quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Boudewijn_MF het volgende:
Ik had in een ander bericht gereageerd. Het leek me toch beter een nieuw bericht te openen. Hopend op nieuwe reacties
Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik ben in ieder geval flink in de war. Ik ben een jongeman van 26 en domweg verliefd. Alleen dit keer doet het pijn. Het meisje waar ik verliefd op ben is 24, niet alleen Marokkaans maar ook nog eens islamitisch. En daarbuiten ook nog eens vreselijk ontoegankelijk. We hebben het wel eens over liefde, verliefd zijn. Dan zegt ze ervoor te zorgen niet verliefd te worden omdat ze strategisch de liefde wil vinden. Waar ik eerlijk gezegd geen snars van begrijp. Wat ik weet is dat ze verdriet heeft. Dat ziet iedereen in haar ogen, je hoort het in haar stem en ik ken het verhaal. En daarom zegt ze dat. pfff... ik weet het gewoon niet. Ik wil haar en haar alleen. Ik loop nu te lang met deze gevoelens rond en ik kan er niks mee. Op momenten dat ik dichterbij probeer te komen neemt ze genadeloos subtiel afstand. Op dat moment sterf ik écht een beetje. pffff Ik weet het echt niet meer. Ik wil allang niet meer verliefd op haar zijn. Omdat het me gek maakt. gatverdamme echt ik haat haar. vooral omdat ze ook nog eens zo fucking zachtaardig is. bitch
shit ik hou van haar
Denk dat het maar net verschilt of de islam een beslissend rol speelt in der leven of niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef att.com het volgende:
Ik dacht dat het hedendaags wat makkelijker zou gaan.
Ken genoeg halfbloed Marokkanen en Nederlanders met Marokkaanse vriendinnen..
Bekeer je tot de Islam en zeg het haar.quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Boudewijn_MF het volgende:
ik kan er niks aan doen. zo voel ik het gewoon. ze verdient die bewoordingen niet. ze is welbespraakt, lief, zachtaardig, intelligent pffff. maar ik haat het dat mijn tijdbesteding van haar afhankelijk lijkt te zijn. ik studeer geneeskunde wat het belangrijkste aspect in mijn leven zou moeten zijn. maar mijn gedachten gaan uit naar haar, als ik opsta, ga slapen, eet, naar bomen kijk (ze is biologe), onder de douche sta, met mensen praat, mensen op straat zie, met de trein reis. ik haat dat en zij is daar de oorzaak van. zonder dat ze het zelf weet..... ik hou vreselijk van haar
Dus door lief en zachtaardig te zijn verdient iemand waar je van houdt om een bitch genoemd te worden, wat moet ze dan doen om geen bitch genoemd te worden.. een bitch zijn tegen over jou?quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Boudewijn_MF het volgende:
ik kan er niks aan doen. zo voel ik het gewoon. ze verdient die bewoordingen niet. ze is welbespraakt, lief, zachtaardig, intelligent pffff. maar ik haat het dat mijn tijdbesteding van haar afhankelijk lijkt te zijn. ik studeer geneeskunde wat het belangrijkste aspect in mijn leven zou moeten zijn. maar mijn gedachten gaan uit naar haar, als ik opsta, ga slapen, eet, naar bomen kijk (ze is biologe), onder de douche sta, met mensen praat, mensen op straat zie, met de trein reis. ik haat dat en zij is daar de oorzaak van. zonder dat ze het zelf weet..... ik hou vreselijk van haar
Dan heb je ook nog eens families die geen Westerlingen binnen hen willen hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef daftme het volgende:
[..]
Bekeer je tot de Islam en zeg het haar.
Ja, daarmee zal er liefde komen tussen de twee.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef daftme het volgende:
[..]
Bekeer je tot de Islam en zeg het haar.
zij zelf is het probleemquote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef att.com het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog eens families die geen Westerlingen binnen hen willen hebben.
Geen idee of dat ook een rol speelt.
Wees je dan wel voorzichtig dat je geen sporen achter laat op haar laptop?quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Boudewijn_MF het volgende:
We hoeven geen last van ouders of familie te hebben. die zijn niet altijd in nederland meestal alleen in de wintermaanden hier. bovendien had ze een vriendschappelijke vriend lange tijd -jaren- waartegen niemand iets had. die is overleden en nam al haar geheimen letterlijk met zich mee het graf in. ze heeft drie gevaarlijke broers die mij kennen. ik zit nu op haar kamer, achter haar laptop. ze zijn vertrouwd met me.
Laat dit topic open staan op haar laptop. That should do the trickquote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef Boudewijn_MF het volgende:
Ik let er op. Was het bijna vergeten :p
Wat kan ik vanavond doen om haar kenbaar te maken dat ik om haar geef. Het zeggen is een te grote stap. voor vandaag. Bovendien is ze met een vriendin. Iets kleins, duidelijks, acceptabel.
Probeerde een week geleden iets langer haar hand vast te houden. ze wringt zich los, doet net of er niets aan de hand is. dan kijk ik haar nog aan en dan kijkt ze terug alsof ze géén idee heeft. ik voel dat ze iets merkt. alleen die muur om haar heen maakt dat ze het er niet over heeft. zelfs ik mis die vriend van haar
waarom niet? als TS toch zoveel van haar houdt,zeg ik als overtuigd atheïst.quote:Op maandag 6 december 2010 23:52 schreef Noisiv het volgende:
Waarom zou je moslim worden om iemand anders er een plezier mee te doen.
Is dit juist niet zo een beetje de grootst mogelijke belediging die je zo iemand kan aandoen of kijk ik er zo ramfout tegen aan?quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Wordt ook Moslim voor haar. Zeg haar dat je bereid bent om moslim te worden.
Omdat je er zelf misschien overtuigd van moet zijn?Als je het voor een ander doet kan het nooit lang duren voordat je er spijt van krijgt. Als het geloof niet in jouw hart zit (om het zo maar even te zeggen) lieg je jezelf voor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
waarom niet? als TS toch zoveel van haar houdt,zeg ik als overtuigd atheïst.
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dit juist niet zo een beetje de grootst mogelijke belediging die je zo iemand kan aandoen of kijk ik er zo ramfout tegen aan?
Als je bereid bent een bepaalde religie aan te meten uit liefde dan heb je naar mijn mening geen flauw idee wat religie inhoud. Religie is niet liefde gerelateerd, het is wat jij daadwerkelijk geloofd. En niet wat je zegt dat je geloofd om de ander tevreden te houden....
En inderdaad enorm beledigend. "oh joh, dan neem ik jouw religie wel aan, zijn we klaar." Beetje erg kortzichtig gedacht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:41 schreef Shalimar het volgende:
Goed gezegd.
Mensen die zich bekeren tot een religie uit liefde? Ik snap dan zelf ook niet dat de mensen die zich dat zelf voorstellen het zelf niet door hebben dat dat pure onzin is.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En inderdaad enorm beledigend. "oh joh, dan neem ik jouw religie wel aan, zijn we klaar." Beetje erg kortzichtig gedacht.
Buiten dat denk ik dat TS weinig tot geen kans maakt bij de dame in kwestie. Friendzone van hier tot Tokyo.
Als je je levensovertuiging kompleet overboord moet gooien voor de ander dan klopt er mijns inziens iets niet helemaal. En of je dat dan ook tot aan de dood blijft volhouden is ook nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:26 schreef Daniel1976 het volgende:
waarom niet? als TS toch zoveel van haar houdt,zeg ik als overtuigd atheïst.
Je houd het niet vol, als een vrouw dit van je verwacht kan ik mij niet indenken dat je er gelukkig mee kan worden, en zeker met de islam is dat lastig want het is een geloof wat je niet op mag geven, dus je moet heel goed nadenken over waar je aan begint.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je je levensovertuiging kompleet overboord moet gooien voor de ander dan klopt er mijns inziens iets niet helemaal. En of je dat dan ook tot aan de dood blijft volhouden is ook nog maar de vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |