Ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2010 17:59 schreef Loqi het volgende:
Blijkbaar moet je gewoon je bek houden als hij zich niet aan relatie technische afspraken houd want als je eerlijk bent (een van mijn nare eigenschappen) komt z'n ego in de wegen gaat hij allemaal dingen zeggen waar hij heel erg spijt van gaat krijgen
Mannenquote:Op maandag 6 december 2010 18:03 schreef Loqi het volgende:
Mja, ik kan t ook niet echt compleet uit leggen zonder teveel prive dingen neer te gaan gooien, maar hij houd zich niet aan afspraken en toen ik daar wat van zei werd ie helemaal gek
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegdquote:Op maandag 6 december 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
MannenGaat ie spijt krijgen omdat het niet kon wat ie zei? Of gaat ie spijt krijgen omdat jij daar voor gaat zorgen?
(dat is mijn nare eigenschap)
quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
allebei, hij heeft meerdere klote dingen gezegd
Je kunt beter samen Flodder gaan kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sorry hoor maar als je 'wraak' of zoals jullie het zeggen: hem er spijt van laten krijgen) gaat nemen op je vriend omdat hij iets heeft gezegd heb je niet echt een normale relatie imho. Je kunt er toch over praten
Neh maar zoals princess-a het zegt komt het zo wel overquote:Op maandag 6 december 2010 18:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik wraak ga nemen? maar hij mag best weten hoeveel pijn hij mij heeft gedaan met sommige dingen die hij zei, en dat ga ik hem ook fijn laten weten ook
quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt beter samen Flodder gaan kijken![]()
Werkelijk? Ik vind wraak een beetje raar maar zou hem echt wel duidelijk maken dat het niet kon wat ie gezegd heeft en dat hij me echt pijn heeft gedaan. Op die manier krijgt hij wel spijt als ie dat nog niet heeft. Wat los staat van mezelf verlagen tot zijn niveau en hem ook pijn gaan doen ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja dat dus, ik heb geen zin om te doen of het allemaal koek en ei is, want dat is het niet. Het deed fucking zeer en dat wil ik nu besproken hebben ook al is dat dan weer pijnlijk voor hemquote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
@Loqi: Zeker doen. Dat is mijn slechte eigenschap: ik hou mijn mond dicht en dan een maand later barst alles los en dan zegt ie ook 'waarom zeg je dat niet meteen'... Mja... omdat ik dat dus niet kan![]()
oh dat is rotquote:En bleeeeeerrrrrrrrrrrrrgghhhh alweer aan het werken.. Ben echt al 2 weken aan het overwerken. Niet elke dag; maar sommige dagen. Vanavond ook weer dus. Het wordt me allemaal een beetje te veelVandaag was het ook echt gruwelijk druk en ik denk dat ik de helft niet heb kunnen doen en dan voel ik me daar keiklote en -schuldig door *zucht*
Maar goed.. Nu ga ik dus maar weer es verder
quote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef vamperotica het volgende:
* Vampje komt weer eens binnengevallen...
Oh ik wou je nog zeggen, wat lief van FHFquote:Op maandag 6 december 2010 18:57 schreef vamperotica het volgende:
* Vampje komt weer eens binnengevallen...
Jaaaaaaa!!!!! Geweldig he?! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gejankt!quote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik wou je nog zeggen, wat lief van FHF
Ja echt super !quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!!!!! Geweldig he?! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gejankt!
Wat heb je gekochtquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is FHF?
vandaag lekker geshopt
geen lakjes gekocht
beeeh lees net topic terug, sterkte meisquote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik heb geen zin om te doen of het allemaal koek en ei is, want dat is het niet. Het deed fucking zeer en dat wil ik nu besproken hebben ook al is dat dan weer pijnlijk voor hem
[..]
oh dat is rotmaar daar moet je je niet schuldig over voelen, druk is druk, kun jij ook vrij weinig aan doen lijkt me
Fokkers helpen Fokkers...quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is FHF?
vandaag lekker geshopt
geen lakjes gekocht
SERIEUS!! wat onwijs super voor jequote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Fokkers helpen Fokkers...
Die hebben naar aanleiding van mijn topic in K&w mn huis zo goed als helemaal ingericht en gezorgd dat de kids een machtig mooie sinterklaas hebben gehad!!!
Waaaaatt? Is dat ergens na te lezen?quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die hebben naar aanleiding van mijn topic in K&w mn huis zo goed als helemaal ingericht en gezorgd dat de kids een machtig mooie sinterklaas hebben gehad!!!
Wowquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat super!quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef vamperotica het volgende:
Vampje op huizenjacht
Daar onder andere
En verspreid in FhF
Ow en in he tdankjeweltopic in FHF zijn foto's van kids en kado's te vinden
Je had het best mogen laten staan hoor, ik zat ook al van :quote:
Ik dacht nog wel dat mijn edit zo snel wasquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had het best mogen laten staan hoor, ik zat ook al van :
Ik zat zoveel tegelijk te doen dat ik even helemaal vergeten was dat er een volg topic knop was tegenwoordigquote:
Dan flap het er ook niet uit (wat er ook stond)quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat mijn edit zo snel was
Maar nee, dan heb ik het weer gedaan
Vooruit, omdat jij het bent, rarequote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zat zoveel tegelijk te doen dat ik even helemaal vergeten was dat er een volg topic knop was tegenwoordig![]()
![]()
het is maandag he, dan mag dat
tv-dome.netquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Wat was ook alweer een fijne online seriekijk site? Amerikaans, wel.
Wat ga je kijken?quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Wat was ook alweer een fijne online seriekijk site? Amerikaans, wel.
gossip girlquote:Op maandag 6 december 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat kijk ik nooit... Is dat leuk ja?
beterschap mopsquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
ohai! Ik heb gewerkt en ben moe en nog steeds niet helemaal beter (al 1,5 week...) Buhhhh
Geniet er nog maar van, morgen is de laatste weer voor een lange tijd.quote:
Ah, thanx voor de tipquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, morgen is de laatste weer voor een lange tijd.Begon net te genieten van Chuck en Blair. En Lindy als je op net 5 kijkt zie je het vorige seizoen van GG, kun je kijken of je het wat vind.
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Lindytje het volgende:
Oh,maar dat is mooi trouwens. Want ik was gisteren klaar met How I met Your Mother (briljant zeg ik je, BRILJANT!!!!!!!!) en heb gisteren en vandaag een heel seizoen ANTM zitten kijken (), dus ik kan wel weer een nieuwe serie gebruiken!
Eeeeecht?quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.
Oh en dat volg ik ook, en the bold soms en gtst, ik ben echt verslaafd aan series.quote:
Jij bent ook al zo'n serie junkquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat volg ik ook, en two and a half men, the big bang theory, 90210, GG, one tree hill, dexter, american dad, the cleveland show en family guy.
Ik lig nu dus in bed met 2 dikke kussens, grote kop thee en de laptop op schoot die aan het bufferen isquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en dat volg ik ook, en the bold soms en gtst, ik ben echt verslaafd aan series.Maar ik ga voor de meeste niet rustig zitten hoor meestal kijk ik ze tijdens het klaar maken om naar werk te gaan etc. Maar voor gossip girl enzo kruip ik het liefst onder de dekens.
Boardwalk empire? En een zombie serie? Vraag het eens!quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n serie junk.
kwam ook alweer met 2 dingen aanzetten (nu ook in NL op tv trouwens, een zombie ding en een jaren 20 ding).
Ja zo lig ik ook altijd, helemaal met mijn hoofd tussen de kussen verstopt, en chocolade.quote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lig nu dus in bed met 2 dikke kussens, grote kop thee en de laptop op schoot die aan het bufferen is.
Het komt binnenkort op BNN, moet je ff googlen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boardwalk empire? En een zombie serie? Vraag het eens!Wat ik ook leuk vond is wat in de plaats kwam voor GG, pretty little liars.
Wat klinkt dat fijn zo damesquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo lig ik ook altijd, helemaal met mijn hoofd tussen de kussen verstopt, en chocolade.Zullen we voortaan samen lekker gaan kijken?
Walking dead.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het komt binnenkort op BNN, moet je ff googlen!vond het fantastisch (zijn nu een paar afleveringen van geweest)
Eerst dexter kijken dan!!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook zo'n mega-seriekijker. We hebben hier thuis ook veul series staan, geweldig!
Alleen kijk ik ze online meestal ( die we niet hebben zelf) dus kijk ik maar 1 serie tegelijk!
Staat je goed!quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
Cute!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
Zhe bebie looks good on you! and you look good with zhe bebiequote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a baby!
[ afbeelding ]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Zo, nu ff teruglezen
De oldschool is het mediacentre en de 360 is omgebouwd voor gamesquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cute!!![]()
Ik wil ook een kerstboom baby!!
Sientjequote:Maar Sien loopt zo'n boom na 5 min omver, dus dat gaat m niet worden
Ja, meestal is sien wel heel ergquote:
Aahh liefquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
't is nog een kleine bebie, die mogen nog wel online zonder herkend te worden
[ afbeelding ]
*pimpt*
Wat een liefje *rammel*quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
't is nog een kleine bebie, die mogen nog wel online zonder herkend te worden
[ afbeelding ]
*pimpt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |