Hmm geen idee maar hij nam zelf ontslag toch? Lijkt me dan zijn probleemquote:
I don't get itquote:
Het schijnt dat hij het zelf heeft aangevraagd, en de trainer van zowel Hsv en Newcastle zijn vandaag ontslagen... Dus wie weet....quote:
Dat wou ik juist even bekijken, maar ik weet zo niet wie er onlangs allemaal zijn ontslagen, dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef YazooW het volgende:
I don't get it![]()
Probeerde alleen te zeggen dat het een beetje overdreven is dat dit op TT101 komt.
Als de trainer van NEC ofzo opstapt gebeurd dat ook niet...
Frank heeft echt wel wat ervaring als trainer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden , het liep de laatste tijd ook niet echt lekker , maar ja elk elftal heeft wel eens een dip van een paar wedstrijden.
Krijgen we helaas weer een trainer zonder ervaring
Jeetje wat een hufter zeg .quote:Op maandag 6 december 2010 21:35 schreef YazooW het volgende:
Wel grappig dat je op Twitter het ene moment nog de trainer van Ajax bent, en 5 minuten later de nieuwe coach van Newcastle gaat worden
Alleen als assistent toch ?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Frank heeft echt wel wat ervaring als trainer.
Nee, taait ook afquote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Wordt Cock dan de assistent van de assistent?
Oh sorryquote:
Bij de ajax D'tjes als ik me niet vergisquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Want die heeft trainers/coach ervaring?
Het is Dennis 'God' Bergkamp, dan heb je dat niet nodig.quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Van Basten was ook al zo'n god.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is Dennis 'God' Bergkamp, dan heb je dat niet nodig.
Niet veel groter dan de meeste andere clubs.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Arolsen het volgende:
Hoe groot is de schroothoop van afgedankt trainers zo onderhand?
Sinds Van Gaal is niemand meer écht geslaagd als trainer bij Ajax.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Arolsen het volgende:
Jol, van Basten en Ten Cate zijn zelf opgestapt.quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Arolsen het volgende:
Geen idee, neem aan van niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Stond die pool een dik half uur geleden ook online met andere cijfers voor Jol?
Hadden Michels, Cruyff en van Gaal ervaring?quote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Kansloze opmerkingquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hadden Michels, Cruyff en van Gaal ervaring?
Met die 10-euro actie inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Arolsen het volgende:
Binnenkort zijn Ajax en Feyenoord weer aan elkaar gewaagd als het zo doorgaat
Dus? Maar dit geeft wel aan dat de Boer niet kansloos is.quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
De uitzonderingen bevestigen nooit de regel.
Misschien op dit moment wel, maar begin dit jaar liep het elftal onder zijn leiding toch echt als een trein. Gemengde gevoelens daarom.quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Morendo het volgende:
Jol lijkt me niet het type die vertrekt zonder 'back-up plan'. Uiteindelijk is dit voor beide partijen de beste oplossing denk ik.
Tuurlijk niet, en hij kan ook best het seizoen afmaken. Maar daarna hebben jullie toch zeker behoefte aan een ervaren coach?quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dus? Maar dit geeft wel aan dat de Boer niet kansloos is.
LOl. Kwam door Suarez. Zoals ze al zeiden bij VI. Suarez 'maskeerde' allesquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien op dit moment wel, maar begin dit jaar liep het elftal onder zijn leiding toch echt als een trein. Gemengde gevoelens daarom.
Dat lijkt me raar. Tuurlijk hij was in topvorm, maar dat gold ook voor Van der Wiel, Enoh, De Jong. Pantelic die erg belangrijk was. Het is echt te makkelijk om dat allemaal op Suarez te schuiven.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
LOl. Kwam door Suarez. Zoals ze al zeiden bij VI. Suarez 'maskeerde' alles
Technisch Manager, en Hennie Spijkerman van Ajax Cape Town, samen met Frank de Boer, Trainer en Assistent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Vasilevski het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Blind?
Haha iddquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nieuwsuur zal wel schrikken van de kijkcijfers
Ik denk dat Frank een uitstekende trainer gaat worden. De vraag is alleen: Is het niet te vroeg?quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie trouwens blij met Frank de Boer als nieuwe trainer ? Hij lijkt mij echt zo'n eeuwige assistent . Net als Wouters .
Weet niet, hij mag het gaan bewijzen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie trouwens blij met Frank de Boer als nieuwe trainer ? Hij lijkt mij echt zo'n eeuwige assistent . Net als Wouters .
Tenzij hij het goed doet. Alsof een ervaren coach iets zegt. Jol, Koster en Ten Cate zijn ook ervaren coaches nou wat hebben we daar een lol mee gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en hij kan ook best het seizoen afmaken. Maar daarna hebben jullie toch zeker behoefte aan een ervaren coach?
Doe eens niet zo kinderachtigquote:
Je moet je niveau een beetje aanpassen hé als je communiceert met Pietje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig
ik mag alleen blijven schrijven als ik iets positiefs zeg dus in dat geval:quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig
Jonge, ga nou eens ontopic joh.quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik mag alleen blijven schrijven als ik iets positiefs zeg dus in dat geval:
martin is oke ole oleeeeeee
jojoortje is oke olee oleeeeee
jordiiii is oke ole oleeeeee
ajacied4lf is oke oleee oleeeee
stevenmac is oke olee oleeeee
joppi is oke ole oleeeee
zo beter? thumbs-up!
Lol. Je vat 'm niet manquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
joppi is oke ole oleeeee
zo beter? thumbs-up!
Sowieso, die komt niet meer terug naar Nederlandquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Maarja, waar zou Jol naartoe gaan? Ik denk Engeland, Newcastle.
Dat is allang rondquote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn als New Castle hem nu haalt.
Wat te denken van hoe Frank op de bank zit te morrenquote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Nu zit Frank de Boer met het zooitje opscheept. Krijgen we wel leukere interviews na de wedstrijden.
En nu heeft Edwin Evers ook wat nieuw materiaalquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat te denken van hoe Frank op de bank zit te morren
zo kijkt hij dan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat Ajax dan niet even een transfersom los heeft gepeuterd. Maar goed, kan me voorstellen dat dat slecht onderhandelbaar is als je graag van Jol afwilt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sowieso, die komt niet meer terug naar Nederland
quote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En nu heeft Edwin Evers ook wat nieuw materiaal
Nu al zin inquote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Wat kijk ik uit naar Frank de boer zijn interviews. Ja uuuuuh hebben goed gespeeld. Enuuuuuh alles was wel goed enuuuuh ik vind dat we goed op weg zijn naaruuuh een beter niveauuuh
quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
"Geen toekomst voor orthodoxe Joden in Nederland"
Het was een valstrik
Toevallig, we hadden het net over Jodenquote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Frits Barend zit zometeen bij P&W hierover.
IK heb nieteens gepost hier achterlijke mongooltjjequote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
joppi is oke ole oleeeee
zo beter? thumbs-up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |