Dat niet alleen...ook de acceleratie is in mijn GT-R volgens mij sneller...en de top ligt theoretisch op 440, die ik overigens nog nooit gehaald heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helder
ja, ik heb vaak meer last van mn tegenstanders die op van die achtelijke momenten inees op hun rem gaan staan of tegen de achterkant van je auto lopen te duwen zodat je in een slip raaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die F40 in de murcielago challenge heeft me er al 2x afgeramd
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is die eerste top gear challenge met die VW busjes kut zeg
Had m ook in de 2de keer ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.
wtf manquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Murcielago gehaald. Auto rijdt lekker
Andere bandjes eronder en het gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wtf man![]()
ding slipt bij elke actie die ik maak van de weg af...
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?
In Prologue vond ik de GT-R een glijer eerste klas...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:30 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!
Heb trouwens wel een Vspec gekocht, en niet de normale..
Slip herstel aan gezet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
Die Loeb Challange ook. Op Toscane fiets ik met twee vingers in de neus naar goud, op de andere twee tracks kom ik geeneens in de buurt van brons.
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.quote:
Hmmkee, heb zelf alleen nog de eerste gedaan. Die ging redelijk maar de rest is dus moeilijker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef buddyb het volgende:
De Veyron is dus standard...
Polyphony, hoe durf je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |