Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zo'n beroerde vrijdag kan forse nawerkingen hebben he
Ohquote:
Balen johquote:Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doequote:Op zondag 5 december 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen johMaar goed...neem nog een lekker whiskietje straks
En dan morgen een honkbalknuppel mee naar kantoor en die gasten ff goed vertellen wat je ervan vind
quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doe
Lees het vorige topic maarquote:
Goed om te horen, en het is nog waar ookquote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Die vestiging van TAV in Hengelo kreeg gisteren nog complimenten van onze vriend (van het hoofdkantoor in Amsterdam) met de mededeling dat ze daar over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben.
Dus misschien helpt zo'n opmerking ook wel ontspannend voor je, TAV?
Enlighten me pleasequote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een lamsbout in de vriezer liggen voor kerstHeb al een idee hoe ik hem ga bereiden, maar moet nog wel op zoek na een voor-, bij- en nagerecht
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
Ja was nagenoeg het zelfde iddquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...ook een recept gevonden van lamsbout gevuld met abrikozen, parmaham en kruiden
Okquote:Op zondag 5 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekker
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testenquote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkMisschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders
Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed
Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk wasquote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen![]()
More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie.quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkMisschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders
Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed
quote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk wasIk volg gewoon haar instructies, komt het helemaal goed
Hou ik dat ook wel aanquote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen![]()
Klinkt ook goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie.
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mooi!!
En dan iets van een aardappel-koolraap gratin er bij en groentjes..
Salade achtig iets vooraf, geen idee nog wat
Chocoladepavlova met frambozen?quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik![]()
En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn
Dat mag, lieve Isaquote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
P, ik ben kerstmuziek aan het luisteren en ik geef jou de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer..quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik![]()
En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn
Klinkt goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Chocoladepavlova met frambozen?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat mag, lieve IsaOverigens ben ik vrolijk aan het meedoen hoor
lol!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja. Maar ze zijn niet van de salades en zoquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer..En de bout hoeft niet op! Want die kunnen Thijs en ik mooi de dag er na nog op maken
Ik heb een keer charlotte russe gemaakt, dat was ook heerlijk!quote:
Kloptquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol!!
Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p
Gossiequote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef TAV74 het volgende:
Beetje suggestief P.
[..]
Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
hee Krakje! Morgen de mensen van het CWI even met jouw belletje verblijden hequote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Gister hier gegeten:
http://www.joyah.nl/index2.php
Het was echt heel lekker en perfecte bediening!![]()
Mooie coup Bluezz!
Origineel:quote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar die ken ik ook helemaal niet
ff wachten..muziek uit en dan deze luisteren
Shit, kan nog geen muziek afspelen op mijn PC. Door mijn reorganisatie van de infrastructuur hier staat de stereo met boxen ergens anders en ik heb geen kabeltje dat lang genoeg is om de PC aan te kunnen sluiten
Ja, morgen bellen en nog meer moeilijke zooi doen.quote:
Ze kennen je goed he je familiequote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een mens erger je niet spel
Oh, je nichtje, da's leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en n fotolijstje met nichtje M.nog n kookboek en n vliegenmepper
en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
quote:
jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehoudenquote:
Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging.quote:Op zondag 5 december 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehoudenze heeft mn vestje ondergeniest en in mn v-hals gekrabt maar verder is ze heel lief
ah nee he, niet eerst Studio Sportquote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gelopen..
Wel leuk om te zien dat men eerst nog even studio sport ging kijken en dan pas de sinterklaascadeautjes doen![]()
en sommigen waren echt al op en top kerst.
haha shit ja!quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Ik voer mijn man bier & sushi, terwijl hij een kledingkast in elkaar knutselt.
Hoe traditioneel wil je de rolverdeling hebben zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Wat voor kookboek?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en n fotolijstje met nichtje M.nog n kookboek en n vliegenmepper
en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor jequote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor jemoet wel ff importeren nu
Hoezo niet pastquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben 'bang' dat een kerstboom niet gaat passen dit jaar, zelfs zo'n kleine als ik altijd heb niet.![]()
Dus dan maar wat lukrake versiering hier en daar en wat lampies wellicht.. Houden we het stijlvol en rustig
Jaquote:
Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ook
Het is alleen nog een beetje een teringzooitje, maar ik heb geen zin meer om het vandaag af te maken
quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen.
nja nee, ik zou zelfs een grote boom nog wel kwijt kunnen, maar dat wil ik niet, ook geen kleintj.. vind het nu juist zo lekker opgeruimdquote:Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo niet pastStaat het nu zo propjevol door de bank?
Nee...gaatje bij makenquote:
Zo blijf je gaatjes erbij makenquote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...gaatje bij makenHeb ik al eens gedaan
Jaquote:
Hardstikke goed!quote:Op zondag 5 december 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGoed man
Dan ziet iedereen dat ik goed bezig ben
Kreeg vandaag ook al een compliment van mijn ma
Die vond dat je het nu echt goed kon zien
Enneh....ik weeg nu al minder dan de laatste vijf jaar
Ik hoop dat je morgen ook vrij bent danquote:
Eind 2011 is mijn strevenquote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo P!!!! Nog een jaartje volhouden en je bent slankie in 2011
Heerlijk en idd vervelendquote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gevoel hè, P!Alleen zo vervelend met kleren kopen
morgen en dinsdagquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen ook vrij bent dan
Jaquote:
Je hebt de originele status gezien of niet?quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
wow P, wat een werk! En het ziet er super uit!
Hier Michael Jackson nuquote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Kerstmuziek is weer over voor vandaag. Nu nog ff Agnes Obel en Hooverphonic aan
quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt de originele status gezien of niet?
En bedankt hequote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, je poging wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van entropie vast te leggen!
Lees maar terugquote:
Memo nog ingeschreven voor een kamer?quote:
Bouillon met 3 kleuren paprika? Of met verschillende paddestoelen? Reepjes omelet?quote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
sorry voor het binnenvallen
Iemand een idee voor een licht soepje dat toch apart is? Dus een bouillon bijzonder?
Wil het vooraf doen aan boeuf bourgignon, paddestoelen lijkt me best lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bouillon met 3 kleuren paprika? Of met verschillende paddestoelen? Reepjes omelet?
Pee, ik ga hier in de huiskamer even voor de laptop op de grond zitten en dit doen:quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eind 2011 is mijn streven
[..]
Heerlijk en idd vervelend
Maar goed...nu leuke dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eindresultaten van operatie KAST!
Filmpje volgt nog. Uploaden kost wat tijd
quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pee, ik ga hier in de huiskamer even voor de laptop op de grond zitten en dit doen:
Ah, zo'n kookboek vol gerechten voor het bereiden van doodgemepte insecten?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
nog n kookboek en n vliegenmepper
Nee, ons kledingkassie.quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Pee, en is het JOUW kledingkassie Dude
Leuk restaurant Krak, was t lekker?
Het was heerlijk en niet te gek duur. We aten heel malse papegaai met spek en paddestoelen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Pee, en is het JOUW kledingkassie Dude
Leuk restaurant Krak, was t lekker?
Papegaaiquote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was heerlijk en niet te gek duur. We aten heel malse papegaai met spek en paddestoelen.
Het was piepkuiken, ik vond het net het formaat van een papegaai.quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PapegaaiZit daar veel vlees aan dan
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was piepkuiken, ik vond het net het formaat van een papegaai.
Een Wagyu boer? Of hoe die koe ook heet.....quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wie is die Aziatische boer bij boer zoekt vrouw
Die had de vrouw toch al snel zwanger?quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo tijd voor Boardwalk Empire, ben benieuwd
quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Hebben Lein en Kaas de kast nog opgehaald?
Ja, afgelopen vrijdag. Hij is prachtigquote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Hebben Lein en Kaas de kast nog opgehaald?
Geen idee. Maar ik ben wel zo vreselijk allergisch voor Yvon Jaspers en die stem van haar.quote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
waren er ook foto's van? beetje druk geweest weer dit weekendquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, afgelopen vrijdag. Hij is prachtig
Heb je het reglement niet gelezenquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waren er ook foto's van? beetje druk geweest weer dit weekend
Is prachtig gemaakt. Vooral alle kleding en decor/details. Het klopt allemaal qua tijdsbeeld.quote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen Boardwalk Empire kijkenben heel erg benieuwd!
Dude had foto's gepost, geen zin om terug te zoekenquote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waren er ook foto's van? beetje druk geweest weer dit weekend
Trailer beloofd al veel goedsquote:Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Is prachtig gemaakt. Vooral alle kleding en decor/details. Het klopt allemaal qua tijdsbeeld.
Ik ga morgen alweer aflevering 12 uit de USA kijken.
Wanneer moet je uiterlijk weg, Steer?quote:Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Memo nog ingeschreven voor een kamer?
Ik heb het idee dat er meer op 1 februari vrijkomt dan 1 januari. Sta nu eerste op een kamer van Kamerburo, hopelijk morgenochtend nog steeds.
Wil hier niet weg.
Ja. Ben er blij meequote:
4 januari moet het veld geruimd zijnquote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer moet je uiterlijk weg, Steer?
En wiens jeugd is dit ook?
Ik word hier echt helemaal nostalgisch
quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
4 januari moet het veld geruimd zijn
De nieuwe masters (zoals die van Memo) beginnen allemaal in februari, vandaar dat er meer vrijkomt in februari dan in januari, helaas.
Een maandje wonen waar het niet zo leuk is en dan februari nieuw iets zoekenquote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar dat is al heel snel!
![]()
En wat nu als je niks leuks vindt?
(en ik ben aan het overdrijven nu qua nostalgie: )
Wel weer typisch boers eten een echte AGV maaltijdquote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Boerengehaktballen
Beetje saaie boer
Maar je zit nu juist zo leuk in het centrumquote:Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Een maandje wonen waar het niet zo leuk is en dan februari nieuw iets zoeken
Of anders m'n spullen verhuizen naar de youth hostel hier
Heb m'n eisen iig verlaagd: zoiets als waar ik nu zit, zit er denk ik niet in.![]()
Kunt niet alles hebben in het levenquote:Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je zit nu juist zo leuk in het centrum
En?quote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah... anders zou er niks meer te wensen over blijven.
Word je lui van, hoef je nergens meer voor te werken. Zou me niet leuk lijken.quote:
Ik zou er geen seconde over in zittenquote:Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Word je lui van, hoef je nergens meer voor te werken. Zou me niet leuk lijken.
Mooi hoor Pee, vooral met dat sfeermuzakje!quote:
Ja sorryquote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hoor Pee, vooral met dat sfeermuzakje!
Het 500 soepen-boek?quote:
Ja? Oh gelukkig maarquote:Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Steer, mijn buurman kwam zojuist een pakje met Envy brengen.
Hij ruikt lekker!![]()
Nee, ik probeer 1x maar te verhuizen tot mijn afstuderen in juni. 4 januari moet ik hier weg.quote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer Steer, maar in feb heb je dus wel weer n kamer1 maandje maar ergens anders. Heb je al gekeken waar?
Het was meteen goed. Echt een prettige geur die wel bij me past, denk ik. Goed ingeschat!quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Oh gelukkig maarVoel me altijd zo'n idioot als blijkt dat de ander een aanbeveling vindt stinken.
Envy vind ik echt een goede geur, een van de weinige geuren die alles tegelijk kan zijn.
Belangrijker, wat vind Arty ervan?quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het was meteen goed. Echt een prettige geur die wel bij me past, denk ik. Goed ingeschat!
Wat vind je bij mij passen Steer?? Ben ik wel eens benieuwd naarquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belangrijker, wat vind Arty ervan?
Die laat ik zo even snuiven. Hij timmert nu een achterplaat op een kast. Maar even niet storen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belangrijker, wat vind Arty ervan?
Heel belangrijk iddquote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die laat ik zo even snuiven. Hij timmert nu een achterplaat op een kast. Maar even niet storen.
Misschien laat hij wel meteen z'n gereedschap vallen om jou naar boven te dragen en leuke dingen te doenquote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die laat ik zo even snuiven. Hij timmert nu een achterplaat op een kast. Maar even niet storen.
ik krijg al kramp in mijn vingers als ik naar je toetsenbordkijk.quote:
Eh...quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat vind je bij mij passen Steer?? Ben ik wel eens benieuwd naar
Twee. Maar hij is boven, dus dan wordt het via het balkon naar de bovenbuurvrouw, denk ik!quote:Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien laat hij wel meteen z'n gereedschap vallen om jou naar boven te dragen en leuke dingen te doen![]()
Of hebben jullie maar één verdieping?
Juist wel. Ik kan daar uitstekend mee werkenquote:Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
ik krijg al kramp in mijn vingers als ik naar je toetsenbordkijk.
daar kun je toch niet fatsoenlijk op werken/typen.
zegt een nerd met een trackbal.
Ross heeft ook zo'n toetsenbordquote:Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef z80 het volgende:
ik krijg al kramp in mijn vingers als ik naar je toetsenbordkijk.
daar kun je toch niet fatsoenlijk op werken/typen.
zegt een nerd met een trackbal.
Juistemquote:Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross heeft ook zo'n toetsenbordEn hij is er héél snel mee met alles. Alleen ik kan niet op zijn pc werken, want niet alleen vind ik het een %!$ toetsenbord, de meeste markeringen zijn er ook afgesleten.
Slimquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
JuistemZo voorkom ik op kantoor ook dat mensen op mijn plek gaan zitten
Uhuh. Toen ik nog een trackbal had ging dat nog beterquote:
En bij mij dan>quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat vind je bij mij passen Steer?? Ben ik wel eens benieuwd naar
Steer kan een consultancybedrijf in geur-advies gaan startenquote:
Welk boek?quote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Ik ga lekker in bed liggen met een boek of zo
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Succes met uitzoeken danquote:
Ja. Dank je wel.quote:
Microsoft Natural toetsenbord. Zo'n gebogen ding.quote:Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat dan voor een soort toetsebord?
Goed he?quote:
haha kan ik me voorstellen. Verhaal moet nog wat gaan 'zitten' maar hoe het gemaakt is allemaal vind ik nu al helemaal te gek! + Steve natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed he?
Wordt alleen maar beter.
Ik vind het nu al jammer dat ik morgen de laatste van dit seizoen ga kijken, maar ik heb begrepen dat er een 2e serie gaat komen.
Ja, ziet er ook super uit, alleen daardoor wil je al verder kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed he?
Wordt alleen maar beter.
Ik vind het nu al jammer dat ik morgen de laatste van dit seizoen ga kijken, maar ik heb begrepen dat er een 2e serie gaat komen.
Noteert voor januari om te downloadenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik wil je advies van n geurtje
Wie?quote:Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Borisz' grote vriend op 3, maar zingen kan hij nie
LF IIIquote:
Volgens mij moet hij songwriter worden en zelf stoppen als uitvoerend artiestquote:
Truste Tavquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen eindelijk weer met schoonma sportenze mag weer!!
En winterbandjes laten opzettenbeetje laat, maar ok. Ik hoop op veel gladheid de komende tijd
![]()
![]()
En meer warme leggings kopen, ben van plan veel meer jurkjes en rokjes te gaan dragen, bevalt me goed!![]()
/dagboek
Ik draag ook graag jurkjes en rokjes, van die laatste heb ik er nog maar 1 - spijker - , maar wil eigenlijk ook nog wel iets van een jurk erbijquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen eindelijk weer met schoonma sportenze mag weer!!
En winterbandjes laten opzettenbeetje laat, maar ok. Ik hoop op veel gladheid de komende tijd
![]()
![]()
En meer warme leggings kopen, ben van plan veel meer jurkjes en rokjes te gaan dragen, bevalt me goed!![]()
/dagboek
Burgertrutje.quote:Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag ook graag jurkjes en rokjes, van die laatste heb ik er nog maar 1 - spijker - , maar wil eigenlijk ook nog wel iets van een jurk erbij
Wie dacht dat ik dat ooit zou zeggen
Laat staan typen
quote:Goede avond Trucoborst,
Registreer een Real Player-account en u in aanmerking voor een royale New Player aan te bieden die uw winnende potentieel te maximaliseren claimen.
Enkele minuten en ¤ 200 in je zak
Trucoborst.quote:Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat er nu weer voor tekst in mijn spamfighter zit :
[..]
We zijn wereldkampioen Dartenquote:Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
Avond mensen!
Heb ik nog iets gemist?
Okquote:Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn wereldkampioen Darten. Althans Barney & Co stompe hebben gewonnen.
Leuk Rijssie een pastamachinequote:Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
Als er dan niets boeiends is, dan maar wat onboeiende dingen:
Ik heb een echte Italiaanse pastamachine gekregen voor mijn bijna-jarig-zijn.Was leuk mee naar huis sjouwen, dat ding is massief staal.
![]()
En ik ben verliefdop het meisje van de C&A-poster.
Maargoed, ik lul tegen niemand want volgens mij is iedereen al slapen![]()
Ik ga ook maar eens.
Nee ik zou niet durven!quote:Op maandag 6 december 2010 01:15 schreef trucoborst het volgende:
[..]
What wil jij darling? What lach jij mai uit ?
Dat herken ikquote:Op maandag 6 december 2010 07:47 schreef Tezz het volgende:
Pakjes waren binnen een kwartier uitgepakt (ruk ruk het papier er af)
Echt, die spanning! Toen we s'middags in bad zaten was ik gewoon bang dat ze zou ontploffen als ik de woorden 'pakjes' en 'avond' in 1 adem uit zou spreken....quote:Op maandag 6 december 2010 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat herken ikMijn neefje liep gister goed te stuiteren
![]()
Leuk hequote:Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt, die spanning! Toen we s'middags in bad zaten was ik gewoon bang dat ze zou ontploffen als ik de woorden 'pakjes' en 'avond' in 1 adem uit zou spreken....
Bloessiequote:Op maandag 6 december 2010 08:24 schreef Bluezz het volgende:
Pas op idd superglad, blij dat ik het grootste gedeelte met de auto ben.... brrrr
mogguh
Beter dat dan te vroeg wakker wordenquote:Op maandag 6 december 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen
10 min later aangekomen dan normaal maar sliep door mn wekker heen
quote:Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:
Echt, die spanning! Toen we s'middags in bad zaten was ik gewoon bang dat ze zou ontploffen als ik de woorden 'pakjes' en 'avond' in 1 adem uit zou spreken....
ja idd haha, dat was echt niet grappig vorige keer. jij lekker vroeg naar huisquote:Op maandag 6 december 2010 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter dat dan te vroeg wakker worden
Spannendquote:Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sta nog steeds bovenaan ingeschreven voor een aardige kamerNog 22 minuten en de inschrijvingen worden automatisch verwerkt.
Kamer is 100 EUR goedkoper dan de huidige, maar ligt net buiten het centrum. Kan ik niet zo makkelijk meer hotwings halen![]()
Tevens 3 huisgenotenmaar als ze geen Antilliaan zijn en geen domino spelen terwijl ze wiet roken vind ik alles best
Winterdipquote:Op maandag 6 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
heb genoeg slaap gehad dit weekend maar ik heb een zwaar hoofd!
ik kan gewoon niet actief zijn en heb het idee dat ik straks in slaap val achter mn bureau
quote:Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
En ik ben verliefdop het meisje van de C&A-poster.
Niet onder de spotlights waaronder ze stonden toen die foto gemaakt werdquote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af of die het niet koud hebben, in hun lingerie
ooh spannend, nog 6 minuten!quote:Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sta nog steeds bovenaan ingeschreven voor een aardige kamerNog 22 minuten en de inschrijvingen worden automatisch verwerkt.
Kamer is 100 EUR goedkoper dan de huidige, maar ligt net buiten het centrum. Kan ik niet zo makkelijk meer hotwings halen![]()
Tevens 3 huisgenotenmaar als ze geen Antilliaan zijn en geen domino spelen terwijl ze wiet roken vind ik alles best
blegh, vanmiddag ga ik thuis verder met werken. kan hier niks.quote:
lekker! afspraakloos hoop ik?quote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar twee weekjes werken trouwensDan heb ik lekker een weekje vrij
Spannendquote:Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar twee weekjes werken trouwensDan heb ik lekker een weekje vrij
Echt nietquote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker! afspraakloos hoop ik?
Toegewezen gekregenquote:Op maandag 6 december 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh spannend, nog 6 minuten!
ooh leuke dingen!!quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietEr staat al een etentje gepland
En wat concertjes
Alleen moet wel ff mijn salaris binnen zijn voor die tijd
jeeeeeeeeeeeeeees wat goed!! vanaf wanneer?quote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toegewezen gekregenVanavond even kijken. Afwijzen kost me verder geen inschrijftijd ofzo, dus heb keuze.
20 vierkante meter, gemeubileerd, dichtbij een AH. Maar dus niet in centrum, grom.
Als ik hem neem, 1 januari. Maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan wacht ik net zo lief nog een week of twee.quote:Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeees wat goed!! vanaf wanneer?
Goed manquote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toegewezen gekregenVanavond even kijken. Afwijzen kost me verder geen inschrijftijd ofzo, dus heb keuze.
20 vierkante meter, gemeubileerd, dichtbij een AH. Maar dus niet in centrum, grom.
Is er dan nog wel wat anders???? Enneh een fiets, heb je die??quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik hem neem, 1 januari. Maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan wacht ik net zo lief nog een week of twee.
Ik weet niet of er wat anders isquote:Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is er dan nog wel wat anders???? Enneh een fiets, heb je die??
Hopelijk is het ok
zou top zijn als het wat is! en je moet dan ffies verder voor de KFC, kun je gelijk de kip eraf bewegenquote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik hem neem, 1 januari. Maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan wacht ik net zo lief nog een week of twee.
zwarte piet ging uit fietsen, toen klapte zijn band....quote:Op maandag 6 december 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn fiets heb ik vanochtend bij de fietsenmaker afgeleverd, achterband was lek.
Gele piet voor jouquote:Op maandag 6 december 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zwarte piet ging uit fietsen, toen klapte zijn band....
sorry ben heel flauw nu
Moeilijke keuze dan, maar mss ook niet als het wat isquote:Op maandag 6 december 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet of er wat anders isHet is natuurlijk niet handig als het 1 januari is en ik zonder woonruimte zit, maar dat weet je nooit vantevoren welke woonruimtes er vrij komen en waar ik kan kijken / word aangenomen. Beetje een gok tussen 'wachten op iets beters' en 'pakken wat je pakken kunt'....
Mijn fiets heb ik vanochtend bij de fietsenmaker afgeleverd, achterband was lek. Heb vandaag een OV-Fiets.
Buikdansbabequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Ik heb net een gesprek met mijn baas gehad en nu ben ik opgeluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jeetje!!
Zo. Ik heb net een gesprek met mijn baas gehad en nu ben ik opgeluchtCFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel! en waarom per augustus?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik was al best lang niet erg gelukkig met deze baan, ik heb nog best lang geprobeerd om het leuk te gaan vinden. Maar nu heb ik echt de knoop doorgehaktquote:Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
CF
vertel! en waarom per augustus?
Ik werk nu niet in het onderwijs, officieelquote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat moedig trouwens CF![]()
En wil je helemaal uit het onderwijs weg of heb je gewoon nog geen idee??
ok goed van je als je je echt niet lekker voelde en mooi overlegt met je baas. heb je nog genoeg tijd om rond te kijken.quote:Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was al best lang niet erg gelukkig met deze baan, ik heb nog best lang geprobeerd om het leuk te gaan vinden. Maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt
Ik blijf nog een tijdje omdat dat voor de continuiteit op de afdeling veel beter is en ik anders echt problemen veroorzaak. Ik wil niet 'naar' weggaan.
't Deed wel een beetje pijn aan mijn ego, hoorquote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Duderella het volgende:
Inderdaad moedig CF. Maar doormodderen is makkelijker dan de knoop doorhakken. Good for you!
Nee ok, maar je geeft college's toch?quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik werk nu niet in het onderwijs, officieelmaar ik heb nog geen idee.
Zo. Ik heb net een gesprek met mijn baas gehad en nu ben ik opgeluchtEindelijk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker, CF
En die baan komt wel joh
ZonnigeZonquote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
gesport (ging voor geen meter, lood in de benen) en nu snel wat eten.
Goed dat je bent gaat sporten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja, nu nog zien dat ik woensdag avond motivatie genoeg heb om weer te gaan..quote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZonnigeZonGoed dat je bent gaat sporten
![]()
Ik denk dat we hier blijven zolang Meneer hier nog werk heeft. Zeg een jaar ofzo. Maar langer blijven is misschien ook een optie, ik weet het echt nog niet. En hij ook niet. We zullen het wel zien, ik maak me (nogquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, CF!Ik had wel het idee dat je het altijd enorm druk had en dat er veel stress mee gepaard ging, maar dat je er echt zo ongelukkig onder bent had ik niet verwacht. Inderdaad moedig om voor jezelf te kiezen. Maar wat nu? Willen jullie in Leuven blijven wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier blijven zolang Meneer hier nog werk heeft. Zeg een jaar ofzo. Maar langer blijven is misschien ook een optie, ik weet het echt nog niet. En hij ook niet. We zullen het wel zien, ik maak me (nog) weinig zorgen.
hopelijk hou je het nog wel tot augustus vol als ik dit zo leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Als het eenmaal indaalt allemaal zal het wel beter voelen CFquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Maar nu hoeft het 'echte' werk niet meer af, FFT. Wel wat losse eindjes aan elkaar knopen en een deel afmaken, maar niet het volledige project.
Dus. De deuk in mijn ego daargelaten is het vooral een pak van mijn hart
de deuk heelt vanzelf. je zult zien dat je er goed aan doet dat je dit project niet meer doetquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Maar nu hoeft het 'echte' werk niet meer af, FFT. Wel wat losse eindjes aan elkaar knopen en een deel afmaken, maar niet het volledige project.
Dus. De deuk in mijn ego daargelaten is het vooral een pak van mijn hart
Lekker die schoolvakantiesquote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, nu nog zien dat ik woensdag avond motivatie genoeg heb om weer te gaan..![]()
Oeh nog maar 4 dagen werken (bij elkaar opgeteld) en 1 avond en dan 2 weken vrij!
quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier blijven zolang Meneer hier nog werk heeft. Zeg een jaar ofzo. Maar langer blijven is misschien ook een optie, ik weet het echt nog niet. En hij ook niet. We zullen het wel zien, ik maak me (nog) weinig zorgen.
CF, heel dapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een vriend van me doet hetzelfde hier: 4 jaar AIO'schap gedaan, maar niet voldoende om te promoveren, laat het dus nu schieten en gaat naar een andere baan zoeken. Hij was er best naar van, maar aan de andere kant was hij ook blij dat hij ervan af was (hij heeft vrouw en klein kind gekregen in die jaren). En ondanks geen titel wel waardevolle ervaring opgedaan.Confidence through competence
Degene die het menu heeft samengesteld?quote:Op maandag 6 december 2010 13:14 schreef Ynske het volgende:
Is er hier toevallig iemand die mij kan vertellen wat Tijgerwolf voor een product is?
Het is een van de opties die ik in een menu heb gekregen, maar kan niet echt achterhalen wat het is
Wie o wie kan mij inlichten?
snapte de directie het wel? die kans heb je aan een ander gegeven die het wel graag wil dus daar is niks ergs aanquote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef Duderella het volgende:
Ik herken de deuk én de opluchting CF.
Vorig jaar heb ik gemeld dat ik niet de hoteldebotel-carrière ga volgen die mijn baas voor me had bedacht. De reden dat ik er aanvankelijk toch voor ging, was eigenlijk louter ijdelheid. Toen ik daar achter was, heb ik de knoop doorgehakt. Het was verhelderend, maar ook lastig. En vooral dat je iedereen moet uitleggen dat je níet voor die kans kiest die anderen maar wat graag zouden hebben, vond ik moeilijk. Alsof je een gegeven paard in de bek kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |