abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89558346
Echt waar hoor :o Lees maar in het vorige topic :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 18:45:34 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89558376
tt :D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 december 2010 @ 18:46:53 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89558425
Beetje suggestief P. }:|

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm...zo'n beroerde vrijdag kan forse nawerkingen hebben he :{
Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89558460
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef TAV74 het volgende:
Oh O-)
quote:
Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
Balen joh -O- Maar goed...neem nog een lekker whiskietje straks :Y En dan morgen een honkbalknuppel mee naar kantoor en die gasten ff goed vertellen wat je ervan vind :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 5 december 2010 @ 18:49:56 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89558506
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Balen joh -O- Maar goed...neem nog een lekker whiskietje straks :Y En dan morgen een honkbalknuppel mee naar kantoor en die gasten ff goed vertellen wat je ervan vind :Y
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doe :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89558691
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doe :P
:D Dat zal vast spontaan komen opborrelen ;)
pi_89558708
Hoe heeft Sun dat gedaan? :o
pi_89558712
Ik ben gaar en ik heb geen zin meer :{ Wat gaan we eraan doen? :P
pi_89558718
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:55 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe heeft Sun dat gedaan? :o
Lees het vorige topic maar o|O :|W w/ oO/
pi_89558754
Koffietijd denk ik maar :9
pi_89558817
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lees het vorige topic maar o|O :|W w/ oO/
te lui daarvoor
pi_89558833
:D *)

Zo, lekker even de keuken gesopt na het gourmetfestijin. Was lekker en niet eens het gevoel dat ik heel veel te veel heb gegeten :)

Ik heb een lamsbout in de vriezer liggen voor kerst :D Heb al een idee hoe ik hem ga bereiden, maar moet nog wel op zoek na een voor-, bij- en nagerecht :)
  zondag 5 december 2010 @ 18:58:59 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89558837
Die vestiging van TAV in Hengelo kreeg gisteren nog complimenten van onze vriend (van het hoofdkantoor in Amsterdam) met de mededeling dat ze daar over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben.
Dus misschien helpt zo'n opmerking ook wel ontspannend voor je, TAV?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89558888
Hmmm tijd voor een lekker koppie thee :)
  zondag 5 december 2010 @ 19:00:21 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89558890
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Die vestiging van TAV in Hengelo kreeg gisteren nog complimenten van onze vriend (van het hoofdkantoor in Amsterdam) met de mededeling dat ze daar over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben.
Dus misschien helpt zo'n opmerking ook wel ontspannend voor je, TAV?
Goed om te horen, en het is nog waar ook ;)
  zondag 5 december 2010 @ 19:00:29 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89558895
En na een heerlijk groot bord boerenkool met worst ga ik nu even een golfertje doen. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89558965
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik heb een lamsbout in de vriezer liggen voor kerst :D Heb al een idee hoe ik hem ga bereiden, maar moet nog wel op zoek na een voor-, bij- en nagerecht :)
Enlighten me please *O*
pi_89559074
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Enlighten me please *O*
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed. :9
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
pi_89559088
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed. :9
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
:9
pi_89559115
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:

eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89559140
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.
Ja was nagenoeg het zelfde idd :Y
pi_89559282
Hmm...ook een recept gevonden van lamsbout gevuld met abrikozen, parmaham en kruiden :9
pi_89559305
En misschien iets van een semifreddo als dessert.. dan wel een andere als laatst, wellicht iets met cranberry en dan een coulis er bij of een plakje cake om het op te serveren.. zo iets.. Had al wel bedacht dat het leuk is de semifreddo in porties in te vriezen in een vormpje..

http://www.marionsrecepten.nl/recept.php?RID=1624 zo iets dus, maar dan met een iets traditionelere semifreddo bereiding :) beetje improv.. ;)
pi_89559323
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...ook een recept gevonden van lamsbout gevuld met abrikozen, parmaham en kruiden :9
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekker :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89559474
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekker :@
Ok :D Misschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders :P Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed :Y)
pi_89559508
Goedenavond!
Gister hier gegeten:
http://www.joyah.nl/index2.php
Het was echt heel lekker en perfecte bediening! ^O^

Mooie coup Bluezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89559530
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok :D Misschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders :P Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed :Y)
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen :Y ;)
pi_89559549
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:

Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen :Y ;)
Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk was *O* Ik volg gewoon haar instructies, komt het helemaal goed *)
pi_89559584
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie. :9
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89559603
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk was *O* Ik volg gewoon haar instructies, komt het helemaal goed *)
:D mooi!!

En dan iets van een aardappel-koolraap gratin er bij en groentjes..
Salade achtig iets vooraf, geen idee nog wat
pi_89559608
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hou ik dat ook wel aan :9
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie. :9
Klinkt ook goed :9
pi_89559635
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D mooi!!

En dan iets van een aardappel-koolraap gratin er bij en groentjes..
Salade achtig iets vooraf, geen idee nog wat
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik :o _O- En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn :9
pi_89559647
P, ik ben kerstmuziek aan het luisteren en ik geef jou de schuld :')
pi_89559680
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik :o _O- En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn :9
Chocoladepavlova met frambozen? :9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89559685
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
P, ik ben kerstmuziek aan het luisteren en ik geef jou de schuld :')
Dat mag, lieve Isa O+ Overigens ben ik vrolijk aan het meedoen hoor O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89559695
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer.. ;) En de bout hoeft niet op! Want die kunnen Thijs en ik mooi de dag er na nog op maken :9
pi_89559701
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Chocoladepavlova met frambozen? :9~
Klinkt goed :9
pi_89559727
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

Dat mag, lieve Isa O+ Overigens ben ik vrolijk aan het meedoen hoor O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol!!

Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p

pi_89559728
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer.. ;) En de bout hoeft niet op! Want die kunnen Thijs en ik mooi de dag er na nog op maken :9
Ja. Maar ze zijn niet van de salades en zo :D Misschien maak ik wel een simpel soepje vooraf. Moet alleen ff kijken hoe het uitkomt met het servies :') Ik heb wat borden laten stuiteren een tijdje geleden. Daar bleken ze niet goed tegen te kunnen :P
pi_89559735
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klinkt goed :9
Ik heb een keer charlotte russe gemaakt, dat was ook heerlijk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89559737
Misschien doe ik wel mijn neagelholt experiment als voorafje!! :D
pi_89559743
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol!!

Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p

Klopt :o Maar die ken ik ook helemaal niet :o ff wachten..muziek uit en dan deze luisteren :P

Shit, kan nog geen muziek afspelen op mijn PC. Door mijn reorganisatie van de infrastructuur hier staat de stereo met boxen ergens anders en ik heb geen kabeltje dat lang genoeg is om de PC aan te kunnen sluiten :')
  zondag 5 december 2010 @ 19:24:36 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_89559758
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gossie :*
Confidence through competence
  zondag 5 december 2010 @ 19:25:07 #44
55709 Stereotomy
pi_89559769
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Gister hier gegeten:
http://www.joyah.nl/index2.php
Het was echt heel lekker en perfecte bediening! ^O^

Mooie coup Bluezz!
hee Krakje! Morgen de mensen van het CWI even met jouw belletje verblijden he *O*
  zondag 5 december 2010 @ 19:25:32 #45
55709 Stereotomy
pi_89559786
Oeh, mooi restaurant Krak :9
pi_89559797
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:

Klopt :o Maar die ken ik ook helemaal niet :o ff wachten..muziek uit en dan deze luisteren :P

Shit, kan nog geen muziek afspelen op mijn PC. Door mijn reorganisatie van de infrastructuur hier staat de stereo met boxen ergens anders en ik heb geen kabeltje dat lang genoeg is om de PC aan te kunnen sluiten :')
Origineel:
Maar ik vind de Star Wars versie zoveel mooier _O-
pi_89559863
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, mooi restaurant Krak :9
Ja, morgen bellen en nog meer moeilijke zooi doen. ;)
Het is echt een mooi restaurant, niet TE trendy.
Vooral de kip met spek en paddestoelen was heerlijk. We kregen een baby-kip, zo mals en sappig. Ik heb nog nooit zo'n lekkere papegaai gegeten, zei ik. :+

@ Isa: Mooi liedje!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89559889
Ziet er ook leuk uit die tent Krak :Y
pi_89559942
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ziet er ook leuk uit die tent Krak :Y
Ik kon me er goed ontspannen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89560029
ik heb een mens erger je niet spel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 5 december 2010 @ 19:35:28 #51
55709 Stereotomy
pi_89560104
quote:
18s.gif Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een mens erger je niet spel
Ze kennen je goed he je familie :9
pi_89560123
Vanochtend heb ik de buurman geholpen met nieuwe stoppen, zodat zijn verwarming het weer deed. Dat was een goede daad, want het was nog voor de koffie. _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89560146
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik durfde het niet te zeggen...... :@ :@
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89560156
en n fotolijstje met nichtje M. *O* nog n kookboek en n vliegenmepper :P en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
pi_89560174
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en n fotolijstje met nichtje M. *O* nog n kookboek en n vliegenmepper :P en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
Oh, je nichtje, da's leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89560192
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y naah het was n spel en aan t einde van de wekker zat ik achter dat spel :P
pi_89560248
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh, je nichtje, da's leuk!
jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehouden O+ ze heeft mn vestje ondergeniest en in mn v-hals gekrabt maar verder is ze heel lief :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 19:40:14 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89560269
Lekker rondje gelopen. :).

Wel leuk om te zien dat men eerst nog even studio sport ging kijken en dan pas de sinterklaascadeautjes doen :P

en sommigen waren echt al op en top kerst :X.
pi_89560293
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehouden O+ ze heeft mn vestje ondergeniest en in mn v-hals gekrabt maar verder is ze heel lief :D
Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89560308
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gelopen. :).

Wel leuk om te zien dat men eerst nog even studio sport ging kijken en dan pas de sinterklaascadeautjes doen :P

en sommigen waren echt al op en top kerst :X.
ah nee he, niet eerst Studio Sport :( gelukkig hier niet..
pi_89560328
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging. :+
haha shit ja! :D
pi_89560329
Ik ben 'bang' dat een kerstboom niet gaat passen dit jaar, zelfs zo'n kleine als ik altijd heb niet. :N
Dus dan maar wat lukrake versiering hier en daar en wat lampies wellicht.. Houden we het stijlvol en rustig ;)
  zondag 5 december 2010 @ 19:42:03 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89560339
Ik voer mijn man bier & sushi, terwijl hij een kledingkast in elkaar knutselt.
Hoe traditioneel wil je de rolverdeling hebben zeg. :')
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_89560347
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
:D bier en sushi is wel heel traditioneel ja :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 19:42:43 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89560354
quote:
:D
  zondag 5 december 2010 @ 19:43:58 #66
55709 Stereotomy
pi_89560393
quote:
Niks mis mee :P
pi_89560571
quote:
Wat voor kookboek? :9
pi_89560590
quote:
Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor je :P moet wel ff importeren nu :P
  zondag 5 december 2010 @ 19:51:05 #69
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89560634
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor je :P moet wel ff importeren nu :P
Ik ben benieuwd! :o
pi_89560648
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben 'bang' dat een kerstboom niet gaat passen dit jaar, zelfs zo'n kleine als ik altijd heb niet. :N
Dus dan maar wat lukrake versiering hier en daar en wat lampies wellicht.. Houden we het stijlvol en rustig ;)
Hoezo niet past :o Staat het nu zo propjevol door de bank?
pi_89560652
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! :o
Ja :P Ik ook :P Het is alleen nog een beetje een teringzooitje, maar ik heb geen zin meer om het vandaag af te maken :+
  zondag 5 december 2010 @ 19:52:11 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89560666
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :P Ik ook :P Het is alleen nog een beetje een teringzooitje, maar ik heb geen zin meer om het vandaag af te maken :+
Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen. ;(
pi_89560667
Muffin begint hier weer in de nieuwe kast rond te snuffelen O+
pi_89560676
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen. ;(
:*
pi_89560754
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo niet past :o Staat het nu zo propjevol door de bank?
nja nee, ik zou zelfs een grote boom nog wel kwijt kunnen, maar dat wil ik niet, ook geen kleintj.. vind het nu juist zo lekker opgeruimd ;)
pi_89560825
Ik heb trouwens echt een probleem :{ Een van mijn tofste broeken zakt nu continue van mijn kont af :{
  zondag 5 december 2010 @ 19:56:38 #77
55709 Stereotomy
pi_89560833
Nieuwe riem kopen, P :9
pi_89560844
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe riem kopen, P :9
Nee...gaatje bij maken :') Heb ik al eens gedaan :')
  zondag 5 december 2010 @ 19:57:31 #79
55709 Stereotomy
pi_89560867
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee...gaatje bij maken :') Heb ik al eens gedaan :')
Zo blijf je gaatjes erbij maken :o :9
pi_89560892
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo blijf je gaatjes erbij maken :o :9
Ja :Y) Goed man :Y) Dan ziet iedereen dat ik goed bezig ben :7 Kreeg vandaag ook al een compliment van mijn ma :D Die vond dat je het nu echt goed kon zien :D Enneh....ik weeg nu al minder dan de laatste vijf jaar O+
pi_89560940
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :Y) Goed man :Y) Dan ziet iedereen dat ik goed bezig ben :7 Kreeg vandaag ook al een compliment van mijn ma :D Die vond dat je het nu echt goed kon zien :D Enneh....ik weeg nu al minder dan de laatste vijf jaar O+
Hardstikke goed! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 5 december 2010 @ 20:01:06 #82
55709 Stereotomy
pi_89560991
Goedzo P!!!! Nog een jaartje volhouden en je bent slankie in 2011 :9
pi_89561006
Lekker gevoel hè, P! *O* Alleen zo vervelend met kleren kopen :D
pi_89561025
hehe ik heb weekend :s)
pi_89561072
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
hehe ik heb weekend :s)
Ik hoop dat je morgen ook vrij bent dan :o
pi_89561095
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo P!!!! Nog een jaartje volhouden en je bent slankie in 2011 :9
Eind 2011 is mijn streven :7

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gevoel hè, P! *O* Alleen zo vervelend met kleren kopen :D
Heerlijk en idd vervelend :')

Maar goed...nu leuke dingen :9

De eindresultaten van operatie KAST!

Filmpje volgt nog. Uploaden kost wat tijd :')
pi_89561129
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop dat je morgen ook vrij bent dan :o
morgen en dinsdag ;)
pi_89561144
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hardstikke goed! *O*
Ja O+ Ben er trots op eigenlijk wel O+
pi_89561226
wow P, wat een werk! En het ziet er super uit!
pi_89561227
Zo. Kerstmuziek is weer over voor vandaag. Nu nog ff Agnes Obel en Hooverphonic aan O+
pi_89561240
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
wow P, wat een werk! En het ziet er super uit!
Je hebt de originele status gezien of niet? :P
pi_89561244
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Kerstmuziek is weer over voor vandaag. Nu nog ff Agnes Obel en Hooverphonic aan O+
Hier Michael Jackson nu :+
pi_89561261
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

Je hebt de originele status gezien of niet? :P
:Y ja, je poging wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van entropie vast te leggen!
pi_89561271
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y ja, je poging wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van entropie vast te leggen!
En bedankt he :')
pi_89561300
Was trouwens nog een heel gedoe allemaal :o Heb alle kabeltjes ook moeten verleggen Wel goed uitgezocht dit keer O-)
  zondag 5 december 2010 @ 20:10:06 #96
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89561308
Samenvatting!!
pi_89561326
quote:
6s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
Samenvatting!!
Lees maar terug :{w
pi_89561439
Hey WIld O+
pi_89561473
:W sorry voor het binnenvallen :@

Iemand een idee voor een licht soepje dat toch apart is? Dus een bouillon bijzonder?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 december 2010 @ 20:15:37 #100
55709 Stereotomy
pi_89561550
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

morgen en dinsdag ;)
Memo nog ingeschreven voor een kamer?

Ik heb het idee dat er meer op 1 februari vrijkomt dan 1 januari. Sta nu eerste op een kamer van Kamerburo, hopelijk morgenochtend nog steeds. :)

Wil hier niet weg. ;(
pi_89561638
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
:W sorry voor het binnenvallen :@

Iemand een idee voor een licht soepje dat toch apart is? Dus een bouillon bijzonder?
Bouillon met 3 kleuren paprika? Of met verschillende paddestoelen? Reepjes omelet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89561686
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bouillon met 3 kleuren paprika? Of met verschillende paddestoelen? Reepjes omelet?
Wil het vooraf doen aan boeuf bourgignon, paddestoelen lijkt me best lekker.
Kan ook wel 2 soepjes maken kan iedereen kiezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 5 december 2010 @ 20:20:06 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89561705
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eind 2011 is mijn streven :7

[..]

Heerlijk en idd vervelend :')

Maar goed...nu leuke dingen :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De eindresultaten van operatie KAST!

Filmpje volgt nog. Uploaden kost wat tijd :')
Pee, ik ga hier in de huiskamer even voor de laptop op de grond zitten en dit doen:

_O_
  zondag 5 december 2010 @ 20:20:17 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89561718
Was lekker dutje. *O*
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 december 2010 @ 20:20:43 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89561731
Hele verbetering al, die kast P. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_89561736
Netjes Pee, ook die zooi erbovenop weg en :Y) dat je broek afzakt... let er wel een beetje op met een riem eromheen dat je bovenbenen niet slobberen hoor, das geen gezicht, ik had het ook op een gegeven moment, dus toch maar wat nieuwe broeken gekocht toen.

En is het JOUW kledingkassie Dude :? :P

Leuk restaurant Krak, was t lekker?
pi_89561763
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Pee, ik ga hier in de huiskamer even voor de laptop op de grond zitten en dit doen:

_O_
:D O+ :* Maar het filmpje moet nog komen :P En ik ben nog niet eens uitgebouwd :o Er moet nog 80cm bijkomen. Wat moet ik in vredesnaam met al die ruimte O+ En WAAROM heb ik dit niet eerder bedacht :o
  zondag 5 december 2010 @ 20:22:04 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89561781
quote:
nog n kookboek en n vliegenmepper :P
Ah, zo'n kookboek vol gerechten voor het bereiden van doodgemepte insecten? :P
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 december 2010 @ 20:22:30 #109
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89561798
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Pee, en is het JOUW kledingkassie Dude :P
Nee, ons kledingkassie. *;
pi_89561807
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Netjes Pee, en is het JOUW kledingkassie Dude :P
Het was heerlijk en niet te gek duur. We aten heel malse papegaai met spek en paddestoelen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89561874
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het was heerlijk en niet te gek duur. We aten heel malse papegaai met spek en paddestoelen. :+
Papegaai :? Zit daar veel vlees aan dan :? :P
pi_89561916
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Papegaai :? Zit daar veel vlees aan dan :? :P
Het was piepkuiken, ik vond het net het formaat van een papegaai. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89561942
Hebben Lein en Kaas de kast nog opgehaald?
pi_89561946
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het was piepkuiken, ik vond het net het formaat van een papegaai. ;)
:)
  zondag 5 december 2010 @ 20:26:30 #115
55709 Stereotomy
pi_89561963
Wie is die Aziatische boer bij boer zoekt vrouw :?
pi_89562007
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Een Wagyu boer? Of hoe die koe ook heet..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_89562031
Zo meteen Boardwalk Empire kijken *O* ben heel erg benieuwd! :Y
  zondag 5 december 2010 @ 20:28:11 #118
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89562036
Zo tijd voor Boardwalk Empire, ben benieuwd :)

Edit: Sun o|O :(
pi_89562037
quote:
Die had de vrouw toch al snel zwanger?
pi_89562045
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef TAV74 het volgende:
Zo tijd voor Boardwalk Empire, ben benieuwd :)
:6 ik was lekker eerder :6
pi_89562050
BZV *O*
  zondag 5 december 2010 @ 20:28:44 #122
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89562061
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
:Y
  zondag 5 december 2010 @ 20:28:58 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89562072
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, afgelopen vrijdag. Hij is prachtig O+
  zondag 5 december 2010 @ 20:28:59 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89562074
quote:
Geen idee. Maar ik ben wel zo vreselijk allergisch voor Yvon Jaspers en die stem van haar. :r
Het is dat ik nieuwsgierig ben hoe het met sommige van die gasten gaat, maar ik ga dit jaar dus echt niet weer naar die serie kijken.

Straks gelukkig wel weer het Schaep. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_89562095
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, afgelopen vrijdag. Hij is prachtig O+
waren er ook foto's van? beetje druk geweest weer dit weekend :@
  zondag 5 december 2010 @ 20:30:01 #126
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89562126
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Heb je het reglement niet gelezen :(
  zondag 5 december 2010 @ 20:30:25 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89562146
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen Boardwalk Empire kijken *O* ben heel erg benieuwd! :Y
Is prachtig gemaakt. Vooral alle kleding en decor/details. Het klopt allemaal qua tijdsbeeld.

Ik ga morgen alweer aflevering 12 uit de USA kijken. :)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 december 2010 @ 20:31:22 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_89562182
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Dude had foto's gepost, geen zin om terug te zoeken :')
pi_89562255
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heb je het reglement niet gelezen :(
nee, doe ik nooit :D
pi_89562263
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Is prachtig gemaakt. Vooral alle kleding en decor/details. Het klopt allemaal qua tijdsbeeld.

Ik ga morgen alweer aflevering 12 uit de USA kijken. :)
Trailer beloofd al veel goeds :D :Y ^O^
pi_89562295
pi_89562346
^O^ mooi Pee!!
pi_89562387
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Memo nog ingeschreven voor een kamer?

Ik heb het idee dat er meer op 1 februari vrijkomt dan 1 januari. Sta nu eerste op een kamer van Kamerburo, hopelijk morgenochtend nog steeds. :)

Wil hier niet weg. ;(
Wanneer moet je uiterlijk weg, Steer?

En wiens jeugd is dit ook?

Ik word hier echt helemaal nostalgisch :@
pi_89562442
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
^O^ mooi Pee!!
Ja. Ben er blij mee O+ Enneh...speciaal voor de zuipschuiten onderons natuurlijk de close up van de whisky he O+ De plank eronder moet nog vol komen met rum, cognac, pisang ambon en andere zooi :P Absinth en zo O-)

En die lege ruimte helemaal links moet ook nog worden volgebouwd, maar eerst meer geld :P
  zondag 5 december 2010 @ 20:38:08 #135
55709 Stereotomy
pi_89562495
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer moet je uiterlijk weg, Steer?

En wiens jeugd is dit ook?

Ik word hier echt helemaal nostalgisch :@
4 januari moet het veld geruimd zijn :)

De nieuwe masters (zoals die van Memo) beginnen allemaal in februari, vandaar dat er meer vrijkomt in februari dan in januari, helaas.
  zondag 5 december 2010 @ 20:40:35 #136
55709 Stereotomy
pi_89562608
Boerengehaktballen :9

Beetje saaie boer :O
pi_89562626
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:

4 januari moet het veld geruimd zijn :)

De nieuwe masters (zoals die van Memo) beginnen allemaal in februari, vandaar dat er meer vrijkomt in februari dan in januari, helaas.
:o maar dat is al heel snel! :o
En wat nu als je niks leuks vindt?

(en ik ben aan het overdrijven nu qua nostalgie: )
  zondag 5 december 2010 @ 20:41:35 #138
55709 Stereotomy
pi_89562648
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o maar dat is al heel snel! :o
En wat nu als je niks leuks vindt?

(en ik ben aan het overdrijven nu qua nostalgie: )
Een maandje wonen waar het niet zo leuk is en dan februari nieuw iets zoeken :P

Of anders m'n spullen verhuizen naar de youth hostel hier _O-

Heb m'n eisen iig verlaagd: zoiets als waar ik nu zit, zit er denk ik niet in. oO/
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 20:43:34 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89562730
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Boerengehaktballen :9

Beetje saaie boer :O
Wel weer typisch boers eten een echte AGV maaltijd :+.
  zondag 5 december 2010 @ 20:44:59 #140
55709 Stereotomy
pi_89562795
Leuke vrouw voor die Aziatische boer :9
pi_89562821
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:41 schreef Stereotomy het volgende:

Een maandje wonen waar het niet zo leuk is en dan februari nieuw iets zoeken :P

Of anders m'n spullen verhuizen naar de youth hostel hier _O-

Heb m'n eisen iig verlaagd: zoiets als waar ik nu zit, zit er denk ik niet in. oO/
Maar je zit nu juist zo leuk in het centrum :o
  zondag 5 december 2010 @ 20:45:43 #142
55709 Stereotomy
pi_89562841
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar je zit nu juist zo leuk in het centrum :o
Kunt niet alles hebben in het leven :P

Extra genieten, deze laatste maand. :) Wat vaker een oliebol eten op de kerstmarkt ofzo :P
pi_89562873
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Kunt niet alles hebben in het leven :P
Jammer heh?
  zondag 5 december 2010 @ 20:46:48 #144
55709 Stereotomy
pi_89562902
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jammer heh?
Mwah... anders zou er niks meer te wensen over blijven. :s)
pi_89563050
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:

Mwah... anders zou er niks meer te wensen over blijven. :s)
En?
  zondag 5 december 2010 @ 20:50:35 #146
55709 Stereotomy
pi_89563086
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En?
Word je lui van, hoef je nergens meer voor te werken. Zou me niet leuk lijken. :)
pi_89563118
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:

Word je lui van, hoef je nergens meer voor te werken. Zou me niet leuk lijken. :)
Ik zou er geen seconde over in zitten :7 Gewoon met wat goede boeken, games en wereldreizen vermaak ik me dan wel *)
  zondag 5 december 2010 @ 20:53:10 #148
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563196
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
BZV *O*
He kut vergeten. -O-
pi_89563207
we hebben voor de sfeer Zwarte P, Witte L opstaan :P btw, maagpijn! Dat ijs was echt teveel.. :{
pi_89563262
P; heb een soepboek
  zondag 5 december 2010 @ 20:55:02 #151
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563295
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Filmpje *O*

Mooi hoor Pee, vooral met dat sfeermuzakje! :D
pi_89563363
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:

[..]

Mooi hoor Pee, vooral met dat sfeermuzakje! :D
Ja sorry :P Die stond nog op :P Ik ben er echt heel blij mee, met deze actie O+ Nu alleen de rest nog ff opruimen :P
  zondag 5 december 2010 @ 20:56:48 #153
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563415
Steer, mijn buurman kwam zojuist een pakje met Envy brengen.
Hij ruikt lekker! O+ _O_
pi_89563426
jammer Steer, maar in feb heb je dus wel weer n kamer :) 1 maandje maar ergens anders. Heb je al gekeken waar?
pi_89563471
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
P; heb een soepboek
Het 500 soepen-boek? :9
  zondag 5 december 2010 @ 20:58:43 #156
55709 Stereotomy
pi_89563537
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
Steer, mijn buurman kwam zojuist een pakje met Envy brengen.
Hij ruikt lekker! O+ _O_
Ja? Oh gelukkig maar :') Voel me altijd zo'n idioot als blijkt dat de ander een aanbeveling vindt stinken. :P

Envy vind ik echt een goede geur, een van de weinige geuren die alles tegelijk kan zijn.
pi_89563546
quote:
Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het 500 soepen-boek? :9
nee iets minder :P
  zondag 5 december 2010 @ 20:59:09 #158
55709 Stereotomy
pi_89563555
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer Steer, maar in feb heb je dus wel weer n kamer :) 1 maandje maar ergens anders. Heb je al gekeken waar?
Nee, ik probeer 1x maar te verhuizen tot mijn afstuderen in juni. 4 januari moet ik hier weg.
  zondag 5 december 2010 @ 20:59:34 #159
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563576
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja? Oh gelukkig maar :') Voel me altijd zo'n idioot als blijkt dat de ander een aanbeveling vindt stinken. :P

Envy vind ik echt een goede geur, een van de weinige geuren die alles tegelijk kan zijn.
Het was meteen goed. Echt een prettige geur die wel bij me past, denk ik. Goed ingeschat!

*O*
  zondag 5 december 2010 @ 20:59:58 #160
55709 Stereotomy
pi_89563598
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het was meteen goed. Echt een prettige geur die wel bij me past, denk ik. Goed ingeschat!

*O*
Belangrijker, wat vind Arty ervan? :P
pi_89563657
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat vind je bij mij passen Steer?? Ben ik wel eens benieuwd naar :D
  zondag 5 december 2010 @ 21:01:14 #162
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563663
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die laat ik zo even snuiven. Hij timmert nu een achterplaat op een kast. Maar even niet storen. :P
pi_89563683
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

Die laat ik zo even snuiven. Hij timmert nu een achterplaat op een kast. Maar even niet storen. :P
Heel belangrijk idd :o Het moet wel af zijn vandaag hoor :o :+
  zondag 5 december 2010 @ 21:02:29 #164
55709 Stereotomy
pi_89563721
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

Misschien laat hij wel meteen z'n gereedschap vallen om jou naar boven te dragen en leuke dingen te doen O-)

Of hebben jullie maar één verdieping? :@
  zondag 5 december 2010 @ 21:02:44 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_89563737
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Filmpje *O*

ik krijg al kramp in mijn vingers als ik naar je toetsenbordkijk.
daar kun je toch niet fatsoenlijk op werken/typen.
zegt een nerd met een trackbal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 5 december 2010 @ 21:03:00 #166
55709 Stereotomy
pi_89563750
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Eh... :P

Wat draag je nu en waar hou je van? Sterk / kruidig of juist licht en fris? Hou je van zoete geuren? Bloemen? Aquatics? Houtnoten?

[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 05-12-2010 21:09:55 ]
  zondag 5 december 2010 @ 21:03:09 #167
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89563759
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Misschien laat hij wel meteen z'n gereedschap vallen om jou naar boven te dragen en leuke dingen te doen O-)

Of hebben jullie maar één verdieping? :@
Twee. Maar hij is boven, dus dan wordt het via het balkon naar de bovenbuurvrouw, denk ik! :o
pi_89563804
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Juist wel. Ik kan daar uitstekend mee werken :) Op kantoor heb ik ook zo'n ding. Ideaal. En een trackbal had ik ook maar die is dood -O- Nu een muis want geen lekkere trackbal meer te vinden -O-
pi_89563901
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:02 schreef z80 het volgende:

Ross heeft ook zo'n toetsenbord :') En hij is er héél snel mee met alles. Alleen ik kan niet op zijn pc werken, want niet alleen vind ik het een %!$ toetsenbord, de meeste markeringen zijn er ook afgesleten.
pi_89563924
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross heeft ook zo'n toetsenbord :') En hij is er héél snel mee met alles. Alleen ik kan niet op zijn pc werken, want niet alleen vind ik het een %!$ toetsenbord, de meeste markeringen zijn er ook afgesleten.
Juistem :D Zo voorkom ik op kantoor ook dat mensen op mijn plek gaan zitten :Y)
pi_89564022
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:

Juistem :D Zo voorkom ik op kantoor ook dat mensen op mijn plek gaan zitten :Y)
Slim :7
pi_89564097
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Slim :7
Uhuh. Toen ik nog een trackbal had ging dat nog beter 8-) "Ah, ik laat het je even zien.....heee, waarom reageert die muis niet"."Omdat het een trackbal is :P". "Oh, doe jij het dan maar -O- " :7
pi_89564376
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En bij mij dan> :o
pi_89564388
Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Ik ga lekker in bed liggen met een boek of zo :)
pi_89564412
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Steer kan een consultancybedrijf in geur-advies gaan starten _O-
pi_89564417
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Ik ga lekker in bed liggen met een boek of zo :)
Welk boek?
  zondag 5 december 2010 @ 21:18:40 #177
55709 Stereotomy
pi_89564452
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Jij hebt die Cherry Blossom al :{w
pi_89564488
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welk boek?
Ik heb werkelijk geen idee :@
  zondag 5 december 2010 @ 21:20:15 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89564521
Poef.....gone! ©golfer
pi_89564526
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef PdeHoog het volgende:

Ik heb werkelijk geen idee :@
Succes met uitzoeken dan *)
pi_89564560
Wat is dat dan voor een soort toetsebord?

Papegaai gegeten Krak :D
Je kan ook eekhoorn eten heb ik vanavond van Hough dinges tot danges geleerd :+

Het Schaep nu *O* O+
pi_89564565
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Succes met uitzoeken dan *)
Ja. Dank je wel.

Oh :o Ik weet het wel :o Ik was een boekje over broodbakken aan het lezen :o Van River Cottage :9
pi_89564587
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat dan voor een soort toetsebord?
Microsoft Natural toetsenbord. Zo'n gebogen ding.
pi_89564838
Ik ben dus op youtube muziek aan het luisteren, maar jeetje, de ene na de andere overleden artiest komt langs. Wel heel raar eigenlijk dat je naar iemand's stem aan het luisteren bent terwijl diegene gewoon dood is.
pi_89565537
Boardwalk Empire _O_
  zondag 5 december 2010 @ 21:48:18 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89566027
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Boardwalk Empire _O_
Goed he?
Wordt alleen maar beter.
Ik vind het nu al jammer dat ik morgen de laatste van dit seizoen ga kijken, maar ik heb begrepen dat er een 2e serie gaat komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_89566082
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed he?
Wordt alleen maar beter.
Ik vind het nu al jammer dat ik morgen de laatste van dit seizoen ga kijken, maar ik heb begrepen dat er een 2e serie gaat komen.
haha kan ik me voorstellen. Verhaal moet nog wat gaan 'zitten' maar hoe het gemaakt is allemaal vind ik nu al helemaal te gek! + Steve natuurlijk _O_
  zondag 5 december 2010 @ 21:49:35 #188
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89566093
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed he?
Wordt alleen maar beter.
Ja, ziet er ook super uit, alleen daardoor wil je al verder kijken ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 21:54:27 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89566392
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Boardwalk Empire _O_
Noteert voor januari om te downloaden :+. Studie gaat voor :P.
pi_89566571
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij hebt die Cherry Blossom al :{w
ja maar ik wil je advies van n geurtje ;(
  zondag 5 december 2010 @ 21:59:48 #191
55709 Stereotomy
pi_89566729
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja maar ik wil je advies van n geurtje ;(

Bulgari Black met een zwart Marlies Deckers setje. :)
  zondag 5 december 2010 @ 22:03:54 #192
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89566980
Borisz' grote vriend op 3, maar zingen kan hij nie :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 22:08:36 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89567257
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Borisz' grote vriend op 3, maar zingen kan hij nie :')
Wie? :P
  zondag 5 december 2010 @ 22:08:46 #194
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89567272
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef borisz het volgende:

[..]

Wie? :P
LF III
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 22:14:06 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89567575
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

LF III
De horror
  zondag 5 december 2010 @ 22:15:18 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89567637
quote:
3s.gif Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef borisz het volgende:

[..]

De horror
Volgens mij moet hij songwriter worden en zelf stoppen als uitvoerend artiest :Y
  zondag 5 december 2010 @ 22:36:17 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89568756
Zo, douchen en slapen :W Morgen Utrecht }:|
pi_89568966
Morgen eindelijk weer met schoonma sporten *O* ze mag weer!!
En winterbandjes laten opzetten :') beetje laat, maar ok. Ik hoop op veel gladheid de komende tijd :+ :P
En meer warme leggings kopen, ben van plan veel meer jurkjes en rokjes te gaan dragen, bevalt me goed! :Y

/dagboek :6
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 december 2010 @ 22:41:00 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89569036
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
Truste Tav :W

Inmiddels de nieuwe trein en bustijden aan het bekijken. Volgende week ze weer aangepast. :+.
pi_89569631
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
En winterbandjes laten opzetten :') beetje laat, maar ok. Ik hoop op veel gladheid de komende tijd :+ :P
En meer warme leggings kopen, ben van plan veel meer jurkjes en rokjes te gaan dragen, bevalt me goed! :Y

*O*

En Boardwalk Empire hebben wij ook opgenomen!
pi_89570093
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
Utreg O+ zal je bedoelen }:|
pi_89570146
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik draag ook graag jurkjes en rokjes, van die laatste heb ik er nog maar 1 - spijker - , maar wil eigenlijk ook nog wel iets van een jurk erbij :o
Wie dacht dat ik dat ooit zou zeggen :o
Laat staan typen ~O>
  zondag 5 december 2010 @ 23:10:54 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89570464
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:

Ik draag ook graag jurkjes en rokjes, van die laatste heb ik er nog maar 1 - spijker - , maar wil eigenlijk ook nog wel iets van een jurk erbij :o
Wie dacht dat ik dat ooit zou zeggen :o
Laat staan typen ~O>
Burgertrutje. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_89570579
quote:
11s.gif Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef golfer het volgende:

Burgertrutje. :P
^)
pi_89570664
_O- Wat er nu weer voor tekst in mijn spamfighter zit :
quote:
Goede avond Trucoborst,
Registreer een Real Player-account en u in aanmerking voor een royale New Player aan te bieden die uw winnende potentieel te maximaliseren claimen.

Enkele minuten en ¤ 200 in je zak
  zondag 5 december 2010 @ 23:49:21 #206
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89572243
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
_O- Wat er nu weer voor tekst in mijn spamfighter zit :

[..]

Trucoborst. :D
pi_89573278
Avond mensen!

Heb ik nog iets gemist? Belangrijke sinterklaasgebeurtenissen ofzoiets?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 00:14:56 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89573306
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
Avond mensen!

Heb ik nog iets gemist?
We zijn wereldkampioen Darten :P. Althans Barney & Co stompe hebben gewonnen.
pi_89573327
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:14 schreef borisz het volgende:

[..]

We zijn wereldkampioen Darten :P. Althans Barney & Co stompe hebben gewonnen.
Ok :P
Laat me mezelf corrigeren.

Heb ik nog iets belangrijks gemist? :P
pi_89573547
Als er dan niets boeiends is, dan maar wat onboeiende dingen:

Ik heb een echte Italiaanse pastamachine gekregen voor mijn bijna-jarig-zijn. :D Was leuk mee naar huis sjouwen, dat ding is massief staal. :P
En ik ben verliefd O+ op het meisje van de C&A-poster.

Maargoed, ik lul tegen niemand want volgens mij is iedereen al slapen -O-

Ik ga ook maar eens. :W
pi_89573839
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
Als er dan niets boeiends is, dan maar wat onboeiende dingen:

Ik heb een echte Italiaanse pastamachine gekregen voor mijn bijna-jarig-zijn. :D Was leuk mee naar huis sjouwen, dat ding is massief staal. :P

Maargoed, ik lul tegen niemand want volgens mij is iedereen al slapen -O-

Ik ga ook maar eens. :W
Leuk Rijssie een pastamachine *O*
  maandag 6 december 2010 @ 00:32:49 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89573875
Geplette rijstpasta. ^O^

We hebben onze laatste RC bekeken en ik ga op zoek of er nog ouwe afleveringen zijn die we nog niet hebben gezien.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 december 2010 @ 00:40:12 #213
327500 trucoborst
de truc met de borst
pi_89574107
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:

Trucoborst. :D
Hoi oO<
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 00:41:37 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89574144
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:40 schreef trucoborst het volgende:

[..]

Hoi oO<
pi_89574324
quote:

Hoi oO<
  maandag 6 december 2010 @ 01:00:56 #216
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89574629
quote:

[..]

Hoi oO<
:D! _O-
  maandag 6 december 2010 @ 01:15:33 #217
327500 trucoborst
de truc met de borst
pi_89574939
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:00 schreef Duderella het volgende:

:D! _O-
What wil jij darling? What lach jij mai uit ?
  maandag 6 december 2010 @ 01:18:32 #218
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89574993
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:15 schreef trucoborst het volgende:

[..]

What wil jij darling? What lach jij mai uit ?
Nee ik zou niet durven!

Straks doe je die truc met die borst. :@
pi_89576650
Een hele goeie morgen allemaal CUL-vriendjes O+ Ik ben weer wakker en reeds op kantoor. Vroeg naar huis dus vandaag :Y)
pi_89576688
Goedemorgen!

En welkom aan Trucoborst! *O* *O* :P

Sinterklaas weer overleefd. Pakjes waren binnen een kwartier uitgepakt (ruk ruk het papier er af) en kind ging tevreden slapen. Ze is vrij deze ochtend, dus mag nog lekker met haar cadeautjes spelen.

Ik ga weer naar het werk, rustig aan. Half dagje vind ik een prima plan..........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_89576733
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 07:47 schreef Tezz het volgende:
Pakjes waren binnen een kwartier uitgepakt (ruk ruk het papier er af)
Dat herken ik :Y) Mijn neefje liep gister goed te stuiteren :D _O-
pi_89576825
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 07:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat herken ik :Y) Mijn neefje liep gister goed te stuiteren :D _O-
Echt, die spanning! Toen we s'middags in bad zaten was ik gewoon bang dat ze zou ontploffen als ik de woorden 'pakjes' en 'avond' in 1 adem uit zou spreken....
pi_89576833
Goed, ik ga me op de ijsbaan buiten begeven. Het is echt megaglad volgens mij! :D
pi_89576953
Pas op idd superglad, blij dat ik het grootste gedeelte met de auto ben.... brrrr :)

mogguh :W
pi_89577026
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:

[..]

Echt, die spanning! Toen we s'middags in bad zaten was ik gewoon bang dat ze zou ontploffen als ik de woorden 'pakjes' en 'avond' in 1 adem uit zou spreken....
Leuk he :D
pi_89577029
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:24 schreef Bluezz het volgende:
Pas op idd superglad, blij dat ik het grootste gedeelte met de auto ben.... brrrr :)

mogguh :W
Bloessie O+ :W
pi_89577098
http://www.nusport.nl/opm(...)gratis-in-hotel.html

Die Engelsen zijn ook slechte verliezers _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 08:59:57 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89577389
Goed en morgen :W
pi_89577423
Goeiemorgen :W
10 min later aangekomen dan normaal maar sliep door mn wekker heen :@
pi_89577545
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen :W
10 min later aangekomen dan normaal maar sliep door mn wekker heen :@
Beter dat dan te vroeg wakker worden :Y)
pi_89577776
quote:
Op maandag 6 december 2010 08:07 schreef Tezz het volgende:

:D O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 09:28:38 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89577806
pi_89578295
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beter dat dan te vroeg wakker worden :Y)
ja idd haha, dat was echt niet grappig vorige keer. jij lekker vroeg naar huis O+
pi_89578316
quote:
hmm sushi :N
pi_89578729
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm sushi :N
Sushi O+
pi_89578890
Goeiemorgen D-H! :W
pi_89578912
heb genoeg slaap gehad dit weekend maar ik heb een zwaar hoofd! :{
ik kan gewoon niet actief zijn en heb het idee dat ik straks in slaap val achter mn bureau
  maandag 6 december 2010 @ 10:39:55 #238
55709 Stereotomy
pi_89579242
Sta nog steeds bovenaan ingeschreven voor een aardige kamer :o Nog 22 minuten en de inschrijvingen worden automatisch verwerkt.

Kamer is 100 EUR goedkoper dan de huidige, maar ligt net buiten het centrum. Kan ik niet zo makkelijk meer hotwings halen ;( :9

Tevens 3 huisgenoten :o maar als ze geen Antilliaan zijn en geen domino spelen terwijl ze wiet roken vind ik alles best :9
pi_89579285
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Sta nog steeds bovenaan ingeschreven voor een aardige kamer :o Nog 22 minuten en de inschrijvingen worden automatisch verwerkt.

Kamer is 100 EUR goedkoper dan de huidige, maar ligt net buiten het centrum. Kan ik niet zo makkelijk meer hotwings halen ;( :9

Tevens 3 huisgenoten :o maar als ze geen Antilliaan zijn en geen domino spelen terwijl ze wiet roken vind ik alles best :9
Spannend *O* En minder hotwings is beter voor je :Y
pi_89579295
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
heb genoeg slaap gehad dit weekend maar ik heb een zwaar hoofd! :{
ik kan gewoon niet actief zijn en heb het idee dat ik straks in slaap val achter mn bureau
Winterdip :{w Hup....ga actief worden *O*
  maandag 6 december 2010 @ 10:44:17 #241
55709 Stereotomy
pi_89579362
quote:
99s.gif Op maandag 6 december 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:

:') :9

Ik vraag me af of die het niet koud hebben, in hun lingerie :')
pi_89579509
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:') :9

Ik vraag me af of die het niet koud hebben, in hun lingerie :')
Niet onder de spotlights waaronder ze stonden toen die foto gemaakt werd :7 maar leuke meiden zijn het wel ja :Y)
pi_89579555
Nog maar twee weekjes werken trouwens *O* Dan heb ik lekker een weekje vrij O+
pi_89579610
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:

ooh spannend, nog 6 minuten!
pi_89579640
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Winterdip :{w Hup....ga actief worden *O*
blegh, vanmiddag ga ik thuis verder met werken. kan hier niks.
pi_89579655
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
lekker! afspraakloos hoop ik? ;)
pi_89579752
quote:
Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:

Spannend *O* Ik duim *O*

Tis druk *O*

:')
pi_89579761
quote:
Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker O+
pi_89579802
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lekker! afspraakloos hoop ik? ;)
Echt niet :{w Er staat al een etentje gepland :9 En wat concertjes :9 Alleen moet wel ff mijn salaris binnen zijn voor die tijd :P
  maandag 6 december 2010 @ 11:05:00 #250
55709 Stereotomy
pi_89579899
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh spannend, nog 6 minuten!
Toegewezen gekregen *O* Vanavond even kijken. Afwijzen kost me verder geen inschrijftijd ofzo, dus heb keuze.

20 vierkante meter, gemeubileerd, dichtbij een AH. Maar dus niet in centrum, grom.
pi_89579910
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Echt niet :{w Er staat al een etentje gepland :9 En wat concertjes :9 Alleen moet wel ff mijn salaris binnen zijn voor die tijd :P
ooh leuke dingen!! *O*
  maandag 6 december 2010 @ 11:05:42 #252
55709 Stereotomy
pi_89579915
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Spannend *O* Ik duim *O*

Tis druk *O*

:')
Geef je snorstagiaire dan opdracht om te duimen :P
pi_89579941
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Toegewezen gekregen *O* Vanavond even kijken. Afwijzen kost me verder geen inschrijftijd ofzo, dus heb keuze.

20 vierkante meter, gemeubileerd, dichtbij een AH. Maar dus niet in centrum, grom.
jeeeeeeeeeeeeeees wat goed!! vanaf wanneer? *O*
  maandag 6 december 2010 @ 11:07:35 #254
55709 Stereotomy
pi_89579972
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jeeeeeeeeeeeeeees wat goed!! vanaf wanneer? *O*
Als ik hem neem, 1 januari. Maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan wacht ik net zo lief nog een week of twee.
pi_89579976
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goed man *O*
pi_89579995
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:

Als ik hem neem, 1 januari. Maar als ik er geen goed gevoel bij heb dan wacht ik net zo lief nog een week of twee.
Is er dan nog wel wat anders???? Enneh een fiets, heb je die??

Hopelijk is het ok *O*
  maandag 6 december 2010 @ 11:10:53 #257
55709 Stereotomy
pi_89580064
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is er dan nog wel wat anders???? Enneh een fiets, heb je die??

Hopelijk is het ok *O*
Ik weet niet of er wat anders is :') Het is natuurlijk niet handig als het 1 januari is en ik zonder woonruimte zit, maar dat weet je nooit vantevoren welke woonruimtes er vrij komen en waar ik kan kijken / word aangenomen. Beetje een gok tussen 'wachten op iets beters' en 'pakken wat je pakken kunt'....

Mijn fiets heb ik vanochtend bij de fietsenmaker afgeleverd, achterband was lek. Heb vandaag een OV-Fiets. :')
pi_89580075
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

zou top zijn als het wat is! en je moet dan ffies verder voor de KFC, kun je gelijk de kip eraf bewegen ;)
pi_89580110
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:

Mijn fiets heb ik vanochtend bij de fietsenmaker afgeleverd, achterband was lek.
zwarte piet ging uit fietsen, toen klapte zijn band....

sorry ben heel flauw nu :')
  maandag 6 december 2010 @ 11:12:35 #260
55709 Stereotomy
pi_89580114
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zwarte piet ging uit fietsen, toen klapte zijn band....

sorry ben heel flauw nu :')
Gele piet voor jou 8}
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 11:15:47 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89580174
Voor corporate finance officieel 0,96 bonuspunt gehaald :'). Zo'n docent rondt het dan ook niet even af. Maar goed vak is wel te doen.
pi_89580419
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:10 schreef Stereotomy het volgende:

Ik weet niet of er wat anders is :') Het is natuurlijk niet handig als het 1 januari is en ik zonder woonruimte zit, maar dat weet je nooit vantevoren welke woonruimtes er vrij komen en waar ik kan kijken / word aangenomen. Beetje een gok tussen 'wachten op iets beters' en 'pakken wat je pakken kunt'....

Mijn fiets heb ik vanochtend bij de fietsenmaker afgeleverd, achterband was lek. Heb vandaag een OV-Fiets. :')
Moeilijke keuze dan, maar mss ook niet als het wat is O+
pi_89580475
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Buikdansbabe :W
pi_89580581
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gele piet voor jou 8}
pi_89580855
Ik hoop dat het wat is, Steer! ^O^
pi_89580926
Zo. Ik heb net een gesprek met mijn baas gehad en nu ben ik opgelucht :o

SPOILER
pi_89580948
:W gesport (ging voor geen meter, lood in de benen) en nu snel wat eten.

@ Bluezz: ik denk dat ik die jurktrui die ik (nu aan heb) zaterdag gekocht heb ook nog in een andere kleur ga kopen :D Vind hem zo leuk en lekker zitten... Weet alleen ff niet welke kleur ik dan moet kiezen: zwart, wit (blijft bij mij nooit lang wit), donker blauw of grijs...
pi_89580962
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

SPOILER
:o :o jeetje!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 december 2010 @ 11:45:54 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89581043
Hopelijk is het wat Steer :).

Cf :o.

Tijd om naar de VU te gaan :W
pi_89581058
quote:

SPOILER
CF :o
vertel! en waarom per augustus?
  maandag 6 december 2010 @ 11:47:21 #272
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89581085
CF! :o

Daar heb je zelf op aangestuurd neem ik aan, gezien je opluchting?
pi_89581104
Wat moedig trouwens CF :o
En wil je helemaal uit het onderwijs weg of heb je gewoon nog geen idee??
pi_89581124
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

CF :o
vertel! en waarom per augustus?
Ik was al best lang niet erg gelukkig met deze baan, ik heb nog best lang geprobeerd om het leuk te gaan vinden. Maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt :)

Ik blijf nog een tijdje omdat dat voor de continuiteit op de afdeling veel beter is en ik anders echt problemen veroorzaak. Ik wil niet 'naar' weggaan.
  maandag 6 december 2010 @ 11:50:23 #275
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89581169
Inderdaad moedig CF. Maar doormodderen is makkelijker dan de knoop doorhakken. Good for you!
pi_89581170
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat moedig trouwens CF :o
En wil je helemaal uit het onderwijs weg of heb je gewoon nog geen idee??
Ik werk nu niet in het onderwijs, officieel ;) maar ik heb nog geen idee.
pi_89581199
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik was al best lang niet erg gelukkig met deze baan, ik heb nog best lang geprobeerd om het leuk te gaan vinden. Maar nu heb ik echt de knoop doorgehakt :)

Ik blijf nog een tijdje omdat dat voor de continuiteit op de afdeling veel beter is en ik anders echt problemen veroorzaak. Ik wil niet 'naar' weggaan.
ok goed van je als je je echt niet lekker voelde en mooi overlegt met je baas. heb je nog genoeg tijd om rond te kijken.
pi_89581237
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Duderella het volgende:
Inderdaad moedig CF. Maar doormodderen is makkelijker dan de knoop doorhakken. Good for you!
't Deed wel een beetje pijn aan mijn ego, hoor ;) Maar ja, in het grote geheel der dingen lijkt dat ook weer nietig.
pi_89581261
Jeetje, CF! :o Ik had wel het idee dat je het altijd enorm druk had en dat er veel stress mee gepaard ging, maar dat je er echt zo ongelukkig onder bent had ik niet verwacht. Inderdaad moedig om voor jezelf te kiezen. Maar wat nu? Willen jullie in Leuven blijven wonen?
pi_89581262
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik werk nu niet in het onderwijs, officieel ;) maar ik heb nog geen idee.
Nee ok, maar je geeft college's toch? :)
Nja je hebt nog een half jaar om te verzinnen wat je wilt en iets te zoeken.. spannend..
pi_89581322
quote:

SPOILER
Eindelijk gedaan :o Lekker, CF ^O^ En die baan komt wel joh :Y

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
:W gesport (ging voor geen meter, lood in de benen) en nu snel wat eten.
ZonnigeZon :W Goed dat je bent gaat sporten ;)
pi_89581367
Gary Lineker heeft bekentenis gedaan; hij heeft tijdens de openingswedstrijd van het WK in 1990 gepoept op het veld.

_O-
pi_89581408
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]

ZonnigeZon :W Goed dat je bent gaat sporten ;)
Ja, nu nog zien dat ik woensdag avond motivatie genoeg heb om weer te gaan.. :P

Oeh nog maar 4 dagen werken (bij elkaar opgeteld) en 1 avond en dan 2 weken vrij! *O*
pi_89581429
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, CF! :o Ik had wel het idee dat je het altijd enorm druk had en dat er veel stress mee gepaard ging, maar dat je er echt zo ongelukkig onder bent had ik niet verwacht. Inderdaad moedig om voor jezelf te kiezen. Maar wat nu? Willen jullie in Leuven blijven wonen?
Ik denk dat we hier blijven zolang Meneer hier nog werk heeft. Zeg een jaar ofzo. Maar langer blijven is misschien ook een optie, ik weet het echt nog niet. En hij ook niet. We zullen het wel zien, ik maak me (nog :P ) weinig zorgen.

SPOILER
pi_89581491
*O* jaaaa de mussen hebben eindelijk het pindasnoer en het strooivoerding ontdekt! *O*

oeh en de pimpelmezen ook O+
pi_89581817
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier blijven zolang Meneer hier nog werk heeft. Zeg een jaar ofzo. Maar langer blijven is misschien ook een optie, ik weet het echt nog niet. En hij ook niet. We zullen het wel zien, ik maak me (nog :P ) weinig zorgen.

SPOILER
hopelijk hou je het nog wel tot augustus vol als ik dit zo lees :{
pi_89581934
Maar nu hoeft het 'echte' werk niet meer af, FFT. Wel wat losse eindjes aan elkaar knopen en een deel afmaken, maar niet het volledige project.

Dus. De deuk in mijn ego daargelaten is het vooral een pak van mijn hart :)
pi_89582118
quote:
Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Maar nu hoeft het 'echte' werk niet meer af, FFT. Wel wat losse eindjes aan elkaar knopen en een deel afmaken, maar niet het volledige project.

Als het eenmaal indaalt allemaal zal het wel beter voelen CF :*
pi_89582243
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

de deuk heelt vanzelf. je zult zien dat je er goed aan doet dat je dit project niet meer doet :*

ik ga brood halen :W
pi_89582298
quote:
Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, nu nog zien dat ik woensdag avond motivatie genoeg heb om weer te gaan.. :P

Oeh nog maar 4 dagen werken (bij elkaar opgeteld) en 1 avond en dan 2 weken vrij! *O*
Lekker die schoolvakanties *O*

Ik heb de 1e week van maart vrij :+
pi_89582833
Succes CF. Moedige keuze!
  maandag 6 december 2010 @ 12:40:13 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89582876
Goede middag!

Steer, hoop dat de nieuwe kamer je toch bevalt en dat de huisgenoten ook meevallen.
CF, dapper hoor. Nu kan je die leuke banen voor je in de omgeving van Haarlem vast gana najagen. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 december 2010 @ 12:46:18 #293
55709 Stereotomy
pi_89583062
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SPOILER
CF, heel dapper :* :* :*

Een vriend van me doet hetzelfde hier: 4 jaar AIO'schap gedaan, maar niet voldoende om te promoveren, laat het dus nu schieten en gaat naar een andere baan zoeken. Hij was er best naar van, maar aan de andere kant was hij ook blij dat hij ervan af was (hij heeft vrouw en klein kind gekregen in die jaren). En ondanks geen titel wel waardevolle ervaring opgedaan.
  maandag 6 december 2010 @ 12:48:43 #294
55709 Stereotomy
pi_89583156
En het type 'zeurende stress zonder voortgang' ken ik wel enigzins ja :')
  maandag 6 december 2010 @ 12:49:16 #295
55709 Stereotomy
pi_89583178
CF doet een Aure'tje :P
pi_89583412
quote:
12s.gif Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
CF doet een Aure'tje :P
:D _O-
  maandag 6 december 2010 @ 12:56:16 #297
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89583421
Ik herken de deuk én de opluchting CF.
Vorig jaar heb ik gemeld dat ik niet de hoteldebotel-carrière ga volgen die mijn baas voor me had bedacht. De reden dat ik er aanvankelijk toch voor ging, was eigenlijk louter ijdelheid. Toen ik daar achter was, heb ik de knoop doorgehakt. Het was verhelderend, maar ook lastig. En vooral dat je iedereen moet uitleggen dat je níet voor die kans kiest die anderen maar wat graag zouden hebben, vond ik moeilijk. Alsof je een gegeven paard in de bek kijkt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 december 2010 @ 13:14:06 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89583979
Is er hier toevallig iemand die mij kan vertellen wat Tijgerwolf voor een product is?
Het is een van de opties die ik in een menu heb gekregen, maar kan niet echt achterhalen wat het is :@

Wie o wie kan mij inlichten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 december 2010 @ 13:20:05 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89584120
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:14 schreef Ynske het volgende:
Is er hier toevallig iemand die mij kan vertellen wat Tijgerwolf voor een product is?
Het is een van de opties die ik in een menu heb gekregen, maar kan niet echt achterhalen wat het is :@

Wie o wie kan mij inlichten?
Degene die het menu heeft samengesteld?
Poef.....gone! ©golfer
pi_89584229
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef Duderella het volgende:
Ik herken de deuk én de opluchting CF.
Vorig jaar heb ik gemeld dat ik niet de hoteldebotel-carrière ga volgen die mijn baas voor me had bedacht. De reden dat ik er aanvankelijk toch voor ging, was eigenlijk louter ijdelheid. Toen ik daar achter was, heb ik de knoop doorgehakt. Het was verhelderend, maar ook lastig. En vooral dat je iedereen moet uitleggen dat je níet voor die kans kiest die anderen maar wat graag zouden hebben, vond ik moeilijk. Alsof je een gegeven paard in de bek kijkt.
snapte de directie het wel? die kans heb je aan een ander gegeven die het wel graag wil dus daar is niks ergs aan
pi_89584234
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')