hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?quote:
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...quote:
ja klopt is sinds kortquote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?
Ik zie net tot mijn grote ernst dat mijn hele profiel eigenlijk volstaat met farmville/millionaire city:')!
Moet ik ook maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ja klopt is sinds kort![]()
haha heb dribbel en dean ook even aangemeld
hahah sorry <3quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...
ja ik zie hetquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens naar kijken danHopelijk kom ik dan van al die farmville shit af
Ik ga jou ook even toevoegen
edit: net gedaan, vergeten persoonlijk bericht te typenIk ben die gast uit eibergen.
Ja heb ik ook altijd wel, ff op fobo kijken miss staat daar een foto.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
Je mag mij niet uitlachenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
nee ik lach je niet uit maar moest om mezelf lachen dat ik lekker bij jou ging postenquote:
ik zou trouwens eigenlijk nog en eens meer weten hoe je eruitzietquote:
Ja, ik vind die echt lelijker...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
ja hij is ook onoverzichtelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik vind die echt lelijker...
Welnee. Hij is nog net zo wit en vierkanterig, maar dan gehusseldquote:
Yep!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
http://mp4nation.net/cata(...)ption=1&keyword=fiioquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ik
Olie en wax..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |