ik was vanoachtend een van de weinigen die normaal over de rotondes gingquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was in het Sauerland ook wel echt nodig vorige week.
ik heb die cd 12 inches of snowquote:
Ik las koplampenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks even de koplampjes aan, de ruitenwisser in het midden omhoog, iedereen blauwe vlag.
quote:
Ja, ben er nog. Baal van die domme foutmeldingen om de 5 posts hierquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks even de koplampjes aan, de ruitenwisser in het midden omhoog, iedereen blauwe vlag.
Oh, dan is Trev instant fan van jequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik was even wat berichtjes aan het sturen en jullie zijn 6 pagina's verder.
En eigenlijk moet ik nu naar de wc, maar dan is er helemaal geen terug lezen aan.
Jij bent de eerste die er blij mee is.quote:
Zolang ik er dik voor mag betalen verrekken ze het maar.quote:
ja sux man hoe kan datquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben er nog. Baal van die domme foutmeldingen om de 5 posts hier
kom je gewoon opnieuw binnen vallenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik was even wat berichtjes aan het sturen en jullie zijn 6 pagina's verder.
En eigenlijk moet ik nu naar de wc, maar dan is er helemaal geen terug lezen aan.
Dag flapje.quote:
Nee, jij bent heus écht échtquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Valt wel mee hoor
Maar jij bent wel echt
spuck slaap lekkerquote:
maar ik meende het welquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Valt wel mee hoor
Maar jij bent wel echt
Geen idee. Ik denk dat MSIE moeilijk doet. Ik zou Safari kunnen proberen thoughquote:
Glij jij toch lekker tegen een boom aanquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik er dik voor mag betalen verrekken ze het maar.
Slaap ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |