why?quote:Op maandag 6 december 2010 09:07 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemorgen![]()
Net een nacht op de bank geslapen
oeiquote:Op maandag 6 december 2010 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, net met een 5kg hamer mijn vingers geraakt ipv dat wat ik moest raken
Patrickquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:17 schreef Intelligence het volgende:
Ja, park ... die 'hang-out' met die ronde stenen enzo, komt vlak bij ons, dat word mooi chillen in het park aankomende zomer, als het dan tenminste klaar is
Nathaliequote:
dat is waarquote:Op maandag 6 december 2010 09:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; 't was al zo lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Omdat onze nieuwe hond nogal verlatingsangst heeft. Als we de slaapkamerdeur los is komt ze op bed liggen, waar ze te groot voor is. Doen we de deur dicht, jankt ze de boel bij elkaar en probeert ze door de deur te graven.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Davidmag alleen David kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als Domijn meewerkt, gaat dat lukkenquote:Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef Intelligence het volgende:
Hoop dat je voor de kerstvakantie de sleutel nog hebt!en kan ik mooi aan het klussen!
zoals Janssen heel treffend zei: "We hebben 2-0 gewonnen, drie punten gepakt en voor de rest was het gewoon kut en waardeloos."quote:Op maandag 6 december 2010 09:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je PSV en Twente zag.. de titelkandidaten van dit jaar... Dan is het echt dramatisch gesteld met het Nederlandse voetbal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik las het net van die lekkage, baggerzooiquote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Intelligence het volgende:
Zo, de aannemer weer lastig gevallen, nog niks over mijn lekkage gehoord
dat scheeltquote:Op maandag 6 december 2010 09:38 schreef Intelligence het volgende:
Valt op zich wel mee, kring is ongeveer 10 cm in diameter, maar vind t belachelijk dat mijn makelaar er niet achteraan gaat, gelukkig heb ik zelf de directe nr's van de uitvoerder
quote:Op maandag 6 december 2010 09:51 schreef Intelligence het volgende:
Idd eerst kijken welke je moet hebbenWij hadden in ons oude huis ook een kachel die eigenlijk niet pastte, afvoer zat te hoog... mocht eigenlijk zo niet aangesloten worden, maar toch gebeurd haha.
quote:Op maandag 6 december 2010 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals Janssen heel treffend zei: "We hebben 2-0 gewonnen, drie punten gepakt en voor de rest was het gewoon kut en waardeloos."
Zekers, gister was ik helemaal kapot. had maar 2uur geslapen vrijdag op zaterdagquote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machielbijgekomen van het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |