Daar zag ik laatst een docu over, over hoeveel moeite zij heeft gehad met haar show die werd gecanceld, met weer iets nieuws vinden, de hele rimram.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat het moeilijk doen best mee valt eerlijk gezegd, hoe lang heeft Ellen er over gedaan om uit de kast te komen daaro?
En wordt daar nu echt moeilijk over gedaan?
Zielige, huilende man die zich schuldig voelde dat ie iemand anders uit de show kookte.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef wonderer het volgende:
Wat dan wel? Nu ben ik nieuwsgierig.
http://www.androidguys.com/2009/10/22/how-to-turn-off-htc-sense/quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef lezzer het volgende:
zeker niemand die mij kan vertellen hoe ik die htcsense uit kan zetten?
Dapper fietsje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben op dit moment met een homofobe stalker van een vriendin aan het praten.
Dus nu hoor je hem uit over zijn gewoonten zodat je hem straks makkelijk kan omleggen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef Bakfiets. het volgende:
'T is er zo één die er nog trots op is ook.
Nee, ik probeer hem meer uit de tent te lokken, maar volgens mij word ik er bozer om dan hij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus nu hoor je hem uit over zijn gewoonten zodat je hem straks makkelijk kan omleggen?
Oh ja, dat is herkenbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer hem meer uit de tent te lokken, maar volgens mij word ik er bozer om dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |