ik was vanoachtend een van de weinigen die normaal over de rotondes gingquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was in het Sauerland ook wel echt nodig vorige week.
ik heb die cd 12 inches of snowquote:
Ik las koplampenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks even de koplampjes aan, de ruitenwisser in het midden omhoog, iedereen blauwe vlag.
quote:
Ja, ben er nog. Baal van die domme foutmeldingen om de 5 posts hierquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks even de koplampjes aan, de ruitenwisser in het midden omhoog, iedereen blauwe vlag.
Oh, dan is Trev instant fan van jequote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik was even wat berichtjes aan het sturen en jullie zijn 6 pagina's verder.
En eigenlijk moet ik nu naar de wc, maar dan is er helemaal geen terug lezen aan.
Jij bent de eerste die er blij mee is.quote:
Zolang ik er dik voor mag betalen verrekken ze het maar.quote:
ja sux man hoe kan datquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben er nog. Baal van die domme foutmeldingen om de 5 posts hier
kom je gewoon opnieuw binnen vallenquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
Ik was even wat berichtjes aan het sturen en jullie zijn 6 pagina's verder.
En eigenlijk moet ik nu naar de wc, maar dan is er helemaal geen terug lezen aan.
Dag flapje.quote:
Nee, jij bent heus écht échtquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Valt wel mee hoor
Maar jij bent wel echt
spuck slaap lekkerquote:
maar ik meende het welquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Valt wel mee hoor
Maar jij bent wel echt
Geen idee. Ik denk dat MSIE moeilijk doet. Ik zou Safari kunnen proberen thoughquote:
Glij jij toch lekker tegen een boom aanquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik er dik voor mag betalen verrekken ze het maar.
Slaap ze.quote:
slaap lekker snoetepetoetertjequote:
Het komt neer op "seks".quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ga maar, ik geef je straks een samenvatting okee?
Ik denk dat ik voor de volgende ook ff naar FF gaquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat MSIE moeilijk doet. Ik zou Safari kunnen proberen though
Als je maar geen ruitenwisser voor je koplampen hebt!quote:
Ik kan hem zelf bijna ook en nu echt slapenquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan is Trev instant fan van je
Slaap lekker meisjequote:
Daar werkt Alt S tenminstequote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de volgende ook ff naar FF ga
Neequote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar geen ruitenwisser voor je koplampen hebt!
Wel jammer dat er nu mensen afvallen. Ik zou immers niet willen spammenquote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de volgende ook ff naar FF ga
Het is me nog niet gelukt. Rustig rijden doet al een hoop goed. En hier is het niet zo ergquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glij jij toch lekker tegen een boom aan
quote:
quote:
ik ben er ook nog hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nu mensen afvallen. Ik zou immers niet willen spammen
Daar ben je idd niet bekend omquote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel jammer dat er nu mensen afvallen. Ik zou immers niet willen spammen
Ik hoorde het Gerard Ekdom wel eens doen en ik was nachtchauffeur en je moet toch wat op een lege A28.quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan is Trev instant fan van je
gelukkig, dat verwisselen van die dingen schijnt een ramp te zijn!quote:
slaap zequote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan hem zelf bijna ook en nu echt slapen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ga maar, ik geef je straks een samenvatting okee?
A28? Had je even moeten zwaaienquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoorde het Gerard Ekdom wel eens doen en ik was nachtchauffeur en je moet toch wat op een lege A28.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |