quote:Eerst Hulp Bij Stofzuigerongelukken
Op zaterdag 20 juli 2002 12:48 schreef iteejer het volgende:Jawel, das afdeling EHBS. Jij wordt dus ook lid?
Hoeveel is de contributie dan?
Want ik heb zelf al zoveel onkosten...speciaal aan 2 kanten bruikbare zakken zijn duur weet je
quote:Contributie kennen we niet. Je moet alleen komen opdagen op de grote Stofzuigermeet
Op zaterdag 20 juli 2002 12:53 schreef Bluezz het volgende:[..]
Eerst Hulp Bij Stofzuigerongelukken
Moet het niet zijn, Spoedeisende Hulp bij StofzuigslachtoffersHoeveel is de contributie dan?
Want ik heb zelf al zoveel onkosten...speciaal aan 2 kanten bruikbare zakken zijn duur weet je
quote:Met slang?
Op zaterdag 20 juli 2002 13:04 schreef iteejer het volgende:
Contributie kennen we niet. Je moet alleen komen opdagen op de grote Stofzuigermeet
quote:Mag, hoeft niet. Een kruimeldief is wel handiger denk ik. Dan kun je ook beter deelnemen aan het gemeenschappelijk schoonzuigen van een tafel. Het is wat lastig om een stofzuiger zonder slang zodanig boven tafel te houden zodat je toch nog mee kunt zuigen...
Op zaterdag 20 juli 2002 13:07 schreef Bluezz het volgende:[..]
Met slang?
quote:Mits je de handige Rowenta Dymbo met schouderband hebt!
Op zaterdag 20 juli 2002 13:11 schreef iteejer het volgende:[..]
Mag, hoeft niet. Een kruimeldief is wel handiger denk ik. Dan kun je ook beter deelnemen aan het gemeenschappelijk schoonzuigen van een tafel. Het is wat lastig om een stofzuiger zonder slang zodanig boven tafel te houden zodat je toch nog mee kunt zuigen...
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:57 schreef dr.dunno het volgende:[..]
heb maar niet zo'n grote mond; ik heb nog in de garage bij mijn ouders een échte en authentieke NilfiskTM stofzuiger van een jaar of 10-20 oud staan met behoorlijk wat zuigkracht, mocht je willen leren of je lid werkelijk zo goed aan je lichaam geknoopt is
Moet ik dan mijn stofzuiger meenemen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je in een stofzuigerbui? Je kan altijd langskomen hoor
De huidige voorzitter zal wel een beetje stoffige user zijn nu.quote:
Het is iteejers schuld! Ik ben onschuldig! Ik ontken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De huidige voorzitter zal wel een beetje stoffige user zijn nu.
Er was natuurlijk ook niet veel stof om over na te denken.
Tijd voor een stofwisseling?
Tijd voor revolutie!
en je zei nog dat je dit niet naar ONZ wilde laten overslaan om te voorkomen dat de stofzuiger de nieuwe 'cavia' van FOK! zou worden![]()
... en wie postte er dan als eerste na 2 jaar weer in dit topic?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
Het is iteejers schuld! Ik ben onschuldig! Ik ontken!
Het was Roosje!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... en wie postte er dan als eerste na 2 jaar weer in dit topic?
Dan zal ze daar wel een goede reden voor gehad hebben...quote:
Daarom wil ze infiltreren in het stofzuiger-genootschap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Die wil niks met stofzuigen te maken hebben
Die in ieder geval niet. Pasgeleden had ik een hele grote muis. Nadat ik achteruit sprong heeft Roosje netjes gewacht tot de muis weg was, en ging daarna snuffelen wat voor eten er allemaal in die kast stond.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
3. ze gaat er van uit dat stofzuigers muizen vangen en dat ze dat dan niet zelf hoeft te doen
Ik vind het maar een vreemde zaakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Daarom wil ze infiltreren in het stofzuiger-genootschap.
Alsof je de dader kan vinden daar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde zaak
* trekt grijze pak aan, zet bolhoed op en pakt pijp en gaat op onderzoek uit
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof je de dader kan vinden daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |