Altijd al een prutser gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Confetti het volgende:
Villa![]()
Houllier mag wel weer weg, wat een prutser.
Volgens mij zijn er sowieso nog wel een aantal trainers die momenteel op de wipstoel zitten. Bij Man City is er alleen maar heibel en matige resultaten, Avram Grant doet het niet lekker, Liverpool begint nu pas weer een beetje te lopen maar is ook niet best, etc etc.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Confetti het volgende:
Villa![]()
Houllier mag wel weer weg, wat een prutser.
Mark Hughes gaat ook niet al te lang meer bij Fulham blijven neem ik aan. Mooi om tte zien dat Hodgson toch zijn weg heeft gevonden bij Liverpool.quote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er sowieso nog wel een aantal trainers die momenteel op de wipstoel zitten. Bij Man City is er alleen maar heibel en matige resultaten, Avram Grant doet het niet lekker, Liverpool begint nu pas weer een beetje te lopen maar is ook niet best, etc etc.
Volgens mee ook echt net op tijd... want Liverpool had echt een abominabele start...quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Mark Hughes gaat ook niet al te lang meer bij Fulham blijven neem ik aan. Mooi om tte zien dat Hodgson toch zijn weg heeft gevonden bij Liverpool.
Ik snap er ook geen flikker van, buiten een goed seizoen met West Ham heeft die vent geen flikker gepresteerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Newcastle United solliciteert naar het Championship door Alan Pardew aan te stellen.
Hoe haalt Mike Ashley het in zijn hoofd een trainer te halen die in zijn eerste seizoen in de Premier League bij de ene club ontslagen werd (West Ham United, red.), met de andere degradeerde (Charlton Athletic, red.) en er vervolgens niet in slaagt een in verval geraakte topclub op te bouwen (Southampton, red.).
De enige reden waarom Pardew neerstrijkt op St. James Park is omdat hij in hetzelfde café kwam als de eigenaar zelf. Hoezo proper spel?
Ik zit er al klaar voor!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Grielen het volgende:
Zaterdag: Newcastle - Liverpool
Zondag: Tottenham - Chelsea
Maandag: Manure - Arsenal![]()
Een paar mooie klassiekers deze ronde.
Maandag om 9 uurwat een klotetijd
quote:Liverpool manager Roy Hodgson has had six seasons in English football in the last 15 years. In all of that time though he has a quite incredible statistic of racking up only 13 away wins.
Maakt ze makkelijk dit seizoen!quote:
quote:Tottenham: Gomes, Hutton, Dawson, Bassong, Assou-Ekotto Lennon, Palacios, Modric, Bale, Pavlyuchenko, Defoe
Subs: Cudicini, Bentley, Keane, Crouch, Giovani, Corluka, Sandro
Chelsea: Cech, Ferreira, Ivanovic, Terry, Cole, Ramires, Mikel Essien, Kalou, Anelka, Malouda
Subs: Turnbull, Lampard, Drogba Sturridge, Van Aanholt, Bruma, McEachran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:35 schreef YazooW het volgende:
Blackburn maakt de 1-1 in de 87e minuut.
Bolton trapt af en doet dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Maar het blijft een leuke potquote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef TheDutchguy het volgende:
Beetje dood hier. Morgen bij Arsenal - Man U is het wel drukker hoop ik?
Ik ben iig van de partijquote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef TheDutchguy het volgende:
Beetje dood hier. Morgen bij Arsenal - Man U is het wel drukker hoop ik?
Niet als het aan Nasri ligtquote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Manchester gaat er met de winst vandoor!
quote:Tevez dreigt met stoppen
Carlos Tevez wil per se weg bij Manchester City. De Argentijnse spits verzocht de Engelse club schriftelijk om een transfer. De clubleiding weigert evenwel mee te werken aan een vertrek. Nu dreigt Tevez op zijn beurt met het beëindigen van zijn voetballoopbaan.
Tevez wil terug naar Zuid-Amerika, waar zijn twee kinderen wonen. In een verklaring geeft hij zodoende aan dat geld geen rolt speelt, maar zijn persoonlijke belang voor alles gaat. Tevens haalt de Argentijn aan dat de relatie met enkele mensen binnen Manchester City onherstelbaar is beschadigd.
Manchester City krijgt van Tevez een maand de tijd om mee te werken aan een transfer. "Zo niet, dan stop ik met voetballen", liet de 26-jarige aanvaller in de Engelse media optekenen.
Nasri < Berbatov & Rooneyquote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Niet als het aan Nasri ligt
Dit soort ratten horen niet thuis in de Premier League. Lekker oprotten uit Manchester en als het "goed" is, begint ook geen enkele Engelse club meer aan deze knakker.quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Tevez gaat weer stoppen met voetbal jongens
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Manchester gaat er met de winst vandoor!
Als je zo al de berichten rondom Citeh hoort van de laatste paar weken/maanden dan zou je toch gaan denken dat er een ongelooflijke vijandige teringsfeer hangt bij die club. Maar ik zal er wel naast zitten aangezien ze gewoon netjes 2e staan op dit moment.quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Tevez gaat weer stoppen met voetbal jongens
[..]
Ze kopen ook gewoon maar spelers die kunnen voetballen maar kijken totaal niet naar persoonlijkheid van de spelers. Die Balotelli gaat ook nog wel voor de nodige ellende zorgen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je zo al de berichten rondom Citeh hoort van de laatste paar weken/maanden dan zou je toch gaan denken dat er een ongelooflijke vijandige teringsfeer hangt bij die club. Maar ik zal er wel naast zitten aangezien ze gewoon netjes 2e staan op dit moment.
Ik ga maar voor VIquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Paul-89 het volgende:
Snacks liggen er klaar voor.![]()
Dus dan zal het wel weer zo'n kut pot worden als Man. City - Man. Utd. paar maanden terug.![]()
Debuut voor de 20 jarige Poolse doelman bij Arsenal Szczesny.quote:VDS, Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra, Carrick, Anderson, Fletcher, Nani, Park, Rooney
Szczesny, Sagna, Squillaci, Koscielny, Clichy, Denilson, Song, Wilshere, Nasri, Arshavin, Chamakh
Volgens mij kan Sport1 de vraag gewoon niet aan bij de echte top wedstrijden.quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef Kwak.Zalver het volgende:
Iemand anders ook last van een haperende Sport1 livestream?
We zijn al een kwartier bezig , maar dat zie je zo welquote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef alors het volgende:
Mijn stream loopt vet achter, maar wel lekkere kwaliteit
Heeft gefaalt in een fitnesstest.quote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef TheDutchguy het volgende:
Waarom staat die Fabianski niet op goal?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn al een kwartier bezig , maar dat zie je zo wel
Hoe lang wist je nou al dat Man. United - Arsenal vanavond gespeeld zou worden?quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef alors het volgende:
Waarom is dit zo'n spannende wedstrijdIk moet nog allemaal artikelen zoeken en ander huiswerk maken.
Ja daarvoor had ik andere dingen die ik moest doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Hoe lang wist je nou al dat Man. United - Arsenal vanavond gespeeld zou worden?
quote:
Mijn fijne skysports HD stream kapte er zonet ook al mee, heb nu een matigere.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog geen geel dat was tegen die gedrogeerde Spanjaarden in de finale wel anders ....
Niet zo verrassend...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik wacht nog steeds op de brief van Univé, dat zolang alsdat ik wedstrijden van Arsenal kijk, ze m'n hartproblemen niet gaan vergoedenquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef alors het volgende:
jezus mijn hart, haha lekker voor je Nani
Ik denk dat ie bedoelt dat sport1 vastliepquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk in de heel wereld.
Wat een aanloop.
voetbalshop.nl heb ik hem wel eens gezienquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef laucas het volgende:
Waar kun je die 'jas' van Wenger kopen?
Arshavin. Mijn gebeden werden verhoord.quote:
Ziet er niet uit zo'n veredelde jurk. Dacht dat Jol in trainingspak erg wasquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
voetbalshop.nl heb ik hem wel eens gezien
Je kunt hem zelf maken van een tweepersoonsdekbedquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Ziet er niet uit zo'n veredelde jurk. Dacht dat Jol in trainingspak erg was
Als ze dat nou godgloeiende een uur éérder doen ipv de laatste 5 minuten.quote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef laucas het volgende:
Ja zonet 4 man in The Box en hopen dat ie goed valt.
Heel langquote:Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe lang heeft Rooney in competitieverband nu al niet meer gescoord?
True! Zolang Berba maar op de bank zit :/quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zo saai was dit voetbal met 1 spits.
Ik snap hier nog steeds niets van.quote:
Gaat Birmingham-Newcastle wel door?quote:
idd, lees nu ook dat hij ook een contract heeft gehad bij p$v.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:27 schreef Paul-89 het volgende:
Wel grappig dat die Boffin nu in de goal staat bij West Ham, was in Nederland nergens echt onomstreden. Behalve een periode bij MVV.
Al jaren geblesseerd en nog krijgt die elke keer weer een nieuw contactquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Kieron Dyer heeft het toch ook niet echt waar gemaakt in zijn carriere,
Dat was 10 jaar geleden toch wel echt een groei briljantje!
Mooiquote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Manchester City have confirmed that Monday's Premier League game against Everton at 2000 GMT will go ahead despite the current bad weather.
Gelukkig.quote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Manchester City have confirmed that Monday's Premier League game against Everton at 2000 GMT will go ahead despite the current bad weather.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |