Ben bang dat ik niet lang meer blijf thoughquote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
De hele nacht lang doorreven, opgeven is voor kutters.
Maakt niet uit, ik hou de ziel wel levend.quote:Op maandag 6 december 2010 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet lang meer blijf though
bellaborisquote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou de ziel wel levend.
Ja ik wilde het subtiel brengen, maar het is niet gelukt.quote:
Goed om te horenquote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou de ziel wel levend.
Randomquote:Op maandag 6 december 2010 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd zojuist een derriedouche genoemd
quote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef Bellatrix het volgende:
I is confused, y u no tal sc, y u here
Ken je die meme? Die is zo goed.quote:
memequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je die meme? Die is zo goed.
Internethypequote:
Jij woont dus voor mij in de toekomstquote:
yeshquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je die meme? Die is zo goed.
quote:
LADY GAGAquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is heel flauw.
http://knowyourmeme.com/memes/y-u-no-guy
Die clip toch, dat ze zingt dat ze het te druk heeft om telefoon op te nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:06 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
LADY GAGA
Y U NO JUST TURN TELEPHONE OFF?![]()
Waar slaat dat op?![]()
quote:
Heb ik alweer wat gemist?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die clip toch, dat ze zingt dat ze het te druk heeft om telefoon op te nemen.
Ik wel. Maar kan het niet echt uit leggen. Het is gewoon heel dwaas.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:08 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Heb ik alweer wat gemist?![]()
Ik luister niet vaak naar Lady Gaga
quote:
stop telephoning me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-equote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wel. Maar kan het niet echt uit leggen. Het is gewoon heel dwaas.
Oh honeybeequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stop telephoning me-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e
[ afbeelding ]
truste kerelquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Weltruste!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
quote:
Ik ben al een uur wakker en geknuffeld en pijn gedaan.quote:
Ik ben al anderhalf uur wakker en voel me nog steeds ziekquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al een uur wakker en geknuffeld en pijn gedaan.
Door diegene waar ik vorige week donderdag een date mee had, die was blijven slapen vannachtquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur wakker en voel me nog steeds ziek
Door wie/wat ben je gepijnigd?
Gezelliequote:Op dinsdag 7 december 2010 07:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door diegene waar ik vorige week donderdag een date mee had, die was blijven slapen vannachtZo eerst maar gaan douchen denk ik.
Ik ben al een week niet meer op school geweest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gezellie
Man ik wil echt niet werken, voel me zo baggerMaar ik ben al 2 dagen thuisgebleven..
hoezo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al een week niet meer op school geweest.
Omdat ik geen motivatie meer heb omdat dit niet is wat ik wil.quote:
ohwquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik geen motivatie meer heb omdat dit niet is wat ik wil.
Jep, maar die opleiding begint alleen in september.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw
Ben je wel van plan iets anders te doen?
Stop dan gewoonquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik geen motivatie meer heb omdat dit niet is wat ik wil.
Zonder stufi en werk mn huur betalen? Yeah right.quote:
Stem op mij voor alle leuke dingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:08 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ga zo die fok awards invullen, iemand nog tips?
Zoek dan werkquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zonder stufi en werk mn huur betalen? Yeah right.
[..]
Stem op mij voor alle leuke dingen.
WORKIN ON ITquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoek dan werk
Oh en NBT, zou je voor mij zo vaak mogelijk op Rossdale willen stemmen? Waar dat kan in ieder geval
quote:
Goedemorgen beide!quote:
Nah, eerder een oude bekende...quote:
Dan zou ik je moeten kennen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, eerder een oude bekende...heb hier in 2008 en 2009 een tijd lang de boel onveilig gemaakt...
Welkom! Stel je voor!quote:
hmmm, das wel lastigquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, maar die opleiding begint alleen in september.Dus het is dit jaartje uitzitten of werken, anders kan ik mijn huur niet meer betalen.
Volgens mij ben ik toen in juli voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan zou ik je moeten kennen..(ben hier eind 2009 gekomen.. rond aug)
[..]
Welkom! Stel je voor!
ja ik heb bij sommige ook maar wat gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
Die stemmen zijn moeilijk, ik kan niemand bedenken
en bij mods heb ik op jou gestemdquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik heb bij sommige ook maar wat gedaan
[..]
en bij mods heb ik op jou gestemd
ik heb ook op jou gestemd bij mods!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je me helpen herinneren dat ik nog wat voor je moet maken?
je moet nog wat voor me makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je me helpen herinneren dat ik nog wat voor je moet maken?
haha veel succes michhas!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef Michhas het volgende:
Pfff, bijeenkomst met de ondernemingsraad hier... het is fucking saai en duurt nog tot half elf... lang leve Fok!mobile
Sterkte!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef Michhas het volgende:
Pfff, bijeenkomst met de ondernemingsraad hier... het is fucking saai en duurt nog tot half elf... lang leve Fok!mobile
Klinkt bekend... al hadden we hier de afgelopen tijd het wel druk met de or... altijd leuk die vertrouwelijke adviesaanvragenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:53 schreef Michhas het volgende:
Nou, dolle pret.. etterbakken zijn het, ze draaien er omheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt bekend... al hadden we hier de afgelopen tijd het wel druk met de or... altijd leuk die vertrouwelijke adviesaanvragen
Ja, ze dachten bij ons er even makkelijk een organisatiewijziging door te duwen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, dolle pret.. etterbakken zijn het, ze draaien er omheen
NBT!quote:
Bonjourquote:
Dat gebeurt hier nu, reorganisatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ze dachten bij ons er even makkelijk een organisatiewijziging door te duwen...
Is dat artikel 25 of 27?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier nu, reorganisatie
quote:
En dan dag verstandquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
De eerste 10 minuten zitten er weer op. Nog 2 uur en 50 minuten te gaan.
tsss....quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
De eerste 10 minuten zitten er weer op. Nog 2 uur en 50 minuten te gaan.
alweer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Graseter het volgende:
Lekker aan het werk, lekker tot het eind niets doen.
Mazzelpik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Graseter het volgende:
Lekker aan het werk, lekker tot het eind niets doen.
Ik ben eerlijk gezegd liever druk, dan gaat de tijd tenminste hard...quote:
Maar op z'n tijd een rustig dagje is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd liever druk, dan gaat de tijd tenminste hard...
Daar heb je wel een punt ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd liever druk, dan gaat de tijd tenminste hard...
Een gedeelte maar, gelukkigquote:
Ja, dat is waar... afwisseling is het best!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar op z'n tijd een rustig dagje is ook wel lekker
Dank jequote:
Jep, vooral mannelijkequote:
Badeendjes!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, vooral mannelijke
of badeenden
Die heb ik genoeg hoorquote:
Daar heb ik er best veel vanquote:
Die heb ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik er best veel van![]()
Ik heb ook een badeendradio
Ik ook, mekkerende klantenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:37 schreef lipjes het volgende:
goedemorgen.
ben alweer keidruk bezig
ik haat drukte in de ochtend
Gekocht in Duitsland, 10 euro maarquote:
Dat is netjes, ik heb de mijne allemaal gekregen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekocht in Duitsland, 10 euro maar
dat hoor ik bij vrouwen ook altijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij ons gewoon weer eens de maandelijkse paniek
Een week bloeden zonder dood te gaan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
bij ons gewoon weer eens de maandelijkse paniek
Ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is netjes, ik heb de mijne allemaal gekregen!
watskebeurt ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef NBT het volgende:
pfffff, ben bekaf!! Me broertje stond vannacht opeens voor den deur!
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef NBT het volgende:
O, en toen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef NBT het volgende:
Om mee te spelen? Of voor iets anders?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ze worden wel vaak gebruikt
yupquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat hoor ik bij vrouwen ook altijd
neequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een week bloeden zonder dood te gaan?
Sterkte vandaag danquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
yup
maar bij ons is het gelukkig maar 1 dag.
[..]
nee
In bad natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Om mee te spelen? Of voor iets anders?
dankjequote:
Awwwquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef NBT het volgende:
Hij heeft weer een ruzie met mijn moeder... dus wou hij bij mij komen slapen, kan hem moeilijk op straat laten staan... maarja, toen moest ik eerst weer het hele verhaal aanhoren!
Nogal ja..... En vanmorgen mijn wekker weer om 6 uur!quote:
Vrees niet, dat stond de mijne ook. En ook na Disturbed stond ik er weer om 6 uur naastquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Nogal ja..... En vanmorgen mijn wekker weer om 6 uur!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In bad natuurlijk.
En de radio staat altijd aan als ik ga badderen/douchen
Niks ik laat ze drijvenquote:
Ow minder... maar netjes van je dat je m onderdak heb gebodenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef NBT het volgende:
Hij heeft weer een ruzie met mijn moeder... dus wou hij bij mij komen slapen, kan hem moeilijk op straat laten staan... maarja, toen moest ik eerst weer het hele verhaal aanhoren!
Ah... je hele bad vol of gewoon af en toe eentje?quote:
toen zat ik hier alquote:
Natuurlijk, wat moet ik anders!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow minder... maar netjes van je dat je m onderdak heb geboden
toen was ik al aan het werk inderdaadquote:
Allemaal dat past nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... je hele bad vol of gewoon af en toe eentje?
Ach, ik zou daar niet te zwaar aan tillen... maar gebeurd dat vaak dat hij ineens op de stoep staat...?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet ik anders!
Maar vanmorgen kreeg ik de opmerking naar me hoofd van hem: Ben je een psycholoog ofzo??!!
Dan moet je een groter bad nemenquote:
Eerst maar een huis hosselenquote:
Zo nu en dan.... Ik ga straks me moeder maar eens bellen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik zou daar niet te zwaar aan tillen... maar gebeurd dat vaak dat hij ineens op de stoep staat...?
Pardon? Je laat je broertje toch niet buiten staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo nu en dan.... Ik ga straks me moeder maar eens bellen...
Heb nu ook ruzie met mijn vriend, die was het er niet helemaal mee eens dat ik hem binnen liet..!
Is wel een handige voorwaardequote:
Ow, das minder... lastige situatie... succes ermee in ieder geval *knuf*quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo nu en dan.... Ik ga straks me moeder maar eens bellen...
Heb nu ook ruzie met mijn vriend, die was het er niet helemaal mee eens dat ik hem binnen liet..!
Eensch!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Je laat je broertje toch niet buiten staan![]()
Hell ik laat niemand buiten staan.
*klopt bij huppel aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Je laat je broertje toch niet buiten staan![]()
Hell ik laat niemand buiten staan.
quote:
Je bent welkom hoor, het is zo rustig en stil hier in huis. Kan wel wat gezelschap gebruikenquote:
Spelletje doen dan maar? Kolonisten van Catan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, het is zo rustig en stil hier in huis. Kan wel wat gezelschap gebruiken
24 uur rustquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:03 schreef NBT het volgende:
gaat allemaal wel goed komen, me vriend negeert me dan 24 uur en dan is het weer over....
Ah... dat is goed om te wetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:03 schreef NBT het volgende:
gaat allemaal wel goed komen, me vriend negeert me dan 24 uur en dan is het weer over....
Ah, goed om te weten, waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, het is zo rustig en stil hier in huis. Kan wel wat gezelschap gebruiken
Dat kan niet met zn 2enquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Spelletje doen dan maar? Kolonisten van Catan?![]()
![]()
[..]
24 uur rust
quote:
Met zn 4-en is leukerquote:
ah, dat klinkt bekend... dinsdag rapportage dag, maar heb geen zin om iedereen achter zn broek aan te zitten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:08 schreef tdrone het volgende:
ikmoet eigenlijk gaan werken maar heb geen zin
Hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:08 schreef tdrone het volgende:
ikmoet eigenlijk gaan werken maar heb geen zin
Ondertussen zijn we al met genoeg mensen. Nu krijg ik echt zin om dat spel te spelenquote:
Ja, het staat voor de kerstvakantie weer op de planning, samen met veel andere gezelschapspellenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we al met genoeg mensen. Nu krijg ik echt zin om dat spel te spelenVeel te lang geleden alweer.
Jep, bij Huppelmutsquote:
Ik speel het meestal onlinequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we al met genoeg mensen. Nu krijg ik echt zin om dat spel te spelenVeel te lang geleden alweer.
hoe oud ben je eigenlijk benny? (heb ik geloof ik al eens gevraagdquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Gelukkig zijn het maar 3 uurtjes
Maar dat kan nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het staat voor de kerstvakantie weer op de planning, samen met veel andere gezelschapspellen
[..]
Jep, bij Huppelmuts
19quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk benny? (heb ik geloof ik al eens gevraagd)
Ik heb het spel en dan doen we het op de vloer. Z'n knusse turkse zithoek met allemaal kussensquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kan niet![]()
Ik heb het spel niet en ik heb geen tafel
Ik neem het wel mee, met uitbreiding voor 5-6 spelers en tafel valt toch wel te regelen, anders doen we het op de vloer... is lekker laagdrempeligquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat kan niet![]()
Ik heb het spel niet en ik heb geen tafel
Met een hond die er constant doorheen looptquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb het spel en dan doen we het op de vloer. Z'n knusse turkse zithoek met allemaal kussens
Maar wanneer komen jullie dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee, met uitbreiding voor 5-6 spelers en tafel valt toch wel te regelen, anders doen we het op de vloer... is lekker laagdrempelig
Ligt eraan waar het is...quote:
Beter speel ik dan niet met jou... op dat soort eigenschappen heb ik niet zo'n goede invloedquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
Had ik wel al gezegd dat ik niet tegen m'n verlies kan?Het is maar dat je het even weet. Vliegende gezelschapsspellen en dat soort dingen
Jij wint altijd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beter speel ik dan niet met jou... op dat soort eigenschappen heb ik niet zo'n goede invloed
Niet altijdquote:
Emmen en deze eend heb ik als radio.quote:
Mooie eend...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen en deze eend heb ik als radio.
http://www.gadgethouse.nl(...)m-fm-eend-radio.html
In duitsland is ie goedkoper
Dus geen gezelligheid voor hupjequote:Op dinsdag 7 december 2010 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie eend...
Oei... Emmen, das wel een end weg...
even niet van duckje...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus geen gezelligheid voor hupje
Veolia?quote:
zegt de duivelhoerquote:
Nee, Breng. Kwartier te laat hier, daarna nog leuk de hele tijd tussen Oosterhout en Lent file rijden, oftewel ik was om 9.30 eindelijk op het station, en toen moest ik eigenlijk beginnen, dus kon ik gelijk weer naar huis.quote:
Lief spelen jij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zegt de duivelhoer
maar ja, in dit weer is dat niet zo leuk
hoi DW was je door de mist zo laat ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Breng. Kwartier te laat hier, daarna nog leuk de hele tijd tussen Oosterhout en Lent file rijden, oftewel ik was om 9.30 eindelijk op het station, en toen moest ik eigenlijk beginnen, dus kon ik gelijk weer naar huis.
Hoi blokjesmanquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi DW was je door de mist zo laat ?
Ja jij wel, ik stond te koukleumen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:40 schreef tdrone het volgende:
ik heb gelukkig mijn bus/trein op het eerste station dus als het langer duurt ben ik wel al in de bus
quote:
en er was niemand om je op te warmen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja jij wel, ik stond te koukleumen.
Alleen een oude ventquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en er was niemand om je op te warmen?
Kerstig. Ik houd niet van kerst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
wat vind je trouwens van mijn kerst UI?
Ow.. das weer jammer natuuurlijk...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen een oude ventMijn kacheltje was 2 uur eerder al weggegaan om te werken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kerstig. Ik houd niet van kerst.
Ja want ik lig weer in mn bed en ik ben hard aan het werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow.. das weer jammer natuuurlijk...
inmiddels wel weer opgewarmd?
Ik.quote:
Ik vind 'm wel leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
wat vind je trouwens van mijn kerst UI?
wat heeft wiep trouwens op haar kop hangen nu?? want ik kan het maar niet identificerenquote:
Mooi, mn bed... ja daar zou ik ook wel in willen liggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja want ik lig weer in mn bed en ik ben hard aan het werk.
No pun intended
Een pietenmuts, want het is bijna kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat heeft wiep trouwens op haar kop hangen nu?? want ik kan het maar niet identificeren
jajaaa....quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een pietenmuts, want het is bijna kerst
Niet eens in mijn bed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, mn bed... ja daar zou ik ook wel in willen liggen
Hoi Michhas. Daten?quote:
quote:
Ik dring niet aan, ik was beledigd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat durfde ik niet voor te stellen...
![]()
maar als je zo aandringt
hoe kan ik het goedmaken dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dring niet aan, ik was beledigd.
Stel je aan zegquote:
Het is niet andersquote:
als ik in de buurt ben, laat ik het wel weten...quote:
Almeloquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben, laat ik het wel weten...
moet later deze maand wel naar Almelo, maar dat is ook nog wel een stukje van Emmen vandaan denk ik...
Uurtje ongeveerquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben, laat ik het wel weten...
moet later deze maand wel naar Almelo, maar dat is ook nog wel een stukje van Emmen vandaan denk ik...
Nee, trek in.quote:
Dan ge je het pakkenquote:
Dat gaat m dan ook niet wordenquote:
Ge?quote:
Ik werd afgeleid door Xena die in bad werd gezoend door een chickquote:
Nou, ik zoek nog iemand voor het sadistische kleine kindje in me...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door Xena die in bad werd gezoend door een chick
hanteer jij dan de zweep of ik?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, ik zoek nog iemand voor het sadistische kleine kindje in me...
Bij sommige dingen wil je niet multitaskenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
vrouwen konden toch multitasken?
Hm... Vooruit..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door Xena die in bad werd gezoend door een chick
100% focus... zodat je er volop van kan genieten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij sommige dingen wil je niet multitasken
Dankquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
100% focus... zodat je er volop van kan genieten?
seizoen 2 aflevering 15 of niet?quote:
Ik.quote:
valt mee maar degene die mijn computer even nodig had was ook nog zo'n incompetent figuur dat niet eens een printer in kon stellenquote:
Joepie, dat soort figurenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
valt mee maar degene die mijn computer even nodig had was ook nog zo'n incompetent figuur dat niet eens een printer in kon stellen
Seizoen 3 aflevering 6quote:
Anders zou het wel voor mijn masochistische innerlijke kind, maar die is al voorzien.quote:
quote:
ah, kon ook...quote:
Ik wordtquote:
Wat is masochistisch eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders zou het wel voor mijn masochistische innerlijke kind, maar die is al voorzien.
jep... dat heet nou een typfout... zo bang ben ik...quote:
quote:
quote:Masochisme is het beleven van (seksueel) genot aan onderwerping of kleinering, waarbij het de "masochist(e)" erom gaat door de partner te worden verleid/gemanipuleerd en door hem/haar gedomineerd, gekweld of vernederd te worden.
Ah leukquote:
Dat zal ik maar doen ja, 'ik wordt'quote:
Sadomasochisme draait om pijn, niet om vernedering.quote:
Kom maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |