Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.quote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...zo'n beroerde vrijdag kan forse nawerkingen hebben he
Ohquote:
Balen johquote:Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doequote:Op zondag 5 december 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen johMaar goed...neem nog een lekker whiskietje straks
En dan morgen een honkbalknuppel mee naar kantoor en die gasten ff goed vertellen wat je ervan vind
quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet nog een beschaafde manier vinden om terug te geven dat ze zich gedroegen als twee arrogante, hufterige klootzakken die het niet eens verdienen dat ik überhaupt iets voor ze doe
Lees het vorige topic maarquote:
Goed om te horen, en het is nog waar ookquote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef golfer het volgende:
Die vestiging van TAV in Hengelo kreeg gisteren nog complimenten van onze vriend (van het hoofdkantoor in Amsterdam) met de mededeling dat ze daar over het algemeen de zaakjes goed in orde hebben.
Dus misschien helpt zo'n opmerking ook wel ontspannend voor je, TAV?
Enlighten me pleasequote:Op zondag 5 december 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een lamsbout in de vriezer liggen voor kerstHeb al een idee hoe ik hem ga bereiden, maar moet nog wel op zoek na een voor-, bij- en nagerecht
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, moet het nog ff opzoeken hoe precies, maar zag toen bij What to eat now, autum dat hij het met o.a. salie, tijm, honing en knoflook in de oven deed.![]()
Deze was het volgens mij: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/roastshoulderoflambw_89776
Ja was nagenoeg het zelfde iddquote:Op zondag 5 december 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, zoals Lein hem klaar heeft gemaakt dus.
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...ook een recept gevonden van lamsbout gevuld met abrikozen, parmaham en kruiden
Okquote:Op zondag 5 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit als vulling voor kalkoen gebruikt, vond het niet echt lekker
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testenquote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkMisschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders
Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed
Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk wasquote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen![]()
More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie.quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkMisschien moet ik dan idd op zoek naar wat anders
Geen tijd en geld om het voor te koken dus moet in een keer goed
quote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, want ik weet dat het overheerlijk wasIk volg gewoon haar instructies, komt het helemaal goed
Hou ik dat ook wel aanquote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het Lein-recept behoorlijk fool-proove. Ik durf het iig aan zonder testen![]()
Klinkt ook goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
More is less, vind ik met lamsvlees. Mijn favo recept is wat sneetjes in de bout maken en in elke inkeping een plakje knoflook, een naald rozemarijn en een blaadje peterselie.
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
mooi!!
En dan iets van een aardappel-koolraap gratin er bij en groentjes..
Salade achtig iets vooraf, geen idee nog wat
Chocoladepavlova met frambozen?quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik![]()
En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn
Dat mag, lieve Isaquote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
P, ik ben kerstmuziek aan het luisteren en ik geef jou de schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer..quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik voorafjes ga doen, zitten ze wel heel snel vol denk ik![]()
En dan het toetje...dat moet natuurlijk wel een beetje luxe zijn
Klinkt goedquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Chocoladepavlova met frambozen?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat mag, lieve IsaOverigens ben ik vrolijk aan het meedoen hoor
lol!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja. Maar ze zijn niet van de salades en zoquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet voorafjes maar gewoon 1 simpele appetizer..En de bout hoeft niet op! Want die kunnen Thijs en ik mooi de dag er na nog op maken
Ik heb een keer charlotte russe gemaakt, dat was ook heerlijk!quote:
Kloptquote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol!!
Maar je hebt mijn lievelings xmas song er niet tussen! :p
Gossiequote:Op zondag 5 december 2010 18:46 schreef TAV74 het volgende:
Beetje suggestief P.
[..]
Ja, dit moet gewoon niet net voor een weekend gebeuren, kan nu niet eerder dan morgen of dinsdag actief iets ondernemen. Ik baal dan van mezelf, maar het blijft in mijn kop zitten.
hee Krakje! Morgen de mensen van het CWI even met jouw belletje verblijden hequote:Op zondag 5 december 2010 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Gister hier gegeten:
http://www.joyah.nl/index2.php
Het was echt heel lekker en perfecte bediening!![]()
Mooie coup Bluezz!
Origineel:quote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
KloptMaar die ken ik ook helemaal niet
ff wachten..muziek uit en dan deze luisteren
Shit, kan nog geen muziek afspelen op mijn PC. Door mijn reorganisatie van de infrastructuur hier staat de stereo met boxen ergens anders en ik heb geen kabeltje dat lang genoeg is om de PC aan te kunnen sluiten
Ja, morgen bellen en nog meer moeilijke zooi doen.quote:
Ze kennen je goed he je familiequote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een mens erger je niet spel
Oh, je nichtje, da's leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en n fotolijstje met nichtje M.nog n kookboek en n vliegenmepper
en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
quote:
jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehoudenquote:
Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging.quote:Op zondag 5 december 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa ze is wakker en heb haar net 20 min vastgehoudenze heeft mn vestje ondergeniest en in mn v-hals gekrabt maar verder is ze heel lief
ah nee he, niet eerst Studio Sportquote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gelopen..
Wel leuk om te zien dat men eerst nog even studio sport ging kijken en dan pas de sinterklaascadeautjes doen![]()
en sommigen waren echt al op en top kerst.
haha shit ja!quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer dat je haar niet vast had toen de wekker afging.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Ik voer mijn man bier & sushi, terwijl hij een kledingkast in elkaar knutselt.
Hoe traditioneel wil je de rolverdeling hebben zeg.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Wat voor kookboek?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
en n fotolijstje met nichtje M.nog n kookboek en n vliegenmepper
en nog wat dingen maar ben k ff kwijt.. Zit vol en het hoofdgerecht komt nog pff..
Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor jequote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 5 december 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude. Ik heb zo foto's en een filmpje voor jemoet wel ff importeren nu
Hoezo niet pastquote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben 'bang' dat een kerstboom niet gaat passen dit jaar, zelfs zo'n kleine als ik altijd heb niet.![]()
Dus dan maar wat lukrake versiering hier en daar en wat lampies wellicht.. Houden we het stijlvol en rustig
Jaquote:
Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ook
Het is alleen nog een beetje een teringzooitje, maar ik heb geen zin meer om het vandaag af te maken
quote:Op zondag 5 december 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik hoorde Arty net ook zoiets mompelen.
nja nee, ik zou zelfs een grote boom nog wel kwijt kunnen, maar dat wil ik niet, ook geen kleintj.. vind het nu juist zo lekker opgeruimdquote:Op zondag 5 december 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo niet pastStaat het nu zo propjevol door de bank?
Nee...gaatje bij makenquote:
Zo blijf je gaatjes erbij makenquote:Op zondag 5 december 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...gaatje bij makenHeb ik al eens gedaan
Jaquote:
Hardstikke goed!quote:Op zondag 5 december 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaGoed man
Dan ziet iedereen dat ik goed bezig ben
Kreeg vandaag ook al een compliment van mijn ma
Die vond dat je het nu echt goed kon zien
Enneh....ik weeg nu al minder dan de laatste vijf jaar
Ik hoop dat je morgen ook vrij bent danquote:
Eind 2011 is mijn strevenquote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo P!!!! Nog een jaartje volhouden en je bent slankie in 2011
Heerlijk en idd vervelendquote:Op zondag 5 december 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gevoel hè, P!Alleen zo vervelend met kleren kopen
morgen en dinsdagquote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen ook vrij bent dan
Jaquote:
Je hebt de originele status gezien of niet?quote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
wow P, wat een werk! En het ziet er super uit!
Hier Michael Jackson nuquote:Op zondag 5 december 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Kerstmuziek is weer over voor vandaag. Nu nog ff Agnes Obel en Hooverphonic aan
quote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt de originele status gezien of niet?
En bedankt hequote:Op zondag 5 december 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, je poging wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van entropie vast te leggen!
Lees maar terugquote:
Memo nog ingeschreven voor een kamer?quote:
Bouillon met 3 kleuren paprika? Of met verschillende paddestoelen? Reepjes omelet?quote:Op zondag 5 december 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
sorry voor het binnenvallen
Iemand een idee voor een licht soepje dat toch apart is? Dus een bouillon bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |