Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je speelt bij de G-tjes? of zijn zelfs die nog beter?
Ho Ho, niet onderschatten .. Corkey was zelfs een gerespecteerd acteur !quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.Maar ik denk wel iets beter te zijn dan de G-tjes.
En daar ga je de fout inquote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik speel geen voetbal meer. Dat wil ik mn team genoten niet aan doen.Maar ik denk wel iets beter te zijn dan de G-tjes.
je weet het niet zeker?quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De twijfel alleen al zegt genoeg.quote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie? Waar?quote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
En, is SInterklaas vrijgevig geweest bij jullie dit jaar ?
Ach ik ga niet pochen over mijn voetbal kwaliteit. Ik kan echt wel een balletje trappen als we hier op het buurt veldje zouden spelen. All1 op een groot veld bak ik er geen zak van.quote:
Ben er al een jaar of 20 achter dat ik het mijn team genoten niet wil aan doen om te ballenquote:
Bij je avatar bijvoorbeeld ?quote:
Ja, 1 gele Prentquote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
Hier niet.quote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
heb je een chineesje in je team?quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je dat vage grabbel kussen winnen?
Nog geen idee, het loopt tot 2400 uur vandaagquote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je dat vage grabbel kussen winnen?
quote:
Possie, hoe staat ie ervoor?quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog geen idee, het loopt tot 2400 uur vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |