Nouja ik ga het morgen maar eens checken danquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik wil waarschijnlijk .13 maar koop wel eerst 1 of 2 setjes. Is het wat dan is het inderdaad goed idee om zo'n 10 pack te kopen
Hmm ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:29 schreef genakt het volgende:
en voor de leerlingen onder ons; 20 december komt eerst deel van de nieuwe cursus uit
van de beginnerscursus heb ik wel veel geleerd toendertijd![]()
http://www.justinguitar.com/en/IM-000-IntermediateMethod.php
zien zien zien!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Fotos gekregen van het optreden van afgelopen zaterdag, wel paar toffe tussen, ben benieuwd naar de film opnames die gemaakt zijn!
Indie zie je hier niet veel, wel metal en poppunk zonder bewegingquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof man
Dat is het voordeel van poppunk bandjes, qua performance blaas je al die laffe indie bandjes mooi het podium af
Ik snap daar niks van. Maak je ruige metal, ga je een beetje stil staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Indie zie je hier niet veel, wel metal en poppunk zonder beweging
En bedankt!![]()
Lekker toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Rock Werchter 2010 eindact: pearl jam, eddie was zo dronken als een katje en hij zei dat ze een iets te gezeligge bbq backsage hadden gehad.![]()
david bowiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan Werchter 2004 waar David Bowie op het laatste moment afzegt (afgeknelde zenuw in zijn schouder) en we 2 many dj's als vervanging kregen.
Ik zou een vreugdesvuur aangestoken hebben als ik hoorde dat hij niet doorgingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |