Sowieso, die komt niet meer terug naar Nederlandquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Maarja, waar zou Jol naartoe gaan? Ik denk Engeland, Newcastle.
Dat is allang rondquote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn als New Castle hem nu haalt.
Wat te denken van hoe Frank op de bank zit te morrenquote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Nu zit Frank de Boer met het zooitje opscheept. Krijgen we wel leukere interviews na de wedstrijden.
En nu heeft Edwin Evers ook wat nieuw materiaalquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat te denken van hoe Frank op de bank zit te morren
zo kijkt hij dan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat Ajax dan niet even een transfersom los heeft gepeuterd. Maar goed, kan me voorstellen dat dat slecht onderhandelbaar is als je graag van Jol afwilt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso, die komt niet meer terug naar Nederland
quote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En nu heeft Edwin Evers ook wat nieuw materiaal
Nu al zin inquote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Wat kijk ik uit naar Frank de boer zijn interviews. Ja uuuuuh hebben goed gespeeld. Enuuuuuh alles was wel goed enuuuuh ik vind dat we goed op weg zijn naaruuuh een beter niveauuuh
quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
"Geen toekomst voor orthodoxe Joden in Nederland"
Het was een valstrik
Toevallig, we hadden het net over Jodenquote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Frits Barend zit zometeen bij P&W hierover.
IK heb nieteens gepost hier achterlijke mongooltjjequote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik mag alleen blijven schrijven als ik iets positiefs zeg dus in dat geval:
martin is oke ole oleeeeeee
jojoortje is oke olee oleeeeee
jordiiii is oke ole oleeeeee
ajacied4lf is oke oleee oleeeee
stevenmac is oke olee oleeeee
joppi is oke ole oleeeee
zo beter? thumbs-up!
Heuj Hoj doe rellen dan.quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
IK heb nieteens gepost hier achterlijke mongooltjje
Echt welquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij had hij mogen blijven maar ik ben er niet bepaald rouwig om.quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef Paul het volgende:
Stevenmac is een beetje geirriteerd, hij was namelijk groot fan van Jol
HENNIE SPIJKERMAN!quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij had hij mogen blijven maar ik ben er niet bepaald rouwig om.
Alleen de Boer zijn nieuwe assistent vind ik weer helemaal niks die tjap van Cape Town ofzo
Je snapt het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jeujj!!!! Frank de Boer, oftewel de verlosser, Ajax word kampioen, we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank heeft een CV van heb ik jouw daar, zoveel gepresteerd, zoveel clubs al onder zijn hoede gehad, we gaan gewoon CL winnen met Frank als trainer...
Ow wacht...![]()
Misschien zijn de mensen iets te positief over een trainer die nog niets gepresteerd heeft, denk aan van Basten, ook een protegé van Cruijff.
Jammer .quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Cruijff gaat zich er pas weer mee bemoeien als de volgende trainer het verprutst joh..
Hij is alleen media ongeschikt ,,,,quote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jeujj!!!! Frank de Boer, oftewel de verlosser, Ajax word kampioen, we gaan ervoor!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank heeft een CV van heb ik jouw daar, zoveel gepresteerd, zoveel clubs al onder zijn hoede gehad, we gaan gewoon CL winnen met Frank als trainer...
Ow wacht...![]()
Misschien zijn de mensen iets te positief over een trainer die nog niets gepresteerd heeft, denk aan van Basten, ook een protegé van Cruijff.
Jol wel danquote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is alleen media ongeschikt ,,,,
Noujah,weer de zoveelste trainert!quote:
Tsjah, heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Noujah,weer de zoveelste trainert!
Ondanks dat ik geen fan was van Martin.
Vind ik het jammer, dat hij toch "kiest" voor de makkelijkste weg..
100% mee eensquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, heb je gelijk in.
Maar het was gewoon dom dat ze Jol alle macht hadden gegeven. Als hij alleen trainer zou zijn zou hij het zeker langer hebben volgehoude.
dan was hij al in de zomer naar fulham gegaan jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, heb je gelijk in.
Maar het was gewoon dom dat ze Jol alle macht hadden gegeven. Als hij alleen trainer zou zijn zou hij het zeker langer hebben volgehoude.
Nee, maar daarvoor al. TD en Trainer.quote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan was hij al in de zomer naar fulham gegaan ja
Niet weten dat een cirkel geen begin heeft. Wat ben je dan voor een kneus?quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Kekster het volgende:
En we zijn weer aan het begin van de vicieuze cirkel van Ajax. Volgende trainer wordt waarschijnlijk halverwege volgend seizoen ontslagen als Ajax weer hopeloos achter de feiten aanloopt
Wie heeft hem ook alweer alle macht gegeven? Was dat niet dezelfde man die op basis van een rapport waarin hij schreef dat zoiets niet meer mocht gebeuren voorzitter werd?quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, heb je gelijk in.
Ja dat was die gast ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie heeft hem ook alweer alle macht gegeven? Was dat niet dezelfde man die op basis van een rapport waarin hij schreef dat zoiets niet meer mocht gebeuren voorzitter werd?
Klopt ik dacht in eerste instantie dat hij ontslagen zou zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, dient zelf zn ontslag in, dus dat zal wel meevallen.
Jawel hoor, het begin zit iets van het midden af, dat je dat niet wist haha kneusquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Niet weten dat een cirkel geen begin heeft. Wat ben je dan voor een kneus?
Dat is wel vaker bij Ajax het gevalquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Outlined het volgende:
wat een laffe hond, het gaat een paar wedstrijden wat minder en dan vertrekt hij per directFerguson zit al 15 jaar in Manchester. Wilde hij zich meer bezig gaan houden met zijn onroerend goed of zo?
Uh ,die gaan voorlopig nergens heen hoorquote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Opgeruimd staat netjes. OoijerTaino
Atouba
Mido toont gewoon aan dat ie Ajax nog veel te bieden, neem aan dat Frank daar niet blind voor is toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Sloggi het volgende:
Tainio en Mido zitten nu trouwens wel in een lullige situatie. Mido hoeft niet op veel minuten te rekenen verwacht ik, terwijl hij er toch twee in heeft liggen.
Dat jij een ander voor kneus durft uit te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor, het begin zit iets van het midden af, dat je dat niet wist haha kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |