een jaar of 4 a 5 lagen de cd winkels vol met yaba-daba-dance en sonic megadance cdtjes waar al deze muziek opstond.
zoals Ice MC - It's A Rainy Day
Ziehier, 24h/dag Eurodance in stream
quote:jeps
Op zondag 02 juni 2002 11:52 schreef Marble het volgende:
Ik vind Nakatomi wel leuk. En Whigfield, maar is dat ook Eurodance?
is dat ook eurodance?
Nu ik toch met een reply bezig ben om de vraag van de vorige poster te beantwoorden kan ik gelijk mijn visie geven....
Het meeste hoef ik nu niet zonodig meer, ondanks dat ik er hele erge jeugdsentiment-gevoelens bij heb, maar uiteraard zitten er ook in dit genre dingen die best o.k. zijn.
De (meeste) nummers van Snap, U96 (Is dit ook eurodance? Volgens mij een beetje op de grens.), Haddaway, Dr Alban en zo'n 'tweedagsvlieg' Double Vision zijn nog redelijk aanhoorbaar (ook meestal geen supertoppers, maar toch), vind ik zelf. De eerste twee van Charly Lownoise & Mental Theo ook, daarna werd het rommel. Open Sesame van Leila K gaat ook nog wel.
Die zitten tenminste nog een beetje goed in elkaar, er zit een beetje creativiteit in (en in de meeste gevallen niet zo'n fotomodel op de voorgrond dat niet kan zingen, denk 'In Full Color' wat je een paar jaar geleden had.).
Foute nummers blijven ook bovenstaande natuurlijk wel een klein beetje, maar goed.
quote:U96 is een beetje ondefineerbaar. Naar mijn mening is het meer een mix van eurodance en rave (het komt tenslotte ook uit Duitsland). Zullen we het bij deze omdopen in eurorave?
U96 (Is dit ook eurodance? Volgens mij een beetje op de grens.)
quote:
Op zondag 02 juni 2002 13:59 schreef postinggirl het volgende:De (meeste) nummers van Snap, U96 (Is dit ook eurodance? Volgens mij een beetje op de grens.), Haddaway, Dr Alban en zo'n 'tweedagsvlieg' Double Vision zijn nog redelijk aanhoorbaar (ook meestal geen supertoppers, maar toch), vind ik zelf. De eerste twee van Charly Lownoise & Mental Theo ook, daarna werd het rommel. Open Sesame van Leila K gaat ook nog wel.
En ik hou maar slim mijn mond over Mental Theepot's "Stars 2002"
quote:Jaaaaaaaah Dune!
Op zondag 02 juni 2002 15:30 schreef weerdo het volgende:
Dune is ook nog niet genoemd (alhoewel dat imho ook onder het kopje euro-rave valt)
quote:Inderdaad.
Op zondag 02 juni 2002 15:40 schreef Wisp het volgende:
dj bobo en captain jack niet vergeten(omfg)
Overigens, wie heeft de "come-back" van Dune een aantal jaren geleden opgemerkt? Tot mijn grote schrik was het helemaal geen eurodance nummer!
quote:Electric heaven, heette dat toch? Kwam veel voorbij op Atlantis/Channel X, zo'n dance-zender. 1998 hè. Klonk best leuk.
Op zondag 02 juni 2002 15:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Million Miles away from Home... *dum dum dum*
Overigens, wie heeft de "come-back" Dune een aantal jaren geleden opgemerkt? Tot mijn grote schrik was het helemaal geen eurodance nummer!
quote:dat zijn nu de leuke euro dance deuntjes
verder had je ook (vroeger) nog E-Type
en dan heeft ie 2 jaar geleden nog een EK hitje gehad.
heb ik in de mei vakantie tijdens het draaien weg kunnen gooien, want hij stikte van de krassen....
deed/doet het eigenlijk wel altijd goed dat nummer
En dat EK-nummer van E-Type heet trouwens Campione 2000, leuk nummer.
quote:Ik dacht '99, maar ok
Op zondag 02 juni 2002 15:45 schreef postinggirl het volgende:[..]
Electric heaven, heette dat toch? Kwam veel voorbij op Atlantis/Channel X, zo'n dance-zender. 1998 hè. Klonk best leuk.
quote:Klonk meer als jaren 80-electro. Ik kan hem nog wel eens opzoeken, ik heb het toen opgenomen. Maar dat bandje ligt inmiddels te bestoffen op zolder (ik moet ze op een gegeven moment daarheen brengen omdat ik teveel muziek bezit en ik het nergens meer kwijt kan).
Op zondag 02 juni 2002 15:49 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik dacht '99, maar ok
Maar correct me if i'm wrong, het was toch geen dance nummer? Iig niet zoals de goude oude Dune.
quote:Met bandjes opnemen van de radio
Op zondag 02 juni 2002 15:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
Klonk meer als jaren 80-electro. Ik kan hem nog wel eens opzoeken, ik heb het toen opgenomen. Maar dat bandje ligt inmiddels te bestoffen op zolder (ik moet ze op een gegeven moment daarheen brengen omdat ik teveel muziek bezit en ik het nergens meer kwijt kan).
En dan bij je vriendjes opscheppen: Ik heb "What is love" van Haddaway helemaal clean opgenomen, zonder commentaal van de radio-dj!
Klinkt nog steeds niet heel slecht, zeker niet voor eurodance (wat het ook eigenlijk niet helemaal was, inderdaad.)
P.s., op dat bandje staan verder nog nummers als Heartbeat van Steps, We are the greatest van Scooter, enzovoort....
quote:Maar is was het dus toch een eurodance nummer? Naja, ik ga 'm gewoon ff downl.. kopen. Binnen 5 minuten
Op zondag 02 juni 2002 15:57 schreef postinggirl het volgende:
Bandje inmiddels gevonden....Staat er inderdaad op, en het was van rond de jaarwisseling 1998/1999 (we hadden dus beiden gelijk). Ik schreef de begin en eind-datum van het opnemen van die bandjes altijd op. En inderdaad jaren 80-electro, zoals ik me herinner. Dune feat. Vanessa, was het om precies te zijn.Klinkt nog steeds niet heel slecht, zeker niet voor eurodance (wat het ook eigenlijk niet helemaal was, inderdaad.)
P.s., op dat bandje staan verder nog nummers als Heartbeat van Steps, We are the greatest van Scooter, enzovoort....
Steps en Scooter, tja.. dat vind ik zelf vrij recent . Maar ik leef ook een beetje in het verleden
quote:Ik hoop niet dat jij nu een beeld in gedachten hebt van Postinggirl die anno 2002 op Scooter staat te springen.
Op zondag 02 juni 2002 15:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Steps en Scooter, tja.. dat vind ik zelf vrij recent. Maar ik leef ook een beetje in het verleden
Die tijd heb ik gehad.
Het is toch al drie en een half jaar geleden.
Daar gaat je imago!
Wat is het nu eigenlijk? Brooklyn Bounce ofzo?
quote:Ik maak er al niet eens meer woorden aan vuil. Weer eentje die er niks van snapt dat je muzieksmaak kan veranderen binnen die drie en een half jaar tijd maar dat je altijd bepaalde platen in de stijl die je toen nog leuk vond leuk kunt blijven vinden. Zoals Dune dus en de dingen die ik in mijn eerste reply in dit topic genoemd heb.
Op zondag 02 juni 2002 16:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ooh, dus niet op Scooter staat te springen!Daar gaat je imago!
Wat is het nu eigenlijk? Brooklyn Bounce ofzo?
quote:Hallo zeg, ik weet niet of het mij ligt maar het was dus een geintje. Ik verbaas me hier echt over. Naja, verkeerd begrepen dus. No hard feelings.
Op zondag 02 juni 2002 16:41 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik maak er al niet eens meer woorden aan vuil. Weer eentje die er niks van snapt dat je muzieksmaak kan veranderen binnen die drie en een half jaar tijd maar dat je altijd bepaalde platen in de stijl die je toen nog leuk vond leuk kunt blijven vinden. Zoals Dune dus en de dingen die ik in mijn eerste reply in dit topic genoemd heb.
quote:
Op zondag 02 juni 2002 16:44 schreef postinggirl het volgende:
Sorry, ik had de grap niet door. No flame intended.
Ohja, ontopic:
Ik hoorde gister dat Haddaway een nieuw album uit heeft (!)
quote:weet niet of we hier heel blij mee moeten zijn
Op zondag 02 juni 2002 16:48 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik hoorde gister dat Haddaway een nieuw album uit heeft (!)
quote:Zolang hij de enigste is die het heeft, hoeven we niet bang te zijn.
Op zondag 02 juni 2002 16:51 schreef Cybart het volgende:[..]
weet niet of we hier heel blij mee moeten zijn
quote:Hey met jou kan ik praten!!
Op zondag 02 juni 2002 15:26 schreef MSXUser het volgende:
Eurodance welke ik toch goed blijf vinden is bijvoorbeeld van Capella. Alle lijntjes (bass, melodie, hooks van de vocals) kloppen gewoon in die nummers.
Cappella (dubbel p trouwens ) is ook mijn favoriete eurodance band. Alles klopt gewoon in de nummers. De melodieen zijn meeslepend, de bassline is lekker stevig, de refreinen zijn pakkend... zucht.
Jammer dat ze geen nieuwe nummers hebben uitgebracht onder de Cappella naam, en dat ze zich nu vooral concentreren op acts als:
- Mauro Picotto (toch een van de drijvende krachten van Cappella)
- Gigi d'Agostino
- Prezioso ft Marvin
- Mario Piu'
- More
- CRW
- etc.
Er zou trouwens een U Got 2 Know 2002 uit komen, maar daar wordt nu niet meer over gesproken.
Het laatste album uit 1998 'Cappella (U R My Baby)' dat alleen in Japan is uitgebracht en nu alleen via import te krijgen is, is werkelijk een eurodance pareltje. Alles klopt aan dit album. Perfecte nummers als Walking Away, Can U Feel It Babe, Hey Paluppa... hmmm.. ik ga die straks nog even opzetten.
quote:
Overigens, wie heeft de "come-back" van Dune een aantal jaren geleden opgemerkt? Tot mijn grote schrik was het helemaal geen eurodance nummer!
quote:Dit was niet come-back eigenlijk...
Op zondag 02 juni 2002 15:45 schreef postinggirl het volgende:[..]
Electric heaven, heette dat toch? Kwam veel voorbij op Atlantis/Channel X, zo'n dance-zender. 1998 hè. Klonk best leuk.
Voor "Electric Heaven" kwam nog "Keep The Secret", ook als Dune ft Vanessa. Dit was meer dance gericht en was de eerste nieuwe single na het klassieke album "Forever".
"Electric Heaven" werd gereleased ten tijde van de electro-revival in Duitsland. Music Instructor zette de trend samen met Flying Steps ("Super Sonic", "Get Freaky" etc). Dune nam deze trend over met "Electric Heaven". En acts als U96 volgden ook snel met nummers als "Energie" en "Beweg dich Baby!".
Na "Electric Heaven" was het adios Vanessa en hello Tina. Met haar kwam de single "One Of Us" uit, een cover van Abba, en het tweede cover/classic album met de originele naam "Forever & Ever".
Maar ook aan Tina kwam een einde in 1998. En in 1999 had Verena blijkbaar haar ruzie met de Dune producers bijgelegd en kwam ze, na wat solo singles, weer terug bij Dune. De eerste single "Dark Side Of The Moon" (nee geen cover van..) was best lekker. Originele Dune sound maar dan meer up-to-date.
Na deze single begon de shit. Ze wilden "Heaven" uit brengen op single, maar twee dance acts verboden dat... namelijk Avacanda & Central Seven (is die laatste niet van Metal Theo?), ook wel bekend als A7.
Het liedje "Heaven" leek namelijk als 2 druppels op "Piece Of Heaven" van A7. De rechter verbood uiteindelijk de release van Dune. Om eerlijk te zijn vind ik het liedje eigenlijk meer op "Better Off Alone" van DJ Jurgen lijken.
"Heaven" is trouwens wel te vinden op AG voor de nieuwsgierigen...
En in 2000 kwam dus die remix uit van Hardcore Vibes van Dune vs Trubblemaker. Een nieuw album zou in de maak zijn, maar uiteindelijk is er een Best Of Album uitgekomen, met een aantal nieuwe nummers, waaronder:
- Back To The Future (a la Rainbow To The Stars)
- Here I Am (a la Back In My Life van Alice Deejay)
- Space Invaders
quote:Oh ja, met Ludmilla.
Op maandag 03 juni 2002 12:44 schreef Grobbel het volgende:
Kan iemand zich nog Critical Mass herinneren, die ook "wereldberoemd" in ons landje waren gedurende 3 singletjes of zo ("Burning Love" en nog wat anderen)? In mijn herinnering vond ik het redelijk goede liedjes toentertijd, maar toen ik ze een tijdje geleden voor de lol nog eens opzette schrok ik me kapot vanwege de gedateerdheid van de muziek. Grotere muzikale draken dan ik me herinneren kon.
quote:* jessus , de eurodance master loopt dit topic binnen!
Op maandag 03 juni 2002 15:29 schreef CJ het volgende:[..]
"Electric Heaven" werd gereleased ten tijde van de electro-revival in Duitsland. Music Instructor zette de trend samen met Flying Steps ("Super Sonic", "Get Freaky" etc). Dune nam deze trend over met "Electric Heaven". En acts als U96 volgden ook snel met nummers als "Energie" en "Beweg dich Baby!".
En verder: De Music Instructor! Dat die gast nog niet heilig is verklaard!
En over U96: Ik heb toen m'n oudere broer gesmeekt om "Das Boot" de single te kopen. En dat had ie nog gedaan ook! OOhhh.. prachtig is dat! *das boot*, *1,2,3,4 techno*.
Btw, ik zag dat er een 2002 Cosmic Gate Remix van was gemaakt. Nu ben ik zelf een enorme fan van Cosmic Gate, maar ik weet niet of ik het aandurf een remix van dit heilige nummer te downloaden. Weet iemand of die remix toch de moeite waard is?
Vanavond allemaal even kijken naar Hart van Nederland/Shownieuws bij SBS6!!!!
Er wordt dan (als het goed is) een aankondiging gedaan over een samenwerkingsverband van drie zangeressen uit, drie eurodance acts, die door de jaren heen samen meer dan 45 hits hebben gescoord in binnen- en buitenland!!!
* CJ is blij dat-ie eindelijk z'n mond niet meer hoeft te houden!!
quote:Ik durf te wedden dat de volledig uitgerangeerde Anita Doth (ex-2 Unlimited) erbij zit...
Op maandag 03 juni 2002 21:00 schreef CJ het volgende:
Mag ik iedereen even op het volgende wijzen...Vanavond allemaal even kijken naar Hart van Nederland/Shownieuws bij SBS6!!!!
Er wordt dan (als het goed is) een aankondiging gedaan over een samenwerkingsverband van drie zangeressen uit, drie eurodance acts, die door de jaren heen samen meer dan 45 hits hebben gescoord in binnen- en buitenland!!!
* CJ is blij dat-ie eindelijk z'n mond niet meer hoeft te houden!!
quote:Ik vind van niet. Maar dan ook écht niet. Cosmic Gate is grote klasse, maar soms slaan ze de plank ook echt finaal mis. Dit is er eentje, hun "Somewhere Over The Rainbow" is ook weinig kletsend, en ook de remix van van Vanessa Mae's "White Bird" is
Op maandag 03 juni 2002 17:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
...
Btw, ik zag dat er een 2002 Cosmic Gate Remix van was gemaakt. Nu ben ik zelf een enorme fan van Cosmic Gate, maar ik weet niet of ik het aandurf een remix van dit heilige nummer te downloaden. Weet iemand of die remix toch de moeite waard is?
quote:Ze hebben een aantal platen uitgebracht die totaal anders waren dan de stijl op hun eerdere albums (o.a. Electric Heaven, Darkside of the Moon en Moonchild). Ook hebben ze in 2000 nog een Breakbeat remake van Hardcore Vibes gemaakt.
Dune was volgens mij de eerste groep die Jungle/D&B met dance combineerde
quote:Hehe, hoe moet je anders bij 'meer dan 45' hits komen?
Op maandag 03 juni 2002 22:00 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik durf te wedden dat de volledig uitgerangeerde Anita Doth (ex-2 Unlimited) erbij zit...
En het is niet zo moeilijk om uit te rekenen wie die andere 2 zijn. Maar goed, straks op tv... en hier alvast de officiele I-flyer:
quote:
Wie kent niet de mega dance-acts.........
2 Unlimited, T-Spoon & 2 Brothers On The 4th Floor
De internationale hit-successen als: "No Limits", "Dreams" en natuurlijk "Sex On The Beach".... liggen bij iedereen nog als de dag van gisteren in het geheugen.
De dance diva's: Anita Doth (2 Unlimited), Linda Estelle (T-Spoon) & Des'Ray (2 Brothers) domineerden om beurten de verschillende hitlijsten en podia in binnen- en buitenland. Met, alleen in Nederland, gezamenlijk, al meer dan 45 hits waarvan maar liefst 29 Top 10 noteringen.
Zeer regelmatig kwamen zij elkaar tegen, in kleedkamers, bij optredens voor radio & tv. Maar nog nooit stonden zij samen op één podium in één show.......
Hier is nu verandering in gekomen!
Wat ontstond als een idee voor een goed doel (de dames zijn namelijk ambassadrices voor "Doe Een Wens Stichting"), is zo goed bevallen dat zij hebben besloten dit project een vervolg te geven. Naast hun eigen carrières maken de dames nu tijd vrij om een groter publiek kennis te laten maken met het gelegenheidsproject; Diva's of Dance!Het feest der herkenning waarin de 80-er & 90-er jaren herleven.......
Bestaande uit een wervelend showblok met de grootste hits van Sister Sledge zoals; "Lost In Music", "Greatest Dancer" en... "We Are Family". En natuurlijk een ultra swingende hit-mix waarin de grootste successen, van deze dance diva's zelf, de revue passeren...Het resultaat: Een sensationele act met drie internationale toppers, tezamen in één fantastische show.
En reken maar dat deze dames weten hoe zij een feestje moeten bouwen.
quote:Ach, dat valt ook wel weer mee hoor.
Op maandag 03 juni 2002 22:33 schreef Grobbel het volgende:
Eigenlijk is dit vooral een laatste poging van hen om alsnog CD's te verkopen , lijkt me. Ik geloof dat ze allemaal al een groot aantal jaren "droog" staan wat hits betreft. Nu kunnen ze nog een graantje publiciteit mee pikken.
* CJ vindt het toch altijd leuk om al die speculaties te zien van mensen, terwijl-ie zelf wel beter weet
quote:Sorry voor de speculaties dan, ik wil best geloven hun deelname hieraan integer en oprecht is, maar het is toch een simpel feitje dat ze solo nog zo goed als niks hebben klaargespeeld...
Op maandag 03 juni 2002 22:41 schreef CJ het volgende:[..]
Ach, dat valt ook wel weer mee hoor.
* CJ vindt het toch altijd leuk om al die speculaties te zien van mensen, terwijl-ie zelf wel beter weet
![]()
quote:Alleen Anita heeft tot nu toe solo singles uitgebracht of met andere woorden, tot nu toe is alleen Anita solo gegaan. Desirée en Linda dus nog niet.
Op maandag 03 juni 2002 22:50 schreef Grobbel het volgende:[..]
Sorry voor de speculaties dan, ik wil best geloven hun deelname hieraan integer en oprecht is, maar het is toch een simpel feitje dat ze solo nog zo goed als niks hebben klaargespeeld...
quote:Ze hebben de succesvolle groepen waar ze ooit deel van uitmaakten toch achter zich gelaten... En dat promopraatje over "het bezig zijn met hun eigen carrières" doet toch het vermoeden rijzen dat ze er wel degelijk mee bezig zijn geweest.
Op maandag 03 juni 2002 22:53 schreef CJ het volgende:[..]
Alleen Anita heeft tot nu toe solo singles uitgebracht of met andere woorden, tot nu toe is alleen Anita solo gegaan. Desirée en Linda dus nog niet.
quote:Klopt niet dus. En dat bedoelde ik dus met 'speculaties'.
Op maandag 03 juni 2002 23:01 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ze hebben de succesvolle groepen waar ze ooit deel van uitmaakten toch achter zich gelaten... En dat promopraatje over "het bezig zijn met hun eigen carrières" doet toch het vermoeden rijzen dat ze er wel degelijk mee bezig zijn geweest.
Pas afgelopen maand is bekend gemaakt dat de 2 Brothers zijn gestopt. Naast de carriere bij de 2 Brothers heeft Des'Ray zich nog altijd bezig gehouden met andere dingen, zoals zangles geven aan sommige bekende Nederlanders/zangers (ze is ten slotte summa cum laude afgestudeerd aan het conservatorium).
En Linda zit op dit moment nog bij T-Spoon. In principe is zij nu nog steeds T-Spoon, totdat ze de groep officieel verlaat en natuurlijk de volgende zanger/zangeres zich aandient, net zoals dat in het verleden ook zo vaak is gebeurt bij ons. Linda doet nu echter nog steeds optredens als T-Spoon. Dus dat is haar carriere, en verder heeft ze ook haar eigen dingen waar ze zich druk mee bezig houdt.
Dus achter de woorden 'eigen carriere' moet je gewoon niet zo veel zoeken.
quote:desiree wel... maar dan voordat ze bij 2 bros kwam
Op maandag 03 juni 2002 22:53 schreef CJ het volgende:[..]
Alleen Anita heeft tot nu toe solo singles uitgebracht of met andere woorden, tot nu toe is alleen Anita solo gegaan. Desirée en Linda dus nog niet.
quote:Ja dûh. Op die fiets had ze ook al singles als zangeres bij andere acts als Tony di Bart, Fun-Da-Mental etc.
Op maandag 03 juni 2002 23:18 schreef Cybart het volgende:[..]
desiree wel... maar dan voordat ze bij 2 bros kwam
Zo kun je ook bij Linda zeggen dat ze al solo wat dingen heeft gereleased voor de tijd bij T-Spoon.
Maar het was dus net op tv.
quote:Hehe, ik zat al te wachten op een dergelijke uitspraak over Anita.
Op woensdag 05 juni 2002 02:43 schreef wizarddragon het volgende:
Sorry mensen, ik vind het helemaal niks dat Desiree samen met Anita en Linda een soort Dutch Diva's a la Sandra Reemer, Marga Bult en Sjoukje Smit worden. Desiree en Linda moeten gewoon solo gaan, want zij kunnen zingen en Anita niet.
Het is geen permanent projectje hoor, dus ze zijn er absoluut niet aan gebonden en doen dit uit vrije wil. Naast de Diva's of Dance blijven ze gewoon hun eigen dingen doen, dus voor Des'Ray zal dat betekenen dat ze hoogstwaarschijnlijk ook eigen solo dingen zal gaan doen, en voor Linda betekent dat, dat ze nog even wat shows voor T-Spoon zal doen, alsmede dat ze ook onder haar eigen naam projecten zal opstarten.
Met de jaren90 week op 3FM leek het me wel gepast om dit topic weer omhoog te halen.
Afgelopen week is in Duitsland de nieuwe La Bouche uit gekomen. Nou ja... nieuw... Het nummer heet "In my life" en is eigenlijk een oude 'unreleased' track van La Bouche waarop de inmiddels overleden zangeres Melanie Thornton te horen is.
De single "In My Life' is precies een jaar na het tragische ongeluk van Melanie uitgebracht als La Bouche ft Melanie Thornton als een soort eerbetoon.
Het nummer vind ik best lekker, maar hadden ze veel en veel eerder moeten uitbrengen voordat Melanie uit La Bouche stapte. Het nummer is nu toch al eigenlijk zo'n 4 jaar oud, maar doet het nu toch nog goed in Duitsland. Dus sommige eurodance tracks zijn dus toch tijdloos, terwijl de meesten al na een jaartje soms best gedateerd klinken.
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:40 schreef Citroentje het volgende:
Hoort DJ Bobo eigenlijk bij de Euro Dance?
quote:DJ BOBO = HÉT CULTFIGUUR VAN DE 90's
Op donderdag 28 november 2002 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
denk het wel hoor
quote:De officiele site voor meer info: http://www.djbobo.ch/eng/index.html
Op donderdag 28 november 2002 15:44 schreef Citroentje het volgende:[..]
DJ BOBO = HÉT CULTFIGUUR VAN DE 90's
Het leuke is dat DJ Bobo's muziek voornamelijk door Axel Breitung werd gemaakt, en diezelfde Axel zorgde er met z'n remix voor dat "Sex On The Beach" zo'n grote hit werd plus dat hij daarna ook nog eens het hele album "T-Spoon" voor ons componeerde met o.a. "Summer Love" er op.
Axel heeft echte eurodance juweeltjes afgeleverd met:
- Let The Dream Come Tru
- Somebody Dance With Me
- Keep On Dancing
- Freedom
- There's a Party
etc.
quote:Die intro op z'n site; MEESTERLIJK!
Op donderdag 28 november 2002 15:55 schreef CJ het volgende:[..]
De officiele site voor meer info: http://www.djbobo.ch/eng/index.html
quote:Vind je? Ik vind Bobo trouwens een beetje een vreemd gevormd gezicht hebben.
Op donderdag 28 november 2002 15:58 schreef Citroentje het volgende:[..]
Die intro op z'n site; MEESTERLIJK!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |