Is het niet echt het forum voor hé..quote:Op maandag 6 december 2010 01:45 schreef Stink-ui het volgende:
Ik hoop zo hard dat je een trol bent...
quote:Op maandag 6 december 2010 01:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Is het niet echt het forum voor hé..
welk normaal mens post dit om 2 uur snachtsquote:Op maandag 6 december 2010 01:46 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Is het niet echt het forum voor hé..
Ik zit nog geen 30 minuten achter de computer man..quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
welk normaal mens post dit om 2 uur snachts
Ja, natuurlijk weet ik dat ik een mixer kan kopen en dergelijk..quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef dandybleu het volgende:
hey brad hou je taai er zijn genoeg leuke vrouwen en ja je mixer kan je kopen....maar en vrouw niet maar blauwtjes lopen hebben we allemaal wel eens....op zoek naar een coole gast? dan verveel je je niet zoveel en kan je samen achter de dames aan
toi toi dandybleu
TS is dikquote:Op maandag 6 december 2010 01:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit nog geen 30 minuten achter de computer man..
Ik voel me echt verschrikkelijk kut...
Ik ben bezig met afvallen, maar ik heb nu gewoon om m`n verdriet te verwerken flink wat brood gemaakt!
Is ook niet leuk maar na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd even doorzetten en probeer je wat afleiding te zoeken in andere dingen.quote:Op maandag 6 december 2010 01:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet ik dat ik een mixer kan kopen en dergelijk..
Maar het is gewoon het totaal pakket, een goede vriend van me loopt met die meid te flirten terwijl hij weet dat ik haar echt super leuk vindt.....
Dan gaat m`n mixer kapot.
Komt er niemand op m`n verjaardag(Qua famillie)
En krijg ik enorme last van m`n been/voet!
En ik voelde me al een tijdje beroerd.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Justin Bieber komt op de radio met That Should Be Me, en toen stortte ik opeens in, ik heb wel iets van 5 minuten gehuild.
quote:Op maandag 6 december 2010 01:44 schreef Braddie het volgende:
Ik was met een maat van me aan het praten op msn en Justin Bieber komt op de radio met That Should Be Me, en toen stortte ik opeens in, ik heb wel iets van 5 minuten gehuild.
Ik was met een maat van me aan het praten op msn en Justin Bieber komt op de radio met That Should Be Me, en toen stortte ik opeens in, ik heb wel iets van 5 minuten gehuild.
geen bier!. geen feest? perhaps!quote:Op maandag 6 december 2010 02:45 schreef Maanvis het volgende:
waarom kwam er niemand op je verjaardag? op mijn verjaardag komen altijd keiveel mensen, eht is een geweldig zuipfeest!
Justin Bieber komt op de radio met That Should Be Me, en toen stortte ik opeens in, ik heb wel iets van 5 minuten gehuild.
Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op maandag 6 december 2010 03:50 schreef OeJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
It reminds me:
[ afbeelding ]
Masterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |