ik ken een beer die kan in het echt smerenquote:Op maandag 6 december 2010 15:08 schreef iBenny het volgende:
Hoax... dat kunnen ze alleen in liedjes
pics.quote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken een beer die kan in het echt smeren
Ik?quote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken een beer die kan in het echt smeren
Dan onthoofd je hemquote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De beer in kwestie wil niet dat zijn hoofd op FOK! belandt
wat voor beren??quote:
runescape berenquote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor beren??
Bruine beren, ijs beren, geile beren, grizzly beren, mastur beren
IJsberen, Geile beren , Mastur beren en intergreer berenquote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat voor beren??
Bruine beren, ijs beren, geile beren, grizzly beren, mastur beren
Als je benny wilt onthoofden moet je eerst langs mijquote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat is zielig, ik zal jou onthoofden
quote:Op maandag 6 december 2010 15:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je benny wilt onthoofden moet je eerst langs mij
Dealquote:Op maandag 6 december 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
Amsterdam CS half 5
Kloptquote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
wow... jullie zijn snel.. jullie hebben echt niks te doen
nee ik zit op school, computeruurquote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
Zo komt er een achterquote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
owww dit is gewoon praktijkles dusquote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik zit op school, computeruur
welke school?quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik zit op school, computeruur
Ik ben al veel dichterbij geweestquote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zit wel heel dichtbij bij mij
dat denk ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 15:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zit wel heel dichtbij bij mij
Nee dat niet.quote:
Sloten?quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat denk ik niet
er zijn wel meer scholen van het wellant
Nee ik ben blondquote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ken je dat liedje niet?
Daar ben ik wel vaak geweest, nouja dat ik erlangs reed naar Osdorp toe maar ik zit op Wellant in Aalsmeerquote:
Ow gelukkigquote:Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vaak geweest, nouja dat ik erlangs reed naar Osdorp toe maar ik zit op Wellant in Aalsmeer
Speciaal voor jou danquote:
Wat slechtquote:
* Oceanview geeft een beertjequote:Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu moet je me voor straf een beer geven
aawh dankje! maar dat is geen lieve beerquote:
behalve in bedquote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Simpel is het doel, iedereen wilt simpel zijn, zo werkt het leven, ik ben ook simpel,
CAPS LOCK IS SCHREEUWEN?quote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NIET SCHREEUWEN NAAR MIJ TENZIJ JE ER IETS MEE TE MAKEN HEBT
Laat dat even.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef Oceanview het volgende:
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
quote:
Ik ben blof nietquote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blo(met zo'n streepje door de O)f zegt van wel
over jouquote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
Waar is eigenlijk nog geen liedje over gemaakt?
Even quoten en kijken wat eronder zitquote:
linkquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
I can't believe the news today
quote:
ik dacht dat je het echt over het nieuws hadquote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Youtube U2 sunday bloody sunday
quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Youtube U2 sunday bloody sunday
Het liedje geld voor mijquote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik dacht dat je het echt over het nieuws had
We are the people in the worldquote:Op maandag 6 december 2010 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er is altijd een baas boven baas
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en dan gaan wij meeten om half 5 bij CS
Grapjes man, grapjes, ik ga niet in die kou van Aalsmeer naar Amsterdam CS, je komt maar op de meet 12 Februariquote:Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en dan gaan wij meeten om half 5 bij CS
Waarin?quote:
Mwah ik heb niks te vrezen. Gelukkig heb ik geen concurrentie van OVquote:Op maandag 6 december 2010 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
zet maar alvast geld in mensennu wil ik het weten
ook goed, het komt wel een keer, mensen kunnen wel geld inzettenquote:Op maandag 6 december 2010 15:39 schreef Oceanview het volgende:
12 Februari ga ik liever naar mijn vriendin
ik zet ¤50 in voor jou en verlies dan expres en win allesquote:Op maandag 6 december 2010 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook goed, het komt wel een keer, mensen kunnen wel geld inzetten![]()
Uitdagers mogen niet inzetten amateurquote:Op maandag 6 december 2010 15:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zet ¤50 in voor jou en verlies dan expres en win alles
ik daagte je heuwl niet uit ik kom in hazenpak met bloemetjes en wou alleen maar kusjes gevenquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uitdagers mogen niet inzetten amateur
Jammer dat ze jouw kusjes niet wilquote:Op maandag 6 december 2010 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik daagte je heuwl niet uit ik kom in hazenpak met bloemetjes en wou alleen maar kusjes geven
Kusjes bewaar je maar voor je vriendin, jij liep ruzie te zoekenquote:Op maandag 6 december 2010 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik daagte je heuwl niet uit ik kom in hazenpak met bloemetjes en wou alleen maar kusjes geven
PD wordt een beetje boosquote:Op maandag 6 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jammer dat ze jouw kusjes niet wil
Moet ik hier boos om worden?quote:
ik ruzie zoeken!? ik vond het alleenquote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kusjes bewaar je maar voor je vriendin, jij liep ruzie te zoeken
wat vond je?quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ruzie zoeken!? ik vond het alleen
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom wil je ruzie vinden dan en waarom ben je blij dat je het gevonden hebt?
je lijkt mij welquote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er niks meer van... is dat gek? ':')
Doodnormaalquote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Nee. Dit wil je ook niet snappenquote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
Moet ik krabbelen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb jeuk aan mijn been en ik moet zo weg
BEERquote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb nog steeds drie haren op m'n borst dus beer
* Ploertendoder krabbelt en geeft er een kusje opquote:Op maandag 6 december 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja doe maar, het houdt gewoon niet op
Je hoeft niet naar school natuurlijk. Dan kan je later naar de sociale werkplaatsquote:
wellant en ik kon om kwart over 3 al naar huis maar ik wilde even fokken, en ik zit ik zit niet meer op een vmboquote:
Ow ik ken alleen de vmbo variant natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wellant en ik kon om kwart over 3 al naar huis maar ik wilde even fokken, en ik zit ik zit niet meer op een vmbo
maar ik ga wel naar schoolquote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar school natuurlijk. Dan kan je later naar de sociale werkplaats
ja ik zit op het mboquote:Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow ik ken alleen de vmbo variant natuurlijk
Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog 2 minuten en dan moet ik de sneeuw trotseren en naar huis rijden
Ja natuurlijk, ik moet wel kunnen fokken en met jou msnen natuurlijkquote:
natuurlijk Benny, tot laterquote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
Naar huis
Tot later
En doe voorzichtig cc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is gewoon baasquote:Op maandag 6 december 2010 16:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja de Pedo-Bear wel ja
Die smeert jonge meisjes goed door
en wat deed jij daar dan met die beerquote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik was gisteren nog in dat kamertje![]()
Niksquote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat deed jij daar dan met die beer
dan is het goed, niemand mag aan een van mijn beren komen, ja jij hoort ook bij de collectie berenquote:
Vrijdag ben ik er eigenlijk nooit, en vanmorgen ben ik eventjes geweest! Druk dagje!quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
NBT ik heb je helemaal niet gezien vandaag, en vrijdag volgens mij ook niet
Doeidoeiquote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef NBT het volgende:
Maaar ik ben weg!Misschien tot morgen dan!
SC naam niet TTquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gek op smerende beren?
vrouwen denken nooit na?quote:Op maandag 6 december 2010 17:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat je een vrouw bent vind ik ern beter smoesje.
Snap je het ook?quote:
OMG je gebruikt een verkleinwoordquote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC-tje
En ik zie Graseter hier ook al
HOI KOENquote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC-tje
En ik zie Graseter hier ook al
Ik werk niet met de standaard pagina'squote:Op maandag 6 december 2010 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zie pagina 9 of 8 voor mijn beer
Dat komt omdat die van mij zo tof isquote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Beer is hier toch wel het favo subject laatste tijd
www.beren.nlquote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Post 210quote:Op maandag 6 december 2010 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik werk niet met de standaard pagina'sWelke post?
ja ik ben gek op berenquote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef Koen66 het volgende:
ik huil niet zo snel hoorquote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je het snapte zat je nou in een hoekje te huilen.
Kijk verklein woord.
restaurant is er niet bij ons maar die helmpjes zie ik regelmatig rondtuffenquote:
ik heb hem gewonnen op de kermis en hij was 50 centquote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
Matig CC, hoe duur was die? Volgens mij ben je afgezet
Ja, dat dacht ik al, veel te duurquote:Op maandag 6 december 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb hem gewonnen op de kermis en hij was 50 cent
Stuur jij mij dan eens een beer lui beest!quote:Op maandag 6 december 2010 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, veel te duur
quote:Op maandag 6 december 2010 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
speciaal voor dit berentopic een berenfoto:
[ afbeelding ]
Dan ontbreekt er een uit mijn unieke collectiequote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stuur jij mij dan eens een beer lui beest!
een kopie is ook primaquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ontbreekt er een uit mijn unieke collectie
Hijs mooi jaquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind jij mijn beer wel leuk?
schaf er dan eens een aan, kan je goud geld mee verdienen door iedereen die gek is op beren, want zeg nou zelf; wie wil er nou geen beer?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
schaf er dan eens een aan, kan je goud geld mee verdienen door iedereen die gek is op beren, want zeg nou zelf; wie wil er nou geen beer?
Hij dusquote:
Hebben wij een relatiequote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft niks te vertellen in deze relatie
en jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
toch is die beer een eckte baas
Nee natuurlijk hebben wij geen relatie, het was bedoeld voor het dramatische effectquote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hebben wij een relatie? Maar dat mag niet van Micha
Ah, gelukkigquote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hebben wij geen relatie, het was bedoeld voor het dramatische effect
ja de weg zit onder het sneeuwquote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef Koen66 het volgende:
Al die Forumrelaties, ik raak de weg ff kwijt
Dramatisch effect Koen!quote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef Koen66 het volgende:
Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef Koen66 het volgende:
PD is een eckte baasquote:Op maandag 6 december 2010 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.
CC + PD = Relatie
inderdaad, wordt teveel gebruikt tegenwoordig, ecktequote:Op maandag 6 december 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan mij zo ergeren aan het woord "eckte"Ik vind het echt een kutwoord
![]()
jij bent een eckte kutwoordquote:Op maandag 6 december 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, wordt teveel gebruikt tegenwoordig, eckte "D
dat weet ik, daarom zeg ik het ook, want ik ben drukquote:Op maandag 6 december 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
13.gifquote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom zeg ik het ook, want ik ben druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |