Mijne ook.quote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef QuistNix20 het volgende:
De laptop van Genee draait nog op Windows XP.
binnenkort heet dat Windows Retroquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef QuistNix20 het volgende:
De laptop van Genee draait nog op Windows XP.
Radicaliseren.quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom wordt Danny Vera op dit forum toch steeds een kampsjaak genoemd?
Vanwege een paar tattoos?
Is die jongen dan echt een reiziger of zijn er hier mensen die gewoon niet van tattoos houden?
Kijk anders is een keer een wedstrijdquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax kan toch beter 16 Boerigters kopen dan 1 Sulimani
Barcelona bij zijn schoonoudersquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar zit die gast? Even vakantie nemen
Barcelonaquote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar zit die gast? Even vakantie nemen
Heb ik gedaan RBC-RKC en Ajax-NECquote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk anders is een keer een wedstrijd
In dat geval zet ik deze discussie zeker hier niet verder, want ik weet nu dat je trolled.quote:Op maandag 6 december 2010 20:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb ik gedaan RBC-RKC en Ajax-NEC
Boerigter was beter dan Sulimani
Dat is niet zo maar dat mag jij denkenquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval zet ik deze discussie zeker hier niet verder, want ik weet nu dat je trolled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |