Gast, doe niet zo gefrustreerdquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lynda lijkt me geen kerel, kutnewbie.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat de definitie ervan is. Het is echter wel zo dat het terreinbanden genoemd wordt, in GT5 in de Nederlandse taalsetting.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?
nee, completely random helaasquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
Nee dat is niet zo, het spel zelf regelt de 2e hands shopquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
euh....niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Ook ik heb m nog niet goudquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Kan ik die even huren voor een challengequote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jazeker!
Een Chevy Silverado SS concept, maar dan een beetje gekieteld
Als ik zou weten hoe...surequote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je mij die even lenen voor een challenge?
via community volgens mij?quote:
Als je hem als PSN friend hebt, gewoon naar die pickup toegaan, en dan give to a friend? of share. weet niet precies wat share doet..quote:
Wat is je psn?quote:
Ondertitels zijn niet interessantquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Staat onder elke post van mij
RiKe456
In dit geval wel hahaquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ondertitels zijn niet interessant.
Toegevoegdquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rike, het zou ook morgen kunnen, of add mij even op psn. Hoef je het alleen te sturen.
Waar heb je die pick up vandaan dan ?:O 2e hands ?quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Toegevoegd
Voor de test op Share with friends gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |