Ik heb weer de laagste fanseizoens verwachting dus zal er nog wel een handjevol bij krijgen, echt succes supporters!!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat t niet veel hoger wordt. Straks lopen mn supporters weer weg.
quote:50:09
AHP leverde in de 50e minuut een prachtige aanval af via de linker vleugel. Keeper Julius Euverman was kansloos, maar het schot belandde op de paal.
Hahahaha ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Drassss het volgende:
Ik ga gewoon voor penalty's en win de pot in minuut 146
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ik heb weer de laagste fanseizoens verwachting dus zal er nog wel een handjevol bij krijgen, echt succes supporters!!
Dat weten zij niet :pquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben benieuwd.
Ooit seizoenen geleden kon de 1e wedstrijd van het seizoen wel uren door gaan.
Gelukkig hebben ze die problemen opgelost.
[..]
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.
niet mn speler vergeten hèquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben benieuwd.
Ooit seizoenen geleden kon de 1e wedstrijd van het seizoen wel uren door gaan.
Gelukkig hebben ze die problemen opgelost.
[..]
Mja bij mij gaan ze weer eens voor het kampioenschap. Terwijl ik dik 30 hatstat punten heb ingeleverd.
quote:In de 58e minuut ontving Gait-Jan Prent een prachtige pass van links. Hij controleerde de bal knap en scoorde eenvoudig de gelijkmaker: 2-2.
geen idee. Internet nu in mn pauze op mn mobiel, ik was net nog niet overboden.. nogmaals dank dat je het voor me wilt doenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.Ik heb een alarm gezet.
Wat is zn id dan check ik m nu alvast.
quote:59:20
Een fout van de keeper, die de uit een corner ingekopte bal van Stanisaw Skrzypa voor de voeten van Henk-Jan Bentvelt stompte, zorgde alsnog voor succes voor arendsoog, dat hiermee op 1-5 kwam.
55:15
De wedstrijd was 55 minuten onderweg toen arendsoog besloot om de speelwijze aan te passen om daarmee de voorsprong te behouden.
54:32
Na 54 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Koos van Straten, die de voorsprong van arendsoog kon uitbreiden naar 1-4.
Godver de godver........quote:
Ah nouja dan kijk ik straks wel even. Geen dank.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee. Internet nu in mn pauze op mn mobiel, ik was net nog niet overboden.. nogmaals dank dat je het voor me wilt doen
Zit je weer op Babes?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef Outpost76 het volgende:
wtf is dit nou weer.....![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit gekregen bij Fok!
Lekker dan, moet nog 10 minuten overleven zonder en kan hem zondag eigenlijk ook niet missen.quote:79:17
79 minutes into the match Mattheus's Oskar Ånger head butted an opponent nastily, and so the referee sent him off immediately.
Hahaha net als dat topic vorige week op HT, user die klaagde dat hij allemaal dildo reclames te zien kreeg en zich niet realiseerde dat het aangepaste google reclame was gebasseerd op z'n browse/search histories.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:35 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hahaha net als dat topic vorige week op HT, user die klaagde dat hij allemaal dildo reclames te zien kreeg en zich niet realiseerde dat het aangepaste google reclame was gebasseerd op z'n browse/search histories.
Je ziet zelf de melding hier boven dus weet je dat je er niet heen moet gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Slimme vent ben jij, geef ons een link naar dezelfde malware.
Zie een lekker ding met een deel van mijn team logo op d'r slipje!!quote:
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je ziet zelf de melding hier boven dus weet je dat je er niet heen moet gaan.
Daarbij heb ik dit nog nooit gehad bij dat topic.
Klopt, kreeg ik idd ookquote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dan weet jij dus toch ook dat je dat niet moet posten...kreeg ook al spam via mail van jou. Ms moet je eens even uitkijken waar je allemaal heen surft.
Die ruk kan het probleem weleens zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....
Dat komt door al die dildo reclames van jequote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die spam mag je me idd wel eens uitleggen. Ik snap daar geen ruk van....
Ik heb een firewall en een dagelijkse update voor mn virus proggie. Leg mij t maar eens uit dan hoe dat daar door kan komen.....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die ruk kan het probleem weleens zijn
Chips!quote:Na een paar prachtige passeerbewegingen op de linkerflank wist CSB-speler Nelis van Lunteren zijn team in de 71e minuut op een voorsprong van 3-2 te zetten.
Ik kijk niet naar dildo's en shit.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat komt door al die dildo reclames van jeKunt beter niet naar die shit kijken
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef klootzzz het volgende:
Heb alleen die eerste pagina snel bekeken maar kreeg geen malware waarschuwing, dus die pagina is gewoon clean hoor.
Nah dan snap ik er heulemaal niets meer van....quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef klootzzz het volgende:
Heb alleen die eerste pagina snel bekeken maar kreeg geen malware waarschuwing, dus die pagina is gewoon clean hoor.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.
Hmm vreemd ik gebruik gewoon mozilla en heb echt 0 problemen met malware op die pagina, me avast wordt ook niet getriggerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, google chrome haalt er malware uit.
Mijn virus proggie en firewall ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hmm vreemd ik gebruik gewoon mozilla en heb echt 0 problemen met malware op die pagina, me avast wordt ook niet getriggerd.
Zelf op soort gelijke rotzooi in mails geklikt? Want het activeren daarvan is met 1 klik vaak al voldoendequote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Enig idee hoe die spam verstuurd wordt vanaf mijn computer?
Ooit tijden terug met mn oude pc maar niet met deze.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zelf op soort gelijke rotzooi in mails geklikt? Want het activeren daarvan is met 1 klik vaak al voldoende
Mja idd..... Ach had nog 8 artsen in dienst.quote:
quote:Pascal Prent was vandaag de uitblinker bij Kluitje
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd..... Ach had nog 8 artsen in dienst.
[..]
quote:77:42
AHP bracht in de 77e minuut de stand op 2-5, doordat Sidney Hesseling een verdwaalde pass van links in het net wist te frommelen.
Uiteraard tenzij t mee slipt tussen files die gepost worden. Ik heb t al gemeld in het desbetreffende FB topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef klootzzz het volgende:
Trouwens ken de policies niet hier op Fok maar neem aan dat indien er malware gepost wordt, de links vrij snel verwijderd worden en een usertje geblokked/gebanned wordt.
Mja dat ben je al snel als je tussen die kneusjes van mij speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |