Lowlands.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Sorry.
Hallo.
Waar wilde je het over hebben?
Hoeveel waren het er vorig jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
Thory [3e keer]quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
DOEN WE!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Thory het volgende:
[..]
Je bent een ster. Voortaan verklap ik niets en dan moet jij zeggen of ik sarcastisch ben.
#1: De plek naast de 24-uurs tent uitkiezen is een goed idee.quote:
Nu? LL is pas over een klein jaar?!quote:
Flink verschil ja. Misschien dat veel mensen het topic nog niet hebben gevonden? Of dat er toch veel mensen voor het eerst gaan en nog niet op FOK! zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/llkop/ll10/out.png
SARCASME!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Thory het volgende:
[..]
#1: De plek naast de 24-uurs tent uitkiezen is een goed idee.
U heeft vijf minuten.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Thory het volgende:
Ja! Ik sta in de OP. Bedankt.
Ik weet een leuke grap: Afgelopen jaren had ik de meest succesvolle Fok-meeting ooit op LL. Ik was namelijk met twee vrienden die ook fokten. Hahaha.
Uw tijd was helaas om.quote:
Damn.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Thory het volgende:
[..]
Uw tijd was helaas om.
Het correcte antwoord was: Sarcasme. ()
Epic comeback van niet-doubleyouteaare!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ik ga voor de 3de keer naar LL, Helaas was ik zo dom een van mijn overige kaartjes die ik tijdens mijn stage heb gejat van de scholiertjes die genoten van de les en geen computer tot hun beschikking hadden aan Thory gegeven. Sorry daarvoor.
Daarom ga jij steeds naar lezingen en films op LL. Omdat jij zoveel muzieksmaak hebt.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:28 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ik ben weer helemaal terug.
Overigens komt het er op neer dat ik 3/4de van de tijd alleen rondloop omdat Thory geen muzieksmaak heeft
Speelde toch alleen maar kutbands tijdens die lezingen. En het viel onder mijn vakgebiedquote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Thory het volgende:
[..]
Daarom ga jij steeds naar lezingen en films op LL. Omdat jij zoveel muzieksmaak hebt.
Zoals?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Speelde toch alleen maar kutbands tijdens die lezingen. En het viel onder mijn vakgebied
Ik naar The National.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben naar het Nationale Toneel geweest vorig jaar.
Jij denkt dat ik de namen en speeltijden van kutbands ga onthouden? De lezingen waar ik ben geweest waren geniaal, net zoals de docu over een gast die een nep-docu maakte over grafiti artiestenquote:
Nee. Maar had gekund. Maar ze waren nooit zo geniaal als de muziek die ik bezocht heb. Op de jeugd van tegenwoordig na dan. Of wie het ook alweer waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de namen en speeltijden van kutbands ga onthouden? De lezingen waar ik ben geweest waren geniaal, net zoals de film over een gast die een nep-docu maakte over grafiti artiesten
Nee, Dio en zijn maten heb ik gemist. Maar er waren toch geen hoeren in de tent, dus ik heb niks speciaals gemistquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef Thory het volgende:
[..]
Nee. Maar had gekund. Maar ze waren nooit zo geniaal als de muziek die ik bezocht heb. Op de jeugd van tegenwoordig na dan. Of wie het ook alweer waren.
Niet? Er riepen anders zat mensen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Nee, Dio en zijn maten heb ik gemist. Maar er waren toch geen hoeren in de tent, dus ik heb niks speciaals gemist
Waren fakers, dat hoorde je zelfs in de Echoquote:Op donderdag 16 december 2010 17:40 schreef Thory het volgende:
[..]
Niet? Er riepen anders zat mensen.
Die heb ik gemist.quote:
Foals was toch tegelijk met The National? Keuze lijkt me makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.Doodzonde, ik kende ze ook nog niet goed genoeg. Gelukkig ga ik ze binnenkort alsnog zien.
Zoals?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb zo veel artiesten ontdekt ná lowlands. Tijd voor beter vooronderzoek
Foals, zoals net genoemd, Flying Lotus, Massive Attack, en als gemiste topper: Mumford&Sons, had nog nooit van ze gehoordquote:
Ai, vooronderzoek vereist volgend jaar jaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Foals, zoals net genoemd, Flying Lotus, Massive Attack, en als gemiste topper: Mumford&Sons, had nog nooit van ze gehoord.
Laten we zeggen: ik weet nu wel beter
Zeker, maar da's juist ook leukquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, vooronderzoek vereist volgend jaar ja
Ik zie het ook niet echt als een concurrent?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb trouwens spotify nu, maar dat valt toch tegen ten opzichte van last.fm(tag) radio.
Ik hoopte dat het wat zou zijn, dat spotify mijn last.fm zou vervangen, iedereen had er zulks goede verhalen over. Als ik één track wil luisteren gebruik ik www.tubeify.comquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt als een concurrent?
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Foals was toch tegelijk met The National? Keuze lijkt me makkelijk
Onee, laat maar. Was niks interessant tegelijk, smoes is ongeldig.
Ik heb ze niet gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.
Dat is aan jou.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Moet ik nu 'schande, schande!' gaan roepen?
Neuh, doe mij Foals maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.
Tof! Als ik het zou kunnen betalen zou ik het wel weten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://cgi.ebay.nl/2-Lowl(...)&hash=item1e606aed79
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/15732811470217216quote:Nu bij de Serious Request veiling van @3FM 2 press/guest kaarten voor #LL11 + backstagetour! http://bit.ly/gYxxWX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |