quote:
Op maandag 6 december 2010 18:12 schreef Belana het volgende:Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook. Ja, hij is minder zindelijk

Alleen is Ben geen trekker aan de lijn, maar met het tuig gaat dat nu met Noes ook veel beter. Ik geef haar als het kan ook de 2 meter lijn nu en dat gaat best lekker.
heb jij nou alleen herplaatsers zeeeend?
Nee, haar broertje is niet verder of minder ver of wat dan ook
Gaat het toch hardstikke goed,het is altijd een aardige graadmeter om te zien hoe een ander het er vanaf brengt.
Tijdens georganiseerde wandelingen prijs ik mijzelf altijd gelukkig met mijn spul ,als ik zie hoe ze erbij lopen ten opzichte van anderen .
Gedachte die ik vast houd op dagen dat het wat moeizamer gaat en je meer moet corrigeren .
Ja het zijn allemaal honden met minimaal twee tot drie vorige eigenaren .
Wat betreft de Good,the Bad and the Ugly :
Het ligt nog complexer ,1 is mijn eigendom (de jongste ) daar heb ik de papieren van, de andere twee vang ik op/ onderhoud ik sinds oktober 2007.
Ik kan gaan pushen dat gaat ten koste van,ze zijn niet de jongste meer en je hebt er een hoop werk aan om ze in deze conditie te houden.
Mijn teef is niet gesteriliseerd omdat ze na haar derde pas kwam ,(hoe vroeger des te beter ) en de dierenarts het afraadde gezien haar geestelijke toestand toendertijd.
Dat betekend wel dat als ze loops is je haar en de reu uit elkaar moet houden .
Die twee weken apart is meestal al een flinke terugval .
Rust roest bij HD dus te weinig lopen betekend mobiliteitsproblemen.
Krijg ik de kans loop ik dubbel,oudjes samen of teven samen .
Door een jongere hond blijven die ander ook jong dus het liefste te gelijk
Discussies ga ik niet meer aan met de eigenaar die wil niet, we maken er gewoon het beste van .
Ze zijn elf en twaalf dat is al heel netjes voor een Duitser .
Kan zomaar voorbij zijn .
Komt bij dat er epilepsie optreed zo nu en dan ,dus zo min mogelijk spanningen en zo min mogelijk veranderingen .
...en zo zijn er nog wel wat hobbels ,maar tot nu toe maken we van elke dag een feest.
Voor dit avontuur had ik een reu :
![vepuzd.jpg]()
Die raakte echter verlamd op 6 jarige leeftijd door cervicale spondylose,alle zenuwen door vanaf de 12e wervel ,dan houd het op voor een sporthond van bijna 50 kilo daar zet je geen karretje onder .
Persoonlijke voorkeur gaat uit naar een reu ,veel gemakkelijker in de omgang.
Maar we zien wel wat op ons pad komt,
[ Bericht 1% gewijzigd door zeeeend op 06-12-2010 20:27:10 ]