Lekker toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
david bowiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorgingquote:
ja inderdaad wie wil er nou david bowie zien op rock werchterquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorging
quote:
Cultuurbarbarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorging
iesj koeltoer!!quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Kap nou ff met je domme getroll.
wikipedia definieert andersquote:
Maar dat kun je ook aanpassen in wat jou het beste uit komt.quote:
En gelukkig kan iedereen uitspraken uit hun context rukken. Maar daar gaat het natuurlijk niet omquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig definiėren wij je irritantheid wel hetzelfde.
Maak nog maar even een foto van je gitaar, als het misgaat heb je dan iig nog een aandenkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Postbode aan de deur
[ afbeelding ]
Nu nog eens utizoeken welk draadje waar moet
ja inderdaad. Dean kom eens snel verhuizen naar zuid hollandquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom woont Dean hier nit in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |