Hansie: "Zullen we Mido nu wisselen jongens?"quote:Op maandag 6 december 2010 21:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zullen we Johan, René & Hansie opgeven als trainer voor Ajax?
Hansie is niet meer...quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansie: "Zullen we Mido nu wisselen jongens?"
Johan: "Ik wilde hem niet eens opstellen Hans. Jouw vader had hem ook niet opgesteld."
Hansie: "Begin niet over mijn vader...!"
Rene: "Laat gaan joh, wat maakt het uit, laat staan joh."
dit is idd een lamlulquote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
Och jezus deze lamlul van een verslaggever..
daar heeft ie ongetwijfeld 3 weken over gedaan...quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooi beginnend snorretje heeft hij
alleen net onder z'n neusquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooi beginnend snorretje heeft hij
ja ook op teletekstquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajax.nl/Home.htm , het is officieel
site ligt platquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajax.nl/Home.htm , het is officieel
hoeveelste keer wordt hij nu trainer voor ajax dan de 3e keer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef wdn het volgende:
Danny Blind als coach? Lijkt me niet in eerste instantie niet verkeerd maar dan is wel je jaar misschien naar de maan
3de keer ja zo uit mijn hoofd zou dat zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoeveelste keer wordt hij nu trainer voor ajax dan de 3e keer?
sjaak swart doet alles voor ajaxquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Drassss het volgende:
Cock Jol ook weg, wie moet nu de fanshop regelen?????
en het spelershome?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef Drassss het volgende:
Cock Jol ook weg, wie moet nu de fanshop regelen?????
cock jol weg bij ajax, zeg t maar jongens!quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis nog een "zeg het maar, jongens"
Die kijkt alle VI's na van de afgelopen maanden en maakt een samenvatting van alle commentaren en maakt dan zijn opstellingquote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef Evertjan het volgende:
Frank de Boer gaat zeker Daley Blind op stellen
okquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martin Jol gaat trouwens weg bij Ajax, doe er mee wat je wilt.
mail effe naar RTL!quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt?quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Serieus? bron?quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar jongens wie moet jol opvolgen? Blind, Frank de Boer, of ik zeg maar iets geks Co Adriaanse!quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ze geen interview met Jol van 4 weken geleden hebben...dat zou dat programma wel tekenen...quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat Barend en Barend een eerder opgenomen programma is, niks over het vertrek van Jol in die talkshow.
Je kunt zeggen van RTL wat je wilt maar ze zijn goed bezig zo he. Slaan gewoon het reclameblok even overquote:
scrabble!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Ssst ssstt!
[ afbeelding ]
Graydon aan het woord.
LOLquote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ohja, ik kijk naar de herhaling. Viel me al op dat niemand het erover had
wat leuk!quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee keer verstuurd, een keer onder het pseudoniem ''Jack van Gelder".
Jelle!!!!!!!quote:
Baasquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
deze man zoop zich tijdens sport aan tafel helemaal klem en reed daarna gerust terug naar belgië
Maar ze moesten hem wel naar z'n auto dragenquote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
deze man zoop zich tijdens sport aan tafel helemaal klem en reed daarna gerust terug naar belgië
gijpie is er vandoor, heeft geen zin om geconfronteerd te worden met 1 van zn jeugdzondenquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Type-R het volgende:
Die redacteur wou even voelen hoe het was om op de stoel te zitten van gijp
Dat gedrag is wel een beetje verklaard in de VI van deze week, maar het blijft soms een beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gijpie is er vandoor, heeft geen zin om geconfronteerd te worden met 1 van zn jeugdzonden
joh, ga weg!quote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Martin Jol vertrekken ook zijn assistenten Cock Jol en Michael Lindeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |