Nee jij bent gewoon lapoverslaafdquote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik las zijn bericht te laat
Nee hoor, kijk maar, vorige paar keren had ik geen lapo.quote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon lapoverslaafd
het komt wel goed, HT is gewoon een Lapoverslaafde puber, als hij zijn lapo niet krijgt gaat ie flippenquote:
Komende week geen lapo voor je.quote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar, vorige paar keren had ik geen lapo.
Valt meequote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Honkeytonk Lapoban van een week wegens teveel lapo posten
nou nu krijg je een lollyquote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
Laatste 3 topics bekeken. 3 keer geen lapo;)
[GRTDOJW] #832 Waar beren kunnen smeren
[GRTDOJW] #830 Met stemmen voor Lutte
[GRTDOJW] #829 Waar er dingen worden beseft!!
ik heb al gestemdquote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
Niet op mij?quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar op tong80 gestemd
GMTAquote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het nog veranderen.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje L.noquote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
Beren kunnen heul wel smeren. Het is een wonder wat niet vergeten mag worden!
Graseterquote:Op maandag 6 december 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
3 goede redenen om dat te doen?
Graag gedaan.. denk ik.quote:
Hee beeb.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al gestemd
heey Jojoortje
Je hebt nog 1 kan en dan hoef je maar 1 reden te noemen waarom ik jou dorpsgek zou makenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verbaasde me ove rm'n eigen typo, verziezingen
niet eens gezienquote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verbaasde me ove rm'n eigen typo, verziezingen
ik heb het niet zo met typen vandaagquote:
het is je vergeven als je zegt dat beren kunnen smerenquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met typen vandaag
VVAT EEN MOOIEN EDITquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met typen vandaag
hehe eindelijk geen fouten
ik heb dat wel zien gebeuren, beren die hem smerenquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is je vergeven als je zegt dat beren kunnen smeren
gelukkig maar, beren zijn liefquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat wel zien gebeuren, beren die hem smeren
Pedobearquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, beren zijn lief
Wat?quote:
jij bent mij beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat hij schattig is en om het af te leren
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik ben heul geen pedobeerquote:
Je komt nu net uit je grot?quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Koen66 het volgende:
whaahah had nog nooit van die pedobeer gehoord
om een of andere reden mis ik wel vaker watquote:
Gheghe goed planquote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden mis ik wel vaker wat
moet eens wat vaker onder m'n steen vandaankruipen
Puik planquote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen m'n reden van aanwezigheid hier op GRTDOJW beeindigen
(kortom ik stap in de auto en rij naar huis)
Rij voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
allemaal en misschien nog tot later vanavond, anders alvast truste
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
onze UI's lopen niet meer gelijk
Het ligt aan de browser.quote:
Luttequote:
..... berenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klik dicht XSame shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
..... beren? ik las net klep dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klik dicht XIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Niet moe van gister?quote:Op maandag 6 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt wel meeik ben nog drukker dan vrijdag
mwa vanochtend wel maar dankzij nederlands en engels ben ik uitgerustquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je dat kopieerapparaat nou al aangeschaft?
Jaquote:
Nee, je bent nog dezelfde Honkeytonk als toen ik wegggingquote:Op maandag 6 december 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?
Anders, ik post anders sinds gisterenquote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, je bent nog dezelfde Honkeytonk als toen ik weggging
is me nog niet opgevallenquote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Anders, ik post anders sinds gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huidskleur klopt nietquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
GadverdammeAls ik bij google afbeeldingen op Chocolate-Chick zoek krijg ik ongelooflijk ranzige afbeeldingen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
GadverdammeAls ik bij google afbeeldingen op Chocolate-Chick zoek krijg ik ongelooflijk ranzige afbeeldingen
![]()
![]()
Gelukkig is mijn CC niet zo ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op maandag 6 december 2010 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
1024 × 679 - Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
forum.fok.nl
volgknopquote:
helemaal nietquote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
jullie pesten mij met dat 2 euro topic
" She He got looks that tells the truth when she he lies "quote:
ja ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
She He got looks that tells the truth when she he lies
Ik ben je beerquote:Op maandag 6 december 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
deze is toch echt wel baas samen met een beer maar die bestaat nog niet
NEE!quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag jouw hoofd als smiley??
Ik zeg hier maar niks opquote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een snee in mn vinger en dat doet knijter veel pijn
Beter dan een vinger in je sneequote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een snee in mn vinger en dat doet knijter veel pijn
quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter dan een vinger in je snee
Ze heeft toch liever mijn vinger in dr snee hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beter dan een vinger in je snee
Jij zegt altijd wat, oversexte puberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dusquote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze heeft toch liever mijn vinger in dr snee hoor...
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
PD is geen puber meerquote:Op maandag 6 december 2010 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
Als iemand hier een oversexte puber is is PD het welDie krijgt echt iedere zin in iets seksueels vervormd
Zeker?quote:
Puberen is wel leeftijdsgebonden volgens mij hoorquote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker?Puberen is volgens mij niet leeftijdsgebonden.
Ja wel een beetje trouwens inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Puberen is wel leeftijdsgebonden volgens mij hoor
Sowieso lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat je op de 24e nog pubertquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel een beetje trouwens inderdaad.
BENNYquote:
Heey jij daar!quote:
Het kan best je daar dan nog verschijnselen van vertoont denk ik. Misschien minder heftig als op je 15e ofzo maar het lijkt me wel kunnen hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat je op de 24e nog pubert
Het ligt denk ik ook aan wat je hebt meegemaakt, iemand die alles krijgt van zijn/haar ouders zal langer puberen dan iemand die zelf dingen moet regelen en de problemen van de harde wereld tegenkomt.quote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan best je daar dan nog verschijnselen van vertoont denk ik. Misschien minder heftig als op je 15e ofzo maar het lijkt me wel kunnen hoor.
Ik ben gelukkig niet meer aan het puberen. Alleen ben ik best vaak melig en doe ik graag gekquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan best je daar dan nog verschijnselen van vertoont denk ik. Misschien minder heftig als op je 15e ofzo maar het lijkt me wel kunnen hoor.
Goed... maar het was wel gladquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heey jij daar!
Hoe is de terugreis verlopen? of moest je niet terug?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet meer aan het puberen. Alleen ben ik best vaak melig en doe ik graag gek
aawh, dat vind ik zieligquote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed... maar het was wel glad
Ik was gevallen op het station...
je heb nu een slotje op het station gezet?quote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere parkwijkquote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, dat vind ik zielig![]()
welk station?
Waarop was je gevallen?quote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gisteravond was het wel gezellig in Station Uithoornquote:
Op de grond gewoonquote:
in het station nog wel?quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteravond was het wel gezellig in Station Uithoorn
zij? dacht natuurlijk hee daar ligt een leuke knul op de grondquote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de grond gewoon
Het was daar heel glad.. ik stapte uit de trein en even later lag ik op de grond, maar ik kreeg visite want een andere viel ook
Ja. Dat is ook de correcte spelling. Taalnaziquote:
nee het was niet zo bedoeld, ik bedoelde hoe kan je nou IN het station zijn als het buiten is?quote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook de correcte spelling. Taalnazi
Het was een wat oudere vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zij? dacht natuurlijk hee daar ligt een leuke knul op de grond
Je weet wat ik bedoel. Azijnpisserquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het was niet zo bedoeld, ik bedoelde hoe kan je nou IN het station zijn als het buiten is?
Ik zag je lopen, lopen op straat, ik zag ook je ogen, maar de stoep te laat?quote:Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de grond gewoon
Het was daar heel glad.. ik stapte uit de trein en even later lag ik op de grond, maar ik kreeg visite want een andere viel ook
Op een oude fiets moet je het leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Benny hoeft zich maar om te draaien of ze vallen al flauwquote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag je lopen, lopen op straat, ik zag ook je ogen, maar de stoep te laat?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny hoeft zich maar om te draaien of ze vallen al flauw
Ik wel.quote:Op maandag 6 december 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny hoeft zich maar om te draaien of ze vallen al flauw
Wie?quote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hoeft maar te knipperen of ze staan voor je in de rij
Nu even nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Ga dan ook naar de meet dan kunnen we het zelf zien als Lutte ook komtquote:
Ga ik op de meet Benny hosselen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de meet dan kunnen we het zelf zien als Lutte ook komt
okequote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de meet dan kunnen we het zelf zien als Lutte ook komt
ja ik wil benny ook zienquote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke
* iBenny zet zichzelf bij zeker
Bwahahaah die verklaar ik voor gekquote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iemand heeft op je gestemd als waardevolste aanwinst.
Lutte?quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt? wtf?quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan?quote:
Nou ja, je weet niet of je daar blij mee bentquote:
Daarom vraag ik ook welke categorie.quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet of je daar blij mee bent!
Kan ook zijn dat ik je heb genomineerd voor grootste Fokslet
Behulpzaamste / liefste user en Waardevolste aanwinst voor FOK!quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook welke categorie.
Dat meen je niet?quote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Behulpzaamste / liefste user en Waardevolste aanwinst voor FOK!
Joehoee.... weer een veer in je reet...quote:
Ik ben zo serieus.quote:
Is het al fijn opgerekt daar.quote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Joehoee.... weer een veer in je reet...
quote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben zo serieus.
Ik kom je zo vaak tegen in de topics waar ik ook post, dus ik ken je postgedrag wel
Daar lijkt het nu wel op he?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik werd een jaar of 3 geleden verkozen tot beste FP-Mod
wel jammer dat je dat nu niet meer bentquote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik werd een jaar of 3 geleden verkozen tot beste FP-Mod
Ze willen me niet meer hebben bij de FPquote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel jammer dat je dat nu niet meer bent
Hopelijk niet bij: Wie wens je een hele lange ban toe?quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij staat ook ergens in mijn lijstje, ben even vergeten waar.
Daar staat kitao al.quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hopelijk niet bij: Wie wens je een hele lange ban toe?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
Je staat bij mod met de meeste kennis van zaken! Natuurlijk.
ow ik dacht bij meeste kennis enzoquote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bij "Wie wens je een hele lange ban toe" bedoel ik
Da's toch jammer dat jij daar niet werd genoemdquote:
In je kooitje jij!quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Da's toch jammer dat jij daar niet werd genoemd
Nee... ik hoef jouw kooitjes niet.quote:
Stel je toch voor! Dat overkomt iedereen....quote:
Wil je wel een kusje van Lutte?quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee... ik hoef jouw kooitjes niet.
Dat al helemaal niet.quote:
Wattist?quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Stel je toch voor! Dat overkomt iedereen....
Ik ben gestopt om veren in je reet te stoppen. Want je wordt nu wel genoeg opgehemeld.quote:
Dan heb je mijn nasi nog niet geproefd.quote:
Dankje.quote:
ik lust geen enkele nasiquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan heb je mijn nasi nog niet geproefd.
[..]
Dankje.![]()
Je oordeelt zonder het te kennen. Achja, your loss.quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lust geen enkele nasimaakt niet uit wie het maakt
ja sorry maar ik hou gewoon niet zo van buitenlands etenquote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Je oordeelt zonder het te kennen. Achja, your loss.
quote:
okquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja sorry maar ik hou gewoon niet zo van buitenlands eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |