abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 16:55:29 #101
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_95673343
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Razor21 het volgende:
Zeker de moeite waard om terug te kijken.
Wat een ballen die Peter dat hij gewoon naar Cafe het Pleintje (Bijlmer) naar binnen loopt ivm de confrontatie.

Zat mij dood te ergeren dat ze die gast niet konden oppakken. Damn zeg.

Wat een uitzending!
We moeten nog wel een dagje wachten voordat we de uitzending online kunnen zien want er zit weer een "foutje" in.
In de eerste aflevering bracht hij een zgn crinineel in beeld en dat bleek een onschuldige te zijn, in de aflevering van gisteren was de voor- , achternaam en het e-mail adres van de "anonieme" tipgeefster vol in beeld.

Lekker om te weten dat een tweevoudig moordenaar die vrij rondloopt nu weet dat jij degene bent die politie en Petur heeft getipt.

Was een prima aflevering deze week, het kijken waard maar het gebruiken van het nichtje van die 2 voudige moordenaar om hem een "bekentenis" te ontfutselen en de onzorgvuldigheid mbt de naam van de tipgeefster laat wel zien hoe weinig Petur om die mensen geeft.
Alles voor de kijkcijfers ook als dat onschuldige mensen in gevaar kan brengen. :r
Does your conscience bother you?
Tell the truth.
pi_95687485
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Loopt enkel met die grote tas rond waar die camera inzit. Valt ook niet op je ziet duidelijk die lens zitten.
Vraag me altijd af waarom die mensen zo naief zijn. Als Peter R op je afkomt met vervelende vragen, WEET je toch dat er ergens een verborgen camera in de buurt is :+
  maandag 18 april 2011 @ 23:51:42 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_95697553
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Vraag me altijd af waarom die mensen zo naief zijn. Als Peter R op je afkomt met vervelende vragen, WEET je toch dat er ergens een verborgen camera in de buurt is :+
Dat weten ze zelf ook wel. Voor de kijker houden ze zich stoer.
Maar op dat moment weten ze nog niet wat ze allemaal voor de verborgen camera hebben gezegd tegen iemand die het vertrouwen heeft van de dader .
  dinsdag 19 april 2011 @ 00:26:39 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_95698811
Zou dat kind van susan smit nou van peter zijn :? :+
pi_95716416
Schiet eens op met die online uitzending :(
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:49:46 #106
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_95728350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Schiet eens op met die online uitzending :(
Zal nog wel even duren eerst moeten ze regelen dat die blunder waarbij de naam van de tipgeefster Pearl B. voluit in beeld was rechtgezet wordt en zij veilig is.

Geblunder van petertje en z'n redaktie net zoals in de eerste uitzending waarin een volledig onschuldige meneer als gezochte Surinaamse crimineel werd neergezet.

Maarja wat kan het Peturr schelen als de kijkcijfers maar goed zijn. :r
Tell the truth.
  woensdag 20 april 2011 @ 15:54:01 #107
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_95763916
Uitzending staat online en inderdaad naam en e-mail van tipgeefster op 6.07 zijn verwijderd, moest dat nu 2 dagen duren?

Trouwens lekker zinvol met de uitzending beschikbaar als torrent, in de nieuwsgroepen en haar naam op het Mamjo-forum. :N

Mocht er binnenkort een dode mevrouw met de initialen P.B. in de Bijlmer gevonden worden dan kunnen we Peturr en z'n makkers daarvoor aansprakelijk houden, foutje bedankt. |:(
Tell the truth.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 21:26:51 #108
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_95779812
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef TanteBeth het volgende:
Uitzending staat online
Waar dan? :?
Ik vind hem niet bij gemist sbs6 of op Peter's website. :{
Are you fokking to me?
pi_95792166
Inderdaad. Heeft iemand een linkje naar de uitzending?
  donderdag 21 april 2011 @ 09:55:20 #110
269577 TanteBeth
Alabamian Skank
pi_95795683
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Marie30 het volgende:
Waar dan? :?
Ik vind hem niet bij gemist sbs6 of op Peter's website. :{
He da's vreemd toen ik dat gister postte stond de aflevering online en heb ik hem vergeleken met het origineel daarna is hij dus om 16.03 weer off-line gehaald.

Raar, misschien zitten er nog meer blunders in of heeft de Vries boze advocaten op z'n dak gekregen.
Als je de aflevering alsnog wil zien zoek dan op "prdv" op YabSearch en de aflevering van 17-4 is het bovenste resultaat.
Tell the truth.
pi_95852936
"Waarbij het slachtoffer dodelijk in haar vagina werd geraakt".

WTF? :o
pi_95891282

quote:
In de nacht van 10 op 11 mei 2006 verdwijnen de vrienden Karim Fourkour (19) en Fouad Bendella (23). Eerder die nacht probeerden ze een illegale hennepkwekerij in een schuur achter een café aan de Paterstraat in het centrum van Venray leeg te halen. De vrienden zijn daarbij betrapt, naar de politie aanneemt vervolgens vermoord, waarna hun lijken zijn verdonkeremaand door de moordenaar(s). Sinds die fatale avond zijn Karim en Fouad spoorloos verdwenen.

De middag na hun verdwijning melden zich twee mannen bij de politie. Een van hen is de broer van Fouad, de ander is een bekende van de politie: Ridouan. Ridouan vertelt dat Karim en Fouad zijn vrienden zijn, en dat ze die nacht een hennepplantage in het centrum van Venray zouden gaan leegstelen. Hij heeft tijdens de diefstal nog telefonisch contact met één van de jongens gehad, maar daarna niets meer vernomen.

Samen met de broer van Fouad was hij die morgen uit bezorgdheid poolshoogte gaan nemen in de kwekerij op de zolder van een schuur. Maar Karim en Fouad waren er niet. We lag er een enorme hoeveelheid bloed op de grond, als stille, onheilspellende getuige.
Politie-onderzoek

De loods met de hennepkwekerij wordt door de politie binnenstebuiten gekeerd. Op de begane grond, waar een zeer professionele hennepplantage is gevestigd, is niets te zien van een misdrijf. Maar in een ruimte op de bovenverdieping vindt de politie de zeer grote hoeveelheid bloed. Het is bloed van Karim en Fouad, zo wordt later vastgesteld.

De politie start een zeer uitgebreid en gedegen onderzoek dat leidt tot de vermoedelijke daders. Het enige dat ontbreekt, is hard bewijs. Uit het sporenonderzoek blijkt dat Karim en Fouad nagenoeg zeker zijn vermoord met een vuurwapen. In de directe omgeving van de bloedplas wordt een aantal kogelresten gevonden. Dat de jongens gedood zijn, wordt nog eens bevestigd als een stukje hersenweefsel tegen het plafond van de loods wordt aangetroffen. De laatste getuige van de dubbele moord die hier moet zijn gepleegd, is nog een witte sportschoen van Fouad.
Geavanceerd alarmsysteem

Hoogstwaarschijnlijk zijn de jongens betrapt met een geavanceerd alarmsysteem. Zonder dat zij het wisten hebben zij een gsm-alarm laten afgaan. Daardoor is de eigenaar van de wietkwekerij gewaarschuwd door middel van een sms’je. De recherche vindt één alarmsensor in de loods. Hierin zit een simkaart die kan leiden naar degene die diezelfde nacht via een mobiele telefoon is gealarmeerd. Kortom, naar de vermoedelijke dader.
Kroongetuige

De politie hoort een groot aantal getuigen. Ridouan geldt als de kroongetuige in deze dubbele moordzaak. Maar zijn verklaringen zijn tegenstrijdig. Hij verklaart onder meer dat hij in de nacht van de moorden heeft staan posten bij de henneploods waar Fouad en Karim inbraken. Vervolgens is hij een auto gaan halen om de wietoogst te vervoeren.

Toen hij terugkwam, zag hij opeens twee mannen staan. De ene was vrij gezet en ongeveer 45 jaar oud. De ander was veel jonger en dunner. Tegen een vriend omschrijft hij de mannen als kampers. Het is zeer waarschijnlijk dat Ridouan meer weet van de henneproof dan hij heeft verteld, maar dat hij iets met de moorden te maken heeft, is niet erg aannemelijk.
Chinese vrouw

Een andere belangrijke getuige is een Chinese vrouw. Zij is de eigenares van de loods waar de kwekerij zich bevond. Op het moment van de moord heeft ze het pand verhuurd. Ze weet ongetwijfeld wie de loods in gebruik heeft gehad. Maar tegenover de recherche is ze weinig mededeelzaam. Ze zegt dat ze niets van deze huurder – een man die waarschijnlijk van alles met de moorden te maken heeft – afwist.
Weten jullie waar ik deze aflevering kan bekijken of downloaden?

Enigste informatie die ik kon vinden was dat deze aflevering werd uitgezonden op 30 November 2008.
pi_95891903
Volgens mij is die linker gewoon de broer van Giovanni van Bronckhorst.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 19:25:01 #114
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_95894652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef TanteBeth het volgende:

[..]

He da's vreemd toen ik dat gister postte stond de aflevering online en heb ik hem vergeleken met het origineel daarna is hij dus om 16.03 weer off-line gehaald.

Raar, misschien zitten er nog meer blunders in of heeft de Vries boze advocaten op z'n dak gekregen.
Als je de aflevering alsnog wil zien zoek dan op "prdv" op YabSearch en de aflevering van 17-4 is het bovenste resultaat.
Nogal netjes, eerst ons te laten wachten: de uitzending komt dinsdagochtend online.... om daarna uit te stellen tot dinsdagavond en hem tout court weg te halen.

Bedankt voor de tip maar ik werk doorgaans niet met nieuwsgroepen en heb weinig zin om het uit te zoeken.... een torrent kon ik niet vinden...
Are you fokking to me?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2011 @ 20:55:55 #115
862 Arcee
Look closer
pi_95929770
Vanavond weer een nieuwe. 21:30 uur.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2011 @ 21:05:23 #116
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_95930153
kom dit volgen in TV SC ipv hier :')
:')
  zondag 24 april 2011 @ 21:18:06 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_95930722
Waar gaat het vanavond over :?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:15:29 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96614190
Mooi uitzending afgelopen zondag en die week ervoor. Hou wel van dit soort dossiers. Zijn reportages worden ook steeds beter de laatste tijd.

Volgende week gaan ze een graf openmaken en dan die kist eruit halen (lieten ze beelden van zien) je zag Peter zo in de kist kijken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_96622690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Volgende week gaan ze een graf openmaken en dan die kist eruit halen (lieten ze beelden van zien) je zag Peter zo in de kist kijken.
Van Mariska Mast. Fijn om te zien dat daar nog een vervolg op komt. Er werd in de laatste aflevering over haar gezegd: natuurlijke dood. Ik hoop dat ze nu tot een andere conclusie kunnen komen dan eerst, want die conclusie was toen echt niet logisch.
pi_96623336
Weet iemand waar je oudere afleveringen kan terugkijken? Ik kan alleen de laatste drie zien?
pi_96624490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand waar je oudere afleveringen kan terugkijken? Ik kan alleen de laatste drie zien?
Ja jammer is dat. Volgens mij kan je nergens die uitzendingen terugkijken, behalve dus die drie. Soms staat er nog wel een aflevering op youtube, maar dat is het dan ook wel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:54:00 #122
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96640133
Op de website van Peter zelf kun je toch gewoon terugkijken??
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_96646632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef Razor21 het volgende:
Op de website van Peter zelf kun je toch gewoon terugkijken??
Alleen de laatste meen ik.
pi_96647923
IK weet niet of jullie het ook hebben maar ik raak een beetje uitgekeken op het hele Peter RRRRRR de vries gebeuren op SBS6. :Y Tis niet dat ik zijn werk niet waardeer maar echt baanbrekend en schokkend zoals weleer vind ik het niet meer. :N Eerder een makeover van zaken die in 1 of andere vorm al zijn voorgekomen. Misschien moet Peter RRR ff een jaartje of 2 er tussenuit om weer echt baanbrekend bezig te zijn. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 15 mei 2011 @ 20:59:58 #125
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_96856723
Vanavond goede aflevering als ik de promo mag geloven. Ze gaan een kist opgraven. Zie zijn site voor een promo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')