Inderdaad, zeker ook nu de helft hier crew is, maar ik heb besloten daar maar niet op te letten en zo eerlijk mogelijk te stemmenquote:Op zondag 5 december 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk weer
Gelukkig kan je tussendoor op 'Stem' drukken, dan slaat ie het op.
En kan je het later nog aanvullen/wijzigen.
Ik vind het altijd zo lastig kiezen!
Zwabber, na 21.00. X-RATED IS BEGONNEN!!!quote:
Sterker nog, ik denk dat ze het nog steeds niet door heeftquote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Ml maar ik denk dat je t niet door had toch?
HERRRRRTquote:Op zondag 5 december 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
[..]
Jaaa!![]()
Kan ik mijn sinterklaaskadootje ook ophangen:
[ afbeelding ]
(maar dan met 1 rendier)
Mijn broer denkt dat ik dat leuk vind!?![]()
![]()
![]()
Zo praktische tantequote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Cat, stiekem best leuk toch, van die overdreven Kerstzooi aan je huis?
Moet je nou ook weer gaten gaan boren om stroom voor dat ding te verkrijgen, of kan dat ergens door een raampje ofzo?
National Lampoon-effectquote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Moet je nou ook weer gaten gaan boren om stroom voor dat ding te verkrijgen, of kan dat ergens door een raampje ofzo?
Oh nee, dat zijn dingen die ik me dan altijd meteen afvraagquote:
Nouhou!quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker ook nu de helft hier crew is, maar ik heb besloten daar maar niet op te letten en zo eerlijk mogelijk te stemmen
Dus nofi als mensen van hier niet beste of liefste mod zijn ofzo :p
Mijn Mr is dus afgelopen zaterdag bezig geweest met alle stopcontacten buiten en maar volhouden dat het af moestquote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dat zijn dingen die ik me dan altijd meteen afvraag
Omdat ik ook een pompje in mijn vijver wilde in de voortuin en toen op hetzelfde probleem stuitte. Dus toen maar een zonneceldingetje gedaan
Neej! Niet leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Mijn papa heeft voor mijn waterornamentdinges wel een kabel door de muur geboord.quote:Op zondag 5 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dat zijn dingen die ik me dan altijd meteen afvraag
Omdat ik ook een pompje in mijn vijver wilde in de voortuin en toen op hetzelfde probleem stuitte. Dus toen maar een zonneceldingetje gedaan
Er is me zoveel duidelijk geworden dit weekend.quote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ben je mooi klaar mee Cat, dat ze dat van je denken
![]()
Chico ligt op mn armen op tafel , kusjes te vragen
Zet hem dan maar zo in de tuin, als hij kortsluit heb je weer gedoe met stoppen enzquote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn papa heeft voor mijn waterornamentdinges wel een kabel door de muur geboord.![]()
Misschien dat ik hem daaraan hang, mooi in de achtertuin waar niemand hem ziet en oeps na 1 nacht kapot.Hoe erg zou hij kortsluiten?
Ojeeee hihi nog meer?quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is me zoveel duidelijk geworden dit weekend.
Isquote:
Heb geen idee, heb afgelopen week 3 smeuiige gesprekken gehad dus ben bang dat ik verwend benquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Ahhh Bink wordt echt dement![]()
Ze lag net aan de ene kant van mij op de bank, Boor aan de andere kant.
Bink klimt over me heen en gooit zichzelf tegen de kat aan, diep zuchtend, en slaapt verder.
Na een paar minuten mauwt Boor, Bink kijkt op, schrikt zich echt een ongeluk dat ze klef tegen de kat aan ligt en gaat gauw op de grond verder liggen slapen
Bink, ouwe mutsquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Ahhh Bink wordt echt dement![]()
Ze lag net aan de ene kant van mij op de bank, Boor aan de andere kant.
Bink klimt over me heen en gooit zichzelf tegen de kat aan, diep zuchtend, en slaapt verder.
Na een paar minuten mauwt Boor, Bink kijkt op, schrikt zich echt een ongeluk dat ze klef tegen de kat aan ligt en gaat gauw op de grond verder liggen slapen
Klinkt spannend.quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee, heb afgelopen week 3 smeuiige gesprekken gehad dus ben bang dat ik verwend ben
Zal ik hem in FHF aanbieden?quote:
Geloof me zodra men het sexleven gaat bespreken ga ik zachtjes in mijn hoofd neuriën.quote:Op zondag 5 december 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt spannend.
[..]
Zal ik hem in FHF aanbieden?![]()
En Binkie.![]()
Jepquote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Lekker stel ja
Ing, is je gedicht al helemaal af inmiddels?
Ja? Bedien je hem op zijn wenkjes?quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Ah Binkie toch![]()
Chico is af en toe net een dreinende kleuter tegenwoordig, die moet soms echt ineens zijn zin en dan echt heel snel anders is het gillen en boos blaffen![]()
Dus ik word sneller en sneller met kijken wat mn kleine divo wil
Tomboooooquote:
Plaatjes plakken dusquote:
Wie? Op je werk?quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof me zodra men het sexleven gaat bespreken ga ik zachtjes in mijn hoofd neuriën.
Chico ?quote:
Meen je dat nou?quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof me zodra men het sexleven gaat bespreken ga ik zachtjes in mijn hoofd neuriën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |