abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2002 @ 01:00:03 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412617
Ik voel me klote! zeeeeeeeeeeeer klote! ik zal uitleggen waarom en hoop dat iemand me er iets zinnigs over kan zeggen.

In feb is mijn verkering uitgegaan met G. En sinds zes weken geleden had ik een nieuwe vriend. Ik had het heel leuk en gezellig met hem. Maar door omstandigheden,heb ik weer afgesproken met mijn ex (hij voelde zich depressief en miste me). Op die afspraak zijn we erachter gekomen hoeveel we nog voor elkaar voelen en die dag erna heb ik dit eerlijk aan mijn vriend verteld en gezegd dat het me beter leek dat we er maar een punt achter zouden zetten.

Dus ik was weer "terug" bij mij ex. Een aantal mensen heb ik het verteld. Een paar goede vriendinnen, mijn ouders, mijn zus en dus die vriend..verder kan ik me niet herinneren dat ik het meer mensen heb verteld. Ondertussen gaat het goed tussen mij en mijn ex en lijkt het allemaal de goede kant op te gaan. Tot zover geen probleem dus...Tot G. (ex) vanmiddag de post uit de bus ging halen..

Daarin zat een brief/ kaart van een voor hem onbekende. In de brief stonden allemaal nogal privedingen over hem en mij en een aantal leugens, zo stond erin dat ik alleen maar voor de sex bij hem was, dat ik verliefd ben op iemand en dat ik hem verlaat als ik die anders kan krijgen..EN DIT IS DUS ECHT NIET WAAR!!! ik geef nog erg veel om hem en wil hem absoluut niet kwetsen. Ik heb hem dit allemaal verteld en god zij dank gelooft hij mij....

maar nu komt dus het eigenlijk probleem, de brief moet van iemand komen die weet dat we weer bij elkaar zijn en iemand die aardig veel prive over ons weet. En diegene moet het adres van mijn ex hebben (en das niet zo makkelijk op te zoeken, omdat er meerdere mensen zijn met dezelfde achternaam etc.) En ik vind dit erg eng! ik weet dat ik dus iemand iets heb verteld die ik niet kan vertrouwen en die wil dat deze relatie niet standhoudt.
Kan om meerdere redenen zijn. (1 diegene wil iets met een van ons 2 diegene die haat een van ons 3 diegene vind het leuk om relaties te verstoren)

Eigenlijk ben i best wel bang voor wat er nu gebeurt en wat er nog van komen kan,...daarom vraag ik om jullie reacties...ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven...want ik voel me echt zwaar KLOTE!

liefs ik

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 juni 2002 @ 01:10:21 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412729
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!

knuf

zondag 2 juni 2002 @ 01:12:50 #3
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412752
Héél simpel! Ik denk dat als jou vriend jou geloofd jij je nergens druk om hoeft te maken! Lijkt mij de meest logische oplossing en hij gewoon die briefen in de fik moet steken ofzo!

Jij wil natuurlijk weten wie het is, ik denk dat als je er aandacht aan besteed hij het alleen maar leuk vind, misschien, naar mijn idee, is het je ex (van G.) Dat hij zoiets heeft van gvd dumpt ze me toch weer voor haar ex, je hebt hem waarschijnlijk veel verteld toen der tijd enzo!

Verder kan ik me eigenlijk niet echt iemand bedenken!

Ik wens je er veel sterkte mee en als je vriend jou vertrouwd moet dit geen probleem worden en jullie moeten laten zien dat jullie sterker zijn als deze lafaard!

Liefs en

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4412756
hrm, denk eens goed na... iemand probeerd te stoken tussen jullie, maar wat voor reden zou degene kunnen hebben?
zijn er soms mensen die de laatste tijd nogal close willen zijn? dan is diegene misschien verliefd ofzo en wil dat jouw vriend vrijgezel wordt?
-ionpulse
  zondag 2 juni 2002 @ 01:14:59 #5
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412769
quote:
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!

knuf

check my profile! Voeg me toe op msn en we kletsen verder!!

edit: volgens mij ging er wat fout, probeer nog eens aub!!

[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 02-06-2002 01:21]

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zondag 2 juni 2002 @ 01:21:00 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4412819
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
  zondag 2 juni 2002 @ 01:21:57 #7
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4412826
quote:
Op zondag 02 juni 2002 01:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
fautje!
  zondag 2 juni 2002 @ 03:04:59 #8
19018 Brennie
CCU nurse
pi_4413471
Hmm..erg naar voor je,ik zou me ook zorgen maken.
Heb je het handschrift niet kunnen herkennen?
Wie heb je het adres van je vriend gegeven?
Ik denk dat 1 van je vriendinnen of je ex ( nu ) erachter zit..vrees ik
Het kan ook iemand zijn aan je vriends kant..misschien is een vriend van hem gek op jou! en probeert zo te stoken.
Ben bang dat je er niet zo achterkomt..afwachten en probeer gewoon door te leven..sterkte!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 juni 2002 @ 03:10:05 #9
3767 Herald
Come get some
pi_4413482
waarom moet het een van jou kennissen zijn? Heeft je vriend geen mond? Praat die nooit? Ben je zo saai dat niemand het over jou heeft? Is het een groot geheim dat je weer bij hem bent?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 2 juni 2002 @ 12:03:17 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4414484
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....

dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.

En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.

denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....

zondag 2 juni 2002 @ 12:09:43 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_4414552
quote:
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....

dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.

En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.

denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....

Ik heb net je verhaal gelezen en ik kan me heel goed voorstellen dat je je bang of iig geschrokken voelt in zo'n situatue, dat is heel normaal, het enige wat ik je kan aanraden is toch proberen je er zo weinig mogelijk van aan te trekken, en via via (handschrift bv) toch misschien achter iets te komen..

Houd ons op de hoogte!!

BlaatschaaP

zondag 2 juni 2002 @ 12:17:55 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4414652
ja dat zal ik ook zeker doen en wil er ook echt achter komen. Heb wel een sterke verdenking, zeg maar verdachte, maar daar spreek je iemand niet zomaar op aan als je het niet 100 % zeker weet....

dus ff iets meer zekerheid en dan maar confronteren lijkt mij!? snap sowiezo niet hoe iemand zo bot kan zijn om op deze manier te proberen een relatie te verpesten. Het denken zou nog kunnen, maar dan ook nog daadwerkelijk zon brief schrijven en op de bus doen? vind het daarom ook best eng, want diegene wil er dus duidelijk wel moeite voor doen om ons uit elkaar te krijgen.

zondag 2 juni 2002 @ 12:45:49 #13
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_4414895
de weg van het '180 graden de andere kant op' wil in dit geval ook wel eens werken lijkt me zo. behandel die kaarten eens als een soort 'fanmail' en laat mensen zien dat je die dingen krijgt (als ze bij jullie thuis komen). Zeg daarbij ook gelijk 180 graden de andere kant op dingen als : ja, ik heb mijn vriend ook alleen voor de sex, logisch toch! (vette knipoog). Dit bereikt de kaartenstuurder vast wel een keer en als hij ziet dat je er zo op reageert, zal hij de nutteloosheid van zijn acties inzien (lijkt me)
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zondag 2 juni 2002 @ 12:59:03 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4415007
uh ja maar diegene die het heeft gestuurd weet nog niet dat ik het weet, en misschien is het beter om dat zo te houden, om dingen uit te zoeken....want diegene wil ons tegen elkaar uitspelen, dus misschien is het beter om dus gewoon niet te laten blijken dat we het er samen over hebben en kijken of diegene dan denkt dat ie zijn doel heeft bereikt? ja ik weet het anders eigenlijk ook niet....

blijft wel een hele vreemde situatie zo. Vooral omdat ik dus een vermoeden heb van wie het komt...en dit alleen nog ff zeker wil weten, voordat ik er iets meer kan gaan doen..

zondag 2 juni 2002 @ 17:26:43 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4417035
niemand anders die nog raad weet???
  zondag 2 juni 2002 @ 17:31:14 #16
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_4417063
vertel die persoon iets wat je zeker niet aan de rest verteld.
als die persoon weer een brief stuurt, met dat daarin weetje wie.... simpele filtertechniek.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_4417071
quote:
Op zondag 02 juni 2002 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
niemand anders die nog raad weet???
Het kan niet van G zelf zijn? Het spijt me als dit erg wantrouwend of paranoide klinkt, maar dit soort dingen komen wel voor. Soms sturen mensen zichzelf enge brieven om reacties bij andere mensen los te maken.
  zondag 2 juni 2002 @ 18:08:09 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4417351
neej van G is het absoluut niet. Ken G zijn handschrift en niemand heeft zon belabberd handschrift haha. En hij was echt nogal upset en in zon mate dat ik denk dat niet iemand dat kan toneelspelen.....
en ik ken hem sowiezo goed genoeg om te weten dat ie dat nooit zou doen.
pi_4417393
Als je vriend je vertrouwd zou ik me daar echt geen zorgen om gaan maken hoor.
Jaloezie drijft mensen tot waanzin (net Moulin Rouge gekeken )
  zondag 2 juni 2002 @ 18:12:36 #20
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4417398
quote:
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

Aan wie je het verteld hebt (Of weet je dat niet meer? ), vraag je het gewoon. (lijkt me)

Anyways, Veel suc6

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_4419447
misschien is diegene achter het telefoonnummer van je vriend gekomen, en heeft diegene met dat telefoonnummer het adres opgezocht?
iig veel sterkte
Strawberry Flavour..
  maandag 3 juni 2002 @ 14:21:57 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_4427894
Het was de butler, in de postkamer, met de steeksleutel.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_4428160
Het lijkt mij het beste dat je niet aan iemand verteld dat je deze brief hebt ontvangen, de schrijver van deze brief zal dit niet leuk vinden, want je voldoet niet aan het verwachtingspatroon wat hij/zij heeft.
Misschien en dat hoop ik voor je, eindigen deze misselijke geintjes erg snel....
Sterkte !
love starlight
pi_4428196
Misschien was het wel die EX van je...
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 3 juni 2002 @ 15:06:50 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4428587
dus het gewoon even laten rusten en hopen dat er niet meer van die geintjes achteraan komen?
Kan verder ook ff weinig doen, baal er wel van hoor. maar ik heb zoiets van> ik heb het leuk met G en we weten beide wat we aan elkaar hebben en zolang we eerlijk tegen elkaar zijn kan diegene van alles proberen, maar krijgt ie ons echt niet uit elkaar!
pi_4435994
Het enige wat je kunt en moet doen.. is niet stressen.. (heel makkelijk gezegt enzo.. ik weet dat het niet makkelijk) ik weet dat je het waard ben enzo.. en ik (en andere fokkers hier) gunnen het jou ook wel, maar der zijn gewoon te veel mensen met rare/zieke gewoontes aanwezig.. die duidelijk het jou niet gunnen..

maar huh je weet mij wel te vinden.......

en nu komt het raadsel inelkaar.....(vind dit niet koel)

pi_4438162
Ik zou die ex van je verdenken. Ik heb in het zelfde schuitje als hem gezeten, maar dat niet gedaan. Niet een onmogelijke reactie op zoiets .... wel een heel erg foute. Sterkte dr mee!
  dinsdag 4 juni 2002 @ 06:23:15 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4439165
hey fraintje

sorry (je weet waarom) verder probeer ik nog steeds niet te piekeren en te stressen en zo....maaruh inderdaad i know ya

zaterdag 15 juni 2002 @ 18:20:18 #29
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4599919
hai allemaal!

ff een update achter dit verhaal aanbreien.....
de hoofdverdachte heeft zichzelf dus gemeld en kan mezelf ook al niet meer voorstellen dat hij het zou hebben gedaan....hij is tot veel in staat, maar nu ik erover nadenk zou hij het wel recht in mijn gezicht hebben gezegd als hij ons uit elkaar wilde hebben...of iets anders van die aard....een eerlijker en recht voor zijn raap persoon kan je je haast ook niet voorstellen *en neej dat is geen kritiek, heb er wel bewondering voor eigenlijk* (maja dat weet ie al)

maar dus verder ben ik niet gekomen en eerlijk gezegd ben ik er ook niet meer mee bezig....ik heb het gewoon leuk met G en laat het niet verknallen door een of andere vage kaart! het gaat heel erg lekker zo....mocht ik er nog achter komen dan zal ik het in dit topic plaatsen....maar we hebben besloten het onderzoek te staken haha

in elk geval allemaal thanx voor meedenken!

doegie! Knuf ik

pi_4604597
- bericht deleted-
foutje, niet goed gelezen
  zondag 16 juni 2002 @ 14:11:03 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4606323
uhmzz owkee, :-) ben wel nieuwsgierig wat er anders gestaan had eigenlijk

knuf!

zondag 16 juni 2002 @ 16:11:59 #32
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4608022
quote:
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:

knuf

Hmm, kan ook jalouzie of onmacht zijn van iemand, dan kan je rare dingen doen. vb een vriend van me stapte uit zijn (nu oude) vriendenkring en kreeg een stapel kaarten in zijn bus, met allemaal 1 letter erop gekrast. Tijdje puzzelen, en toen stond er: 'SAAIE LUITJES'. Nou is dat vaag of niet.
Of het handig is, is een tweede...
pi_5455953
nou daar ben ik weer en voel me zo mogelijk nog erger en banger....

Mijn vriend heeft gister de derde brief inmiddels gekregen... en nu is het helemaal mis. Hij heeft er eerst in zijn eentje twee uur over zitten nadenken, lopen te flippen, te trillen op zijn benen en op het laatt van dat liedje wist hij niet meer wat ie moest geloven, mij of die brief...en heeft ie me gesmst...

in de sms stond dat ie een brief had gekregen en dat ie niet meer wist wie hij moest geloven, en dat ik hem maar teryg moest smsen.
Dus ik dat gedaan, maar was zo overstuur dat ik hem graag wilde spreken... heb hem echt wel 30 keer proberen te bellen, maar hij nam gewoon niet op, niet thuis, niet mobiel, heeft me zelfs een aantal keer weggedrukt...
toen had ik het echt niet meer, was compleet overstuur en wist alleen nog maar dat ik naar hem toe moest!
wilde al in mijn eigen auto stappen, maar mijn ouders vonden dat echt nie vertrouwd zo, dus heeft mijn vader me naar mijn vriend zij huis gereden

daar aangekomen was alles donker, er was niemand in huis...en weer voelde ik me zo machteloos en ik was zzzzzzzzzzzo bang.....na nogmaals een keer of tien hem te hebben gebelt nam hij dan eindelijk op. hij zat in de auto en wilde niet zeggen waar hij was. na een hoop gebekvecht kwam hij dan toch eindelijk naar huis om te praten.

Hebben een heel lang en erg gesprek gehad, allebei compleet over de rooie.. veel moeilijke dingen te horen gekregen van hem. Weet nu een beetje hoe hij zich voelt... gaat gewoon echt niet goed.. hij vertelde me ook wat hij in de auto had gedaan... hij was in de auto gestapt met het doel om zichzelf tegen een boom te rijden... en ik ben nu zzooo bang....wil hem echt niet kwijtraken...

please help me....

dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:03:36 #34
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_5456000
Ik zou er bij in zo'n situatie niet op reageren... met een beetje geluk blijft het bij één zo'n uiting en heeft de afzender zijn woede inmiddels gekoeld.

Als er een tweede volgt... aangifte doen.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_5456098
misschien klinkt dit een beetje bot en heb ik het niet goed begrepen, maar er staan toch geen dreigementen in die brieven? tis toch waarschijnlijk gewoon een droplul die zich nu kapot lacht om zijn domme grap?

ik zou zeggen praat er over, maar maak je je niet teveel zorgen.

strekte iig

pi_5456130
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:03 schreef deGVR het volgende:

Als er een tweede volgt... aangifte doen.

dit was al de derde
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:13:35 #37
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5456217
Psy profile uit je verhaal is het je EX.
maar wel erg weinig info over hem.

if you cant have em.....hurt em

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 14:19:38 #38
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5456353
mmmhhhh je vriendje klinkt me ook niet al te stabiel.

maar hoe komt het dat een brief (letters op papier) zoveel invloed op jullie kunnen hebben.

ik zou zo iets hebben van he post onee nog meer zooi....vuilnis bak!

ff als je wilt weten wie het doet?

1. waar wordt de brief afgestempelt.
2. geschreven of geprint
3. geprint : laser/inkjet wie ken je met zulke printers vergelijk de andere brieven ook dan kun je zien of die van de zelfde printer afkomen.

zoja test ff bij je EX een printje of een ouwe print van je zelf op zijn printer.

Laat je zelf niet gek maken door een jaloer persoontje uit je omgeving. Hou harder het fout gaat tussen jouy en je vriendje hoe beter die persoon ervan wordt.

Als jullie zo doorgaan krijgt hij toch wat hij wil.
Jullie relatie gaat eraan kapot. zijn doel is dan bereik.

DONT LET HIM/HER

mischien een jaloers dame uit zijn verleden??

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_5456375
Dreigementen of niet, dit is toch een soort stalken? Da's toch ook verboden? Zou iig een met de politie gaan babbelen, kijken of zij wat kunnen doen.

Sterkte zeg!

pi_5456745
uh ja wij zijn zelf ook al vanaf de eerste brief aan het nadenken wie het in hemelsnaam in zijn hoofd haalt om zulke brieven te schrijven.
En huh zo makkelijk kom je er niet achter hoor, ik vertrouw inmiddels al bijna niemand meer. En het is geschreven en gewoon gestempeld in onze omgeving en dan kan nog iedereen het gedaan hebben, het handschrift is echt een "gemaakt" handschrift.

Politie inschakelen lijkt me weinig nut hebben, we hebben namelijk geen idee wie het doet en de politie heeft echt wel betere dingen te doen. We hebben nog geen mes op onze keel gehad, dus de politie ziet er de ernst vast niet van in, en dan nog? ook die kunnen niet zonder meer info erachter komen wie het gedaan moet hebben...

en we willen er ons ook niet teveel van aantrekken, na de tweede hebben we dat nog gezegd, maar het heeft gewoon wel veel invloed op je relatie zoiets... je weet gewoon echt niet wat je ermee moet...

en het ergste vind ik nog dat mijn vriend er zo echt onderdoor gaat....

ik voel me echt zwaar klote vandaag

dinsdag 20 augustus 2002 @ 16:34:18 #41
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5459156
kijk naar de manier van schrijven.

lange ronde letters zijn meestal vrouwen. korte lange halen,
zijn meestal mannen.

laat je vrienden ff wat schrijven een email adres etc. verzin iets.

Dame stel je vriendje gerust.....je laat em niet gaan.
als er weer post komt. ff kijken en weg gooien maar.

je vriend maakt zich echt druk om NIX. pleur die zooi gewoon weg lees het desnoods niet.

Je vriendje moet zich es ff relaxen.....

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  zondag 10 november 2002 @ 23:23:00 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_6732702
en het is weer zo ver weer heb ik een brief in de brievenbus liggen...
Vanmiddag kwam mijn moeder boven met een envelop en we wisten direct weer hoe ver het was....
Stonden weer allemaal vage dingen en bedreigingen in en ik weet nog steeds echt niet waar het vandaan komt en hoe diegene sommige dingen van ons weet.
Mijn vriend en ik hebben nu besloten om via de dorpskrant erachter te komen wie erachter zitten, want er stond in dat we maar contact met ze moesten zoeken (bellen, maar heb echt geen idee wie het zijn)...
dus nu denken we aan een oproep en dat ze dan contact kunnen leggen via een emailadres (natuurlijk een anoniem aangemaakt mailadres),.....

graag reacties en ideeen> nog mensen wakker????

knuf Jen

pi_6732860
Ik vind ut allemaal maar vaag klinken... En een schreeuw om aand8
Back in business.
  zondag 10 november 2002 @ 23:43:21 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_6733060
uh van ons? trust me,,, dat soort aandacht zitten we niet echt op te w88.... leg eens uit?

Knuf

pi_6733109
Een schreeuw om aand8 hier op de site. Maakt mij nie uit dat je ut hier neer zet,maar is dat nie allemaal wat persoonlijk? En je maakt je veel te druk,juist zo laat je je gek maken en komt je relatie onder druk te staan,maar neem dit nou nie te serieus.
Back in business.
  zondag 10 november 2002 @ 23:52:38 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_6733194
uh denk niet dat jij hele topic hebt doorgelezen? en ik neem het ook niet allemaal heel serieus, maar wil ff mijn verhaal van mij afschrijven... kee dat jij het allemaal heel makkelijk lijkt kan ik me voorstellen... maar is wel anders als je zelf steeds post krijgt en je vriend wordt bedreigd?
sux erg veel hoor
pi_6733242
Je moet de envelop niet aanraken alsie in de bus ligt, en dan meenemen naar een vingerafdrukken expert, en vervolgens het hele dorp verplicht vingerafdrukken laten afnemen.
  zondag 10 november 2002 @ 23:59:21 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_6733289
haha ja alsof iemand dat ook maar serieus zou nemen? er is verder weinig aan te doen? das nou ook net het probleem... je kan er zo weinig mee, maar toch voel je je elke keer wel bedreigd en das echt niet fijn....
  maandag 11 november 2002 @ 00:01:33 #49
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_6733320
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:56 schreef Roellio het volgende:
Je moet de envelop niet aanraken alsie in de bus ligt, en dan meenemen naar een vingerafdrukken expert, en vervolgens het hele dorp verplicht vingerafdrukken laten afnemen.
Goed idee! Die postbode moet achter tralies!
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
pi_6733336
Luister,ik heb een nog veel en veel erger geval van stalken en bedreigingen meegemaakt in mijn familiekring,waar ik zelf ook erg betrokken bij was,dus weet heel erg goed hoe het voelt,en denk maar nie dat de politie iets doet,want die kunnen pas wat doen als ze echt bewijs hebben,en zelfs dan zijn ze nog heel erg mild,zo gaat ut nu eenmaal hier met dat klote rechtsysteem
Back in business.
pi_6733381
quote:
Op maandag 11 november 2002 00:02 schreef Shirley het volgende:
Luister,ik heb een nog veel en veel erger geval van stalken en bedreigingen meegemaakt in mijn familiekring,waar ik zelf ook erg betrokken bij was,dus weet heel erg goed hoe het voelt,en denk maar nie dat de politie iets doet,want die kunnen pas wat doen als ze echt bewijs hebben,en zelfs dan zijn ze nog heel erg mild,zo gaat ut nu eenmaal hier met dat klote rechtsysteem
kee, maar je snapt toch ook wel dat ik niet echt gelukkig kan worden als ik zon brief lees en dat ik graag zou willen weten waar het vandaan komt? ik ben me zelf van geen kwaad bewust en word van alles beschuldigd en het ergste is nog dat ze mijn vriend erbij betrekken....
pi_6733412
ja kweet natuurlijk ook nie wat er specifiek in die brieven staan,maar zolang het daarbij blijft,moet je nog nie al te druk maken,laat het ff rusten en nie alles erdoor beheersen
Back in business.
pi_6733438
ja das ook wel wat er waarschijnlijk gaat gebeuren, maar dat hebben we de vorige keren ook gedaan en het gedonder gaat maar door...
maja das waarschijnlijk wel het best... gewoon negeren..
pi_6735838
Op het eerste zicht zou het natuurlijk zoals anderen al gezegd hebben je EX moeten zijn. MAAR is dat niet TE obvious. Ik bedoel hij moet toch ook weten dat iedereen hem onmiddellijk gaat verdenken en zo stom is niemand toch. En daarbij zijn handschrift zou je toch ook herkennen. EN je zegt dat er persoonlijke zaken in de brief stonden. Zijn dat dan pers. zaken over je ex en jou of over G en jou. Want als het over G gaat dan kan ik me niet inbeelden dat je ex daarvan op de hoogte is. Ik kan me niet voorstellen dat jij pers. stuff van je toenmalig ex (G) zat te vertellen aan je nieuw en huidig lief. Dus voor zover heeft R een alibi toch hoewel hij het meest vanzelfsprekende motief heeft. Ik vrees dat het een of ander "goede" vriendin van jou is. Wat natuurlijk wel jmmr is want wie kan je dan nog vertrouwen. Is er dan niemand in je vriendenkring die eigenaardig reageerde op jullie nieuwe poging tot relatie? Een vriend kan het amper zijn zelf al ziet hij een relatie met jou zitten want je had toch al een relatie met R dus een vrijgezel was je al niet dus het zou vooral wijzen op een vriendin die G ziet zitten.
Anyway ... de moraal van jouw verhaal is ... vertrouw prive zaken niet te snel aan derden toe want het zet je altijd in een zwakkere positie. (wat ben ik toch melancholisch).
Sterkte nog en we hopen allen dat je relatie met G goed zal aflopen.
mzzl
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_6739048
thanx. das nou een reactie waar ik wel wat aan heb... iemand die echt ff meedenkt... inderdaad zelf denk ik daar ook al aan, dat het waarschijnlijk iemand is die dichterbij mij staat dan ik denk en die ik dus vertrouw. maar het is echt heel er moeilijk om erachter te komen wie het is (of wie het zijn). Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik iets met iemand heb gehad waardoor iemand het leuk vind om onze relatie proberen te verbreken en dan eindig je inderdaad bij iemand die mij of G leuk vind.
Maar dan snap ik niet waarom iemand dan na een half jaar nog steeds volhoudt. In totaal zijn G en ik al zo'n anderhalf jaar samen en zo iemand zal de hoop dan toch ook wel eens opgeven?
Ik geloof inderdaad ook al niet meer dat R het was, want er staan dingen in die hij niet KAN weten en ook niet achter zou kunnen komen... maar is vraag me wel heel erg af wie het dan wel zou kunnen zijn..
Vind het best moeilijk om iedereen als schuldige aan te kijken, want het kan echt iedereen zijn?

Knuf

pi_6742123
verder niemand ervaring met zulke situaties? of tips voor me?
pi_6742293
Ik zou het onderwerp zelf in elk geval niet bespreken met mensen in je omgeving, behalve met je vriend en je ouders. Als je laat merken dat het je iets doet... het klinkt naar, maar het kan iedereen zijn en als je dat net tegen de "verkeerde" zegt dan bemoedig je hem of haar alleen maar om door te gaan.

Ik zou verder als ik jou was geen contact opnemen met de krant, sowieso zou ik helemaal niks doen om de brievenschrijver in de kaart te spelen (want dat wil hij dus kennelijk - dat je contact opneemt met de krant en dat kan best een "valstrik" zijn). Bewaar alle brieven in elk geval zorgvuldig, kijk zelf of je er een patroon in kunt ontdekken, maar zorg dat je ze allemaal nog hebt, want mocht het uit de hand lopen, dan zijn die brieven natuurlijk heel belangrijk als bewijs. Als het je van streek maakt, probeer ze dan ook een tijdje links te laten liggen.

Ik heb helaas niet echt goede tips voor je, ik hoop dat dat misselijke gedoe snel ophoudt.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6742548
thanx angeles... nu ik wat rustiger ben en er een nachtje over heb geslapen (dat spreekwoord klopt echt wel een beetje) denk ik inderdaad dat we ook deze brief gewoon moeten vergeten en alles moeten blijven negeren. We hebben al bedacht dat we de volgende brief niet eens meer open maken en direct de prullenbak ingooien, kennen het handschrift toch al. Misschien wel het verstandigst... en we weten dat we elkaar kunnen vertrouwen, dus de inhoud doet ons verder niet zoveel, alleen die dreigementen zijn een beetje flauw....
maja ik kom er toch niet achter en irl weten ook alleen mijn ouders en zijn ouders het. (en die vriend van me die ook op fok zit, maar die het dus echt niet is)...
thanx voor je reactie...

Knuf

pi_6742623
Doe maar niet in de prullenbak gooien, maar ergens in een la waar je nooit komt, of geef ze aan je ouders in bewaring zodat je er zelf niet zo makkelijk bij kunt. Misschien - en ik hoop het niet voor je - heb je ze later nog wel nodig als bewijs, als het wel zo uit de hand loopt dat de politie er bij moet komen.

En nogmaals, ik hoop het niet voor je. Maar je weet maar nooit. Dus probeer zoveel mogelijk te bewaren, maar lees het dan inderdaad gewoon niet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6742633
Het moge grof klinken, ik denk niet dat er veel mensen dit nou meemaken... Gelukkig maar. vandaar dat het niet makkelijk is je te helpen ... toch blijven proberen zeg ik
Dit is natuurlijk een nare situatie voor je. Vooral heel misterieus en onbegrijpelijk dat iemand zich hiermee bezig houdt. Tja we kunnen naar ik begrijp toch al G, R en jezelf uit de mogelijke daders lijst verweideren. Dus het MOET zowieso beginnen bijeen HEEL goede kennis van je. Ik weet niet jij, maar over prive zaken praat ik maar met een handvol mensen. En ik vermoed dat je die al 1 voor 1 hebt gescreened om het zo te noemen. Dus ofwel is een van je kennissen damn good in acteren ofwel ben je te "naief" en kijk je er gewoon over. Natuurlijk die vrienden van jou zijn ook gewoon mensen, en het zou dus weleens kunnen dat zij over jou hebben gesproken met een 3de persoon die jou bijvoorbeeld wel ziet zitten. En dat dit gewoon aan de basis ligt. Ken je nog ongeveer al de mensen met wie je al over prive zaken hebt gesproken? Misschien KAN je hen er eens over uitvragen.
Dit is natuurlijk de theorie dat het hier over ouderwets geroddel gaat tussen mensen.
Een andere optie is : aangezien je al een langere tijd met G bent (langer dan ik eerst had begrepen) valt volgens mij toch het verhaal van een potentieel verliefde jongen of meisje weg, want anders is deze psycho toch echt wel geduldig. Wat ook kan is dat je in het verleden iemand had die je vertrouwde maar ondertussen is die vriendschap verdwenen of heb je ouderwets met of zonder het te weten op iemand zen pik getrapt en neemt ie nou gewoonweg wraak. Wraak is ook wel een motief natuurlijk. Heeft G soms geen EX ? die helemaal neit blij is met jullie relatie... Zoveel mogelijkheden maar als de brieven vanuit jullie buurt komen moet het toch niet zo moeilijk zijn die Freak te ontmaskeren (hopelijk).
Negeren is dan ook een optie maar volgens mij geen goede vermits het nog steeds gaat over prive zaken dat vermeldt worden in die brieven en tja... niet iedereen kan deze informatie zomaar hebben. Dus hoe ga je dan in de toekomst de mensen rond jou kunnen vertrouwen. Tja en je kan moeilijk iedereen opzij schuiven omwille van 1 rotte appel ... toch?
Dus negerne lijkt me onlogisch en bijna onmogelijk als je nog steeds zo een enge brieven krijgt. Gewoon hopen dat het snel stopt en dat je die gozer of meid snel te pakken hebt en eens goed onder handen kan nemen.
Doe ons een lol... scheld hem of haar ook even de huid vol in naam van de fokkers he.
mzzl meissie ... veel moed ,,, hope you catch the bastard ASAP !!!
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_6742706
uh nou een ex van mijn vriend kan het niet zijn, want die heeft geen ex? en verder kan ik inderdaad weinig verder... net doen of het ons niets doet lijkt me het verstandigst eigenlijk..
pi_6744041
Je zei dat het iemand moest zijn die je veel vertelt of die op een andere manier veel van je weet. Kan je dan niet proberen om aan alle mensen die je vertrouwt een ander onzin verhaal vertellen? Als e bij de volgende brief dan iets over dat onzin verhaal verteld wordt weet je precies bij wie je moet zijn.

Je liegt wel tegen je vrienden, maar als je ze naderhand verteld waarom dan kunnen ze dat vast wel begrijpen..

sterkte!

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_6744175
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:52 schreef koei het volgende:
Je zei dat het iemand moest zijn die je veel vertelt of die op een andere manier veel van je weet. Kan je dan niet proberen om aan alle mensen die je vertrouwt een ander onzin verhaal vertellen? Als e bij de volgende brief dan iets over dat onzin verhaal verteld wordt weet je precies bij wie je moet zijn.

Je liegt wel tegen je vrienden, maar als je ze naderhand verteld waarom dan kunnen ze dat vast wel begrijpen..

sterkte!

Hee, dat is wel een goed idee! Heel slim bedacht!

Je kunt ook de mensen om je heen een beetje uitproberen door over die brief te vertellen en bepaalde belangrijke details weg te laten en dan later terug te komen op die brief en te doen alsof je die details wél verteld hebt, dus: "En toen hij dit en dat schreef dacht ik...." terwijl je dat nog helemaal niet hebt verteld. Uit de reactie kun je dan ook een hoop opmaken, iemand die het gedaan heeft weet vast niet meer wat jíj wel verteld hebt, die put meer uit wat hij of zij zelf weet.

Iemand die het niet gedaan heeft zal waarschijnlijk eerder reageren met: "Huh, dat had je nog helemaal niet verteld"

Okee, dit levert misschien geen sluitend bewijs op, maar het zou kunnen dat iemand zich verspreekt.

Koei's idee vind ik heel goed.

pi_6746674
uh ja weetnie hoor. vind ik wel een beetje vergezocht idee eigenlijk. NIet verkeerd bedoelt, maar niet echt uitvoerbaar, ik ga nie aan iedereen vertellen dat ik van die brieven in de bus krijg? denk dat ik ga (proberen) om het te negeren en gewoon wel op mijn hoede blijf...
en verder gewoon verder met alles, niet telang bij stilstaan en juist alleen maar meer lol maken met mijn vriendje haha

knuf

pi_6746715
quote:
Op maandag 11 november 2002 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh ja weetnie hoor. vind ik wel een beetje vergezocht idee eigenlijk. NIet verkeerd bedoelt, maar niet echt uitvoerbaar, ik ga nie aan iedereen vertellen dat ik van die brieven in de bus krijg? denk dat ik ga (proberen) om het te negeren en gewoon wel op mijn hoede blijf...
en verder gewoon verder met alles, niet telang bij stilstaan en juist alleen maar meer lol maken met mijn vriendje haha

knuf

Nou sorry, maar als mij zoiets zou overkomen dan zou ik het aan echt goede vriendinnen toch wel vertellen (of dat verstandig is weet ik niet, zie eerdere post, hoewel ik me niet kan voorstellen dat een van hen zoiets zou doen en ik denk jij ook niet, maar goed), en 't was volgens jou toch iemand die heel veel van je wist? Als je erachter wil komen wie het heeft gedaan kan dat een trucje zijn. Ik weet weinig alternatieven, eerlijk gezegd.

Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar ik vind het niet vergezocht om er met mensen in je omgeving over te praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 11-11-2002 21:02]

pi_6747080
Toen mijn vader bedreigt werd zijn we naar de politie gegaan. Dit heeft heel goed geholpen. Het ligt er natuurlijk wel aan wat er in de brieven staat. Mijn vader is destijds gebeld en ze hadden een vermoeden wie het was, nog nooit zo vaak een politieauto in onze straat gezien. Maar het idee om foute informatie te geven lijkt mij een heel goed idee. Dan weet je zeker wat je wie hebt verteld. Maar ik neem aan dat je niet heel veel mensen die intieme dingen hebt verteld. Veel sterkte ermee.
pi_6747101
nou ik heb nie zoveel echte vrienden waar ik alles aan vertel eigenlijk? vind het ook wel een goede tip, maar denk niet dat dat in mijn situatie echt gaat helpen...begrijp me niet verkeerd, ik wil echt heel erg graag weten wie het is of zijn...maar denk dat dat toch op een andere manier wil gaan proberen, weet alleen nog niet hoe eigenlijk.....

knuf

pi_6747137
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:11 schreef Merika het volgende:
Toen mijn vader bedreigt werd zijn we naar de politie gegaan. Dit heeft heel goed geholpen. Het ligt er natuurlijk wel aan wat er in de brieven staat. Mijn vader is destijds gebeld en ze hadden een vermoeden wie het was, nog nooit zo vaak een politieauto in onze straat gezien. Maar het idee om foute informatie te geven lijkt mij een heel goed idee. Dan weet je zeker wat je wie hebt verteld. Maar ik neem aan dat je niet heel veel mensen die intieme dingen hebt verteld. Veel sterkte ermee.

ja als ej een vermoeden hebt wie het is dan kan je er inderdaad wat mee, maar das helaas niet het geval.... anders was ik ook naar politie gestapt want is nu al een half jaar aan de gang ongeveer
pi_6764461
kee ik ben ff bezig geweest om een stukje te bedenken voor in de regiokrant:

Gezocht: Peter en 2 meiden

Sinds een half jaar worden mijn vriend en ik lastig gevallen door twee meiden (tenminste zo noemen ze zichzelf) die opkomen voor het lot van Peter.
Volgens hen wordt Peter lastig gevallen en hebben wij daar iets mee te maken. Het probleem is echter: wij weten van niets.
We hebben nu al een aantal brieven op de mat gehad met bedreigingen naar onze kant toe en zijn het nu een beetje zat.
De brievenschrijvers gaan ervan uit dat wij wel weten wie hen zijn, maar wij zijn ons dus echt van geen kwaad bewust.
Nu onze vraag aan een ieder die dit leest en het bekend voorkomt, of aan de brievenschrijvers en Peter zelf, stop met deze onzin of mail ons op: lastiggevallen@hotmail.com
(De post die we nog krijgen zonder afzender gaan regelrecht de prullenmand in).

Ook reacties en tips van lotgenoten zijn van harte welkom op bovenstaand mailadres.

Wat vinden de fokkers hiervan???
graag serieuse reacties, want het is best een probleem voor ons...

Knuf

pi_6766028
Ik ben bang dat je ze alleen maar in de hand werkt door er aandacht aan te besteden. En als iemand het weet denk ik niet dat ze het gaan zeggen.
pi_6766864
ja, maybe wel, maar dan hebben we tenminste IETS gedaan? ja weetnie hoor, maar lijkt me nie eens zon rare oplossing?

Knuf

pi_6770750
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat je er teveel bij stil staat en wat is de kans dat deze mensen het bericht lezen? waarschijnlijk nihil.. want zeg nou zelf.. wanneer lees iemand van 16? tot 24? jaar de regiokrant en ook dat bericht? het is maar een wilde gok. en huh.. als je erop reageert dan hebben ze je waar ze jullie willen hebben.. :|

Grt'n

-edit- wijziging dorpkrant naar regiokrant

pi_6770973
Ja sorry,ik vind je nu wel ver gaan hoor Beessie. Speciaal een emailadres ervoor aanmaken. Die 2 meiden hebben gewoon geen leven,zijn jaloers dat jij ut luek heb met je vriend,door die advertentie te plaatsen vestig je alleen maar meer aand8 erop. Ik zou ut nie doen! Laat het gaan! Houd vanzelf wel op...
Back in business.
pi_6782436
quote:
Op woensdag 13 november 2002 00:03 schreef FoRAiN het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat je er teveel bij stil staat en wat is de kans dat deze mensen het bericht lezen? waarschijnlijk nihil.. want zeg nou zelf.. wanneer lees iemand van 16? tot 24? jaar de regiokrant en ook dat bericht? het is maar een wilde gok. en huh.. als je erop reageert dan hebben ze je waar ze jullie willen hebben.. :|

Grt'n

-edit- wijziging dorpkrant naar regiokrant

uh tja daar heb je maybe gelijk in fraintje... maar heb ook geen zin om elke paar weken/ maanden zo'n brief in de bus te vinden.. word er gewoon heel erg moe van dat ik nog steeds nie weet waar het vandaan komt. Dat negeren doen we ook al de hele tijd en toch blijft het maar komen... dus dat werkt ook nog niet zo fantastisch...
dus tja dan bedenk je toch wat anders... G vindt het ook een goed idee.. dus maybe dat we het toch gaan doen... Want we kunnen ze op geen enkele andere manier bereiken....

Knuf

vrijdag 13 december 2002 @ 13:52:43 #75
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7312319
Ik ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen, eig...
  zondag 5 januari 2003 @ 13:43:07 #76
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_7718262
nou dan zal ik ff een kleine update geven....

uiteindelijk hebben we er toch maar niet op gereageerd... en tot nu toe hebben we ook niets meer in de bus gehad... nu maar hopen dat het zo gaat blijven...

blijft allemaal nogal vreemd, maar heb er verder niet meer echt aan gedacht....

Knuf

pi_7718292
*gil* enge post......

Tsjah, misschien heb je wel onverwachte tegenstanders.. ?

zondag 5 januari 2003 @ 19:38:30 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_7724196
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:45 schreef frank_woei het volgende:
*gil* enge post......

Tsjah, misschien heb je wel onverwachte tegenstanders.. ?

lees eerst topic ff door voordat je reageert> thanx!
pi_7729690
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

lees eerst topic ff door voordat je reageert> thanx!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')