ja, inmiddels heeft mn civic ehh.. 400 pkquote:Op maandag 6 december 2010 18:43 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook de Civic Type R gekocht, elke keer als ik een paar 1000cr win dan stak ik steeds een beetje in die autoNu knal ik met een civic type r met 310 kmh over Le Mans
net over de nurburgring gereden.. geen tekeningen gezien.. alhoewel ik er ook niet op heb gelet..quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat al die 'tekeningen' op de Nurburgring zijn?
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.quote:Op maandag 6 december 2010 19:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
net over de nurburgring gereden.. geen tekeningen gezien.. alhoewel ik er ook niet op heb gelet..
moet je proberen hequote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
AMG Driving School proberen..
nu sector 1.. is die te doen ?
Nogmaals.quote:Op maandag 6 december 2010 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vraag me af hoe je nog 20 levels kunt krijgen als je level 20 bent, zit nu net in extreme race challenges. Maar dit kan toch nooit zoveel levels geven? Hoogstens een paar.
zilver.. =/ 1.40.nogwatquote:Op maandag 6 december 2010 19:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
moet je proberen heis wel te doen overigens ja
Sector 1 is de makkelijkste van allemaal.quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Driepink het volgende:
AMG Driving School proberen..
nu sector 1.. is die te doen ?
goud is toch veel beter ?quote:
sneeuw banden zeker ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb je wel de juiste banden bij tarmac?
Mja, je moet met bepaald voorgeschreven banden anders mag je niet eens deelnemen..quote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb je wel de juiste banden bij tarmac?
Dat staat op de echte Ring ook. Vandaar dat het in het spel ook zitquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwingquote:Op maandag 6 december 2010 19:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja, je moet met bepaald voorgeschreven banden anders mag je niet eens deelnemen..
Ah okay! tnx, weer wat geleerd.quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwing
goeie tip!quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
nee, dat moet niet. Je mag alleen geen betere banden hebben dan voorgeschreven. Dus als de max band race hard is. En je komt aan met race medium, en je tweede soort banden in je garderobe is comfort medium, gooit de game de comfort mediums eronder. heb je geen tweede soort banden dan krijg je een waarschuwing
Dit is niet helemaal waar, dit geldt alleen als de mogelijkheid er is om tussen banden te switchen. Bij rally terreinbanden of sneeuwbanden is deze optie niet beschikbaar.quote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, dit geldt alleen als de mogelijkheid er is om tussen banden te switchen. Bij rally terreinbanden of sneeuwbanden is deze optie niet beschikbaar.
gewoon asfalt hoor, maar goed. sport soft ofzo stond erbij..quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?
Gast, doe niet zo gefrustreerdquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lynda lijkt me geen kerel, kutnewbie.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat de definitie ervan is. Het is echter wel zo dat het terreinbanden genoemd wordt, in GT5 in de Nederlandse taalsetting.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
tarmac = teer in het engels.. dus ik denk niet dat je op terreinbanden rijd dan ?
nee, completely random helaasquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
Nee dat is niet zo, het spel zelf regelt de 2e hands shopquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Trava het volgende:
Die 2dehands shop is dat online based? Dus auto's die ander spelers op de wereld verkopen.
Krijg hem morgen, ben benieuwd.
euh....niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Ook ik heb m nog niet goudquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, completely random helaas
ff vraagje aan iedereen:
HOE MOET JE DIE ALFA ROMEO 8C DING DOEN.. OP EIGER
Kan ik die even huren voor een challengequote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jazeker!
Een Chevy Silverado SS concept, maar dan een beetje gekieteld
Als ik zou weten hoe...surequote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je mij die even lenen voor een challenge?
via community volgens mij?quote:
Als je hem als PSN friend hebt, gewoon naar die pickup toegaan, en dan give to a friend? of share. weet niet precies wat share doet..quote:
Wat is je psn?quote:
Ondertitels zijn niet interessantquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
Staat onder elke post van mij
RiKe456
In dit geval wel hahaquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ondertitels zijn niet interessant.
Toegevoegdquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rike, het zou ook morgen kunnen, of add mij even op psn. Hoef je het alleen te sturen.
Waar heb je die pick up vandaan dan ?:O 2e hands ?quote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Toegevoegd
Voor de test op Share with friends gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |