Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Primaquote:Op zondag 5 december 2010 18:44 schreef Driepink het volgende:
ah nieuw deeltje
Maarja.. ff reactie op wat je net zei:
Doe mijn licenses ook gelijk ff
zo ver ben ik nog lang nietquote:Op zondag 5 december 2010 19:55 schreef Hiya het volgende:
Wat een pauper auto is die Veyron eigenlijk. Okay hij kan hard ja, maar een simpel bochtje op Le Mans No Chicane kan die niet aan
ik begon met een honda civic type r uit 92..quote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb nu alleen nog maar een tweedehands Toyota MR2
nog niet geprobeerd..quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Der_Michael het volgende:
Loopt jij jullie de rally uitdaging ook steeds vast? Hij blijft bij mij steeds op het laadscherm hangen
had het toevallig vanmiddag 1x ja..quote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Der_Michael het volgende:
Loopt jij jullie de rally uitdaging ook steeds vast? Hij blijft bij mij steeds op het laadscherm hangen
ik zag net nog een RUF in de 2e handslijst staan..quote:Op zondag 5 december 2010 21:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
had het toevallig vanmiddag 1x ja..
daarna ff COD gaan spelen, wou het nu weer proberen..
Het is overigens wel een aantal keren goed gegaan met rally rijden, hij liep vast bij die tarmac rally
Ligt het aan mij of kan ik nergens een porsche kopen? kan ook geen RUF vinden..
geen idee ik denk het haast niet want er staan nu ook autos tussen van lvl 20 etc..quote:Op zondag 5 december 2010 21:16 schreef FalleNk810i het volgende:
hmm, ik mis zowieso veel auto's bij de dealer? komt dit nog als ik level ofzo? nu lvl 11
Uhu, en bij VW staat ook bijna niks, terwijl ik wel mk1's golf zie rijden als opponents.. lupo? polo? mis nogal wat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen idee ik denk het haast niet want er staan nu ook autos tussen van lvl 20 etc..
Maar ik zie bv geen Renault staan, alleen die sport.. schiet ook niet op..
lupo cup car is een prize, polo is er inderdaad niet voor zover ik weet..quote:Op zondag 5 december 2010 21:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Uhu, en bij VW staat ook bijna niks, terwijl ik wel mk1's golf zie rijden als opponents.. lupo? polo? mis nogal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |