Bijna 100 optredens dat ding meegesleept. Dat went nietquote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat went. Zalen zoeken waar een backline staat
Ach, het maakt de distortion die ik nodig heb, en het gaat niet kapot.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Nee daarom, die paar tientjes valt wel mee. Zelf ben ik er niet kapot van, maar kwaliteit is het wel!
Nouja ook een zooi over een bestaande backline. Maar het waren er een hoop dat het allemaal mee moetquote:
Zodra deze op is, maar zo'n oplaadbare aanschaffenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Niet standaard, maar er zijn wel oplaadbare en laders te koop
Of zo'n Polytune, of die GFS Tunerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Inderdaad, kloteroadiesquote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef TeleluvR het volgende:
Beetje doorwerken en dan heb je mensen die voor je slepen. Alhoewel ik het mij nog steeds niet voor kan stellen dat je je pride-and-joy even aan een roadie meegeeft!
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef TeleluvR het volgende:
Oh, dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Daar is al mijn hoop op gevestigd.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:21 schreef TeleluvR het volgende:
Als je maar geen geld inzet in mijn carrière als gitarist...
That reminds me, Danelectro op marktplaats zetten!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Marshall VS100 Valvestate gitaarversterker [top]
Als je zo blijft denken kom je nooit verder dan je slaapkamer neequote:Op donderdag 9 december 2010 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Maar goed ik treed toch niet op en zal dat ook (wel) nooit doen. So who cares...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |