Aardig was KSC-ers drinken het niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik lust geen koffie, ben ik derhalve nog wel welkom?
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil wel, want Kirbyquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we krijgen zo veel meuk bij games dat we alles op het eind van het jaar weg doen. Nu heb ik Kirby wel gekocht, maar met in het achterhoofd deze weggeef-actie. Ik heb er toch twee
Ja hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Ik krab wel even.quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
niet krabben niet krabben niet krabben niet krabben
Toch wel voor mij he?quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ikke wil winnen !
[..]
heb je geen smeerseltje?
je vergeet de seksquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lust je wel thee, chocomel, bier, wijn, fris, water of enige andere drank?
En ben je gezellig?
Dan ben je gewoon welkom.
als ik hem win mag jij hem hebbenquote:
Zijn er mensen die geen seks lusten?quote:
Ik seks niet met mannenquote:
Du du du du meerschweinchen!quote:
Vandaar een veiling. Maar details komen nog. Die zijn we zelf nog aan het makenquote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel, want Kirby
[..]
Ja hoor
ik wil ook wat winnenquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik hem win mag jij hem hebben
joepiequote:
Homofoobquote:
Ik ben een man.quote:
ik zei niet je vergeet de seks met jou...quote:
Hey Muckquote:
Dankjequote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik hem win mag jij hem hebben
Nee, Krirbyquote:
Forum Opties | |