We houden het wel beschaafd hier he?quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
"Met een rendier in je oor" had me ook een leuke TT geleken.
En dan het volgende topic met een rendier in je reetbipsebaps.
Etc.
Ik moet weer ff werken![]()
Greys is een liegebeestquote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
En dan het volgende topic met een rendier in je reet.
Etc.
Nee, de PM met de vraag was voor straks, srslyquote:
Die is toch alweer wegquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de PM met de vraag was voor straks, srsly
Over een uurtje of twee, dan ga ik ook even H&Men. Ik laat je wel weten wat het geworden is.
Online shoppen ook?quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik heb geen shopverslaving btw....ik haaaaat het hartgrondig
Nee! Why?quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk zelf ook best dat je niet heel erg betrouwbaar overkomt he
![]()
Beetje posten dat je gaat werken en tegelijkertijd pmmen voor kortingscodes om te gaan shoppen juffiequote:
Kleding voor mezelf vind ik lastig om online te kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Online shoppen ook?
I luuuuuuuv online shoppen![]()
En helemaal H&M sale met kortingscodes![]()
Morgen heb ik ieg twee nieuwe cd's![]()
Because I'm worth it
Jij kunt dat toch ook altijd prima tegelijk?quote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beetje posten dat je gaat werken en tegelijkertijd pmmen voor kortingscodes om te gaan shoppen juffie
H&M is echt perfect hoor, wat je niet wil stuur je terug en dat kost maar 1 euro en je betaalt pas na het passen ( en die korting blijft geldenquote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kleding voor mezelf vind ik lastig om online te kopen.
Voor de rest shop ik idd zoveel mogelijk online
Multitasken FTWquote:Op maandag 6 december 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt dat toch ook altijd prima tegelijk?
Ik geef gewoon niet graag geld uit aan kledingquote:Op maandag 6 december 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
H&M is echt perfect hoor, wat je niet wil stuur je terug en dat kost maar 1 euro en je betaalt pas na het passen ( en die korting blijft gelden)
Tombooooquote:
Ja, diequote:
Ik was voor 8:00 al wakker, maar heb het genegeerd tot net na 9:00. Ik heb nog niet gehoord dat de boel ontploft is, dus vermoedelijk staat alles er nog. En broer heeft ongetwijfeld hoofdpijn van de stress, want dat heeft ie altijdquote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wakker?
Bedrijf staat er nog?
Broer al hoofdpijn van de stress?
Oh vreselijkquote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Online shoppen is handig, het boeit me allemaal te weinig om er een hele dag voor in de stad te gaan lopen sjokken. Alleen schoenen e.d. is wel lastig, die moet je echt ff aan hebben vind ik
Oh ik ook niet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon niet graag geld uit aan kleding
Jaquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik mis ze nu al, en ze liggen nu alleen nog maar in bed
Ben jij dat die elke zomer staat the volleyballen zonder broekjequote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik geef gewoon niet graag geld uit aan kleding
awwquote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik mis ze nu al, en ze liggen nu alleen nog maar in bed
Ing heeft toch geen piem0l????????quote:Op maandag 6 december 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij dat die elke zomer staat the volleyballen zonder broekje
[ afbeelding ]
Vanochtend nog niet iigquote:
Check againquote:
Ze gaan donderdag een wereldreis maken van 6 maanden en dan een maand erna naar londen verhuizenquote:
Meid meid meidquote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
De roze markeerstiften zijn op en we hebben nog miljoenen gele liggen, die moeten we eerst opmaken voor we weer roze moeten bestellen, dus nu markeer ik met geel wat stom
Ja, ik heb nog 1 adres op vrijdagquote:Op maandag 6 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
aww![]()
Je hebt je andere kindjes nog toch? En gaan deze meteen emigreren of wat?
Oeizzz, da's al best heul snel dusquote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze gaan donderdag een wereldreis maken van 6 maanden en dan een maand erna naar londen verhuizen
Meh, vervelendquote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze gaan donderdag een wereldreis maken van 6 maanden en dan een maand erna naar londen verhuizen
Nouquote:
Ja, ik wil ook echt wel vaak naar Londen als ze daar zijnquote:Op maandag 6 december 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Aw Tombo![]()
Ik vond het zooo erg toen ik naar huis kwam uit de UK, dat ik al die kids ging missen![]()
Die tweeling waar ik bij woonde is nog wel een paar keer op bezoek geweest en ik kon gelukkig de drie jaar dr na gratis daarheen vliegen, dus ik ging echt ik weet niet hoe vaak ff een weekendje of zo naar Londen
Dit zijn de kindjes van je neef toch?quote:Op maandag 6 december 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog 1 adres op vrijdag
Maar ik hou van deze gewoon ookDus ik vind het stom dat ze weggaan (en ik vind het stom dat als ze terugkomen ze me waarschijnlijk niet meer kennen, terwijl ze nu wel echt gek op me zijn
![]()
)
Ookquote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh, vervelend![]()
Sowieso dat je die kids moet missen, maar je 'mist' ook ineens een groot deel van je inkomen lijkt me...
Van mn nichtquote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit zijn de kindjes van je neef toch?
Hoe oud zijn ze nu?
Kijk jij snapt mequote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je wat, ik zeg m'n donaties aan die hongerige negertjes in Afrika direct op. Ik koop wel roze markeerstiften voor oh-oh. Prioriteiten stellen uiteraard![]()
Doneer dan aan mij, ik ben werkloos straksquote:Op maandag 6 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je wat, ik zeg m'n donaties aan die hongerige negertjes in Afrika direct op. Ik koop wel roze markeerstiften voor oh-oh. Prioriteiten stellen uiteraard![]()
Ik zou daar gaan wonen als ik jou wasquote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook echt wel vaak naar Londen als ze daar zijn
Ik heb al aan je gedoneerdquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doneer dan aan mij, ik ben werkloos straks
Nou, ik wil sowieso niet bij hen wonenquote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan wonen als ik jou was![]()
Londen is zooooooooveel leuker dan welke stad dan ook in NL
Meneer I. gooit altijd direct op als ie hoort dat het een telefonische verkopert isquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OokMaar dat vind ik nog het minst erg van die twee
Desnoods ga ik tijdelijk telefonische verkoop doen (dus pas op jullie allen) tot ik iets leukers vind
[..]
Van mn nichtEn ze zijn 2,5, net een rotleeftijd wat dat betreft
Wat wil je dat ik doneerquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doneer dan aan mij, ik ben werkloos straks
Iets wat 300 euro waard isquote:
natuurlijk, das logischquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OokMaar dat vind ik nog het minst erg van die twee
quote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt toch zo een nieuw sociaal netwerk ?
![]()
Een van mijn aupair kindjes is al getrouwd
Mja, maar ik wil dan b2bquote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. gooit altijd direct op als ie hoort dat het een telefonische verkopert is![]()
'Toch denk ik dat ze je nog wel kennen na 6 mnd.
Als je af en toe es belt en met ze kwebbelt.
Ons nichtje is ook 2,5 en die zien we heel weinig, maar ze weet precies wie we zijn en af en toe moet ze ook ff bellen
Wat je kan missenquote:
quote:
Ik zou het ook niet zo snel doen, je hebt toch je familie, vrienden, en studie e.d. hier. En Tombo dan nóg wat andere kindjes, en nu net een neefje... Vrienden kan je idd wellicht 'vervangen' (iig nieuwe kennissen maken daar), maar familie niet, en dan moet je dat andere gezin en je neefje weer 'in de steek laten'. En wellicht ben je dan over jaartje of 15 daar niet meer nodig en heb je hier weer niks aangezien je alles hebt achtergelaten, studie gestopt e.d.quote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt toch zo een nieuw sociaal netwerk ?
![]()
Een van mijn aupair kindjes is al getrouwd
Truequote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
natuurlijk, das logischmaar helaas toch een noodzakelijk kwaad dat 'gat' wat op te vullen lijkt me
Ze bedoelt m'n lach toch?quote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat je kan missen
[..]![]()
OMG ing, mn koffie!
Je milliondollarsmilequote:
Is jouw lach 300 euro waard?quote:
Geen idee nog hoe laat ze precies vliegen, ze hadden het over een nachtvlucht namelijkquote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je ze uitzwaaien op Schipholladijeeee?
quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe laat ze precies vliegen, ze hadden het over een nachtvlucht namelijk
Maar als het even kan wel
Is dat net zo iets als een reetgewei.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
En dan het volgende topic met een rendier in je reet.
Etc.
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En af en toe ff een MMS sturen of foto per mail, dan kunnen ze je nog es bekijken
Over uitzwaaien gesproken, ik neem aan dat je morgen ook op Schiphol staat in vermomming, met dossier?quote:Op maandag 6 december 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe laat ze precies vliegen, ze hadden het over een nachtvlucht namelijk
Maar als het even kan wel
Wat staat er dan te gebeurenquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Over uitzwaaien gesproken, ik neem aan dat je morgen ook op Schiphol staat in vermomming, met dossier?
Van wie houdt Tombola nou een dossier bij?quote:
Jup, volgens mij komt ze morgen weer thuis?quote:En zit Gb nu eigenlijk in Egypte?
Ik vrees van iedereenquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wie houdt Tombola nou een dossier bij?
Ah dan heeft het weinig zin haar nog een fijne vakantie te wensenquote:[..]
Jup, volgens mij komt ze morgen weer thuis?
Ik heb haar net nog even gesmst of ze al haaien gespot heeft
quote:"We're on our 11th song! Almost done! Start mixing in a matter of days! We weren't kidding when we said it's our most rocking record. Woke up today and started working on staging/lighting for the world tour. It's gonna be sick. Bye"
Songs set to appear on the upcoming album include:
I Should Have Known
White Limo
Dear Rosemary
These Days
A Matter of Time
Miss the Misery
Bridge Burning Orlandria
Maar haar APK dossier is het dikst, denk ikquote:
Ik ook jaquote:Op maandag 6 december 2010 13:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er in de mijne staat
Allesquote:Op maandag 6 december 2010 13:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat er in de mijne staat
quote:Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Die van mij zal het dunste zijn, toch Tombeau
Bwehehe viespeuk.quote:Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Die van mij zal het dunste zijn, toch Tombeau
Ik heb het nagevraagd, maarrequote:Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Officer, I swear the night elf said she was over level 16
Ja, de rest is niet dun?quote:
quote:
Oh meer niet hoor, nog even dun/dik als toenquote:Op maandag 6 december 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij DTH viel het nog wel mee dacht ik?
Wat heb je in die maand gedaan dan?
Je twijfelde?quote:Op maandag 6 december 2010 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijg je nou eindelijk es fatsoenlijk te vreten nu je samenwoont?![]()
Net gedoucht...en ik ben nog steeds een meisje.
Pfjeew
Achter een krant met een gat erinquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Over uitzwaaien gesproken, ik neem aan dat je morgen ook op Schiphol staat in vermomming, met dossier?
Toch wel enigzins jaquote:
Wat me eraan doet denken.... Oma schrijft 1992quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat me eraan doet denken.... Oma schrijft 1992Ik moest tentamen Spaans doen (met nog een aantal anderen) voor de vierde keer
De docent zat de derde keer voor de klas de krant te lezen (met een gat erin, voor de grap). Bij de vierde her zei hij: "Ik ga nu een dichte krant lezen. Zorg gewoon allemaal dat je het haalt en maak er niet teveel geluid bij!"
Ik moest nog een vijfde keer en toen kreeg ik het boek erbij van hemquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat me eraan doet denken.... Oma schrijft 1992![]()
Ik moest hertentamen Spaans doen (met nog een aantal anderen) voor de vierde keerBij de derde her zat de docent voor de klas de krant te lezen (met een gat erin, voor de grap). Bij de vierde her zei hij: "Ik ga nu een dichte krant lezen. Zorg gewoon allemaal dat je het haalt en maak er niet teveel geluid bij!"
Whahahahahaha, dus zelfs met een dichte krant lukte het niet?quote:Op maandag 6 december 2010 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest nog een vijfde keer en toen kreeg ik het boek erbij van hem
Nopequote:Op maandag 6 december 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahahaha, dus zelfs met een dichte krant lukte het niet?
Da's knapquote:Op maandag 6 december 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
2006; Ingetje moest examen ECG-interpretatie afleggen.
Juf deelde de stroken uit, vermeldde nog ff voor de vorm dat alle stroken te vinden waren in het antwoordenboek en liep de klas uit.
Iedereen heeft het gehaald
HBO, verplicht, eerste jaar... Ik kon kiezen tussen Frans niveau HAVO 4 (al mee gestopt op de MAVO omdat het niets werd), Duits niveau HAVO 4 (niet gehaald op het staatsexamen HAVO) en Spaans voor beginners (dus ja, wat moest ik).quote:Op maandag 6 december 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waarom ging je toen nog Spaans leren dan?
Zo extreem heb ik het ook nog nooit meegemaakt. Al had ik wel voor een van m'n laatste tentamens een 5,6quote:Op maandag 6 december 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap nu wel waarom ik mijn diploma nog niet heb; zulke leraren heb ik nooit
Vistaprint FTW!quote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef Qwea het volgende:
Hmm, flyers drukken is best nog wel prijzig.
Nou ja, als je een acht hebt voor een project mag je sowieso het wel halen toch?quote:Op maandag 6 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo extreem heb ik het ook nog nooit meegemaakt. Al had ik wel voor een van m'n laatste tentamens een 5,6
Dat tentamen was echt een draak, en het project voor hetzelfde vak hadden we een 8 voor, maar je móest beide delen voldoende hebben, je kon niet compenseren. Dus ik verdenk die docent er ook wel van dat hij toch een beetje geholpen heeft om nét op die 5,6 uit te komen
Ja die wel, een ander niet.. ik had geen rekenmachine meequote:Op maandag 6 december 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je een acht hebt voor een project mag je sowieso het wel halen toch?
Maar gehaald dus?
Oh, die ander is balenquote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die wel, een ander niet.. ik had geen rekenmachine mee
En het werd uiteindelijk wel 1 cijfer, maar toch moest je los van elkaar halen. Dus dat cijfer van je project stond los van je tentamen in dat opzicht. Je kon niet als je voor het een 4 had en het ander een 8 compenseren. Je móest beide voldoende, en als dat zo was werd het eindcijfer voor dat vak wel het gemiddelde van die twee...
Volgende week als het goed is, moet nog even uitzoeken, in het rooster staat alleen 'herkansingen periode 1' op 2 avonden, en niet welk vak wanneer, en de cijfer/inschrijf site ligt er weer eens uitquote:Op maandag 6 december 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die ander is balenHelemaal omdat het door zoiets komt
![]()
Wanneer kan je die herkansen?
Ja, dan moet je met rekenmachine minstens een 8 halenquote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgende week als het goed is, moet nog even uitzoeken, in het rooster staat alleen 'herkansingen periode 1' op 2 avonden, en niet welk vak wanneer, en de cijfer/inschrijf site ligt er weer eens uit![]()
Ach ja balen... het was gewoon stom. Ik wist 99% zeker dat ik nog een rekenmachine had, en toen ik naar dat tentamen vertrok kwam ik er achter dat het toch niet zo wasEn een tentamen financieel management zonder rekenmachine gaat nogal lastig
rentepercentages berekenen over wat jaren met aflossing e.d. erbij gaat niet zo best uit je hoofd
Maar zónder rekenmachine nog een 4 gehaalddus heb goeie hoop voor mét
Nee nog nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan moet je met rekenmachine minstens een 8 halen
Al een nieuwe gekocht?
Ik zou maar niet gaan parachutespringen als ik jou was.quote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
![]()
U merkt het al, voorbereiding is mijn sterkste kant
quote:Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet![]()
![]()
U merkt het al, voorbereiding is mijn sterkste kant
Een aantal, ken ik wel, maar hiermee worden de anderen ook wat duidelijker. helaas is hier veel lichtvervuiling, waardoor slechts heel soms de Melkweg te zien is.quote:Op maandag 6 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Je kan toch ook gewoon uit het raam kijken 's nachts?
![]()
Ik vind sterren heel mooi maar ik weet echt nooit welke ster welke is
Ik denk niet dat mijn Motorola dat snapt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Google Sky Map downloaden, leuke app, het bepaalt je locatie en als je dan je telefoon richting de lucht houdt zie je welke sterren e.d. je allemaal ziet
Ja ik las het net :/quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Pagan het volgende:
Heftig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Zo...quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Pagan het volgende:
Heftig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Dat staat toch op de verpakking?quote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef Oognip het volgende:
Hoi,
ik heb een vraagje. Is er hier iemand die zijn/haar kat whiskas voert? Ik wil graag weten wat de aanbevolen hoeveelheid brokken per dag is wat whiskas voorschrijft.
ja dat klopt, maar die heb ik niet. Ik voer geen whiskas, maar ik wil even weten wat whiskas voorschrijft. Ik heb duurder voer en volgens de dierenarts heeft een kat minder van duur voer nodig dan van goedkoper voer dus dat wil ik even wetenquote:
Dat klopt doorgaans wel, maar ik zet zelf ook altijd weer mijn twijfels bij dierenartsvoerquote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar die heb ik niet. Ik voer geen whiskas, maar ik wil even weten wat whiskas voorschrijft. Ik heb duurder voer en volgens de dierenarts heeft een kat minder van duur voer nodig dan van goedkoper voer dus dat wil ik even weten
Ik ook. Ik heb nu One van Purina pro plan gekocht en kocht eerder royal canin. Ik ben even aan het testen wat nou goedkoper is. Als het waar is wat de dierenarts zegt dan maakt het namelijk niks uit, maar ik weet het niet.quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat klopt doorgaans wel, maar ik zet zelf ook altijd weer mijn twijfels bij dierenartsvoer
Vroegah hadden we helemaal geen rekenmachinesquote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Volgende week als het goed is, moet nog even uitzoeken, in het rooster staat alleen 'herkansingen periode 1' op 2 avonden, en niet welk vak wanneer, en de cijfer/inschrijf site ligt er weer eens uit![]()
Ach ja balen... het was gewoon stom. Ik wist 99% zeker dat ik nog een rekenmachine had, en toen ik naar dat tentamen vertrok kwam ik er achter dat het toch niet zo wasEn een tentamen financieel management zonder rekenmachine gaat nogal lastig
rentepercentages berekenen over wat jaren met aflossing e.d. erbij gaat niet zo best uit je hoofd
Maar zónder rekenmachine nog een 4 gehaalddus heb goeie hoop voor mét
En dat op je vrije maandagquote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben net op kantoor aanbeland
Alles staat er nog en broer kan nog lachen (denk ik, want ik hoor hem)
Joh, das ook amper de moeite nogquote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben net op kantoor aanbeland
Alles staat er nog en broer kan nog lachen (denk ik, want ik hoor hem)
quote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou heb ik toch zo'n schitterende Pip-agenda gekregen en alle verjaardagen van het koninklijk huis staan er al in voorgedrukt.
En wanneer de voorverkoop van de Libelle Zomerweek begint.
Mijn hemel, ze weten wel weer wat ze weggeven
Ik zal even voor je kijken...momentquote:
Nee, potverdikkequote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal even voor je kijken...moment
Ja nu ben je vanuit Duitsland te laat met je verjaardagskaartjequote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Handig toch, weet je alvast dat Amalia morgen jarig is
En dat weet ik ook alleen maar omdat de Telegraaf het nodig vindt om dat vandaag alvast te vermelden, alsof dat morgen niet kan of zo![]()
Eerste weekend is rond valentijsdagquote:
Ze staat toch wel op jouw kerstkaarten lijst zeker?quote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu ben je vanuit Duitsland te laat met je verjaardagskaartje
Ooooh, dan kan ik meneer I. dus verrassen met een gezellig dagje HHBquote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste weekend is rond valentijsdag
Nee, heb jij dr adres, dan stuur ik dr ff eentje, ik heb weer nieuwe zegelsquote:Op maandag 6 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze staat toch wel op jouw kerstkaarten lijst zeker?
Oh god, jij gaat ook echt altijd zeker? Snel naar de dildo-stand?quote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste weekend is rond valentijsdag
Laat je meneer mij dan maar bellen voor een goede advocaat want zulke mannen hebben recht op alle hulp die ze kunnen krijgenquote:Op maandag 6 december 2010 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, dan kan ik meneer I. dus verrassen met een gezellig dagje HHB![]()
Als ik na 14 februari niet meer online kom ben ik het huis uit gegooid
Nee sorryquote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, heb jij dr adres, dan stuur ik dr ff eentje, ik heb weer nieuwe zegels
Ja, kunnen ze dat niet wat eerder vermeldenquote:Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu ben je vanuit Duitsland te laat met je verjaardagskaartje
Goffer, hoe kom ik die nu nog los danquote:
Staat ook in de voorwaarden van de rechtsbijstandverzekeringquote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat je meneer mij dan maar bellen voor een goede advocaat want zulke mannen hebben recht op alle hulp die ze kunnen krijgen
Eh, neequote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat ook echt altijd zeker? Snel naar de dildo-stand?
Nee nee, dat zeggen al die huisvrouwtjesquote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, neeDaar heb ik nog nooit iets gehaald
Met school naar de HHB?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat ook in de voorwaarden van de rechtsbijstandverzekering![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel de HHB.
Ben er 1x geweest met school in de bus.
De busreis was op zich wel gezellig
Was je toen ook al zo druk als tijdens DTH in de Mac, dan kan ik het snappenquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met school naar de HHB?![]()
Ik ben een keer met school naar de studiebeurs geweest en achtergelaten in Utrecht
Ik ben wel al vaak geweest maar dat soort dingen koop ik niet, sorryquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, dat zeggen al die huisvrouwtjes
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met school naar de HHB?![]()
Ik ben een keer met school naar de studiebeurs geweest en achtergelaten in Utrecht
quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was je toen ook al zo druk als tijdens DTH in de Mac, dan kan ik het snappen
Ben blij dat ik haar toen die ballonnen heb afgepakt, anders was ze helemaal niet meer te houdenquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was je toen ook al zo druk als tijdens DTH in de Mac, dan kan ik het snappen
Nee, MMO wasdaquote:Op maandag 6 december 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Naar de HHB serieus?
Mn ouders hadden me spontaan van school gehaald geloof ik![]()
![]()
Of zat je op de huishoudschool ?
![]()
Nee, ze delen het daar toch gratis uitquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel al vaak geweest maar dat soort dingen koop ik niet, sorry
Nou vraag ik me toch echt af op wat voor manier jij in je huidige baan bent komen rollen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de laatste drie jaar in een speciale experimentele klas gezeten voor uhm, leerlingen met gedragsproblemen.
Damn, wat hadden wij een lol zeg.
Met zn elven waren we, echt, dolle pret![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik haar toen die ballonnen heb afgepakt, anders was ze helemaal niet meer te houden
Nee hoorquote:Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze delen het daar toch gratis uit
Nou ik deed atheneum hoor, maar ik verveelde me de tering op die rotschool, dus ik lette niet op in de les en ik etterde maar wat de hele dag of ik spijbelde.quote:Op maandag 6 december 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou vraag ik me toch echt af op wat voor manier jij in je huidige baan bent komen rollen.
Iets met TBS ofzo?
Inderdaad, goeie actiequote:Op maandag 6 december 2010 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik haar toen die ballonnen heb afgepakt, anders was ze helemaal niet meer te houden
En je IQ danquote:Op maandag 6 december 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
En waar ik nu werk ben ik destijds alleen maar aangenomen vanwege mijn boobs, naar het schijnt hoor
Dat is wss de reden waarom ik er al zo lang zitquote:
Zal ongeveer vergelijkbaar zijn met haar borstomvangquote:
YWquote:Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef Muis006 het volgende:
It's all ending, I gotta stop pretending, who we aaaaaaaaaare
Dankjewel Ingbing(doordepepernotenmetdikke)bipsebaps.
Heyquote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zal ongeveer vergelijkbaar zijn met haar borstomvang
Waarom denk je dat ik de laatste keer die groothoeklens mee had?quote:
quote:DJ Roberto Feness zal met zijn MC zorgen voor de juiste sfeer.
De heerlijke cocktails, de hippe blauwe biertjes en luxe champagne zullen uiteraard
Roken kan op het speciale gedeelte van het bordes.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de laatste keer die groothoeklens mee had?
Ik mis alleen het Dronken Tor gedeeltequote:Op maandag 6 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ze hebben onze kreten gebruikt in de uitnodiging voor The City Drink
[..]
Neuh.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Kreeg je ook de ellebogen-test bij je sollicitatie?
Alleen de potloodtest.quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Daar ben ik voor gezaktquote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, wilde je het niet bij je buurmeisje afgeleverd hebben?quote:Op maandag 6 december 2010 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zag net een TNT autootje hier heul langzaam langsrijden, maar helaas....er werd niet gestopt...geen SeSa-dootje voor Ingetje![]()
Ik zit idd serieus te overwegen om buuf in te lichten over een naderend pakketjequote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, wilde je het niet bij je buurmeisje afgeleverd hebben?
*gaat snel een mailtje sturen*
WHUT?quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat ik ook wel dacht dat jij daar voor was gezakt![]()
Ik durf niet, hoogtevreesquote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, kom es van die kast af.
Ik waarschuw nie weer.
Tudududududuh van die kaaaast af
Te weinig om mijn borstomvang te gaan becommentariërenquote:Op maandag 6 december 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh, hoe vaak hebben we elkaar nou gezien
Ik becommentarieer niks, ik geef alleen mijn opinie, verder geen waardeoordeel of wat dan ookquote:Op maandag 6 december 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf niet, hoogtevrees
[..]
Te weinig om mijn borstomvang te gaan becommentariëren
Hoe lief en behulpzaamquote:Op maandag 6 december 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... ga je zelf boodschappen doen Tombo, of blijf je daar op die kast en moet ik wat voor je meenemen?
Niet vergeten om euhm....hoe heet het nou??? te kopen he?quote:Op maandag 6 december 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... ga je zelf boodschappen doen Tombo, of blijf je daar op die kast en moet ik wat voor je meenemen?
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Tombo laat je toch niet zo op stang jagen![]()
Ben je irl ook zo snel geprikkeld?
Pokon? voor borstgroei?quote:Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet vergeten om euhm....hoe heet het nou??? te kopen he?
Doe maar een pizzaquote:Op maandag 6 december 2010 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Wat?quote:Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet vergeten om euhm....hoe heet het nou??? te kopen he?
Ja, als je het zo wilt noemen...prrrrimaquote:
Nou, fel zou ik het niet noemenquote:Op maandag 6 december 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het is niet zo dat ik dan boos ben/blijf ofzo hoor!
Ik ben gewoon fel
Hoe dan?quote:
Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, als je het zo wilt noemen...prrrrima
Fel vind ik eerder aanvallend, je bent niet echt aanvallend, je voelt je wel heel snel aangevallenquote:Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe dan?
Mn moeder noemt me iig fel altijd
Je mocht nog heulnie uitpakkenquote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn SeSaen ook al uitgepakt! Even foto maken.
Oh, maar irl ben ik OOK nog aanvallendquote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fel vind ik eerder aanvallend, je bent niet echt aanvallend, je voelt je wel heel snel aangevallen
OMGquote:
Oh nou gefeliciteerd dr meequote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar irl ben ik OOK nog aanvallend
Whahahahahaaaquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahahaaa![]()
![]()
![]()
En? Wie denk je dat jou had?
Barbaaf?quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahahaaa![]()
![]()
![]()
En? Wie denk je dat jou had?
Ik vind je best liefquote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar irl ben ik OOK nog aanvallend
quote:
Demonstratief je nek uitvegen en je hand afslaan als ze niestquote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Help es...
Hoe zeg je subtiel tegen je smerig snotterende verkouden hoestende collega dat je graag hebt dat ze niet zo kort bij je komt staan dat ze je aanraakt en je de spetters telkens voelt vliegen?
![]()
"Hand voor je mond!"quote:Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Help es...
Hoe zeg je subtiel tegen je smerig snotterende verkouden hoestende collega dat je graag hebt dat ze niet zo kort bij je komt staan dat ze je aanraakt en je de spetters telkens voelt vliegen?
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
"Hand voor je mond!"![]()
Helpt wel denk ik.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
Of je paraplu opsteken zodra ze er aan komt.
"Zou je willen proberen me niet aan te steken?quote:Op maandag 6 december 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan echt duizend manieren bedenken maar geen enkele is subtiel en ik ga dr echt van over mn nek
quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn SeSaen ook al uitgepakt! Even foto maken.
Hopelijk niet!quote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Ynske het volgende:
![]()
[..]
hoeveel pakketjes zijn er al verzonden/aangekomen? weet iemand dat?
staken ze dinsdag tot en met vrijdag?quote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, das ook mooi kut, doe ik zo mn best op die kerstkaarten, heeft TNT ze vandaag nergens bezorgt en vanwege die staking van ze wordt het nu wss pas zaterdag.
En daar betaal je dan wel gewoon voor he
Of dinsdag tot en met donderdag, geen idee, maar dan hebben ze wss grote achterstand en is zaterdag de vroegste bezorgdag want kerstzegel post is ondergeschikt aan de andere postquote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
staken ze dinsdag tot en met vrijdag?
Nou, je kan het net zo goed volgend weekend doen, ze bezorgen ze toch nietquote:Op maandag 6 december 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanmiddag de kaarten en zegels pas gekocht, dus ik ga vanavond maar ff schrijven
Het moest toch uiterlijk vandaag verzonden worden?quote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hopelijk niet!
Als er nog maar 1 verzonden is en 1 ontvangen dan weet je meteen wie je heeft
Klaar = klaarquote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je kan het net zo goed volgend weekend doen, ze bezorgen ze toch niet
Dat is waarquote:
Ik dacht de tiende?quote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het moest toch uiterlijk vandaag verzonden worden?
Duurt ff maar dan heb je ook wat. Succes meneer postbode met 1 pakket van >30kgquote:Uw bestelling is op 6-dec-2010 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 1 pakket en wordt door TNT geleverd.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zooplus;
[..]
Duurt ff maar dan heb je ook wat. Succes meneer postbode met 1 pakket van >30kg
Oh ik had mijn pakket en alles was goed verpakt , alleen zaten er twee anderhalve kilo zakken brokken naast een treetje blikken en een treetje pakken voer, en die zijn dus beide niet meer luchtdicht. En ik twijfel of ik daar nu weer over moet gaan mailen of dat ik het maar zal latenquote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zooplus;
[..]
Duurt ff maar dan heb je ook wat. Succes meneer postbode met 1 pakket van >30kg
Mooi is datquote:
Potverquote:
Groene cocktail de 29e?quote:Op maandag 6 december 2010 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver![]()
Ik heb wel pokon gekocht gelukkig
Nee, roze....met een parapluutjequote:
Downloaden FTW, Usenet staakt nooitquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh kut, ik zit me al de hele tijd te verheugen op mn cds van Bol die ik vandaag besteld heb en die dr de volgende dag zouden zijn maar dat zal ook wel niet gebeuren he
Ligt eraan wat je er mee doetquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Combineer het gewoon met dat wat 300 kostte, dan groeien toch ook je borsten van?
Nee dat vind ik stomquote:Op maandag 6 december 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Downloaden FTW, Usenet staakt nooit
Nou ja ik neem aan dat je niet 300 voor zo'n spulletje gaat betalen om het als conditioner te gebruiken?quote:
Maar je moet het ook niet als cocktail nuttigen, zal ik maar zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat je niet 300 voor zo'n spulletje gaat betalen om het als conditioner te gebruiken?
Om mee te gorgelenquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat je niet 300 voor zo'n spulletje gaat betalen om het als conditioner te gebruiken?
Neuh, maar wat was jouw plan er nou meequote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je moet het ook niet als cocktail nuttigen, zal ik maar zeggen
Maar dat is tijdelijk, heb ik aan mn zusje gemerktquote:Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar wat was jouw plan er nou mee![]()
Dan is het wel win/win dus en is er heul geen Pokon nodig
Pics van je zu...uhhmmm never mindquote:Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is tijdelijk, heb ik aan mn zusje gemerkt
Dus ze hebben jou én het IQ én de boobs gegeven?quote:Op maandag 6 december 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had al niks maar na drie keer bv heeft ze compleet lege theezakjes, dat is echt echt dramatisch
Mn zusje ging A-D-Aquote:Op maandag 6 december 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had al niks maar na drie keer bv heeft ze compleet lege theezakjes, dat is echt echt dramatisch
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ze hebben jou én het IQ én de boobs gegeven?
Mijn zusje ook maar dan Aa, alleen moet ze nu wel een BH aan , ivm de hele theezakjes, en dan heeft ze de dikke jongen tot een jaar zoveel mogelijk aan de tet gehad om maar wat te houdenquote:
Wut, serieusquote:
Ja, en er werd aangeraden voor de borstvoeding op NOG een maat groter te rekenenquote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut, serieusdas best bizar. Ik dacht dat je een beetje grotere borsten kreeg, als in, een halve of hele cupmaat ofzo
Ook leuk, kan je voor paar maandjes hele nieuwe lingerie garderobe kopen
Dat deed Georgina Verbaan zonder zwangerschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |