HAHA dribbel heeft een speedyshare accountquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou we hebben besloten welke 3 nummers op de demo komen. Beetje 3 verschillende nummers qua stijl.
Kill The Priest
http://www.speedyshare.com/files/25592278/01_Kill_the_Priest.wma
My Lady
http://www.speedyshare.com/files/25592266/01_My_Lady.wma
Two
http://www.speedyshare.com/files/25592286/01_Two.wma
Leuk ?
Betraptquote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef genakt het volgende:
[..]
HAHA dribbel heeft een speedyshare account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Betraptbehalve Two vind ik ze wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef genakt het volgende:
[..]
behalve Two vind ik ze wel leukDat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch bedankt voro het luisteren.
![]()
is mijn mening hoor niet teveel van aantrekkenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kanToch bedankt voro het luisteren.
mijn stijl nietquote:Op woensdag 8 december 2010 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Toevallig aanmerkingen wat beter zou kunnen? Of gewoon omdat het je stijl niet isAlle tips zijn welkom
Het zijn allemaal nog grove versies dus kan nog vanalles veranderen
Ik moest voor een gozer een nummer uitwerken.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef genakt het volgende:
[..]
ik wou normaal in het begin tegen je doen maar je vraagt er gewoon zelf om
maak je vriend van je belachelijk maar wat voor tievusherrie staat daar nou weer op
WHAWHAHWHWA
Waarom upload je het dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
En die is erg slecht, ik nam namelijk niet alleen via de Lijn-Ingang op maar ook via de Webcam mic, die stond ook op te nemen, Daarom klinkt het zo dubbel/schel.
En bij dat solotje zijn de bends vals ik weet het.
Heb een visvergunning, maar die is verlopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:13 schreef guitarist het volgende:
Ik heb een kortingspas van de Smullers. Maar die is niet meer geldig.
http://www.feedback.nl/gitaar-accessoires/gibson/guitar-polishquote:Op woensdag 8 december 2010 01:23 schreef blckbb het volgende:
Waar kan ik trouwens een beetje goedkoop van dat gitaar schoonmaak spul en hals schoonmaak spul krijgen?
Ik gebruik Dunlop guitar polish en de welbekende Dunlop Lemon Oil. Gewoon bij de gitaarzaak, rond de zes euro per stuk.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:23 schreef blckbb het volgende:
Waar kan ik trouwens een beetje goedkoop van dat gitaar schoonmaak spul en hals schoonmaak spul krijgen?
Idd wel gevarieerd. My Lady doet me qua stijl erg denken aan Plofmot (een rockband uit Zuid-Afrika), ook qua opnametechniekquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou we hebben besloten welke 3 nummers op de demo komen. Beetje 3 verschillende nummers qua stijl.
Kill The Priest
http://www.speedyshare.com/files/25592278/01_Kill_the_Priest.wma
My Lady
http://www.speedyshare.com/files/25592266/01_My_Lady.wma
Two
http://www.speedyshare.com/files/25592286/01_Two.wma
Leuk ?
Ik heb het nummer hier niet gepost?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Waarom upload je het dan?
Oftewel: waarom maak je het dan niet beter voor je het upload, dat je je niet hoef te verontschuldigen hier
Nee dit zijn ff zelf snel wat opgenomen ideetjes om grofweg vast te leggen wat we willen gaan doen. Echte opnames komen binnen nu en een maand hopelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd wel gevarieerd. My Lady doet me qua stijl erg denken aan Plofmot (een rockband uit Zuid-Afrika), ook qua opnametechniek.
Maar dit zijn dé opnames nog niet toch?.
Volgens mij ben jij echt een autist of iedegeval niet 100% en dat meen ik serieusquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het nummer hier niet gepost?
Alleen het account, zo van. Kijk ook braddie is lid van soundclick, julie zijn de gene die meteen dat nummer beluisteren:P
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dit zijn ff zelf snel wat opgenomen ideetjes om grofweg vast te leggen wat we willen gaan doen. Echte opnames komen binnen nu en een maand hopelijk
Nog nooit van Plofmot gehoord
Maar is het een beetje wat of heb je van sommige dingen zoiets van, neeeee niet doen
(ik kan tegen kritiek)
Volgens mij had je hem hier al eerder neergedonderdquote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het nummer hier niet gepost?
Alleen het account, zo van. Kijk ook braddie is lid van soundclick, julie zijn de gene die meteen dat nummer beluisteren:P
Ervaar jij vandaag een tekort aan werkwoorden bovenop je chronisch tekort aan hoofdletters en interpunctie?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef genakt het volgende:
Ik zit dilemma ?![]()
of ik ga investeren in wat monitoren krk's boss gt8 en kabels/midi app zodat ik kan met goed kwaliteit via me toneport spelen via me computer ?
of zal ik betere versterker en wat pedaaltjes ?
wat zou beter zijn aangezien ik alleen maar thuis speel
Toen ik nog werkte kregen we soms 4-5 kerstpakketten in huis (hele gezin). Ik werk niet meer dus geen "kerstpakket" voor mij.quote:
Keihard op rammen tijdens het couplet toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuk! Toffe bas.
Maar uh...weet je drummer wel waar een hihat voor is?.
allebij witchie hmm word steeds duurder danquote:Op woensdag 8 december 2010 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ervaar jij vandaag een tekort aan werkwoorden bovenop je chronisch tekort aan hoofdletters en interpunctie?.
Als je KRK's enzo gaat kopen, dump dan gelijk het Toneportsysteem en ga voor een Focusrite ding ofzo. Upgrade je hele unit dan.
Ik wil alleen maar zeggen; als je dikke monitors enzo gaat kopen, maar de input in je systeem maak je niet super, blijft dat toch de bottleneck. Misschien moet je juist aan die kant beginnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef genakt het volgende:
[..]
allebij witchie hmm word steeds duurder dan
Okee thnxquote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.
Derde nummer vind ik leuk gedaan. Doet me aan Muse denken. Je speelt mooie dingen. Wat ik nog wel in de nummers mis, is wat meer melodiën. Ik denk dat als je soms lijntjes hier en daar er overheen legt, dat dat de nummers af kunnen maken.
Oftewel, GIGO.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen; als je dikke monitors enzo gaat kopen, maar de input in je systeem maak je niet super, blijft dat toch de bottleneck. Misschien moet je juist aan die kant beginnen.
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een autist of iedegeval niet 100% en dat meen ik serieus
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.
En volgens mij hebben de meeste hier zoiets van "weer zo`n kut noob, hij kan geen gitaar spelen en zijn improvisatie`s zijn bagger maar toch reageren we hier weer op want dan kunnen we hem lekker de grond in trappen en lekker zijn dag vergallen"
Net alsof julie nòòòòit fouten maken, alsof julie àltijd perfect gitaar spelen.
Ga weg man!
Nu ff een arrogant opmerkingetje:
Wie van de gasten kon hier toen hij een half jaar gitaar speelde
Improviseren op gitaar/Santana spelen/Queen spelen/Guns N Roses?
Natuurlijk klinkt het niet top, want ik speel net gitaar, dus m`n techniek is nog ver beneden pijl, maar ik kan het wel spelen, moet alleen aan m`n techniek werken zodat het ook KLINKT!
dat is dan ook weer niet echt goed hahah mjah boeiendquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kon na 2,5 jaar alleen nog blink en offspring spelen
Mja wat ik ervan deed deed ik dan ook wel goed na die tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is dan ook weer niet echt goed hahah mjah boeiend
nu bezig met nummer alleen de tabs zijn niet goed dus moet voor het eerst deel zelf uitwerken
maar ben al heel stuk
Hier twee ideetjes voor een 2e gitaar, is dat wat ?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel goed. Het eerste nummer steekt hier nog best slordig in elkaar, dus als jullie dat in gaan spelen dan moeten jullie dat wel redelijk strak doen, anders dondert het nummer in elkaar.
Derde nummer vind ik leuk gedaan. Doet me aan Muse denken. Je speelt mooie dingen. Wat ik nog wel in de nummers mis, is wat meer melodiën. Ik denk dat als je soms lijntjes hier en daar er overheen legt, dat dat de nummers af kunnen maken.
Dat is zo toch?quote:
maar je wilde toch gaan kopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:54 schreef LeNick het volgende:
Ah kut Windows versie is toch anders dan Mac versieStaan vrijwel geen Mac verises op zhe internetz...
Ja en dat is ook niet erg.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo toch?
Ik kan wel een beetje gitaar spelen! dat weet ik van mezelf.
Alleen m`n techniek is nog niet goed. Dus het klinkt ook niet altijd even lekker!
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent een verschrikkelijk raar mannetje.
En volgens mij hebben de meeste hier zoiets van "weer zo`n kut noob, hij kan geen gitaar spelen en zijn improvisatie`s zijn bagger maar toch reageren we hier weer op want dan kunnen we hem lekker de grond in trappen en lekker zijn dag vergallen"
Net alsof julie nòòòòit fouten maken, alsof julie àltijd perfect gitaar spelen.
Ga weg man!
Nu ff een arrogant opmerkingetje:
Wie van de gasten kon hier toen hij een half jaar gitaar speelde
Improviseren op gitaar/Santana spelen/Queen spelen/Guns N Roses?
Natuurlijk klinkt het niet top, want ik speel net gitaar, dus m`n techniek is nog ver beneden pijl, maar ik kan het wel spelen, moet alleen aan m`n techniek werken zodat het ook KLINKT!
Tss, iPad verkopen...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef guitarist het volgende:
Vandaag weer (video) opnames gemaakt en voor de lead vocals een SM7b (7 ja, geen 57!) gebruikt! Radio microfoon die echt super lekker is voor sommige vocale.
Ik ga m'n iPad verkopen (ik heb nu toch een nieuwe MacBook!) en dan ook een SM7b kopen. HMMM
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...quote:
Ok dan mag het.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik sleep mijn Macbook overal mee heen, mijn vorige niet (meer) omdat het scherm zo goed als dood is, dus had ik de iPad als halve laptop vervanger...
Wtf man met die dingen kun je een olietanker vastbindenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfrt![]()
Die .13 op m'n ene LTD gezet die nu standaard in D of in Drop C staat. Fucking lijpLijk wel of ik bas speel nu
[ afbeelding ]
Het blijft wel supergoed op spanning en klinkt dik
Ik ben geen autist! Sommigen van ons hebben andere issuesquote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Whehehe, truequote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet zo happen, iedereen is hier autist. Diegene die normaal zijn hebben hier niks te zoeken.
Welk facebookspelletje is dat nou weer?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Autist? Echt niet, ik heb tegenwoordig Facebook. Dik verslavend, auto's van Dean wassen!
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Opperprutser het volgende:
Ha gitaristen,
Vraagje over ongelakte halzen: ik ben op zoek naar een goede wax om een hals weer soepel te krijgen. Suggesties wat voor wax, die breed verkrijgbaar is?
Car townquote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Welk facebookspelletje is dat nou weer?
Dus voor eens en ALTIJD!.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dat is ook niet erg.
Het probleem zit bij de dingen die je post en hoe je daar op reageert. Het gaat om je gedrag, niet je gitaarspel.
Ah, dat ben jij dusquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie zit me op facebook te adden hier. En ga niet zitten praten met Hoi dribbel, en hoi wie van fok ben jij
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef genakt het volgende:
wie me wilt aanmelden
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001348548242
hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?quote:
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...quote:
ja klopt is sinds kortquote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef wimjongil het volgende:
[..]
oh ik zie het al jij hebt een new profile ofzo?
Ik zie net tot mijn grote ernst dat mijn hele profiel eigenlijk volstaat met farmville/millionaire city:')!
Moet ik ook maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ja klopt is sinds kort![]()
haha heb dribbel en dean ook even aangemeld
hahah sorry <3quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die lullo die je V thuis kwam bezorgen...
ja ik zie hetquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens naar kijken danHopelijk kom ik dan van al die farmville shit af
Ik ga jou ook even toevoegen
edit: net gedaan, vergeten persoonlijk bericht te typenIk ben die gast uit eibergen.
Ja heb ik ook altijd wel, ff op fobo kijken miss staat daar een foto.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
Je mag mij niet uitlachenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik zie het
grappig hoe sommige mensen eruit zien.No offense maar was altijd gewoon nieuwsgierig
ahha bij dribbel
nee ik lach je niet uit maar moest om mezelf lachen dat ik lekker bij jou ging postenquote:
ik zou trouwens eigenlijk nog en eens meer weten hoe je eruitzietquote:
Ja, ik vind die echt lelijker...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
jo wtf heb jij voor leip profiel dan?
ja hij is ook onoverzichtelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, ik vind die echt lelijker...
Welnee. Hij is nog net zo wit en vierkanterig, maar dan gehusseldquote:
Yep!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh ff een vraagje, bestaat er ook zoiets als een voorversterker voor een koptelefoon ?
De output van m'n mixer (passief) gaat nu direct naar m'n boxen toe. Dus als ik hem op m'n koptelefoon wil aansluiten moet er een versterker tussen.
Heb je daar iets van een klein kastje voor ook ofzo?
http://mp4nation.net/cata(...)ption=1&keyword=fiioquote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Fiio ofzoiets heeft ze op mp4nation.net ofzoiets. Fiio E3 en E5 heten die dingen geloof ik
Olie en wax..quote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter olie gebruiken in plaats van wax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |