee, ik ga hem best wel missen, een heule maand, die idioot. Vooral op vrijdagavond, wie moet ik nu lastig vallen met mijn Franse joetjoeps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee je ging op de heenweg ook al raar hoor, ook via den Bosch of zo naar Eindhoven, daar klopte ook al niks van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee schat, want toen moést ik over Eindhoven. Dat hoefde niet perse toen ik van Den Haag naar Den Bosch ging
Nee want ik wil fucking Snowfairy Goddammitquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je je niet inhouden tot na kerst?
Probeer het eens in KLB of ONZ ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Ahhhh. Nee, ik ga hem best wel missen, een heule maand, die idioot. Vooral op vrijdagavond, wie moet ik nu lastig vallen met mijn Franse joetjoeps?
Nee, er stond file en toen overwoog ik het, maar ik heb het niet gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Nee je ging op de heenweg ook al raar hoor, ook via den Bosch of zo naar Eindhoven, daar klopte ook al niks van.
Nou écht he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha FAAAAAAAAAAAAAL![]()
Oud wijf
Je had op de heenweg ook al een hele rare kronkel gemaakt hoor, dat weet ik heus nog wel , doe nou maar niet zo onschuldigquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, er stond file en toen overwoog ik het, maar ik heb het niet gedaan
Ik vind het heel ernstig klinkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou écht he?
Heel de ochtend naar die enorme doos gekeken. Me af zitten vragen waarom hij totaal niet Lusherig rook (weet het nu nog niet...) en daarna gewoon naar huis gegaan en daar laten staan. Djiezus...
Ja maar goed, soms is dat nou eenmaal alsnog sneller als er file staat of iets afgesloten isquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had op de heenweg ook al een hele rare kronkel gemaakt hoor, dat weet ik heus nog wel , doe nou maar niet zo onschuldig
Nohhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou écht he?
Heel de ochtend naar die enorme doos gekeken. Me af zitten vragen waarom hij totaal niet Lusherig rook (weet het nu nog niet...) en daarna gewoon naar huis gegaan en daar laten staan. Djiezus...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Je had op de heenweg ook al een hele rare kronkel gemaakt hoor, dat weet ik heus nog wel , doe nou maar niet zo onschuldig
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer het eens in KLB of ONZ ofzo?
Oh als je dr nog hebt Greys, ruilen voor gele ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NohhhHeb je nog wel roze markers?
Ja. Op mijn werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NohhhHeb je nog wel roze markers?
Nu heb je leverage over oh-oh, ruilen voor Lush die roze markersquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Op mijn werk.
Maar WAT HELPT DAT bij dit fiasco?
Wat een narigheidquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Ja. Op mijn werk.
Maar WAT HELPT DAT bij dit fiasco?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar goed, soms is dat nou eenmaal alsnog sneller als er file staat of iets afgesloten is
Hebben we al een programma?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Ja!
Ik heb een enorm programma gekregen van IngGaat nooit allemaal in één dag passen, maar dat zien we dan wel
Mijn geschrokken hoofd was meer omdat ik dacht dat het onderwerp gesloten was en wie ging er maar door en door en door?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap dat dat als vrouw een hele openbaring voor je is ja, maar das heul wel waar
Ssssshhhhhhhquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn geschrokken hoofd was meer omdat ik dacht dat het onderwerp gesloten was en wie ging er maar door en door en door?
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Greys echt, ik ben dr helemaal plaatsvervangend depri van voor je
Ik zoek hem even!quote:
oh-ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn geschrokken hoofd was meer omdat ik dacht dat het onderwerp gesloten was en wie ging er maar door en door en door?
Ik durf haast niet te klikken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Cat, hier staat ons programma
[SC] #959 Pokon versus borstvergroting
Dit is op en neer naar Ing en vandaaruit ocelotjes. Geen grand tour dus, alleen het hele land doorcrossen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Wie zit er eigenlijk aan het stuur bij jullie komende expeditie?
Maar denk je serieus dat het allemaal gaat passen? Dat hele programma?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is op en neer naar Ing en vandaaruit ocelotjes. Geen grand tour dus, alleen het hele land doorcrossen.![]()
Maar ik bedacht me gisteren dat ik sowieso zelf naar de dierentuin moet rijden, mijn auto zit bommetjevol met spullen.
Ik heb jullie een PM gestuurd over de planning, en eerlijk gezegd vind ik het ook een beeeeetje ambitieus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar denk je serieus dat het allemaal gaat passen? Dat hele programma?
Moeten we die dierentuin dan niet beter overslaan? Want anders zitten we heel de dag alleen maar in de auto en zijn we kei kapot nog voordat we ook maar één noot gezongen hebben. WhoehoehoeeeeeeWat jullie ook beslissen, ik hobbel er blij achteraan hoor, dus zelf weten!
![]()
Gefeliciteerd! Tot straksquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mij eens richting een pappaverjaardag begeven. Tot straks!
Gefeliciteerd en fijne avondquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mij eens richting een pappaverjaardag begeven. Tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |