Ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2010 17:59 schreef Loqi het volgende:
Blijkbaar moet je gewoon je bek houden als hij zich niet aan relatie technische afspraken houd want als je eerlijk bent (een van mijn nare eigenschappen) komt z'n ego in de wegen gaat hij allemaal dingen zeggen waar hij heel erg spijt van gaat krijgen
Mannenquote:Op maandag 6 december 2010 18:03 schreef Loqi het volgende:
Mja, ik kan t ook niet echt compleet uit leggen zonder teveel prive dingen neer te gaan gooien, maar hij houd zich niet aan afspraken en toen ik daar wat van zei werd ie helemaal gek
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegdquote:Op maandag 6 december 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
MannenGaat ie spijt krijgen omdat het niet kon wat ie zei? Of gaat ie spijt krijgen omdat jij daar voor gaat zorgen?
(dat is mijn nare eigenschap)
quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegd
Je kunt beter samen Flodder gaan kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
Neh maar zoals princess-a het zegt komt het zo wel overquote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ook
quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt beter samen Flodder gaan kijken![]()
Werkelijk? Ik vind wraak een beetje raar maar zou hem echt wel duidelijk maken dat het niet kon wat ie gezegd heeft en dat hij me echt pijn heeft gedaan. Op die manier krijgt hij wel spijt als ie dat nog niet heeft. Wat los staat van mezelf verlagen tot zijn niveau en hem ook pijn gaan doen ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja dat dus, ik heb geen zin om te doen of het allemaal koek en ei is, want dat is het niet. Het deed fucking zeer en dat wil ik nu besproken hebben ook al is dat dan weer pijnlijk voor hemquote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
@Loqi: Zeker doen. Dat is mijn slechte eigenschap: ik hou mijn mond dicht en dan een maand later barst alles los en dan zegt ie ook 'waarom zeg je dat niet meteen'... Mja... omdat ik dat dus niet kan![]()
oh dat is rotquote:En bleeeeeerrrrrrrrrrrrrgghhhh alweer aan het werken.. Ben echt al 2 weken aan het overwerken. Niet elke dag; maar sommige dagen. Vanavond ook weer dus. Het wordt me allemaal een beetje te veelVandaag was het ook echt gruwelijk druk en ik denk dat ik de helft niet heb kunnen doen en dan voel ik me daar keiklote en -schuldig door *zucht*
Maar goed.. Nu ga ik dus maar weer es verder
quote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef vamperotica het volgende:
* Vampje komt weer eens binnengevallen...
Oh ik wou je nog zeggen, wat lief van FHFquote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef vamperotica het volgende:
* Vampje komt weer eens binnengevallen...
Jaaaaaaa!!!!! Geweldig he?! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gejankt!quote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik wou je nog zeggen, wat lief van FHF
Ja echt super !quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!! Geweldig he?! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gejankt!
Wat heb je gekochtquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is FHF?
vandaag lekker geshopt
geen lakjes gekocht
beeeh lees net topic terug, sterkte meisquote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik heb geen zin om te doen of het allemaal koek en ei is, want dat is het niet. Het deed fucking zeer en dat wil ik nu besproken hebben ook al is dat dan weer pijnlijk voor hem
[..]
oh dat is rotmaar daar moet je je niet schuldig over voelen, druk is druk, kun jij ook vrij weinig aan doen lijkt me
Fokkers helpen Fokkers...quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is FHF?
vandaag lekker geshopt
geen lakjes gekocht
SERIEUS!! wat onwijs super voor jequote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers...
Die hebben naar aanleiding van mijn topic in K&w mn huis zo goed als helemaal ingericht en gezorgd dat de kids een machtig mooie sinterklaas hebben gehad!!!
Waaaaatt? Is dat ergens na te lezen?quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die hebben naar aanleiding van mijn topic in K&w mn huis zo goed als helemaal ingericht en gezorgd dat de kids een machtig mooie sinterklaas hebben gehad!!!
Wowquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat super!quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef vamperotica het volgende:
Vampje op huizenjacht
Daar onder andere
En verspreid in FhF
Ow en in he tdankjeweltopic in FHF zijn foto's van kids en kado's te vinden
Je had het best mogen laten staan hoor, ik zat ook al van :quote:
Ik dacht nog wel dat mijn edit zo snel wasquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had het best mogen laten staan hoor, ik zat ook al van :
Ik zat zoveel tegelijk te doen dat ik even helemaal vergeten was dat er een volg topic knop was tegenwoordigquote:
Dan flap het er ook niet uit (wat er ook stond)quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat mijn edit zo snel was
Maar nee, dan heb ik het weer gedaan
Vooruit, omdat jij het bent, rarequote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zat zoveel tegelijk te doen dat ik even helemaal vergeten was dat er een volg topic knop was tegenwoordig![]()
![]()
het is maandag he, dan mag dat
tv-dome.netquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Wat was ook alweer een fijne online seriekijk site? Amerikaans, wel.
Wat ga je kijken?quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Wat was ook alweer een fijne online seriekijk site? Amerikaans, wel.
gossip girlquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat kijk ik nooit... Is dat leuk ja?
beterschap mopsquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
ohai! Ik heb gewerkt en ben moe en nog steeds niet helemaal beter (al 1,5 week...) Buhhhh
Geniet er nog maar van, morgen is de laatste weer voor een lange tijd.quote:
Ah, thanx voor de tipquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, morgen is de laatste weer voor een lange tijd.Begon net te genieten van Chuck en Blair. En Lindy als je op net 5 kijkt zie je het vorige seizoen van GG, kun je kijken of je het wat vind.
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,maar dat is mooi trouwens. Want ik was gisteren klaar met How I met Your Mother (briljant zeg ik je, BRILJANT!!!!!!!!) en heb gisteren en vandaag een heel seizoen ANTM zitten kijken (), dus ik kan wel weer een nieuwe serie gebruiken!
Eeeeecht?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.
Oh en dat volg ik ook, en the bold soms en gtst, ik ben echt verslaafd aan series.quote:
Jij bent ook al zo'n serie junkquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.
Ik lig nu dus in bed met 2 dikke kussens, grote kop thee en de laptop op schoot die aan het bufferen isquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en dat volg ik ook, en the bold soms en gtst, ik ben echt verslaafd aan series.Maar ik ga voor de meeste niet rustig zitten hoor meestal kijk ik ze tijdens het klaar maken om naar werk te gaan etc. Maar voor gossip girl enzo kruip ik het liefst onder de dekens.
Boardwalk empire? En een zombie serie? Vraag het eens!quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n serie junk.
kwam ook alweer met 2 dingen aanzetten (nu ook in NL op tv trouwens, een zombie ding en een jaren 20 ding).
Ja zo lig ik ook altijd, helemaal met mijn hoofd tussen de kussen verstopt, en chocolade.quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lig nu dus in bed met 2 dikke kussens, grote kop thee en de laptop op schoot die aan het bufferen is.
Het komt binnenkort op BNN, moet je ff googlen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boardwalk empire? En een zombie serie? Vraag het eens!Wat ik ook leuk vond is wat in de plaats kwam voor GG, pretty little liars.
Wat klinkt dat fijn zo damesquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo lig ik ook altijd, helemaal met mijn hoofd tussen de kussen verstopt, en chocolade.Zullen we voortaan samen lekker gaan kijken?
Walking dead.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het komt binnenkort op BNN, moet je ff googlen!vond het fantastisch (zijn nu een paar afleveringen van geweest)
Eerst dexter kijken dan!!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook zo'n mega-seriekijker. We hebben hier thuis ook veul series staan, geweldig!
Alleen kijk ik ze online meestal ( die we niet hebben zelf) dus kijk ik maar 1 serie tegelijk!
Staat je goed!quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
Cute!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
Zhe bebie looks good on you! and you look good with zhe bebiequote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
De oldschool is het mediacentre en de 360 is omgebouwd voor gamesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cute!!![]()
Ik wil ook een kerstboom baby!!
Sientjequote:Maar Sien loopt zo'n boom na 5 min omver, dus dat gaat m niet worden
Ja, meestal is sien wel heel ergquote:
Aahh liefquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
't is nog een kleine bebie, die mogen nog wel online zonder herkend te worden
[ afbeelding ]
*pimpt*
Wat een liefje *rammel*quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
't is nog een kleine bebie, die mogen nog wel online zonder herkend te worden
[ afbeelding ]
*pimpt*
Damn, ik ben een echt pot, ik link als enige ook nog de boom in mijn postquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei: en, wat zeggen ze van de kerstboom?
SQ: geen idee, ik heb een baby gepost in een topic vol vrouwen, die boom zien ze niet eens![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn, ik ben een echt pot, ik link als enige ook nog de boom in mijn post
NEEDZZZ!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ahw, en het is pas maandag
[ afbeelding ]
Boxspring ftwquote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
hotelbedden hebben wel dikke vette springveers, dan rammel je het bed wel uit
Och ik red me wel hoor, vooral met mn emergency kittenquote:Op maandag 6 december 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ahw, en het is pas maandag
[ afbeelding ]
De boom is ook mooiquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei: en, wat zeggen ze van de kerstboom?
SQ: geen idee, ik heb een baby gepost in een topic vol vrouwen, die boom zien ze niet eens![]()
![]()
Ik las vandaag;quote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef mirannie het volgende:
Hihi, kom ik even langs hier en rol ik zo de rammelende eierstokken binnen
Zo blij dat ik daar geen last van heb. Ben dol op babies... echt.... bij een ander! Vond het heerlijk toen hoor, maar moet er nu eigenlijk niet meer aan denken.
Hahaha, dat heb ik niet met babies, wel met de meeste kinderen in de leeftijd 5 tot 13 jaar...quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik las vandaag;
Babies are like farts, you can only tolerate your own!
Nachtbrakert!quote:
Is de paus katholiek?quote:
Like thahhquote:
Ik moet toch iets zeggen als ik niks te melden hebquote:
I know! Ik ben the voice of Holland aan het kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet toch iets zeggen als ik niks te melden heb
Hahahaha daar ben ik wel heel benieuwd naar, wie daar nou op af komtquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:15 schreef Mirjam het volgende:
zo, foto's gemaakt bij de nachtrelease van WoW
half uur blauwbekken in de kou, heb nog koude tenen
Ik had er ook moeten zijn begrijp ik alquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Diconnected het volgende:
AAAAAAAAAAARGH.![]()
Kutzooi. *adem in, adem uit* *staat op het punt om te janken*![]()
Die stomme kaksite heeft dus de adressen verwisseld, dus nu kan ik me niet inschrijven omdat ik dus sta ingeschreven op m'n NL adres. Heb het vanmiddag al veranderd, had de webmaster een mail gestuurd of hij het goed kon veranderen... Zegt ie doodleuk dat ik naar de administratie moet bellen. JA DAT DOE IK OOK FF HEA
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al sinds ik opsta YMCA in mn hoofd
![]()
watsloos? Het is me even ontgaan!quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef Diconnected het volgende:
AAAAAAAAAAARGH.![]()
Kutzooi. *adem in, adem uit* *staat op het punt om te janken*![]()
Die stomme kaksite heeft dus de adressen verwisseld, dus nu kan ik me niet inschrijven omdat ik dus sta ingeschreven op m'n NL adres. Heb het vanmiddag al veranderd, had de webmaster een mail gestuurd of hij het goed kon veranderen... Zegt ie doodleuk dat ik naar de administratie moet bellen. JA DAT DOE IK OOK FF HEA
Hij lag al in het ziekenhuis, hij was er afgelopen donderdag weer uit, maar zondagnacht issie weer naar het ziekenhuis overgebracht. Vanochtend issie in z'n slaap overleden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef tliciouz het volgende:
Gecondoleerd!lag hij slecht of zo plots?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef Diconnected het volgende:
M'n opa is vanochtend vroeg overleden![]()
![]()
Oh neeequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Ja weet ik wel, wij zijn meer dan 8 jaar samen, tis niet de eerste keer dat er iets major fout gaat natuurlijk, maar t blijft kutquote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
LoqiHet hoort er bij, ik heb vrienden die al tien jaar samen zijn en zelfs die doen het nog. Hij en jij moeten alleen nog leren er mee om te gaan, maar dat gebeurt vanzelf als je maar eerlijk blijft tegen elkaar!
Priemke, buh! Denk wel aan jezelf he, teveel werken snie goed nie!
Gecondoleerd meisjequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Gecondoleerd en veel sterktequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Kan wel moet het alleen erg duur verstuurd zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef mirannie het volgende:
Sterkte Dico, gecondoleerd!
Gaaf Loqi!! Lijkt me ook wel eens leuk om te doen.
Net een doosje lakjes binnen gekregen uit de VS. 2 dagen!! Onmogelijk toch!?! Zondag was het geshipt en vandaag dus binnen.
Ja mij ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef mirannie het volgende:
Gaaf Loqi!! Lijkt me ook wel eens leuk om te doen.
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja mij ookik werd benaderd door een fotograaf die ooit eens een plaatje van mij geschoten heeft op de fantasy fair
Echt super leuk!! Ben benieuwd naar de fotos!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja mij ookik werd benaderd door een fotograaf die ooit eens een plaatje van mij geschoten heeft op de fantasy fair
Ik heb 15 dollar betaald voor 6 lakjes, dus dat lijkt me op zich niet overdrevenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan wel moet het alleen erg duur verstuurd zijn lijkt me?
Nee idd dan is het echt erg snelquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt super leuk!! Ben benieuwd naar de fotos!
[..]
Ik heb 15 dollar betaald voor 6 lakjes, dus dat lijkt me op zich niet overdreven
Wat goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
En ik wil even mijn happy delen
Ik moest voor een vak 2 assignments maken die allebei 10% van je eindcijfer zijn. Voor de ene heb ik een 9 gehaald en ik zie net dat ik voor de andere een 10 heb!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest voor een vak 2 assignments maken die allebei 10% van je eindcijfer zijn. Voor de ene heb ik een 9 gehaald en ik zie net dat ik voor de andere een 10 heb!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeejjquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Wauw!! Wat goehoed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en een beetje zo:![]()
En ja Gwen, dat is jouw schuld!!!! Die kutpaula zit al de hele dag in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YMCA is erger
![]()
IT'S FUN TO STAY AT THE YMCA
![]()
Ik stond zelfs in de douche dat dansje te doen
SORRY LINDYquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik vind paula echt erger... zie ook de hele tijd dat verrekkese pokkekind met die lelijke flaporen voor meIk krijg echt moordneigingen als ik dat kind zie...
Vooruit, excuses geaccepteerd als je het nooooooooit meer doetquote:
Goedzo!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok nu snap ik de moordneigingen
Ik zal nooit meer Paula topics openen
Och meiske toch!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Hey, rustig aan meid, even diep ademhalen en je vooral niet druk maken over wat je familie wel of niet mocht denken. Ik kan me heus waar niet voorstellen dat ze vinden dat je ze laat stikken als je niet bij de uitvaart bent, ze snappen echt wel dat er heel belangrijke dingen in jouw leven aan de hand zijn en dat het moeilijk is om voor het een of het ander te moeten kiezen. En je opa zou ook vast niet willen dat je naar zijn uitvaart komt als dat heel erg moeilijk voor je is en je er zelfs iets anders voor zou moeten laten wat ook belangrijk voor je is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Diconnected het volgende:
Hij word maandag begraven heb ik net gehoord... Dus ik heb even echt geen idee wat ik moet doen nu... Aan de ene kant heb ik zoiets van: ik moet gewoon gaan naar de begrafenis voor m'n oma enzo. Maar aan de andere kant heb ik ook weer zoiets van: ik heb hem vorige week gezien, ik ga er een dezen dagen nog heen om even afscheid te nemen want hij ligt thuis opgebaard. Ik vind het zo moeilijk.M'n moeder zei dat het m'n eigen keus is wat ik doe, of ik wel of niet ga. Maar ik heb een beetje het idee dat ik dan aan de familie laat zien ofzo dat ik hun laat stikken.
Aargh.
Gaaf zeg!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Loqi het volgende:
Whoo, fotoshoot is al definitiefdeze zaterdag
Ik krijg zelf een flinke hoeveelheid inbreng in de stijl en soort van shoot/kleding/make-up, super tof
Dus ik ga iig kijken of ik iets van een pinup achtige shoot geregeld kan krijgen
Jeetje meis... wat moeilijk!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Diconnected het volgende:
Hij word maandag begraven heb ik net gehoord... Dus ik heb even echt geen idee wat ik moet doen nu... Aan de ene kant heb ik zoiets van: ik moet gewoon gaan naar de begrafenis voor m'n oma enzo. Maar aan de andere kant heb ik ook weer zoiets van: ik heb hem vorige week gezien, ik ga er een dezen dagen nog heen om even afscheid te nemen want hij ligt thuis opgebaard. Ik vind het zo moeilijk.M'n moeder zei dat het m'n eigen keus is wat ik doe, of ik wel of niet ga. Maar ik heb een beetje het idee dat ik dan aan de familie laat zien ofzo dat ik hun laat stikken.
Aargh.
Dico, welke keuze je ook maakt, die maak je voor jezelf, en voor je opa. Voor niemand anders. Het is wel een heel moeilijke beslissing, maar uiteindelijk gaat het om jou en om wat jij nog allemaal kunt doen in het leven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Diconnected het volgende:
Aargh.
De Belastingdienst, gezellig. NOT! Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef AmNaBa het volgende:
Jeetje Dico, gecondoleerd.
Moeilijke keuze hoor. Veel sterkte!
@ LINDY te gek zeg! Gefeliciteerd.
@ Loqi, leuk, geniet ervan!
En wat betreft die Paula topics, moest aan een Paula denken die ik ken,
en niet aan die toetjes.
Volgende week woensdag naar de belastingdienst om gehoord te worden,
moet nog even doorbijten, ben al vanaf oktober in conflict. hoop dat ik het geluk (eindelijk)
een beetje aan mijn kant krijg en ik toch nog gelijk krijg. Maar die kans is ieniemini klein![]()
Maar ik zal mijn laatste beetje vechtkracht moeten gaan aanboren.
Gelukkig daarna bijna vakantie om weer bij te tanken.
Oh jeetje.. heftig zeg! Nou veel sterkte gewenst in ieder geval!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden de ww uitgeklommen door een eigen bedrijf op te zetten, helaas ben ik niet goed genoeg voorgelicht en is de hulp die ik had gekregen niet betrouwbaar gebleken. (dat bedrijf is failliet verklaard en bestaat niet meer) maar nu ben ik dus belastingtechnisch toch geen bedrijf en moet ik het ontvangen geld en meer terugbetalen. Het gaat voor mij om veel geld. Daarom ben ik de afgelopen periode ook onder een steen gekropen. Meest van de tijd nergens zin in, zelfs niet in lakken![]()
Mijn hele leventje ligt letterlijk overhoop, nu ga ik proberen er weer het beste van te maken, maar dat gaat niet echt soepel zeg maar....
Klinkt echt goed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef Loqi het volgende:
Whoo, fotoshoot is al definitiefdeze zaterdag
Ik krijg zelf een flinke hoeveelheid inbreng in de stijl en soort van shoot/kleding/make-up, super tof
Dus ik ga iig kijken of ik iets van een pinup achtige shoot geregeld kan krijgen
Moeilijk, maar doe waar jij je goed bij voelt. Afscheid nemen is iets heel persoonlijks, zelf vond ik het afscheid nemen van mijn opa toen hij opgebaard lag fijn en persoonlijk. Dan ben je nog even echt samen en kun je rustig afscheid nemen op je eigen manier. Als dat ook zo voor jou voelt dan hoef je je echt niet schudig te voelen als je niet bij de begrafenis kunt zijn en niemand die je dat kwalijk kan nemen. Dit is iets dat je voor jezelf moet bepalen en op jouw manier moet doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Diconnected het volgende:
Aargh.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef AmNaBa het volgende:
Ik ben 3 jaar geleden de ww uitgeklommen door een eigen bedrijf op te zetten, helaas ben ik niet goed genoeg voorgelicht en is de hulp die ik had gekregen niet betrouwbaar gebleken. (dat bedrijf is failliet verklaard en bestaat niet meer) maar nu ben ik dus belastingtechnisch toch geen bedrijf en moet ik het ontvangen geld en meer terugbetalen. Het gaat voor mij om veel geld. Daarom ben ik de afgelopen periode ook onder een steen gekropen. Meest van de tijd nergens zin in, zelfs niet in lakken![]()
Mijn hele leventje ligt letterlijk overhoop, nu ga ik proberen er weer het beste van te maken, maar dat gaat niet echt soepel zeg maar....
Zeuren kan opluchten, excuses zijn niet nodigquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pfff vandaag hele dag bij klant gezeten; website helemaal vullen. Maar ik ben dus niet klaar. Heb echt keihard gewerkt; super veel proberen te doen; maar no way dat ik dit in 8u kon flikken... Nu begrijp ik dat de site vrijdag live moet. Heb aangegeven dat ie met mijn baas moet bellen qua planning (en kosten ofcoz... want er is 1 dag verkocht). Maar wellicht dat ik dus nog een boel moet gaan doen hiervoor. Daarnaast heeft vandaag niemand de algemene mailboxen bekeken/gepland; dus dit mag ik morgen ook meteen oppikken (werk inhalen) en ik zie ook al weer mailtjes dat ik vanalles moet gaan bestellen én nog andere programmeer-werkzaamheden die voor me klaar staan. Is niet raar dat ik helemaal gek word van het werk momenteel. Ik doe vanavond écht niks hoor... Ben kapot; hoofdpijn door de stress... Blehhhh... Fijn die mega drukte net voor de feestdagen ook![]()
(sorry voor m'n gezeur meiden..*houdt vlug weer op* )
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je meiden
Ik duik mijn bed in...
Truste iedereen!
(en nog een extra kusje voor joysa.. Gewoon... becauz you knowz why)
Oeh, dat wil ik ook weten, luistert even mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met de Samsung Galaxy S?
Ik kan er misschien 1 overnemen van de broer vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:33 schreef mirannie het volgende:
Oeh, dat wil ik ook weten, luistert even mee.
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Zit er aan te denken om deze bij mijn volgende abo te nemen, maar heb me nog niet goed ingelezen over dat apparaat. Zie nu ook allemaal aanbiedingen om een iPad bij je abo te nemen, ook wel heel leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik kan er misschien 1 overnemen van de broer van, want hij krijgt een nieuwe als kerstpakket van zijn werk
Maar ik weet nog niet of ik daar wel aan kan wennen, of het een beetje een goed te bedienen is....
En gewoon nog een smakkerd erbijquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Joysa het volgende:
Wat een pixelkwijl in dit topic allemaal
Wat een whut?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Joysa het volgende:
Wat een pixelkwijl in dit topic allemaal
Die was vrijdag nog samen met Darkraver in ons durpquote:
TE VETquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die was vrijdag nog samen met Darkraver in ons durp
rose met een witte strik (ala olivia newton john)quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Hoe maak je nagels in de stijl van 'Grease' ?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Diconnected het volgende:
Aargh.
Me2!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan
hier een visueel idee met de strik'quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:23 schreef Joysa het volgende:
Die strik is een goed idee amnaba! thanks
hoe dat zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stervende hoeren klotepostbodes
Ze staken niet allemaal hoor...quote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stervende hoeren klotepostbodes
Venloquote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ik wil het hier niet meer hebben hoor
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Jeetje wat heb ik slecht geslapen vannachtmaargoed. gisteravond heel lang gepraat met m'n moeder en er zijn een hoop tranen gevloeid. Vanochtend had m'n moeder ook met m'n oma gepraat en ze verwijt me niks als ik zondag weg ga. Ik heb m'n opa vrijdag nog levend gezien en toen ook al een beetje afscheid genomen wetende dat hij niet lang meer zal leven... We gaan vrijdag of zaterdag nog echt even afscheid nemen thuis, daar ligt hij opgebaard. En ik heb besloten gewoon te gaan vliegen zondag aangezien ik maandag dus in Californië ook het een en ander moet regelen. Ik vind het heel moeilijk maar ik ga een stukje schrijven wat mijn moeder gaat voorlezen namens mij in de kerk maandag. Het word een zware eerste week volgende week maar het is wel weer een stuk van volwassen worden dit hele gebeuren. Deze week was al heel erg hectisch maar tis nu dubbel zo druk. Maargoed, zoiets overzie je niet dus ik laat het allemaal over me heen komen.
Het is voor mij ook heel dubbel dat maandag ook de geboortedag van m'n vader is dus tis allemaal heel erg dubbel enzo.
Fijn dat je in goed overleg een beslissing hebt kunnen nemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Jeetje wat heb ik slecht geslapen vannachtmaargoed. gisteravond heel lang gepraat met m'n moeder en er zijn een hoop tranen gevloeid. Vanochtend had m'n moeder ook met m'n oma gepraat en ze verwijt me niks als ik zondag weg ga. Ik heb m'n opa vrijdag nog levend gezien en toen ook al een beetje afscheid genomen wetende dat hij niet lang meer zal leven... We gaan vrijdag of zaterdag nog echt even afscheid nemen thuis, daar ligt hij opgebaard. En ik heb besloten gewoon te gaan vliegen zondag aangezien ik maandag dus in Californië ook het een en ander moet regelen. Ik vind het heel moeilijk maar ik ga een stukje schrijven wat mijn moeder gaat voorlezen namens mij in de kerk maandag. Het word een zware eerste week volgende week maar het is wel weer een stuk van volwassen worden dit hele gebeuren. Deze week was al heel erg hectisch maar tis nu dubbel zo druk. Maargoed, zoiets overzie je niet dus ik laat het allemaal over me heen komen.
Het is voor mij ook heel dubbel dat maandag ook de geboortedag van m'n vader is dus tis allemaal heel erg dubbel enzo.
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef Mirjam het volgende:
sjees, ik ben echt knettermoe, en moet nog werken straks, van 3 tot 10![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Kneusjes zijn liev
Uitstellers moeten echter een schop onder hun kont krijgen.
* IJsdraakje zit al sinds 12 uur een opdracht uit te stellen
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef AmNaBa het volgende:
Kan je wel even naan het werk zetten hoor
Kom op ijsdraakje
aan het werk, dan kun je nietsen als je klaar bent
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Kneusjes zijn liev
Uitstellers moeten echter een schop onder hun kont krijgen.
* IJsdraakje zit al sinds 12 uur een opdracht uit te stellen
Whutquote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Lang leve het nieuwe jaar ... nu al 2 ziekenhuisbezoeken en 2 operaties staan in de eerste 2 maanden
Niet zenuwachtig zijn!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef Loqi het volgende:
kneusjeshoek
![]()
mn been doet weer zeer en ik ben echt nu al ZO zenuwachtig voor zaterdag
Ja dat is ook wel zo, maar toch, heb nog nooit zoiets gedaan op deze schaal (we zijn met 9 meisjes/modellen, 5 fotografen en 2/3 visagisten)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijn!
Nergens voor nodig,
hij wilde een shoot met jou,
jij hebt dus iets![]()
Gewoon jezelf zijn,komt heus goed
en een shoot is leuk
Ooh dat zou ik zo graag eens doen! In zo'n enorme jurk met een Venetiaans maskerquote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef Diconnected het volgende:
Oh, m'n eerste avond uit in Amerika staat ook al vastin de theater/concertzaal is 22 januari een huge feest, waarschijnlijk een masquerade feest
![]()
Fijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Lang leve het nieuwe jaar ... nu al 2 ziekenhuisbezoeken en 2 operaties staan in de eerste 2 maanden
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Heel erg dubbel inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef Diconnected het volgende:
Das ook niet leuk!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Niet tofquote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Begin januari bij de inwendige ziektes afdeling afspraak, en half jan een afspraak bij de reumatoloog. Begin feb afspraak bij oogarts in ziekenhuis vanwege zichtverlies door medicijnenquote:
donequote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Willen sharana en joysa mij even smsen?? Ben opeens jullie jrr kwijt sinds ik mn nexus one terug heb!!
Alvast sterkte gewenst!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Begin januari bij de inwendige ziektes afdeling afspraak, en half jan een afspraak bij de reumatoloog. Begin feb afspraak bij oogarts in ziekenhuis vanwege zichtverlies door medicijnenen half feb operatie dat ze stukje van mijn lymfeklieren weg halen en daarna kijkoperatie bij mijn knie waar ze weer wat weefsel weghalen
Blegh.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Begin januari bij de inwendige ziektes afdeling afspraak, en half jan een afspraak bij de reumatoloog. Begin feb afspraak bij oogarts in ziekenhuis vanwege zichtverlies door medicijnenen half feb operatie dat ze stukje van mijn lymfeklieren weg halen en daarna kijkoperatie bij mijn knie waar ze weer wat weefsel weghalen
Heh meissie tochquote:Op woensdag 8 december 2010 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Willen sharana en joysa mij even smsen?? Ben opeens jullie jrr kwijt sinds ik mn nexus one terug heb!!
nee, ik wacht even op Katy Perryquote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Aaarghhh *handen jeuken voor een TD bestelling* wil er iemand meebestellen?
Ik zou bijna toegeven, maar ik weet gewoon niks wat ik wil hebben. Volgens mij ben ik verzadigd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Aaarghhh *handen jeuken voor een TD bestelling* wil er iemand meebestellen?
Vertellen! En dan waar je ze vandaan hebt want ik wil ze ook? 15 euro?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
I has made a shopping!
[ afbeelding ]
Kan ik kiezen met kerst
En nu raden hoeveel ik voor deze twee betaald heb
jaaaa 15 euro bij de C&A, en ze hebben ook nog rooiequote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertellen! En dan waar je ze vandaan hebt want ik wil ze ook? 15 euro?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
I has made a shopping!
[ afbeelding ]
Kan ik kiezen met kerst
Dat probleem heb ik nou nooooooitquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
En pluspunt voor dikke jetsers: ze passen er in
(da's altijd mijn issue met feestjurkjes, de dames passen er nooit in)
Zorg maar dat je op tijd je rust pakt, en trustenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou nooooooit*kijkt naar haar mini mountains
*
En om eens heel origineel te doen: Truste dames![]()
Als het zo door blijft gaan, duik ik nog mijn bed in als ik van mijn werk kom om 17u![]()
![]()
Sounds like a planquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
En pluspunt voor dikke jetsers: ze passen er in
(da's altijd mijn issue met feestjurkjes, de dames passen er nooit in)
Oeh leukquote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
I has made a shopping!
[ afbeelding ]
Kan ik kiezen met kerst
Dat snap ik!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhh dat paarse jurkje![]()
Zal je vast goed staan SQ
Ik ga volgende week echt helemaal los met shoppen denk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |