Nee jij bent gewoon lapoverslaafdquote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik las zijn bericht te laat
Nee hoor, kijk maar, vorige paar keren had ik geen lapo.quote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon lapoverslaafd
het komt wel goed, HT is gewoon een Lapoverslaafde puber, als hij zijn lapo niet krijgt gaat ie flippenquote:
Komende week geen lapo voor je.quote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar, vorige paar keren had ik geen lapo.
Valt meequote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Honkeytonk Lapoban van een week wegens teveel lapo posten
nou nu krijg je een lollyquote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
Laatste 3 topics bekeken. 3 keer geen lapo;)
[GRTDOJW] #832 Waar beren kunnen smeren
[GRTDOJW] #830 Met stemmen voor Lutte
[GRTDOJW] #829 Waar er dingen worden beseft!!
ik heb al gestemdquote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2
Niet op mij?quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar op tong80 gestemd
GMTAquote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het nog veranderen.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje L.noquote:Op maandag 6 december 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
Beren kunnen heul wel smeren. Het is een wonder wat niet vergeten mag worden!
Graseterquote:Op maandag 6 december 2010 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
3 goede redenen om dat te doen?
Graag gedaan.. denk ik.quote:
Hee beeb.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al gestemd
heey Jojoortje
Je hebt nog 1 kan en dan hoef je maar 1 reden te noemen waarom ik jou dorpsgek zou makenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verbaasde me ove rm'n eigen typo, verziezingen
niet eens gezienquote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verbaasde me ove rm'n eigen typo, verziezingen
ik heb het niet zo met typen vandaagquote:
het is je vergeven als je zegt dat beren kunnen smerenquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met typen vandaag
VVAT EEN MOOIEN EDITquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met typen vandaag
hehe eindelijk geen fouten
ik heb dat wel zien gebeuren, beren die hem smerenquote:Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is je vergeven als je zegt dat beren kunnen smeren
gelukkig maar, beren zijn liefquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat wel zien gebeuren, beren die hem smeren
Pedobearquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, beren zijn lief
Wat?quote:
jij bent mij beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat hij schattig is en om het af te leren
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik ben heul geen pedobeerquote:
Je komt nu net uit je grot?quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Koen66 het volgende:
whaahah had nog nooit van die pedobeer gehoord
om een of andere reden mis ik wel vaker watquote:
Gheghe goed planquote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden mis ik wel vaker wat
moet eens wat vaker onder m'n steen vandaankruipen
Puik planquote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zometeen m'n reden van aanwezigheid hier op GRTDOJW beeindigen
(kortom ik stap in de auto en rij naar huis)
Rij voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
allemaal en misschien nog tot later vanavond, anders alvast truste
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
onze UI's lopen niet meer gelijk
Het ligt aan de browser.quote:
Luttequote:
..... berenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klik dicht XSame shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
..... beren? ik las net klep dicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klik dicht XIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Niet moe van gister?quote:Op maandag 6 december 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt wel meeik ben nog drukker dan vrijdag
mwa vanochtend wel maar dankzij nederlands en engels ben ik uitgerustquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je dat kopieerapparaat nou al aangeschaft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |