why?quote:Op maandag 6 december 2010 09:07 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemorgen![]()
Net een nacht op de bank geslapen
oeiquote:Op maandag 6 december 2010 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, net met een 5kg hamer mijn vingers geraakt ipv dat wat ik moest raken
Patrickquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef Intelligence het volgende:
Ja, park ... die 'hang-out' met die ronde stenen enzo, komt vlak bij ons, dat word mooi chillen in het park aankomende zomer, als het dan tenminste klaar is
Nathaliequote:
dat is waarquote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; 't was al zo lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Omdat onze nieuwe hond nogal verlatingsangst heeft. Als we de slaapkamerdeur los is komt ze op bed liggen, waar ze te groot voor is. Doen we de deur dicht, jankt ze de boel bij elkaar en probeert ze door de deur te graven.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Davidmag alleen David kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als Domijn meewerkt, gaat dat lukkenquote:Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef Intelligence het volgende:
Hoop dat je voor de kerstvakantie de sleutel nog hebt!en kan ik mooi aan het klussen!
zoals Janssen heel treffend zei: "We hebben 2-0 gewonnen, drie punten gepakt en voor de rest was het gewoon kut en waardeloos."quote:Op maandag 6 december 2010 09:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je PSV en Twente zag.. de titelkandidaten van dit jaar... Dan is het echt dramatisch gesteld met het Nederlandse voetbal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik las het net van die lekkage, baggerzooiquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Intelligence het volgende:
Zo, de aannemer weer lastig gevallen, nog niks over mijn lekkage gehoord
dat scheeltquote:Op maandag 6 december 2010 09:38 schreef Intelligence het volgende:
Valt op zich wel mee, kring is ongeveer 10 cm in diameter, maar vind t belachelijk dat mijn makelaar er niet achteraan gaat, gelukkig heb ik zelf de directe nr's van de uitvoerder
quote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef Intelligence het volgende:
Idd eerst kijken welke je moet hebbenWij hadden in ons oude huis ook een kachel die eigenlijk niet pastte, afvoer zat te hoog... mocht eigenlijk zo niet aangesloten worden, maar toch gebeurd haha.
quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals Janssen heel treffend zei: "We hebben 2-0 gewonnen, drie punten gepakt en voor de rest was het gewoon kut en waardeloos."
Zekers, gister was ik helemaal kapot. had maar 2uur geslapen vrijdag op zaterdagquote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machielbijgekomen van het weekend?
zaterdag 13.30 uit bedquote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Zekers, gister was ik helemaal kapot. had maar 2uur geslapen vrijdag op zaterdag
Vanmorgen alweer gewerkt
Hoe ist bij jou?
Ik wou zaterdag eerst film gaan kijken met moat van me hier..quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag 13.30 uit bedzaterdagavond café gedaan en bij de vriendin blijven slapen
en gisteren hele dag familie op visitie, Triviant gedaan etc. nu prima te passe
een weekend met veel pils dusquote:Op maandag 6 december 2010 12:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik wou zaterdag eerst film gaan kijken met moat van me hier..
Toen kreeg ik sms van andere moat dat hij int café Twente aant kijken was.. Nja, dan moet je wel he
Dus zaterdag café geweest, en om half2 viel ik bijna van mn barkruk af
Gister werd ik al om 9uur door mn pa wakker gemaakt of ik meeging naar m'n opa, godverdomme
Ze gingen eerst naar de kerk voor een dienst voor m'n oma. Daarna gingen ze naar m'n opa tegen half11, dus half11 uit bed gerold en naar mn opa gegaan, kreeg daar gelijk pils
Nu ff douchen
lijkt me logisch: Googlequote:
100% Tukkerquote:Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie de neuk is die m113 eigenlijk?
Ging ook wel wat ver hequote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig is niet héél Fok aan het flippen om een afgetrokken Sinterklaasbaard...
krijg de telefoon gratis, dus kost me niksquote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Snel weer verpatsen in in je BBS spaarpot stoppen
nu maar wachten hoe snel hij geleverd wordt, want daar zijn wel wat problemen mee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
puntensysteem?quote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort een gratis iPod 64GB bestellen
Handig, dat puntensysteem van T-Mobile
quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Binnenkort nog steeds dezelfde telefoon -> Samsung Star!
jeuj, een Samsung StarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
en hoeveel punten heb je nodig voor een (gratis?) iPod 64GB?quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco: ja.. voor elke rekening krijg je een aantal punten. Geloof voor elke euro van de rekening 1 punt. Omdat ik inmiddels 5 jaar abonnee ben, krijg ik nu 5 punten per euro. Dat tikt mooi aan
Ja, ben er heel blij mee. En hoef die populaire troep nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
puntensysteem?
[..]
jeuj, een Samsung Star![]()
ik neem de telefoon omdat ik hem wil, niet omdat hij populair isquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ben er heel blij mee. En hoef die populaire troep niet
Same here. Maar als iedereen hem al heeft, dan wil ik hem bij voorbaat al niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem de telefoon omdat ik hem wil, niet omdat hij populair is
"kijk mij alternatief zijn!"quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Maar als iedereen hem al heeft, dan wil ik hem bij voorbaat al niet meer
ik zoek gewoon een telefoon die aan mijn eisen voldoet en als ik die vind boeit het me niet of 3 of 3.000 mensen hem al hebben; dan neem ik hemquote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Maar als iedereen hem al heeft, dan wil ik hem bij voorbaat al niet meer
quote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"kijk mij alternatief zijn!"
Dat doe ik ook. En meestal zijn dat de telefoons die niet iedereen heeft, en die wil ik ook nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een telefoon die aan mijn eisen voldoet en als ik die vind boeit het me niet of 3 of 3.000 mensen hem al hebben; dan neem ik hem
heb je linkje naar de pagina waarop je al die cadeaus kunt zien? of is dat alleen toegankelijk voor abonnees?quote:Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; veel
Denk dat het nog een maand of 3 duurt. Als ik een rijbewijs heb kan ik beter de carkit bestellen
Dat doe ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En meestal zijn dat de telefoons die niet iedereen heeft, en die wil ik ook niet![]()
Ik snap deze zinloze discussie niet.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:36 schreef GimmeGore het volgende:
maar voor Tukkers is alles buiten Twente natuurlijk Holland
Dat heb ik al meerdere keren gehoord..quote:
en dat voor mensen uit het Westen Nederland ophoudt bij Utrecht / Amersfoort / Apeldoorn...quote:Op maandag 6 december 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gehoord..
"Marion, Hollander"
"ik ben geen Hollander, ik kom niet uit Holland"
"Je komt niet uit Twente, dus je bent een Hollander"
Dat is net zoiets als dat voor Brabanders alles boven de rivieren Holland is etc etc
quote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van de meeste plekken in Nederland weet ik toch wel ongeveer waar het ligt... Kleine gehuchtjes daargelaten
Hertme ook? Daar reed ik gister door de gladheid bijna een hond doodquote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van de meeste plekken in Nederland weet ik toch wel ongeveer waar het ligt... Kleine gehuchtjes daargelaten
quote:
Deze is alles behalve een redelijke prijsquote:Op maandag 6 december 2010 17:23 schreef Under_Score het volgende:
welke 3d tv? ben zelf nog op zoek naar een leuke 3d TV voor een redelijke prijs.
Hehe moet je anders eens bij expert of media markt kijken ( in duitsland vind ik fijn, nordhorn )quote:Op maandag 6 december 2010 17:38 schreef Under_Score het volgende:
ok, nou dan kijk ik toch nog even naar een anderezat aan een philips te denken, die zijn wat zuiniger qua wattage.
zo heet de meubelwinkel ernaast, de media markt heet gewoon media markt, zoals de media markt in hengeloquote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehe moet je anders eens bij expert of media markt kijken ( in duitsland vind ik fijn, nordhorn )
alleen heet dat XXLutz
mijn sollicitatiebrief is nooit langer geweest dan 4 regelsquote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Under_Score het volgende:
hallo.![]()
valt verdomme nog niet mee, zo'n motivatie brief voor een vacature schrijven.![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 17:52 schreef Under_Score het volgende:
ik hou het ook kort denk ik.
maar ik denk dat
'Hoi, ik wil die functie om het geld.' hem niet gaat worden![]()
is kijken hoeveel cliché's ik er in kwijt kan.
ik als pro-actieve teamworker player die ook prima stand alone kan werken heeft daar natuurlijk geen moeite mee
Heeft je pa die gekocht of heb jij je kontje verkocht?quote:Op maandag 6 december 2010 17:21 schreef Assiej het volgende:
De 3D Tv 55inch en de Blue-ray speler / geheugen is vandaag gekomen
Hij is h-u-g-e !!!
quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
midden onderaan met zonnebril en zwart hemd?
tjah, zo'n dikke kop is natuurlk moeilijk langsheen te kijkenquote:
Ja idd, daar kon de camera ook niet omheen..quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zo'n dikke kop is natuurlk moeilijk langsheen te kijken
kado?quote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand nog een leuk idee voor iets van minder dan 25 euro.
verder dan drank en bier kom ik niet
of die reclame van Amstel; waarom zouden we jou nemen voor de functie? kerel zo; waarom niet?quote:Op maandag 6 december 2010 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
of je gaat solliciteren voor de functie als directeur, net als herman finkers.
'Hierbij solliciteer ik naar de functie als directeur. Naar mijn mening ben ik hier zeer geschikt voor en ik verwacht jullie morgenvroeg om 10 uur op mijn bureau'
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
quote:
nu alquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje vuurwerk gehaald in Uelsen
Kunt geen knalpatronen meer halenquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje vuurwerk gehaald in Uelsen
9 tot 5 mentaliteit!quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef Under_Score het volgende:
bah, met pijn en moeite 3 allinea's met motivatie geschreven, en het voelt zo overdreven en arrogant. niet mijn ding dit.
maar zo'n brief vol stouwen met zelfspot en nederigheid helpt ook niet ben ik bang.
is kijken of ik er nog wat cliche's in kan verstoppen. heb er al hands-on experience in verstopt
flexibele inzet!quote:
Jawelquote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef haakon het volgende:
zooo repeteren ging lekker!
[..]
Kunt geen knalpatronen meer halen
joah kerst enzoquote:
veur miezelfquote:
Ja, wel goed!quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, met jou![]()
Afgezien van het feit dat mijn kroegmaatje geen dorst heeft vanavond
O, dat is bij ons heel normaal hoorquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar op maandag.. kan ik me dat ook wel een beetje voorstellen..
het hele jaar alquote:
Hahaha, okequote:Op maandag 6 december 2010 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat is bij ons heel normaal hoorIk zal kroegmaat B maar eens bellen
Heb het opgezocht, en verrek. Dat kan Ajax goed gebruikenquote:
nee, morgen pas.quote:Op maandag 6 december 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel, is er een wedstrijd gaande of zo?
quote:Op maandag 6 december 2010 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan maar met ons bier drinken!
Oh, was dat het!quote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het wil natuurlijk helpen om het bier niet buiten in de vrieskou te laten staan
En ondertussen maar iets kanenquote:Op maandag 6 december 2010 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, was dat het!
Even op de verwarming dan maar!
quote:Op maandag 6 december 2010 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou Mr. T.. Hoe smaakt je bier?
Hmpf.. 't is ook nooit goed..quote:
Ik ook, want een fatsoenlijk biertje drinken zit er niet inquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hmpf.. 't is ook nooit goed..
Ik ga slapen!
Mijn pa uiteraard..quote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft je pa die gekocht of heb jij je kontje verkocht?
55" is wel érg groot. Hebben jullie zo'n grote woonkamert?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn pa uiteraard..
Het is een 3D led tv waar je ook normaal mee kunt tv kijken hoor..
Even dat ter zijde.. er zit iemand achter mij die steeds loopt te roggln, goooorrr!
Weet ik, ik bedoelde het ook positief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is toch alleen maar leuk, beetje sfeer
Patrickquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef Intelligence het volgende:
Remco
Dus je gaat 2x verhuizen in een maand
Een veilig gevoelquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef GimmeGore het volgende:
Gezellig, zo al die politie op t station
Wat is er nou precies allemaal aan de hand?quote:
Er wordt in Enschede vanavond sport van het hoogste niveau beoefendquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is er nou precies allemaal aan de hand?
Ik begin steeds wildere verhalen te horen, van een avondklok tot geplande vechtpartijen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat is er nou precies allemaal aan de hand?
Ik begin steeds wildere verhalen te horen, van een avondklok tot geplande vechtpartijen
zal inderdaad wel te maken hebben met al die Engelse supporters die vandaag in Enschede te vinden zijn...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Twente speelt vanavond tegen Tottenham?
QFT!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En je weet het maar nooit met (dronken) engelsen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Intelligence het volgende:
Ze surveilleren met 6 paarden in het centrum, grootst mogelijke politieinzet, en ME vanuit Friesland zelfs aanwezig
ze zijn er maar druk meequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:26 schreef Intelligence het volgende:
Volgens Twitter, en ik zag vanaf mijn werkplek om 13.00 al de eerste ME busjes rijden
wie zit er in deel 1 dan? en wie in deel 2?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Intelligence het volgende:
Heb vanaaf de keet vol zitten, deel 1 van verjaardag Sharon
Maar wat is er waar van vechtpartijen en een avondklok?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
zal inderdaad wel te maken hebben met al die Engelse supporters die vandaag in Enschede te vinden zijn...
geen idee, met (dronken) Engelsen is er altijd kans op vechtpartijenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar wat is er waar van vechtpartijen en een avondklok?
Deel 1 volk zit ook in Deel 2, maar komt vanavond ook alvast, party is zaterdagquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie zit er in deel 1 dan? en wie in deel 2?
Henrikequote:
dubbel partyquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Deel 1 volk zit ook in Deel 2, maar komt vanavond ook alvast, party is zaterdag
dikke stofwolk in de kamer, zal de visitie leuk vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:45 schreef Intelligence het volgende:
Nou, vanaaf ga ik wel gewoon aan t klussen thuis, maar ze stonden er op
Nee, TV meubel in elkaar zettenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dikke stofwolk in de kamer, zal de visitie leuk vinden
das een best meubelquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee, TV meubel in elkaar zetten
Spypic (maar dan in het wit):
[ afbeelding ]
Gister ook Surround set besteld
jawelquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, vanavond Twentejij ook GTP?
en in de stad op verschillende plekken. Waarom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:10 schreef GimmeGore het volgende:
Gezellig, zo al die politie op t station
nice, ben benieuwd naar een foto van het meubel in jullie woonkamerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Intelligence het volgende:
Ja hout uiteraard, maar met alu frame, en hoog glans afwerking van het witte.
Set is van LG, 2.1 set met weerkaatsing systeem, voor een 5.1 ervaring.
Hebben grote woonkamer, en voor een 5.1 moet ik dan wel heel veel kabels door de plint laten lopen, en daar zit ik ook niet op te wachten.
BCC dacht slim te zijn, mij een set aanbieden voor x eur, showmodel, was echt de laatste. Ff op internet gekeken thuis, en 1 van de nieuwere serie (450 Watt RMS) besteld, voor 70 eur minder
mooi zo!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:04 schreef norich het volgende:
[..]
jawel
ja veel plezier vanavond bij de wedstrijd
Vroeg ik me ook al af, zag het op Twitterquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Under_Score het volgende:
wat was er net in de wicher nijkampstraat aan de hand? allemaal brandweer en ambulances enzo.
maar heb je daar 2 brandweer auto's voor nodig dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef Intelligence het volgende:
Google is mijn vriend; RedVoertuig, kan dus hoogwerker zijn.
Iemand ziek/gewond die niet via de trap vervoerd kon worden?
* ReMcOrE is ook GTP en ook bijna vrijquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Joo! Ja man, jij ook? Bijna vrij he
die is wel gaafquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef Intelligence het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)-country-chrome.html
Leuk ding
toch niet van unox?quote:
11 meter lang sowiesoquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
55" is wel érg groot. Hebben jullie zo'n grote woonkamert?
Grenzland Markt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef haakon het volgende:
David, waar had jij knalpatronen gehaald dan ?
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
jij vind jezelf ook een varkentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |