Zo raar is dat niet, aangezien ik je altijd kutbreezer noemde.quote:Op maandag 6 december 2010 22:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens knap van mezelf dat ik niet hoef na te denken wie jij bent![]()
'the ego!"
eerst was het 'master' en toen goddelijker. couldn't be more obvious.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, aangezien ik je altijd kutbreezer noemde.
beetje jammer alleen dat ik steeds wordt uitgelogd en nee k ehb geen adblock aan want die heb ik er zelfs voor verwijderdquote:Op maandag 6 december 2010 22:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Een nieuw deel openen gaat met die nieuwe layout een stuk slicker.
Moet kunnen toch?quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
eerst was het 'master' en toen goddelijker. couldn't be more obvious.
ROAD TO MANDALAYYYquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet welke het is, weet alleen de titel etc even niet
fuuuuquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
ik had een andere in mn hoofd heur Noor.
Wanneer gaan we een keer bier drinken?quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
fijn dat jij ook geen steek veranderd bent
Alsof ik nooit ben weggeweest![]()
Dat lus ik niet, alternatieven?quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer bier drinken?
Rode wijn?quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat lus ik niet, alternatieven?
Terrorizing_Cookie representquote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En dan zit ik opeens door een onbekende fokker TVOH te kijken!
Zomgquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef Rauw. het volgende:
ik was vanaf kwart over 7 al op
Kon niet meer slapen omdat ik wist dat WOW Cataclysm uit was
ik heb het een maand oid niet gedaan maar had Cata gepreordered dus wou toch even kijken, en zodoende ben ik nu nog steeds bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zomg
Nu moet ik toegeven ook 2 zowat helemaal ICC10 geared characters te hebben, maar heb 't al een jaar niet meer aangeraakt.
Is een echte M3quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik heb het een maand oid niet gedaan maar had Cata gepreordered dus wou toch even kijken, en zodoende ben ik nu nog steeds bezig
ik moet zeggen dat het mij nu juist weer boeit. Nieuwe talent tree's zijn super.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog eens checken, maar ben helaas een beetje bevooroordeeld over het nieuwe, cq totaal verneuqte tallenttree gebeuren
Ik vind het principe dat ik de main-tree eerst helemaal moet uitwerken maar klote, mijn pvp DK had zijn skills bijvoorbeeld verdeeld over alle 3 de tree's.. Mage 't zelfde verhaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het mij nu juist weer boeit. Nieuwe talent tree's zijn super.
Is leuk spulquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is een echte M3Daarom post ik 'm.. Want aan 316i's met M badges is geen gebrek
Ding kost meer aan BPM dan wat een 320d nieuw is
Ach, het went vanzelf he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind het principe dat ik de main-tree eerst helemaal moet uitwerken maar klote, mijn pvp DK had zijn skills bijvoorbeeld verdeeld over alle 3 de tree's.. Mage 't zelfde verhaal
En toch verkies ik boven deze E92 een E30 M3 of een E46 M3 CSLquote:
Nou nee, ik wil niet dat hun mij door de strot gaan rammen, hoe ik mijn tallentpoints ga spenderen. Dat word helaas nu wel gedaan door het feit dat je je maintree helemaal af moet werken.quote:
E30 en daarvoor blijft de bombquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
En toch verkies ik boven deze E92 een E30 M3 of een E46 M3 CSL
Maar vanmiddag spelen met de 325i in dat klote weer geeft ook plezier
Jah, ik weet 'tquote:
'T designen begint aardig te lukken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Goedemorrguhhh! Ik begin handig te worden met Revit.Tot nu toe althans.
Ja nou ik verander alles steeds maar ik word er steeds handiger in dus dat is iig iets. Met een ontwerp met niet verticale wanden moet ik niet gaan beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
'T designen begint aardig te lukken?
Upload anders 'ns een screenshot?
Goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik verander alles steeds maar ik word er steeds handiger in dus dat is iig iets. Met een ontwerp met niet verticale wanden moet ik niet gaan beginnen denk ik.Screenshot komt als ik klaar ben hhaha, ben alle plattegronden aan het veranderen.
EN IK HEB ONTDEKT
Hoe je heel makkelijk kan dingessen hoeveel m2 de oppervlakte van een kamer isEnnn dat is chill want eerst wist ik dat niet en ging ik een dak maken
en dan daarvan de oppervlakte bekijken
En hoeist met jou?
Ga voor mij de stad in en koop gele nagellakremover van de HEMA en paarse metallic nagellak van 2 euro voor me.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
GoedWel nog wakker aan het worden en helemaal geen zin om de deur uit te gaan vanmiddag
Maarrrrr, doe ik dat niet is het saaiheid alom. Dilemma's
De deur uit gaan is niet per definitie naar de stad gaan heaquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga voor mij de stad in en koop gele nagellakremover van de HEMA en paarse metallic nagellak van 2 euro voor me.
Download ook meteen die albums van The Game en Lil Wayne maarquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef TripleP het volgende:
Got my pistol in my pants, rocks in my drawers, holla woop! woop!, homie if you see them lawz.
Wat zou je anders moeten doen buitenshuis?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
De deur uit gaan is niet per definitie naar de stad gaan hea
Maar aan de andere kant, stad is zo'n slecht plan nog niet
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef TripleP het volgende:
Got my pistol in my pants, rocks in my drawers, holla woop! woop!, homie if you see them lawz.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, brief van de OV-chipkaart
"U krijgt uw ¤ 0.79 die nog op uw kaart stond binnen een paar weken teruggestort"![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, brief van de OV-chipkaart
"U krijgt uw ¤ 0.79 die nog op uw kaart stond binnen een paar weken teruggestort"![]()
![]()
Next track: Akonquote:
Hahahquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef yvonne het volgende:
dandybleu hopla, in de kliko, en ja mail gaat ook meteen de kliko is, tot nooit
[Videoblog] dandybleu / Edwin Emanuel Posse #2quote:
quote:
waarom is koning edwin gebanned ik was bijna zover dat ik zelf shag kon rollenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
[Videoblog] dandybleu / Edwin Emanuel Posse #2
Hij was aardig hard op weg om de volgende dorpsgek te worden van fok
Vraag führer Yvonnequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
waarom is koning edwin gebanned ik was bijna zover dat ik zelf shag kon rollen
Befehl ist befehl!quote:
Dat weet jij misschien wel, hoe duur is het om je auto over te laten spuiten? excl. het dak.quote:
die ligt in de winter 24 7 onder haar solarium terwijl haar man naaktfotos neemt dus dat zal hem niet wordengquote:
Verschilt enorm van bedrijf tot bedrijf. Moest paar maanden geleden een brommerframe, 2 velgen wat klein grut voor een maat gestraald en gecoat hebben. Hier in Maastricht vroegen ze alleen al voor de 2 velgen tegen de 400 euro.. Heb vervolgens alles (frame, velgen etc) kunnen laten doen voor een kleine 200 euro in Belgiëquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat weet jij misschien wel, hoe duur is het om je auto over te laten spuiten? excl. het dak.
Doe ik dat?quote:
Hmm, zal ik vast even gemist hebben toen ik bezig was. Hoe dan ook, schaamtequote:
En erna kwam oh zo toevallig California Gurls langs volgens PPPquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, zal ik vast even gemist hebben toen ik bezig was. Hoe dan ook, schaamte
Ik zal wel de best of hitzone 2010 aan hebben gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
En erna kwam oh zo toevallig California Gurls langs volgens PPP
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal wel de best of hitzone 2010 aan hebben gehad
Die hou ik bij manquote:
Dat die CD's nog geproduceerd wordenquote:
Zie plaatje hierboven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat die CD's nog geproduceerd wordenIk was nog een Tijntje toen die zooi er al was
quote:
Nah puur uit traditie verzamelen hoor, cd's doen het altijd goed in de auto of op foute feestjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Dat is gewoon ziekVerzamel je foute muziek ofzo?
Explain?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef TripleP het volgende:
Ik kan niet tegen jongens. Ik word lesbisch.
wat voor ramen ;dquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
fiets kan je niet even ramen voor me gaan bedenken waardoor ik een 10 krijg?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ramen die licht doorlaten.Ik ben mijn ontwerp echt aan het verneuken nu namelijk. Inspiratie is compleet weg dus het wordt of iets heel standaards of iets heel lelijks.
ja maar jongeh ik moet alles toch verklarenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
gewoon wat toevoegen ergens..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja maar jongeh ik moet alles toch verklaren
Nee serieus ik moe top de millimeter verklaren waarom het precies daar zit en waarom de vorm en OMGquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
ja.![]()
'er moeten toch ramen in, anders zie je niets'
de opdracht is toch al stom. dus jaquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus ik moe top de millimeter verklaren waarom het precies daar zit en waarom de vorm en OMG
Nou ik vond hem wel leuk maar ik dacht dus dat je vooral op tijdelijkheid moest focussen en toen kwam mijn begeleider (die sowieso al bekend staat als de kutste begeleider van het atelier) zeiken dat het te simpel was, dat het idee goed was maar maar half utigewerkt JA JONGEH ANDERS KRIJG JE TOCH EEN FUCKING LELIJK GEBOUW MANquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de opdracht is toch al stom. dus ja
je had dan ook alleen nog meer een plattegrondquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik vond hem wel leuk maar ik dacht dus dat je vooral op tijdelijkheid moest focussen en toen kwam mijn begeleider (die sowieso al bekend staat als de kutste begeleider van het atelier) zeiken dat het te simpel was, dat het idee goed was maar maar half utigewerkt JA JONGEH ANDERS KRIJG JE TOCH EEN FUCKING LELIJK GEBOUW MAN
nee dat met die trap, was goed maar dan moest het oo kaan de andere kanten zodat het gebouw aan alle kanten interessant is, nu is het te simpel ofzo. Ja tyf een eind op zeg. Ik ga dat echt niet allemaal veranderen en heb een goede reden maar ik weet nu al dat ik daardoor een lager cijfer krijg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je had dan ook alleen nog meer een plattegrondmeer niet
![]()
schetsen dan/
echt de opdrachten bij jou zijn totaal debiel en onwerkelijk...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee dat met die trap, was goed maar dan moest het oo kaan de andere kanten zodat het gebouw aan alle kanten interessant is, nu is het te simpel ofzo. Ja tyf een eind op zeg. Ik ga dat echt niet allemaal veranderen en heb een goede reden maar ik weet nu al dat ik daardoor een lager cijfer krijg.
Jongens zijn net meisjes, maar dan zonder gelukquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef TripleP het volgende:
Cédric zegt (19:19):
*want jongens zijn eigenlijk ook net mensen
hahahahahaha
WTF is dat voro smileyquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef MASD het volgende:
Wajoo, nieuw woord in mijn vocabulaire. Atrium.
"vind ik leuk"quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je zou maar op de kunstacademie zitten en geen inspiratie hebben. Dit is al erg.
Wat zeg jij van een babyblauwe amazon met wit dak?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef MASD het volgende:
Maak zo'n japans zengebouw. Dat alles fengshui is en shit. Die kunstfloaters diggen dat.
voor homo'squote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat zeg jij van een babyblauwe amazon met wit dak?
Je kunt hem toch laten overspuiten? Ik zou hem nemen, maar dat is dan voornamelijk omdat ik niet onzeker ben over mijn seksualiteit.quote:
Ik denk dat dat ook al snel tegen de 1000¤ aanloopt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt hem toch laten overspuiten? Ik zou hem nemen, maar dat is dan voornamelijk omdat ik niet onzeker ben over mijn seksualiteit.
Ook heaquote:
http://link.marktplaats.nl/401832183quote:Op woensdag 8 december 2010 11:40 schreef TripleP het volgende:
noortje mag ik je lowlandsticket marktplaatsad zien ajb?
Nee ik ga naar dour met jouquote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
GA JE NIET??!?!?!??1
Ga dan met mij mee.
En naar szigetttttttquote:
Hoe komen jullie ineens bij Dour? Hele resem vrienden gaat er intussen al 2 jaar achtereenvolgens naartoequote:
Boom is zo geniaal dat van de muziek line-up van een naam of 200, ik er volgens mij 1 ken. Topfestival!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoe komen jullie ineens bij Dour? Hele resem vrienden gaat er intussen al 2 jaar achtereenvolgens naartoe
Volgens dezelfde mensen is ook Boom in Portugal een dikke aanraderDat is om en nabij een week lang op een Portugees strand
[ afbeelding ]
Ligt meer aan jou muzieksmaak dan aan t festival gok ik zo..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boom is zo geniaal dat van de muziek line-up van een naam of 200, ik er volgens mij 1 ken. Topfestival!
Dat heb ik bij Dour ook maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boom is zo geniaal dat van de muziek line-up van een naam of 200, ik er volgens mij 1 ken. Topfestival!
Vond 'm ook al een tikkeltje inspiratieloosquote:
Oh vandaar, die artiestennamen onthoud ik nooit.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou muzieksmaak dan aan t festival gok ik zo..
Boom is voornamelijk goa, psytrance en tekno etc
Jawel, dat dat niet ons festival is.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Dour ook maar dat zegt niets.
Dour komen ook heeeeeel veel stijlen bij elkaarquote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Dour ook maar dat zegt niets.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vond 'm ook al een tikkeltje inspiratieloos
ice cube...?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dour komen ook heeeeeel veel stijlen bij elkaarZo was 1 of 2 jaar terug zelfs Ice Cube daar, maar ook Boyz noize, counter-strike en andere electro/techno/dnb herrie
Ja precies. Maar nu ken ik er niksquote:Op woensdag 8 december 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dour komen ook heeeeeel veel stijlen bij elkaarZo was 1 of 2 jaar terug zelfs Ice Cube daar, maar ook Boyz noize, counter-strike en andere electro/techno/dnb herrie
Ja, je weet wel, die negert die vroeger bij NWA zat.quote:
NWA...?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die negert die vroeger bij NWA zat.
Negers met een attitude.quote:
Ik wou net zeggen, zeg!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG OMG OMG THE SUBS KOMEN OP DOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken nog best veel van de line-up trouwens.I wantz!!!
quote:
Dat was 2010 volgens mijquote:
http://link.marktplaats.nl/401013978quote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
Eerste verse in dat nummer is ook nog eens Ice Cube zelf![]()
Het ging om het idee...quote:
Doe niet zo prententieus gastquote:
E30 met 6-cilinder ftw! Alleen is deze, ondanks het smetloze motorcompartiment, aan de dure kant met bijna 240k km en op Duits kenteken. Op mobile.de staan ze voor hetzelfde geld maar dan met 140k op de klokquote:Op woensdag 8 december 2010 12:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/401013978
Etwas für dich?
quote:
okeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 december 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
Eerste verse in dat nummer is ook nog eens Ice Cube zelf![]()
Ik had misschien beter noortje kunnen quotenquote:
Maar goed de subs komen dus nietquote:
Juist, want ik ben pretentieus, jwt.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik had misschien beter noortje kunnen quoten
mag ik hem?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een tester van Eau de Cartier, is het een vrouwenluchtje, wtf moet ik daarmee
Jahoor!quote:
Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking veel behoefte aan een peuk maar ik heb mijn laatste van STRP weggegooidquote:Op woensdag 8 december 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
Ben ff genieten van een peuk en kop koffie
Oh, er wordt alleen geen post bezorgd tot het weekendquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, er wordt alleen geen post bezorgd tot het weekendZal ik hem in een rouweneveloppe doen anders? Of een oude CZ enveloppe.
Jeps, rouwkaarten en medische post.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
versturen ze rouwenveloppen wel? Achterlijke koeien trouwens, door die staking heb ik mijn zorgverzekering 2 dagen te laat betaald.
Wat een watjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, rouwkaarten en medische post.
Als je sinds STRP toch al niet meer gerookt hebt, zou ik 't ook nog vol proberen te houden als ik jou wasquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo fucking veel behoefte aan een peuk maar ik heb mijn laatste van STRP weggegooidHad ik hem maar bewaard
Echt hè, alsof dat niet ff kan wachten, die mensen zijn toch al dood.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dat zomaar kan, op FOK!
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
postal gold stuurde mij 400 euro.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was niet zo fantastischquote:Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
postal gold stuurde mij 400 euro.
Echt... je zou maar met die vent getrouwd zijn.quote:
Vrouw! maar 450 sandwiches voor me!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt... je zou maar met die vent getrouwd zijn.
Idd, die gast wil 450 poffertjes, 450 doperwten, 450 minuten voorspel, 450 klontjes suiker in z'n thee, wat een helquote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt... je zou maar met die vent getrouwd zijn.
Morgen weegt ie 450 kiloquote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, die gast wil 450 poffertjes, 450 doperwten, 450 minuten voorspel, 450 klontjes suiker in z'n thee, wat een hel
450 poffertjes. Hmmm. Poffertjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, die gast wil 450 poffertjes, 450 doperwten, 450 minuten voorspel, 450 klontjes suiker in z'n thee, wat een hel
450 minuten voorspel...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Daar heb je toch apparaten voor?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
450 minuten voorspel...
lamme tong / hand / voet krijg je dan
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
450 poffertjes. Hmmm. Poffertjes.
Nou, urenlang een apparaat tegen je aan, prettig.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Daar heb je toch apparaten voor?
Doe de stofzuiger!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, urenlang een apparaat tegen je aan, prettig.
Ja, bij het plein bij de Bram. Toch, die bedoel je?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
! Die bij de dinges daar in Rotjeknor zijn goed
Bij die broodjeszaak unit en de V&D enzo
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij het plein bij de Bram. Toch, die bedoel je?
Wat dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze gaan verhuizen naar een stukje verder![]()
stofzuiger op je clit.quote:
Denk het welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan?Gaan ze uit dat toffe gebouwtje?
Gast, m'n moeder leest meequote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stofzuiger op je clit.
Huuuuuuuh, dat is veel kleiner toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk het welZe gaan naar naast de halfords, iets verder de hoogstraat in, volgens mij
Ja, niet in de halfords, ik denk dat ze naar het plein daarachter gaan, waar de postzegelmarkt vroeger wasquote:Op woensdag 8 december 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, m'n moeder leest mee
[..]
Huuuuuuuh, dat is veel kleiner toch?
Inderdaad zeg! Ik heb weer OV, dat is niet gay!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, niet in de halfords, ik denk dat ze naar het plein daarachter gaan, waar de postzegelmarkt vroeger wasIk weet niet precies waar. Vind ik nogal gay
Arme henry stofzuiger van je moeder...quote:
Ja, en de rest van je stuff?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Ik heb weer OV, dat is niet gay!
henriquote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Arme henry stofzuiger van je moeder...
Ook allemaal terugquote:
mja... gekke combinatie. henry, stofzuiger, clit, moeder,,,, hmmnah.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en de rest van je stuff?
[..]
henri
Nice, waar was je dinges dan?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Bravebart het volgende:
Onee! M'n Delftse collegekaart niet, maar dat ligt aan mezelf, daar ben ik te lui voor om langs te gaan
NOUUquote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja... gekke combinatie. henry, stofzuiger, clit, moeder,,,, hmmnah.
Stuk voor stuk aanvragenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice, waar was je dinges dan?Of heb je alles stuk voor stuk aan moeten vragen?
[..]
![]()
Daar doen moeders en mensen ouder dan 40 niet aan.quote:
Maar wel loon?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar doen moeders en mensen ouder dan 40 niet aan.
Mn baas zegt net dat de afdeling personeelszaken een enorme achterstand heeft. Ik krijg van november en december geen loonstrookje.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar doen moeders en mensen ouder dan 40 niet aan.
Mn baas zegt net dat de afdeling personeelszaken een enorme achterstand heeft. Ik krijg van november en december geen loonstrookje.
vast nietquote:
die hebben een contract... dus ja die welquote:Op woensdag 8 december 2010 14:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lekker dan. Met de feestdagen. En je collega's? krijgen die het wel? Lekker als ze daardoor hun huur enzo niet kunnen betalen
Maar als je er werkt moeten ze je toch geld geven?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die hebben een contract... dus ja die wel
in principe ben ik niet 100% verzekerd. Het zou wel in orde komen als er iets zou gebeuren... maar stel dat.
Heb je helemaal geen contract? Want als je gewoon zonder contract/arbeidsvoorwaarden daar zit, kun je hem ook via een andere manier nog wel een beetje onder druk zettenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die hebben een contract... dus ja die wel
in principe ben ik niet 100% verzekerd. Het zou wel in orde komen als er iets zou gebeuren... maar stel dat.
Verkoop je kaartje voor lowlands dan! ik zag een bod van 215quote:Op woensdag 8 december 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb eindelijk de perfecte leren handschoenen gevonden, zijn het de laatste en iets beschadigd mar niet genoeg om korting op te krijgen. EN nu heb ik geen geld meer.
ja.... toch maar iemand schoppen hier. ...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar als je er werkt moeten ze je toch geld geven?Jezus.
dat is mijn bedoeling helemaal niet.... gaat om P&O niet om mijn baas of het bedrijfquote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen contract? Want als je gewoon zonder contract/arbeidsvoorwaarden daar zit, kun je hem ook via een andere manier nog wel een beetje onder druk zetten
Ik heb heel misschien een bod van 250 dus ik wacht dat even af.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Verkoop je kaartje voor lowlands dan! ik zag een bod van 215
Handschoenen kosten toch geen 250?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb heel misschien een bod van 250 dus ik wacht dat even af.En anders istie ook verkocht maar ik wil dat geld bewaren voor Berlijn.
quote:
Die zijn totaal niet warm.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze zijn wel mooooiiiiiMijn handschoenen dus. Even kijken straks bij de HEMA in Woensel of ze ze daar ook hebben in die kleur en dan onbeschadigd hehe.
Woenselquote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze zijn wel mooooiiiiiMijn handschoenen dus. Even kijken straks bij de HEMA in Woensel of ze ze daar ook hebben in die kleur en dan onbeschadigd hehe.
Voor warmte hoef ik het sowieso niet te doen want ik heb een snowboardjas met van die dingen. MAAR! Ze zijn leer met fleecevoering dus denk dat het nog wel mee gaat vallen.quote:
Mmh, ik las van niet, maar ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor warmte hoef ik het sowieso niet te doen want ik heb een snowboardjas met van die dingen. MAAR! Ze zijn leer met fleecevoering dus denk dat het nog wel mee gaat vallen.
I really don't care eigenlijk, ik wil al ZO lang leren handschoenen maar kon steeds geen mooie vinden die ook tof staan bij mijn snowboardjas en nu eindelijk welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik las van niet, maar ik ben benieuwd!
Watquote:
Mijn leren handschoenen zijn vele malen warmer dan die thermoisoleerdingen die ik hier ergens heb liggen. Daarnaast zijn zo stylo als een modderfokker.quote:
Zijn die van jou van de Hema dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn leren handschoenen zijn vele malen warmer dan die thermoisoleerdingen die ik hier ergens heb liggen. Daarnaast zijn zo stylo als een modderfokker.
HAHAHAquote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Je zou maar een albino-pauw zijn
[ afbeelding ]
wajo dat is mooi!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Je zou maar een albino-pauw zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 complimentjes, dat was echt fantastisch!
Gewoon beetje trotsquote:
Mag.quote:
Nice! In Februari naar mijn Expositie komen hèquote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag.
Ik zag vandaag in het hoofdgebouw een Urbex expositiedinges en toen bedacht ik me dat mijn foto's ook zo in mijn oude school hangen en dat vond ik toch ook wel leuk.
Waar wanneer hoe duur?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice! In Februari naar mijn Expositie komen hè
Gratis, bak koffie, waterlooplein, coffee companyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |