Ach, als het je vak niet isquote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de 5 jaar dat ik hier woon heb ik hem nog nooit hoeven te gebruiken
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."quote:Op maandag 6 december 2010 23:31 schreef KaMo het volgende:
Ik ben mijn vriendin powerchords aan het leren omdat ze van plan is een bandje te gaan starten. Ze pakt het best snel op
Nee precies dat scheeltquote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, als het je vak niet is
Ik kan niet zonder, en erg blij dat ik nu eindelijk weer een fatsoenlijke heb
Ik speel ze nooit met 3quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef guitarist het volgende:
[..]
"Het beste is met 2 vingers en als je wat meer ervaring hebt met 3..."
Niet te hard drukken anders worden ze valsquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!
quote:
Gebruik je vuistquote:
*proest*quote:Op maandag 6 december 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eerst met 2 inderdaad, en daarna met de octaaf erbij! Vooral goed dempen, dat gaat nog niet altijd goed. Dus we beperken het nu nog tot de E snaar, A snaar zodra het op de E goed lukt!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef genakt het volgende:
gewoon met je plectrumpje haar gevoelige snaar aanslaan
Zuipt zich een delirium elke dag dus dat zou het kunnen verklarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef genakt het volgende:
haha menno heeft 2 keer hetzelfde nummer gecoverd
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef genakt het volgende:
haha menno heeft 2 keer hetzelfde nummer gecoverd
The booze wasn't the problem, it were the drugs that really killed 'em!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zuipt zich een delirium elke dag dus dat zou het kunnen verklaren
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
The fanta wasn't the problem, it were the fristi that really killed 'em!
Tof gedaanquote:
12 is met drop c perfectquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaanwel 1 van de mindere foo fighters nummers
![]()
Zit er aan te twijfelen m'n ene ltd standaard in Drop C te laten staan, handig om er dan misschien .12 op te zetten ivm de spanning? Zit nu .11 op maar het begint bij die stemming al wat te zwabberen
Morgen maar eens een setje halen dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:59 schreef genakt het volgende:
[..]
12 is met drop c perfectdoe er zelfs b mee en is goed te doen. lager moet je niet gaan
ik heb toedertijd paar van deze setjes gehaaldquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgen maar eens een setje halen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |