Ja en dat is ook niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo toch?
Ik kan wel een beetje gitaar spelen! dat weet ik van mezelf.
Alleen m`n techniek is nog niet goed. Dus het klinkt ook niet altijd even lekker!
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.
En volgens mij hebben de meeste hier zoiets van "weer zo`n kut noob, hij kan geen gitaar spelen en zijn improvisatie`s zijn bagger maar toch reageren we hier weer op want dan kunnen we hem lekker de grond in trappen en lekker zijn dag vergallen"
Net alsof julie nòòòòit fouten maken, alsof julie àltijd perfect gitaar spelen.
Ga weg man!
Nu ff een arrogant opmerkingetje:
Wie van de gasten kon hier toen hij een half jaar gitaar speelde
Improviseren op gitaar/Santana spelen/Queen spelen/Guns N Roses?
Natuurlijk klinkt het niet top, want ik speel net gitaar, dus m`n techniek is nog ver beneden pijl, maar ik kan het wel spelen, moet alleen aan m`n techniek werken zodat het ook KLINKT!
Tss, iPad verkopen...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef guitarist het volgende:
Vandaag weer (video) opnames gemaakt en voor de lead vocals een SM7b (7 ja, geen 57!) gebruikt! Radio microfoon die echt super lekker is voor sommige vocale.
Ik ga m'n iPad verkopen (ik heb nu toch een nieuwe MacBook!) en dan ook een SM7b kopen. HMMM
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...quote:
Ok dan mag het.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...
Wtf man met die dingen kun je een olietanker vastbindenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfrt![]()
Die .13 op m'n ene LTD gezet die nu standaard in D of in Drop C staat. Fucking lijpLijk wel of ik bas speel nu
[ afbeelding ]
Het blijft wel supergoed op spanning en klinkt dik
Ik ben geen autist! Sommigen van ons hebben andere issuesquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Whehehe, truequote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Welk facebookspelletje is dat nou weer?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Autist? Echt niet, ik heb tegenwoordig Facebook. Dik verslavend, auto's van Dean wassen!
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Opperprutser het volgende:
Ha gitaristen,
Vraagje over ongelakte halzen: ik ben op zoek naar een goede wax om een hals weer soepel te krijgen. Suggesties wat voor wax, die breed verkrijgbaar is?
Car townquote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welk facebookspelletje is dat nou weer?
Dus voor eens en ALTIJD!.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dat is ook niet erg.
Het probleem zit bij de dingen die je post en hoe je daar op reageert. Het gaat om je gedrag, niet je gitaarspel.
Ah, dat ben jij dusquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie zit me op facebook te adden hier. En ga niet zitten praten met Hoi dribbel, en hoi wie van fok ben jij
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
wie me wilt aanmelden
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001348548242
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |