Opwarmrondje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind het aardig snel gaan voor een niet-turbo topic
Like duh!quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij is echt heerlijk zacht hoorIk durf te wedden dat jullie instant verliefd zijn op mijn muts met flapjes
ik kon hem meezingenquote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
stomme vanilla ice kwam aan met deze:
Ja maar jij bent ook gewoonquote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij is echt heerlijk zacht hoorIk durf te wedden dat jullie instant verliefd zijn op mijn muts met flapjes
Oh ha, die mafkeesquote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
jaquote:
je zei spuit. hihiquote:
Dat waren nog eens tijden. Onmogelijk om die vent na te doen trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Onmogelijk om die vent na te doen trouwens
quote:
Ik heb ze nietquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik serieus heel blij mee
PeZu schijnt het te kunnenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Onmogelijk om die vent na te doen trouwens
Was in het Sauerland ook wel echt nodig vorige week.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik serieus heel blij mee
Woorden, geen daden.quote:
ik kon hetquote:
En verplicht.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was in het Sauerland ook wel echt nodig vorige week.
trusten kerelquote:
Dat wil je ook helemaal niet, duik er zometeen maar gewoon weer inquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik was even wat berichtjes aan het sturen en jullie zijn 6 pagina's verder.
En eigenlijk moet ik nu naar de wc, maar dan is er helemaal geen terug lezen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |