Dus ik was weer "terug" bij mij ex. Een aantal mensen heb ik het verteld. Een paar goede vriendinnen, mijn ouders, mijn zus en dus die vriend..verder kan ik me niet herinneren dat ik het meer mensen heb verteld. Ondertussen gaat het goed tussen mij en mijn ex en lijkt het allemaal de goede kant op te gaan. Tot zover geen probleem dus...Tot G. (ex) vanmiddag de post uit de bus ging halen..
Daarin zat een brief/ kaart van een voor hem onbekende. In de brief stonden allemaal nogal privedingen over hem en mij en een aantal leugens, zo stond erin dat ik alleen maar voor de sex bij hem was, dat ik verliefd ben op iemand en dat ik hem verlaat als ik die anders kan krijgen..EN DIT IS DUS ECHT NIET WAAR!!! ik geef nog erg veel om hem en wil hem absoluut niet kwetsen. Ik heb hem dit allemaal verteld en god zij dank gelooft hij mij....
maar nu komt dus het eigenlijk probleem, de brief moet van iemand komen die weet dat we weer bij elkaar zijn en iemand die aardig veel prive over ons weet. En diegene moet het adres van mijn ex hebben (en das niet zo makkelijk op te zoeken, omdat er meerdere mensen zijn met dezelfde achternaam etc.) En ik vind dit erg eng! ik weet dat ik dus iemand iets heb verteld die ik niet kan vertrouwen en die wil dat deze relatie niet standhoudt.
Kan om meerdere redenen zijn. (1 diegene wil iets met een van ons 2 diegene die haat een van ons 3 diegene vind het leuk om relaties te verstoren)
Eigenlijk ben i best wel bang voor wat er nu gebeurt en wat er nog van komen kan,...daarom vraag ik om jullie reacties...ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven...want ik voel me echt zwaar KLOTE!
liefs ik
knuf
Jij wil natuurlijk weten wie het is, ik denk dat als je er aandacht aan besteed hij het alleen maar leuk vind, misschien, naar mijn idee, is het je ex (van G.) Dat hij zoiets heeft van gvd dumpt ze me toch weer voor haar ex, je hebt hem waarschijnlijk veel verteld toen der tijd enzo!
Verder kan ik me eigenlijk niet echt iemand bedenken!
Ik wens je er veel sterkte mee en als je vriend jou vertrouwd moet dit geen probleem worden en jullie moeten laten zien dat jullie sterker zijn als deze lafaard!
Liefs en
quote:check my profile! Voeg me toe op msn en we kletsen verder!!
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!knuf
edit: volgens mij ging er wat fout, probeer nog eens aub!!
[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 02-06-2002 01:21]
quote:fautje!
Op zondag 02 juni 2002 01:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff voor de duidelijkheid,mijn ex (G)is diegene die de brief heeft gekregen en het is uit met diegene die mijn vriendje (R) was, doordat ik erachterkwam wat ik nog voor Ex (G) voelde
dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.
denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....
quote:Ik heb net je verhaal gelezen en ik kan me heel goed voorstellen dat je je bang of iig geschrokken voelt in zo'n situatue, dat is heel normaal, het enige wat ik je kan aanraden is toch proberen je er zo weinig mogelijk van aan te trekken, en via via (handschrift bv) toch misschien achter iets te komen..
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn G heeft er zelf nog met niemand over gesproken, tenminste niet in detail, er stond namelijk nogal wat persoonlijke dingen in die niemand zomaar kan weten...hij was er zelf ook erg van geschrokken en eerlijk ik kon gewoon zien dat hij er ook echt geen raad mee wist....dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
En ik heb niemand het adres GEGEVEN van G., maar ja daar kan diegene zelf wel achter komen, want ik heb natuurlijk wel een agenda en dergelijke....
maar ik blijf het een eng idee vinden, kan er alleen zo weinig aan doen.denk dat ik vandaag het handschrift maar ga checken, heb van8 met R gesmsed en geprobeert wat dingen uit te vinden, zonder over de brief en G te praten. En ben wel wat opmerkelijke dingen te weten gekomen....
Houd ons op de hoogte!!
BlaatschaaP
dus ff iets meer zekerheid en dan maar confronteren lijkt mij!? snap sowiezo niet hoe iemand zo bot kan zijn om op deze manier te proberen een relatie te verpesten. Het denken zou nog kunnen, maar dan ook nog daadwerkelijk zon brief schrijven en op de bus doen? vind het daarom ook best eng, want diegene wil er dus duidelijk wel moeite voor doen om ons uit elkaar te krijgen.
blijft wel een hele vreemde situatie zo. Vooral omdat ik dus een vermoeden heb van wie het komt...en dit alleen nog ff zeker wil weten, voordat ik er iets meer kan gaan doen..
quote:Het kan niet van G zelf zijn? Het spijt me als dit erg wantrouwend of paranoide klinkt, maar dit soort dingen komen wel voor. Soms sturen mensen zichzelf enge brieven om reacties bij andere mensen los te maken.
Op zondag 02 juni 2002 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
niemand anders die nog raad weet???
quote:Aan wie je het verteld hebt (Of weet je dat niet meer? ), vraag je het gewoon. (lijkt me)
Op zondag 02 juni 2002 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:dus dan MOET het iemand zijn waar ik er mee over heb gesproken en dat zijn er niet veel.
Anyways, Veel suc6
maar huh je weet mij wel te vinden.......
en nu komt het raadsel inelkaar.....(vind dit niet koel)
sorry (je weet waarom) verder probeer ik nog steeds niet te piekeren en te stressen en zo....maaruh inderdaad i know ya
ff een update achter dit verhaal aanbreien.....
de hoofdverdachte heeft zichzelf dus gemeld en kan mezelf ook al niet meer voorstellen dat hij het zou hebben gedaan....hij is tot veel in staat, maar nu ik erover nadenk zou hij het wel recht in mijn gezicht hebben gezegd als hij ons uit elkaar wilde hebben...of iets anders van die aard....een eerlijker en recht voor zijn raap persoon kan je je haast ook niet voorstellen *en neej dat is geen kritiek, heb er wel bewondering voor eigenlijk* (maja dat weet ie al)
maar dus verder ben ik niet gekomen en eerlijk gezegd ben ik er ook niet meer mee bezig....ik heb het gewoon leuk met G en laat het niet verknallen door een of andere vage kaart! het gaat heel erg lekker zo....mocht ik er nog achter komen dan zal ik het in dit topic plaatsen....maar we hebben besloten het onderzoek te staken haha
in elk geval allemaal thanx voor meedenken!
doegie! Knuf ik
knuf!
quote:Hmm, kan ook jalouzie of onmacht zijn van iemand, dan kan je rare dingen doen. vb een vriend van me stapte uit zijn (nu oude) vriendenkring en kreeg een stapel kaarten in zijn bus, met allemaal 1 letter erop gekrast. Tijdje puzzelen, en toen stond er: 'SAAIE LUITJES'. Nou is dat vaag of niet.
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmzz ik hoop dat er zo iemand reageert..anders ga ik zo off..en me doodpiekeren over wie er zo bot is!knuf
Mijn vriend heeft gister de derde brief inmiddels gekregen... en nu is het helemaal mis. Hij heeft er eerst in zijn eentje twee uur over zitten nadenken, lopen te flippen, te trillen op zijn benen en op het laatt van dat liedje wist hij niet meer wat ie moest geloven, mij of die brief...en heeft ie me gesmst...
in de sms stond dat ie een brief had gekregen en dat ie niet meer wist wie hij moest geloven, en dat ik hem maar teryg moest smsen.
Dus ik dat gedaan, maar was zo overstuur dat ik hem graag wilde spreken... heb hem echt wel 30 keer proberen te bellen, maar hij nam gewoon niet op, niet thuis, niet mobiel, heeft me zelfs een aantal keer weggedrukt...
toen had ik het echt niet meer, was compleet overstuur en wist alleen nog maar dat ik naar hem toe moest!
wilde al in mijn eigen auto stappen, maar mijn ouders vonden dat echt nie vertrouwd zo, dus heeft mijn vader me naar mijn vriend zij huis gereden
daar aangekomen was alles donker, er was niemand in huis...en weer voelde ik me zo machteloos en ik was zzzzzzzzzzzo bang.....na nogmaals een keer of tien hem te hebben gebelt nam hij dan eindelijk op. hij zat in de auto en wilde niet zeggen waar hij was. na een hoop gebekvecht kwam hij dan toch eindelijk naar huis om te praten.
Hebben een heel lang en erg gesprek gehad, allebei compleet over de rooie.. veel moeilijke dingen te horen gekregen van hem. Weet nu een beetje hoe hij zich voelt... gaat gewoon echt niet goed.. hij vertelde me ook wat hij in de auto had gedaan... hij was in de auto gestapt met het doel om zichzelf tegen een boom te rijden... en ik ben nu zzooo bang....wil hem echt niet kwijtraken...
please help me....
Als er een tweede volgt... aangifte doen.
ik zou zeggen praat er over, maar maak je je niet teveel zorgen.
strekte iig
quote:dit was al de derde
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:03 schreef deGVR het volgende:Als er een tweede volgt... aangifte doen.
if you cant have em.....hurt em
mav out
maar hoe komt het dat een brief (letters op papier) zoveel invloed op jullie kunnen hebben.
ik zou zo iets hebben van he post onee nog meer zooi....vuilnis bak!
ff als je wilt weten wie het doet?
1. waar wordt de brief afgestempelt.
2. geschreven of geprint
3. geprint : laser/inkjet wie ken je met zulke printers vergelijk de andere brieven ook dan kun je zien of die van de zelfde printer afkomen.
zoja test ff bij je EX een printje of een ouwe print van je zelf op zijn printer.
Laat je zelf niet gek maken door een jaloer persoontje uit je omgeving. Hou harder het fout gaat tussen jouy en je vriendje hoe beter die persoon ervan wordt.
Als jullie zo doorgaan krijgt hij toch wat hij wil.
Jullie relatie gaat eraan kapot. zijn doel is dan bereik.
DONT LET HIM/HER
mischien een jaloers dame uit zijn verleden??
mav out
Sterkte zeg!
Politie inschakelen lijkt me weinig nut hebben, we hebben namelijk geen idee wie het doet en de politie heeft echt wel betere dingen te doen. We hebben nog geen mes op onze keel gehad, dus de politie ziet er de ernst vast niet van in, en dan nog? ook die kunnen niet zonder meer info erachter komen wie het gedaan moet hebben...
en we willen er ons ook niet teveel van aantrekken, na de tweede hebben we dat nog gezegd, maar het heeft gewoon wel veel invloed op je relatie zoiets... je weet gewoon echt niet wat je ermee moet...
en het ergste vind ik nog dat mijn vriend er zo echt onderdoor gaat....
ik voel me echt zwaar klote vandaag
lange ronde letters zijn meestal vrouwen. korte lange halen,
zijn meestal mannen.
laat je vrienden ff wat schrijven een email adres etc. verzin iets.
Dame stel je vriendje gerust.....je laat em niet gaan.
als er weer post komt. ff kijken en weg gooien maar.
je vriend maakt zich echt druk om NIX. pleur die zooi gewoon weg lees het desnoods niet.
Je vriendje moet zich es ff relaxen.....
mav out
graag reacties en ideeen> nog mensen wakker????
knuf Jen
Knuf
quote:Goed idee! Die postbode moet achter tralies!
Op zondag 10 november 2002 23:56 schreef Roellio het volgende:
Je moet de envelop niet aanraken alsie in de bus ligt, en dan meenemen naar een vingerafdrukken expert, en vervolgens het hele dorp verplicht vingerafdrukken laten afnemen.![]()
quote:kee, maar je snapt toch ook wel dat ik niet echt gelukkig kan worden als ik zon brief lees en dat ik graag zou willen weten waar het vandaan komt? ik ben me zelf van geen kwaad bewust en word van alles beschuldigd en het ergste is nog dat ze mijn vriend erbij betrekken....
Op maandag 11 november 2002 00:02 schreef Shirley het volgende:
Luister,ik heb een nog veel en veel erger geval van stalken en bedreigingen meegemaakt in mijn familiekring,waar ik zelf ook erg betrokken bij was,dus weet heel erg goed hoe het voelt,en denk maar nie dat de politie iets doet,want die kunnen pas wat doen als ze echt bewijs hebben,en zelfs dan zijn ze nog heel erg mild,zo gaat ut nu eenmaal hier met dat klote rechtsysteem
Knuf
Ik zou verder als ik jou was geen contact opnemen met de krant, sowieso zou ik helemaal niks doen om de brievenschrijver in de kaart te spelen (want dat wil hij dus kennelijk - dat je contact opneemt met de krant en dat kan best een "valstrik" zijn). Bewaar alle brieven in elk geval zorgvuldig, kijk zelf of je er een patroon in kunt ontdekken, maar zorg dat je ze allemaal nog hebt, want mocht het uit de hand lopen, dan zijn die brieven natuurlijk heel belangrijk als bewijs. Als het je van streek maakt, probeer ze dan ook een tijdje links te laten liggen.
Ik heb helaas niet echt goede tips voor je, ik hoop dat dat misselijke gedoe snel ophoudt.
Knuf
En nogmaals, ik hoop het niet voor je. Maar je weet maar nooit. Dus probeer zoveel mogelijk te bewaren, maar lees het dan inderdaad gewoon niet.
Je liegt wel tegen je vrienden, maar als je ze naderhand verteld waarom dan kunnen ze dat vast wel begrijpen..
sterkte!
quote:Hee, dat is wel een goed idee! Heel slim bedacht!
Op maandag 11 november 2002 18:52 schreef koei het volgende:
Je zei dat het iemand moest zijn die je veel vertelt of die op een andere manier veel van je weet. Kan je dan niet proberen om aan alle mensen die je vertrouwt een ander onzin verhaal vertellen? Als e bij de volgende brief dan iets over dat onzin verhaal verteld wordt weet je precies bij wie je moet zijn.Je liegt wel tegen je vrienden, maar als je ze naderhand verteld waarom dan kunnen ze dat vast wel begrijpen..
sterkte!
Je kunt ook de mensen om je heen een beetje uitproberen door over die brief te vertellen en bepaalde belangrijke details weg te laten en dan later terug te komen op die brief en te doen alsof je die details wél verteld hebt, dus: "En toen hij dit en dat schreef dacht ik...." terwijl je dat nog helemaal niet hebt verteld. Uit de reactie kun je dan ook een hoop opmaken, iemand die het gedaan heeft weet vast niet meer wat jíj wel verteld hebt, die put meer uit wat hij of zij zelf weet.
Iemand die het niet gedaan heeft zal waarschijnlijk eerder reageren met: "Huh, dat had je nog helemaal niet verteld"
Okee, dit levert misschien geen sluitend bewijs op, maar het zou kunnen dat iemand zich verspreekt.
Koei's idee vind ik heel goed.
knuf
quote:Nou sorry, maar als mij zoiets zou overkomen dan zou ik het aan echt goede vriendinnen toch wel vertellen (of dat verstandig is weet ik niet, zie eerdere post, hoewel ik me niet kan voorstellen dat een van hen zoiets zou doen en ik denk jij ook niet, maar goed), en 't was volgens jou toch iemand die heel veel van je wist? Als je erachter wil komen wie het heeft gedaan kan dat een trucje zijn. Ik weet weinig alternatieven, eerlijk gezegd.
Op maandag 11 november 2002 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh ja weetnie hoor. vind ik wel een beetje vergezocht idee eigenlijk. NIet verkeerd bedoelt, maar niet echt uitvoerbaar, ik ga nie aan iedereen vertellen dat ik van die brieven in de bus krijg? denk dat ik ga (proberen) om het te negeren en gewoon wel op mijn hoede blijf...
en verder gewoon verder met alles, niet telang bij stilstaan en juist alleen maar meer lol maken met mijn vriendje haha
knuf
Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar ik vind het niet vergezocht om er met mensen in je omgeving over te praten.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 11-11-2002 21:02]
knuf
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:11 schreef Merika het volgende:
Toen mijn vader bedreigt werd zijn we naar de politie gegaan. Dit heeft heel goed geholpen. Het ligt er natuurlijk wel aan wat er in de brieven staat. Mijn vader is destijds gebeld en ze hadden een vermoeden wie het was, nog nooit zo vaak een politieauto in onze straat gezien. Maar het idee om foute informatie te geven lijkt mij een heel goed idee. Dan weet je zeker wat je wie hebt verteld. Maar ik neem aan dat je niet heel veel mensen die intieme dingen hebt verteld. Veel sterkte ermee.
Gezocht: Peter en 2 meiden
Sinds een half jaar worden mijn vriend en ik lastig gevallen door twee meiden (tenminste zo noemen ze zichzelf) die opkomen voor het lot van Peter.
Volgens hen wordt Peter lastig gevallen en hebben wij daar iets mee te maken. Het probleem is echter: wij weten van niets.
We hebben nu al een aantal brieven op de mat gehad met bedreigingen naar onze kant toe en zijn het nu een beetje zat.
De brievenschrijvers gaan ervan uit dat wij wel weten wie hen zijn, maar wij zijn ons dus echt van geen kwaad bewust.
Nu onze vraag aan een ieder die dit leest en het bekend voorkomt, of aan de brievenschrijvers en Peter zelf, stop met deze onzin of mail ons op: lastiggevallen@hotmail.com
(De post die we nog krijgen zonder afzender gaan regelrecht de prullenmand in).
Ook reacties en tips van lotgenoten zijn van harte welkom op bovenstaand mailadres.
Wat vinden de fokkers hiervan???
graag serieuse reacties, want het is best een probleem voor ons...
Knuf
Knuf
Grt'n
-edit- wijziging dorpkrant naar regiokrant
quote:uh tja daar heb je maybe gelijk in fraintje... maar heb ook geen zin om elke paar weken/ maanden zo'n brief in de bus te vinden.. word er gewoon heel erg moe van dat ik nog steeds nie weet waar het vandaan komt. Dat negeren doen we ook al de hele tijd en toch blijft het maar komen... dus dat werkt ook nog niet zo fantastisch...
Op woensdag 13 november 2002 00:03 schreef FoRAiN het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat je er teveel bij stil staat en wat is de kans dat deze mensen het bericht lezen? waarschijnlijk nihil.. want zeg nou zelf.. wanneer lees iemand van 16? tot 24? jaar de regiokrant en ook dat bericht? het is maar een wilde gok. en huh.. als je erop reageert dan hebben ze je waar ze jullie willen hebben.. :|Grt'n
-edit- wijziging dorpkrant naar regiokrant
Knuf
uiteindelijk hebben we er toch maar niet op gereageerd... en tot nu toe hebben we ook niets meer in de bus gehad... nu maar hopen dat het zo gaat blijven...
blijft allemaal nogal vreemd, maar heb er verder niet meer echt aan gedacht....
Knuf
quote:lees eerst topic ff door voordat je reageert> thanx!
Op zondag 5 januari 2003 13:45 schreef frank_woei het volgende:
*gil* enge post......![]()
Tsjah, misschien heb je wel onverwachte tegenstanders.. ?
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:38 schreef Beessie-Jen het volgende:[..]
lees eerst topic ff door voordat je reageert> thanx!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |