quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef kloogre het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44436
Gratis bezorgd
quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Mixende_match het volgende:
wie heeft je afgezet in de rij dan?
Dat doe je goedquote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef FOKkû het volgende:
Ik heb precies die oortjes, en nog nooit zo'n kapje kwijtgeraakt!
Of bij de action voor 79 eurocent (2 extra) of (de duurdere variant in een mooi plastic bakje, 4 extra) 1 euro 89. (Indien niet in de winkel zelf, dan bij de info-balie.)quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef att.com het volgende:
Koop een goedkope in-ear prul van de Blokker voor vijf euro, krijg je vaak vier stuks mee van die caps.
Fijne avond.
Omdat nodigquote:Op zondag 5 december 2010 22:56 schreef Ketchupknul het volgende:
Maar zeg eens, Nitrouz, waarom kóóp je ze dan?
Ah, goed dat je even de fout accentueertquote:
Je was aan het trollen, zeker. Knipoog, knipoog.quote:Op zondag 5 december 2010 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik die fout per ongeluk maakteMijn god.
Haha, ja, knipoog, knipoogquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Je was aan het trollen, zeker. Knipoog, knipoog.
Kosten al 30 euro hequote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef Tovenaar. het volgende:
TS die voor die 10 euro niet gewoon een nieuwe koptelefoon kauft
30 euro? Bij de Action kosten ze 3 euroquote:
Miss wil TS wel kwaliteit.quote:Op zondag 5 december 2010 23:34 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
30 euro? Bij de Action kosten ze 3 euro
Dan voel je die bass zo diep hé, en het geluid van de oortjes van de Action is ook zo fenomenaalquote:Op zondag 5 december 2010 23:34 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
30 euro? Bij de Action kosten ze 3 euro
Misschien kan je gewoon die plasticjes omzetten. Ik weet het ook niet hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dan voel je die bass zo diep hé, en het geluid van de oortjes van de Action is ook zo fenomenaal
Het ging toch alleen om de plastic dopjes?quote:Op zondag 5 december 2010 23:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dan voel je die bass zo diep hé, en het geluid van de oortjes van de Action is ook zo fenomenaal
Beter lezen, die user doelde dus wel op een headsetjequote:Op zondag 5 december 2010 23:49 schreef Imzadi het volgende:
[..]
Het ging toch alleen om de plastic dopjes?
De rest blijft toch gewoon hetzelfde?
(Of zit ik nu echt helemaal mis te lezen?)
Ok, dan sorry.quote:Op zondag 5 december 2010 23:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Beter lezen, die user doelde dus wel op een headsetje
Piekquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dat soort oortjes zijn ook van die oorsmeerabsorbeerders. Koop fatsoenlijke voor 5 piek bij de Aldi, TS.
Je moet je oren goed schoon houdenquote:Op maandag 6 december 2010 00:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dat soort oortjes zijn ook van die oorsmeerabsorbeerders. Koop fatsoenlijke voor 5 piek bij de Aldi, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |