Heuj Hoj doe rellen dan.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
IK heb nieteens gepost hier achterlijke mongooltjje
Echt welquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij had hij mogen blijven maar ik ben er niet bepaald rouwig om.quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Paul het volgende:
Stevenmac is een beetje geirriteerd, hij was namelijk groot fan van Jol
HENNIE SPIJKERMAN!quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij had hij mogen blijven maar ik ben er niet bepaald rouwig om.
Alleen de Boer zijn nieuwe assistent vind ik weer helemaal niks die tjap van Cape Town ofzo
Je snapt het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jeujj!!!! Frank de Boer, oftewel de verlosser, Ajax word kampioen, we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank heeft een CV van heb ik jouw daar, zoveel gepresteerd, zoveel clubs al onder zijn hoede gehad, we gaan gewoon CL winnen met Frank als trainer...
Ow wacht...![]()
Misschien zijn de mensen iets te positief over een trainer die nog niets gepresteerd heeft, denk aan van Basten, ook een protegé van Cruijff.
Jammer .quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Cruijff gaat zich er pas weer mee bemoeien als de volgende trainer het verprutst joh..
Hij is alleen media ongeschikt ,,,,quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jeujj!!!! Frank de Boer, oftewel de verlosser, Ajax word kampioen, we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank heeft een CV van heb ik jouw daar, zoveel gepresteerd, zoveel clubs al onder zijn hoede gehad, we gaan gewoon CL winnen met Frank als trainer...
Ow wacht...![]()
Misschien zijn de mensen iets te positief over een trainer die nog niets gepresteerd heeft, denk aan van Basten, ook een protegé van Cruijff.
Jol wel danquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is alleen media ongeschikt ,,,,
Noujah,weer de zoveelste trainert!quote:
Tsjah, heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Noujah,weer de zoveelste trainert!
Ondanks dat ik geen fan was van Martin.
Vind ik het jammer, dat hij toch "kiest" voor de makkelijkste weg..
100% mee eensquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, heb je gelijk in.
Maar het was gewoon dom dat ze Jol alle macht hadden gegeven. Als hij alleen trainer zou zijn zou hij het zeker langer hebben volgehoude.
dan was hij al in de zomer naar fulham gegaan jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, heb je gelijk in.
Maar het was gewoon dom dat ze Jol alle macht hadden gegeven. Als hij alleen trainer zou zijn zou hij het zeker langer hebben volgehoude.
Nee, maar daarvoor al. TD en Trainer.quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan was hij al in de zomer naar fulham gegaan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |