Ik zag het ook al inderdaad, te triest. Online toernooien ben ik sowieso klaar mee. Heb er twee gewonnen maar het is ook gewoon niet leuk door dit soort dingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:45 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/159647.page
EA
Wat levert pato op?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef emokid het volgende:
Ben 3 pakjes onderweg. Heb allemaal rotzooi tot nu toe op Pato na..
Dat maakt het gelukkig wel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef emokid het volgende:
SAMIR NASRI!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
5 pakjes en eindig met Pato en Nasri. Mag uiteindelijk niet klagen.
![]()
Aan de andere kant is er al snel een bronze toernooi waar je offline 3500 coins kan halen. Dus wie weet zijn bronze spelers nog wel handig!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef KentdeBruin het volgende:
Mijn Gift was echt geweldig!!
Bronze mini pack! 4 bronze items!
ik had altijd al zo'n groep spelers van bronze kwaliteit! is zo'n gift nou echt elke dag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aan de andere kant is er al snel een bronze toernooi waar je offline 3500 coins kan halen. Dus wie weet zijn bronze spelers nog wel handig!
Alleen tijdens de feestdagen denk ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:50 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ik had altijd al zo'n groep spelers van bronze kwaliteit! is zo'n gift nou echt elke dag?
je hebt ook een van 5k..quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aan de andere kant is er al snel een bronze toernooi waar je offline 3500 coins kan halen. Dus wie weet zijn bronze spelers nog wel handig!
Dat is toch saai man... Gewoon lekker spelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hebt ook een van 5k..
1 scoren en dan gewoon tikken, de wedstrijd gaat sneller en je speler worden niet zo moe..
I need the money..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is toch saai man... Gewoon lekker spelen
Jaa, maar bij mij gaat het lekker spelen voor. Ik doe ook geen makkelijke toernooitjes met veel geld. Nix aan.quote:
Heus niet. Als Afellay 83 is dan moet Busquets 86 zijn, en dan heb ik Pedro nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe goed zal afellay nu ineens zijn nu die bij Barca speelt?
Ik gok op 83/84 gemiddeld?
Ja je bedoelt die Platinum Holiday Cup, maar die loopt toch heel snel af?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je hebt ook een van 5k..
1 scoren en dan gewoon tikken, de wedstrijd gaat sneller en je speler worden niet zo moe..
Zaterdag pas om 00:00quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja je bedoelt die Platinum Holiday Cup, maar die loopt toch heel snel af?
quote:
Je moet nooit naar de rating kijken.. Snelheid en schot telt meer mee..(geloof ik) Rating kijk ik iig nooit naar...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Heus niet. Als Afellay 83 is dan moet Busquets 86 zijn, en dan heb ik Pedro nog niet genoemd.
4k.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Doublepain het volgende:
R Carvalho gehaald voor 3.9k... Hoeveel zal ik hem kunnen verkopen morgen?
Frank de Boerquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef MYV het volgende:
Wat zou een goede aankoop voor Ajax zijn?
tis moeilijk spelers kopen met Ajax, maar misschien spelers uit de Russische competitie proberen? Danny van Zenith misschien, al is dat niet echt realistisch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:57 schreef MYV het volgende:
Wat zou een goede aankoop voor Ajax zijn?
Waarom is dat niet realistisch (sorry geen voetbal expert)quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
tis moeilijk spelers kopen met Ajax, maar misschien spelers uit de Russische competitie proberen? Danny van Zenith misschien, al is dat niet echt realistisch.
zal in het echt eerder naar een grotere competitie vertrekken en bovendien krijgen die spelers in Rusland volgens mij een enorm salaris.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Waarom is dat niet realistisch (sorry geen voetbal expert)
Haha oke, heb je misschien dan een realistische (goede) speler?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
zal in het echt eerder naar een grotere competitie vertrekken en bovendien krijgen die spelers in Rusland volgens mij een enorm salaris.
http://en.wikipedia.org/wiki/Danny_(footballer)
Maar hij kan wel alle trucjes![]()
was zelf een tijdje terug ook met Ajax begonnen maar de meeste spelers wouden niet naar de Eredivisie... Misschien bij Anderlecht kijken voor Boussoufa of Lukaku. Of Steven Defour van Standard Luik of Hazard van Lille?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:25 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha oke, heb je misschien dan een realistische (goede) speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |